| Опис |
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI" встановлено порушення вимоги пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду (окрім розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI") та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. |
|
| Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. |
|
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 18 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, в редакції від 23.01.2021 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9261-р/пк-пз від 27.04.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОТРАНСБУД", Товариства з обмеженою відповідальністю "БМБУД", ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИEМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI", ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРБУД1", ПП "НАКО ІНВЕСТ", ТОВ "КАРПАТ-БУД", ТОВ "ОПРОН-ПЛЮС", Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП", ТОВ Шляхбуд-Лім, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 19.05.2021 №114, укладений договір про надання послуг від 01.06.2021 № 78 (далі – Договір), запитання та відповіді до процедури.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 5 Розділу ІІІ до ТД вимагає від переможця процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення документів в електронній системі закупівель:
- оригінал/нотаріально завірена копія/оригінал в електронному вигляді довідки (довідка обов’язково повинна містить необхідний атрибут - номер довідки, дата довідки, QR-код) що видана Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733 (документ повинен бути дійсним на момент його подання) або відповідне рішення органу доходів і зборів та договір про розстрочення (відстрочення) відповідно до Наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 №574.
Переможець торгів ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI" оприлюднено в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона:
- не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу;
- не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Отже, на порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI" через те, що переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. |
|