Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 02.02.2021 16:58. Дата останніх змін - 04.03.2021 11:20

Невиключне право на використання комп’ютерної програми «MARKDATA» -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-02-015507-a  
ID 3d6d29c2ad1b49238de87fc26288f1c6  
Очікувана вартість закупівлі
234`580.12 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

ТОВ «Індустріальний Телевізійний Комітет»

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"  
Очікувана вартість закупівлі 234`580.12 Гривня (без ПДВ)  
Підстава Відсутність конкуренції з технічних причин  
Обгрунтування Голова тендерного комітету Стиренко Л. М. повідомила, що отримала службову записку директора департаменту стратегічного маркетингу Борщенко В. В. щодо необхідності закупівлі Послуг. Борщенко В. В. повідомила, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Індустріальний Телевізійний Комітет» (надалі ТОВ – «ІТК») володіє виключним правом на укладання по відношенню до споживачів Даних ТВ панелі ліцензійних договорів щодо надання невиключних прав на використання комп’ютерної програми «MARKDATA», згідно з наступним договором: - Договір доручення «9221 від 23 грудня 2020 року між ТОВ «ІТК» та Іноземним підприємством «ГФК ЮКРЕЙН». Саме у програмному забезпечені MARKDATA АТ «НСТУ», отримувала дані про дослідження телевізійного ринку починаючи з 2003 року. Закупівля цієї програми дозволить нам продовжувати використовувати ці дані для надання рекомендацій щодо програмної сітки, що допоможе виконати цілі, що були поставлені Наглядовою Радою АТ «НСТУ». Також у програмному забезпечені MARKDATA відображаються комерційні виходи та кількість глядачів, що їх подивились. Ця інформація використовується при розрахунку вартості реклами та спонсорства на телеканалах. Індустріальний Телевізійний Комітет — це фахове об’єднання провідних телеканалів та медійних агенцій, що представляє інтереси телевізійної галузі України. Основною метою ІТК є сприяння розвитку телевізійної галузі в Україні. У ІТК представлені: основні 4 телевізійні групи (Inter Media Group, Медіа Група Україна, 1+1 медіа, StarLightMedia), 5 канал та основні медійні групи (Publicis Groupe, Omnicom Media Group, razom communications). ІТК заснований 27 серпня 2002 року. ІТК входить до складу міжнародних та український організацій у галузі телебачення та медіавимірювань: • European Media Research Organisations (EMRO), Європейська асоціація з питань медіа досліджень, Німеччина; • International Joint Industry Committees (I-JIC), Міжнародне об’єднання індустріальних комітетів, Франція; • European Advertising Standards Alliance, Європейський альянс стандартів реклами, Бельгія; • National Association of Broadcasters (NAB), Національна асоціація телерадіомовників, США; • Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК), Україна; • Федерація роботодавців медійної галузі, Україна. Окрім цього, представники ІТК входять до складу громадських рад, робочих груп, експертних комісій в ключових інстанціях медіа сфери: • Український культурний фонд; • Громадська рада при Комітеті Верховної Ради України з питань свободи слова та інформаційної політики; • Громадська рада при Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення; • Громадська рада при Державному комітеті телебачення і радіомовлення України; • Громадська рада при Державному агентстві України з питань кіно; • Асоціація правників України, Комітет з питань ЗМІ та рекламного права; • Індустріальний гендерний Комітет з питань реклами; • Українська Телевізійна Академія; • Експертна рада з питань розповсюдження та демонстрування фільмів при Державному агентстві України з питань кіно; • Експертна рада з відбору кінопроектів для надання державної фінансової підтримки на вибір (створення) та розповсюдження фільмів патріотичного характеру. Також представники ІТК залучені до робочих та експертних груп органів виконавчої влади, громадських ініціатив. ІТК активно співпрацює з галузевими об’єднаннями у сфері саморегулювання медіа галузі, вимірювання ТВ аудиторії, вивчення та доопрацювання нормативних та підзаконних актів в сфері регулювання телебачення, реклами та кіновиробництва. ІТК зацікавлений та приймає активну участь у впровадженні цифрового мовлення в Україні. Партнерами та учасниками телевізійної панелі є 60 компаній. Саме вони і є ліцензійними користувачами. Серед них українські телеканали, сейлз-хауси, консалтингові та медіаагенції тощо. ІТК регулярно публікує перелік компаній та телеканалів, які є офіційними користувачами пакетних послуг ТВ панелі. Ознайомлення ринку з цими користувачами проводиться з метою прозорості діяльності. Це сприяє більш цивілізованому функціонуванню ринку. Повний перелік з учасниками можна ознайомитись за посиланням: http://tampanel.com.ua/uk/about/licenzijni-koristuvachi/ Тому, для здійснення діяльності АТ НСТУ у сфері телемовлення необхідно бути учасником саме цього дослідження. Коротка характеристика послуг: Щоденне постачання Даних (в електронному вигляді), що стосується перегляду ТВ каналу «UA:Перший», та інших ТВ каналів. Щомісячне постачання звітів у форматі EXCEL, що стосується перегляду ТВ каналу «UA:Культура». Дані базуються на інформації, яка отримується згідно дослідження «ТВ панель» Товариством з обмеженою відповідальністю «Нільсен Медіа Юкрейн» (ТВ панель – соціологічне дослідження, метою якого є визначення телевізійної аудиторії в цілому та кожного окремого Каналу, що бере участь у дослідженні). В дослідженні «ТВ панель» беруть участь домогосподарства, що мають принаймні один телевізор в робочому стані (ТВ домогосподарства). Об’єм вибірки складає: 2 840 ТВ домогосподарств. Вимірювання проводиться серед всіх членів ТВ домогосподарств віком понад 4-х років. Вибірка є репрезентативною для регіонів та розмірів населених пунктів. Вибірка складається з двох підвибірок: Населені пункти з чисельністю населення 50 тис. та більше Населені пункти з чисельністю населення менше, ніж 50 тис. Технологія вимірювання розроблена компанією АСNielsen, Швейцарія. В домогосподарствах, що беруть участь у дослідженні, встановлюється спеціальний електронний прилад – піплметр UNITAM 3. Прилад щосекунди фіксує перегляд каналів на телевізорі. Кожної ночі ці дані автоматично передаються в офіс компанії АСNielsen за допомогою телефонного зв’язку. Для поновлення інформації, що стосується соціо-демографічних характеристик телеглядачів українського телебачення та контролю функціонування ТВ панелі, протягом року проводяться додаткові дослідження: «Установче дослідження» - соціологічне дослідження з метою встановлення основних параметрів телевізійної аудиторії та їх розподілів та створення бази Домогосподарств для відбору до ТВ панелі (компанія ТОВ «Київський міжнародний інститут соціології ЛТД») «Соціо-демографічний статус домогосподарства в ТВ панелі» – дослідження серед домогосподарств, що беруть участь у дослідженні ТВ панель (компанія ТОВ «Нільсен Медіа Юкрейн»). Також, важливість підписання договору обумовлюється комерційною діяльністю АТ «НСТУ». ІТК надає дані дослідження проявів телевізійної сітки мовлення. До уніфікованого пакету інформації входить: - проявив телевізійної сітки, дані надаються в форматі, сумісному для завантаження у програмне забезпечення «MARKDATA»; - пряма реклама; - спонсорські прояви; - моніторинг анонсів. У комерційній діяльності, рекламодавці опираються на данні моніторингу. Фактичне здійснення трансляції рекламних та спонсорських матеріалів в ефірі телеканалів АТ «НСТУ» здійснюються на підставі даних моніторингу. Документи, що підтверджують правомірність застосування переговорної процедури:  Закон України «Про публічні закупівлі»;  Договір доручення № 9221 від 23 грудня 2020 року між ТОВ «ІТК» та Іноземним підприємством «ГФК ЮКРЕЙН». Стиренко Л. М. зазначила, що АТ «НСТУ» може застосувати переговорну процедуру для закупівлі Послуг відповідно до пункту 2 частини 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», саме відсутності конкуренції з технічних причин, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.  
Процедура закупівлі
Переговорна процедура
 
Закупівля оголошена
02.02.21
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
04.03.21