Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 04.06.2021 10:34. Дата последнего редактирования мониторинга 02.07.2021 14:53

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2021-06-04-000011  
ID deb375ca12b94ac4ad6f071a0ec5597a  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
04.06.21
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI" встановлено порушення вимоги пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду (окрім розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI") та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публикации 18.06.2021 11:20  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу закупівлі: 18 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, в редакції від 23.01.2021 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9261-р/пк-пз від 27.04.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОТРАНСБУД", Товариства з обмеженою відповідальністю "БМБУД", ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИEМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI", ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРБУД1", ПП "НАКО ІНВЕСТ", ТОВ "КАРПАТ-БУД", ТОВ "ОПРОН-ПЛЮС", Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП", ТОВ Шляхбуд-Лім, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 19.05.2021 №114, укладений договір про надання послуг від 01.06.2021 № 78 (далі – Договір), запитання та відповіді до процедури. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 5 Розділу ІІІ до ТД вимагає від переможця процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення документів в електронній системі закупівель: - оригінал/нотаріально завірена копія/оригінал в електронному вигляді довідки (довідка обов’язково повинна містить необхідний атрибут - номер довідки, дата довідки, QR-код) що видана Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733 (документ повинен бути дійсним на момент його подання) або відповідне рішення органу доходів і зборів та договір про розстрочення (відстрочення) відповідно до Наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 №574. Переможець торгів ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI" оприлюднено в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Отже, на порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI" через те, що переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 18.06.2021 11:20  
Документы    

Информация относительно обжалования в суде

Описание Відповідно до ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі" УЖКГ Калуської міської ради подало позов до Івано-Франківського Окружного Адміністративного суду з метою скасування висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області "Про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-03-013593-a"  
Законодательство Закон України "Про публічні закупівлі" Статья закона: 8.10 Версия законодательства: 2020-04-19  
Дата публикации 02.07.2021 14:51  
Дата создания 02.07.2021 14:51  
Дата открытия производства  
Номер открытии производства  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 18 червня 2021 року про закупівлю за кодом ДК 021:2015 - (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт міжквартальних проїздів та тротуарів) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-03-013593-a).  
Дата редактирования  
Дата создания 25.06.2021 14:10  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 04.06.2021 № 365 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.06.2021 № 365 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2021-02-03-013593-a 03.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА  
Дата решения о начале мониторинга 04.06.2021 00:00  
Дата публикации 04.06.2021 11:03  
Дата создания 04.06.2021 11:03  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913619  
Адрес компании Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.) 
+38 (0 34) 255-64-75
baranvov@gmail.com 

Название организации Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913619  
Адрес компании Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.) 
+38 (0 34) 255-64-75
sanchenkoga@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 04.06.2021 11:03 - 30.06.2021 00:00  
Дата публикации решения о результатах 18.06.2021 11:20 - 07.07.2021 00:00