Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 04.02.2021 17:21. Дата останніх змін - 15.02.2021 00:04

ДК 021:2015: код 90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (Послуги з утримання території населених пунктів (замітання та прибирання вулиць, прибирання снігу, прибирання громадських місць, посипання протиожеледним матеріалом - код 90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць») -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-04-013374-a  
ID e2f6026ffe70498fb205e0fd26d3d51d  
Очікувана вартість закупівлі
199`900.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

1. Найменування замовника: ДОЛИНСЬКА МІСЬКА РАДА. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04055222. 4. Місцезнаходження замовника: 28500, Кіровоградська обл., Долинський р-н, місто Долинська, вул.Соборності України, будинок 28. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Дикалова Алла Миколаївна, головний спеціаліст-бухгалтер телефон +380968432072, e-mail: dolmiskrada@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з утримання території населених пунктів (замітання та прибирання вулиць, прибирання снігу, прибирання громадських місць, посипання протиожеледним матеріалом). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). № п/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість Примітка 1 2 3 4 5 2-1 Послуги з утримання території населених пунктів (замітання та прибирання вулиць, прибирання снігу, прибирання громадських місць, посипання протиожеледним матеріалом) Кошторис №2-1-1 на замітання та прибирання вулиць 1 Очищення тротуару від снігу трактором на пневмоколісному ходу, обладнаним відвалом, потужністю 40 кВт. Сніг, який щойно випав км 80 2 Очищення проїжджої частини доріг біля бордюрів вручну від нанесеного грунту. м 2200 3 Прибирання сміття на обочинах, в резервах, на відкосах, розподілювальній смузі м2 50000 4 Очищення проїжджої частини доріг з твердим покриттям від грязі вручну. м2 8000 5 Приготування протиожеледної суміші на майданчику навантажувачем (одноковшовим типу Т-150, місткість ковша 0,75 м3). м3 20,5 6 Навантаження протиожеледних матеріалів пневмоколісними навантажувачами (одноковшові універсальні, фронтальні, пневмоколісні, вантажопідйомність 2 т). м3 20,5 7 Посипання пішохідних доріжок та тротуарів протиожеледним матеріалом вручну. м2 50000 8 Перевезення матеріалів ручними візками. Навантаження накладанням і розвантаження перевертанням. т 20,5 9 Суміші протиожеледні (матеріал замовника) т 20,5 10 Прибирання автобусних зупинок від сміття зупинка 42 11 Згрібання і збирання старого листя сміття м2 40000 12 Навантаження сміття вручну т 150,544 13 Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3. т сміття 150,544 14 Перевезення сміття до 7 км т 150,544 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вулиці та провулки м.Долинської. 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 р. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): «Замовник» перераховує суму, зазначену в акті наданих послуг, в межах затверджених видатків міського бюджету, протягом 10 днів з моменту підписання такого акту на розрахунковий рахунок Виконавця. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 199 900,00 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ. 16. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 17. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від загальної очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 20. Період уточнення інформації про закупівлю: «10» лютого 2021 року час 0000 год. 21. Кінцевий строк подання пропозицій: «15» лютого 2021 року час 0000 год. 22. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 23. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 24. Умови надання забезпечення пропозицій: Не передбачено, оскільки забезпечення пропозиції не вимагається. 25. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Долинська міська рада  
Очікувана вартість закупівлі 199`900.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`999.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Закупівля оголошена
04.02.21
Період уточнень
до 10.02.21
Подання пропозицій
до 15.02.21
Закупівля не відбулась
15.02.21
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня