Процедура закупівлі оголошена 20.01.2021 15:10. Дата останніх змін - 22.07.2021 15:51
виконання робіт по капітальному ремонту мостового багатопрогінного електричного підвісного крану з двома візками та автоматичним стикуванням вантажопідіймальністю 50т+50т, інв.№406586, обл. №10832 (заявка 22320) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-01-20-003243-c | |
ID | cb696bc2b30b4b41b98e05847f1b335f |
Очікувана вартість закупівлі
1`820`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНТОНОВ" | |
Очікувана вартість закупівлі | 1`820`000.00 Гривня (без ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 9`100.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
20.01.21
Період уточнень
до 03.02.21
Подання пропозицій
до 09.02.21
Аукціон
11.02.21
Кваліфікація переможця
з 11.02.21
Пропозиції розглянуті
з 17.06.21
Завершена
22.07.21
21.01.2021, 12:30
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
Ми, як потенційний учасник торгів, просимо усунути наступні дискримінаційні вимоги, що розміщені у Додатку 1 до Тендерної документації:
1. Одним з кваліфікаційних критеріїв є надання учасником інформації про виконання не менше 2-ох, аналогічних договорів за 2018-2020рр., які безпосередньо стосувалися предмета закупівлі. Ми маємо досвід з ремонту великої кількості мостових кранів вантажопідйомністю від 5-ти до 250-ти тон, тож могли би надати інформацію про ці договори у якості підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію. Однак, Замовник вважає аналогічними договорами тільки договори з капітального ремонту мостового багато прогінного електричного підвісного крану з двома візками та автоматичним стикуванням вантажопідіймальністю не меншою 50т+50т та монтажу системи дистанційного керування краном, дистанційне керування активного та пасивного кран – блоку. Ми вважаємо цю вимогу дискримінаційною, керуючись практикою розгляду скарг органом оскарження. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визнає дискримінаційною вимогу замовника, якою встановлено обов’язок учасників подати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження виконання аналогічного договору, ідентичного предметові закупівлі. Аналогічним договором є договір, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий, а не ідентичний.
На підставі вищевикладеного, просимо виключити з Тендерної документації вимогу щодо надання інформації про виконання ідентичного предмету закупівлі договору, а замість неї включити вимоги про надання учасником інформації про виконання подібного, схожого договору. Наприклад, договору щодо надання послуг з ремонту мостового крану будь-якої вантажопідіймальності. Така вимога не буде вважатися дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників закупівлі, тому що надається можливість надання не тільки ідентичного предмету закупівлі договору, а й схожого, подібного.
2. Іншим кваліфікаційним критерієм є надання Копії Ліцензії на господарську діяльність з Переліком видів робіт провадження господарської діяльності. Повідомляємо, що згідно з «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207, послуги з ремонту/монтажу/демонтажу машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (додаток 6 п.17 та додаток 7, п10 до Порядку).
Також, повідомляємо, що згідно з ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» у статі 7 визначений перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. У переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відсутні послуги, які відображені у технічному завдані конкурсної документації.
У зв’язку із вищезазначеними обставинами, просимо виключити із Тендерної документації вимогу про надання копії Ліцензії, залишивши при цьому вимогу щодо надання учасниками у якості дозвільного документу Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Ми, як потенційний учасник торгів, просимо усунути наступні дискримінаційні вимоги, що розміщені у Додатку 1 до Тендерної документації:
1. Одним з кваліфікаційних критеріїв є надання учасником інформації про виконання не менше 2-ох, аналогічних договорів за 2018-2020рр., які безпосередньо стосувалися предмета закупівлі. Ми маємо досвід з ремонту великої кількості мостових кранів вантажопідйомністю від 5-ти до 250-ти тон, тож могли би надати інформацію про ці договори у якості підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію. Однак, Замовник вважає аналогічними договорами тільки договори з капітального ремонту мостового багато прогінного електричного підвісного крану з двома візками та автоматичним стикуванням вантажопідіймальністю не меншою 50т+50т та монтажу системи дистанційного керування краном, дистанційне керування активного та пасивного кран – блоку. Ми вважаємо цю вимогу дискримінаційною, керуючись практикою розгляду скарг органом оскарження. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визнає дискримінаційною вимогу замовника, якою встановлено обов’язок учасників подати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження виконання аналогічного договору, ідентичного предметові закупівлі. Аналогічним договором є договір, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий, а не ідентичний.
На підставі вищевикладеного, просимо виключити з Тендерної документації вимогу щодо надання інформації про виконання ідентичного предмету закупівлі договору, а замість неї включити вимоги про надання учасником інформації про виконання подібного, схожого договору. Наприклад, договору щодо надання послуг з ремонту мостового крану будь-якої вантажопідіймальності. Така вимога не буде вважатися дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників закупівлі, тому що надається можливість надання не тільки ідентичного предмету закупівлі договору, а й схожого, подібного.
2. Іншим кваліфікаційним критерієм є надання Копії Ліцензії на господарську діяльність з Переліком видів робіт провадження господарської діяльності. Повідомляємо, що згідно з «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207, послуги з ремонту/монтажу/демонтажу машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (додаток 6 п.17 та додаток 7, п10 до Порядку).
Також, повідомляємо, що згідно з ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» у статі 7 визначений перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. У переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відсутні послуги, які відображені у технічному завдані конкурсної документації.
У зв’язку із вищезазначеними обставинами, просимо виключити із Тендерної документації вимогу про надання копії Ліцензії, залишивши при цьому вимогу щодо надання учасниками у якості дозвільного документу Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.01.2021, 14:39)
Добрий день, шановний Учасник!
Відповідні зміни внесено.
Дякуємо за запитання!
Відповідні зміни внесено.
Дякуємо за запитання!
27.01.2021, 15:09
Щодо аналогічного договору
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
Конкурсною документацією встановлена вимога щодо надання не менше 2-х аналогічних договорів за 2018-2020рр., які безпосередньо стосувалися предмета закупівлі.
Ця вимога є дискримінаційною та встановлює обмеження щодо участі у торгах учасників, які мають лише один аналогічний предмету закупівлі договір.
Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року Замовникові надано право на встановлення в тендерній документації вимоги документально підтвердженого досвіду виконання договору, а не договорів. Практика рішень щодо розгляду скарг Антимонопольним комітетом України також має позицію, що Замовник не може вимагати від учасника більше 1-го аналогічного договору.
Тож, встановлення Замовником зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі до нас, як Учасника процедури.
У зв’язку із вищевикладеним, просимо:
1. Прибрати з конкурсної документації вимогу щодо надання не менше 2-х аналогічних договорів за 2018-2020рр., які безпосередньо стосувалися предмета закупівлі.
2. Встановити вимогу щодо надання не менше 1-го аналогічного договору за 2018-2020рр., який безпосередньо стосувався предмету закупівлі.
Конкурсною документацією встановлена вимога щодо надання не менше 2-х аналогічних договорів за 2018-2020рр., які безпосередньо стосувалися предмета закупівлі.
Ця вимога є дискримінаційною та встановлює обмеження щодо участі у торгах учасників, які мають лише один аналогічний предмету закупівлі договір.
Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року Замовникові надано право на встановлення в тендерній документації вимоги документально підтвердженого досвіду виконання договору, а не договорів. Практика рішень щодо розгляду скарг Антимонопольним комітетом України також має позицію, що Замовник не може вимагати від учасника більше 1-го аналогічного договору.
Тож, встановлення Замовником зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі до нас, як Учасника процедури.
У зв’язку із вищевикладеним, просимо:
1. Прибрати з конкурсної документації вимогу щодо надання не менше 2-х аналогічних договорів за 2018-2020рр., які безпосередньо стосувалися предмета закупівлі.
2. Встановити вимогу щодо надання не менше 1-го аналогічного договору за 2018-2020рр., який безпосередньо стосувався предмету закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.01.2021, 12:02)
Добрий день, шановний Учасник!
Кран підвісний мостовий багато прогінний електричний з двома поворотними
візками та автоматичним стикуванням вантажопідіймальністю 50т+50т, інв.№406586, обл. №10832, є технологічним обладнання підвищеної безпеки, потребує додаткових вимог з технічного обслуговування, ремонту та обслуговуючого персоналу згідно «ПРАВИЛ ОХОРОНИ ПРАЦІ під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» НПАОП 0.00-1.80-18.
У зв’язку з конструктивними особливостями вище вказаного крану в Конкурсній документації (Додаток №1 Кваліфікаційні критерії) ДП «АНТОНОВ» вимагає надати: довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про виконання не менше 2-ох аналогічних договорів за 2018-2020рр., які безпосередньо стосувалися предмета закупівлі. Під аналогічним договором в розумінні цієї конкурсної документації вважається договори з капітального ремонту мостового багато прогінного електричного підвісного крану з двома поворотними візками та автоматичним стикуванням та монтажем системи дистанційного керування краном (дистанційне керування активного та пасивного кран – блоку).
Крім того Учасник має надати лист-відгук принаймні від 1-го контрагента, зазначеного у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічного договору.
Крім того звертаємо Вашу увагу, що на сторінці 2 Конкурсної документації зазначено: «Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 13.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності.
Закупівля не підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі"»
Кран підвісний мостовий багато прогінний електричний з двома поворотними
візками та автоматичним стикуванням вантажопідіймальністю 50т+50т, інв.№406586, обл. №10832, є технологічним обладнання підвищеної безпеки, потребує додаткових вимог з технічного обслуговування, ремонту та обслуговуючого персоналу згідно «ПРАВИЛ ОХОРОНИ ПРАЦІ під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» НПАОП 0.00-1.80-18.
У зв’язку з конструктивними особливостями вище вказаного крану в Конкурсній документації (Додаток №1 Кваліфікаційні критерії) ДП «АНТОНОВ» вимагає надати: довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про виконання не менше 2-ох аналогічних договорів за 2018-2020рр., які безпосередньо стосувалися предмета закупівлі. Під аналогічним договором в розумінні цієї конкурсної документації вважається договори з капітального ремонту мостового багато прогінного електричного підвісного крану з двома поворотними візками та автоматичним стикуванням та монтажем системи дистанційного керування краном (дистанційне керування активного та пасивного кран – блоку).
Крім того Учасник має надати лист-відгук принаймні від 1-го контрагента, зазначеного у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічного договору.
Крім того звертаємо Вашу увагу, що на сторінці 2 Конкурсної документації зазначено: «Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 13.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності.
Закупівля не підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі"»