Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 11.02.2021 16:28. Дата останніх змін - 24.02.2021 10:42

ДК 021:2015: код 60112000-6 Послуги громадського автомобільного транспорту» (Послуги регулярних перевезень пасажирів по маршруту: «№1 Птахокомбінат-Червоний Маяк» - ДК 021:2015: код 60112000-6 Послуги громадського автомобільного транспорту») -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-004731-c  
ID 49820c3af55b4e2daed1ff66b71df1d3  
Очікувана вартість закупівлі
100`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

1. Найменування замовника: ДОЛИНСЬКА МІСЬКА РАДА. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04055222. 4. Місцезнаходження замовника: 28500, Кіровоградська обл., Долинський р-н, місто Долинська, вул. Соборності України, будинок 28. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Дикалова Алла Миколаївна, головний спеціаліст-бухгалтер телефон +380968432072, e-mail: dolmiskrada@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги регулярних перевезень пасажирів по маршруту: «№1 Птахокомбінат-Червоний Маяк» - ДК 021:2015: код 60112000-6 Послуги громадського автомобільного транспорту». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 60112000-6 Послуги громадського автомобільного транспорту» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 60112000-6 Послуги громадського автомобільного транспорту». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Під послугою мається на увазі перевезення пасажирів з понеділка по суботу, згідно затверджених графіка та маршруту. Послуга має надаватись враховуючи чинне законодавство в сфері транспортних перевезень. Згідно Постанови Кабінету міністрів України від 18.02.1997 № 176 Учасник повинен: • мати на кожен транспортний засіб свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у складі пропозиції надати завірені копії на кожен транспортний засіб або його оригінал); • мати на кожен транспортний засіб поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на території України (у складі пропозиції надати завірені копії на кожен транспортний засіб або його оригінал). • забезпечити перед рейсовий (після рейсовий) технічний огляд автомобілів фахівцем, відповідальним за своєчасне проходження технічного обслуговування транспортного засобу (з наступною відміткою у шляховому листу) та охорону праці з наявністю відповідного посвідчення (у складі пропозиції надати інформацію та відповідні копії документів, що підтверджують наявність та компетентність такого фахівця). Періодичність здійснення перевезень: до 31 грудня 2021р., щоденно, крім неділі. Транспортні (-ий) засоби (засіб) повинні відповідати вимогам безпеки, мати належний технічний стан та бути укомплектовані відповідно до вимог Правил дорожнього руху та затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306 та Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту затверджених постановою КМУ від 26 вересня 2007 року № 1184 згідно із замовленням Замовника. Перевезення має здійснюватися відповідно до визначеного маршруту перевезення, встановленого графіка зупинок та схеми маршруту. У разі виходу з ладу автобуса, виникнення загрози безпеці руху, а також погіршення стану здоров'я водія необхідно припинити рух з повідомленням про це Учасника, який повинен вжити заходів для перевезення пасажирів до кінцевого пункту маршруту, заміни автобуса, водія. Учасник-переможець повинен забезпечити: - відповідність стану автотранспорту вимогам щодо здійснення перевезень; - щоденну перевірку його технічного стану; - відповідність рівня кваліфікації водіїв - можливість підмінного транспорту для надання послуг з перевезень у випадку пошкодження основного транспорту; - безпечність пасажирів в період руху автотранспорту; - своєчасну подачу автотранспорту до зазначеного пункту. №п/п Найменування послуг Одиниця виміру Потреба Характеристики (ДСТУ)* 1 Послуги регулярних перевезень пасажирів по маршруту: «№1 Птахокомбінат-Червоний Маяк» км 55 км/день*305 днів 2021 року. Загальна потреба за рік: 16 775 км Послуги перевезень пасажирів повинні відповідати нормам, державним стандартам, які діють на даний момент в Україні . На маршрут необхідний транспорт, який би вміщував 28 місць для пасажирів. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: по маршруту: «№1 Птахокомбінат-Червоний Маяк» - місто Долинська: по вул. Широка – вул. Чумацький Шлях – вул. Центральна – пров. Братів Клепачів – вул. Сонячна – вул. Соборності України – вул. Нова – вул. Ольгерда Бочковського – центральна районна лікарня – птахокомбінат. 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 р. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок «ОРГАНІЗАЦІЇ» після підписання акту виконаних робіт та надання рахунку на оплату в термін до 10 банківських днів. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 16. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 17. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від загальної очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 20. Період уточнення інформації про закупівлю: «17» лютого 2021 року час 0000 год. 21. Кінцевий строк подання пропозицій: «22» лютого 2021 року час 0000 год. 22. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 23. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 24. Умови надання забезпечення пропозицій: Не передбачено, оскільки забезпечення пропозиції не вимагається. 25. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Долинська міська рада  
Очікувана вартість закупівлі 100`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Закупівля оголошена
11.02.21
Період уточнень
до 17.02.21
Подання пропозицій
до 22.02.21
Кваліфікація переможця
з 22.02.21
Пропозиції розглянуті
з 22.02.21
Завершена
24.02.21
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня