Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.01.2021 14:54. Дата останніх змін - 26.07.2021 08:51

виконання робіт по капітальному ремонту мостового багатопрогінного електричного підвісного крану з двома візками та автоматичним стикуванням вантажопідіймальністю 12,5/12,5т+12,5/12,5т, інв. №407613, обл. №12362 (заявка 25561) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-20-003048-c  
ID 164979c204694ad0bb5960bb9c4fa269  
Очікувана вартість закупівлі
1`815`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНТОНОВ"  
Очікувана вартість закупівлі 1`815`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 9`075.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
20.01.21
Період уточнень
до 03.02.21
Подання пропозицій
до 09.02.21
Аукціон
11.02.21
Кваліфікація переможця
з 11.02.21
Пропозиції розглянуті
з 11.03.21
Завершена
26.07.21
21.01.2021, 12:28
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
Ми, як потенційний учасник торгів, просимо усунути наступні дискримінаційні вимоги, що розміщені у Додатку 1 до Тендерної документації:
1. Одним з кваліфікаційних критеріїв є надання учасником інформації про виконання не менше 2-ох, аналогічних договорів за 2018-2020рр., які безпосередньо стосувалися предмета закупівлі. Ми маємо досвід з ремонту великої кількості мостових кранів вантажопідйомністю від 5-ти до 250-ти тон, тож могли би надати інформацію про ці договори у якості підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію. Однак, Замовник вважає аналогічними договорами тільки договори з капітального ремонту мостового багато прогінного електричного підвісного крану з двома візками та автоматичним стикуванням вантажопідіймальністю не меншою 12,5/12,5т+12,5/12,5т та монтажу системи дистанційного керування краном, дистанційне керування активного та пасивного кран – блоку. Ми вважаємо цю вимогу дискримінаційною, керуючись практикою розгляду скарг органом оскарження. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визнає дискримінаційною вимогу замовника, якою встановлено обов’язок учасників подати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження виконання аналогічного договору, ідентичного предметові закупівлі. Аналогічним договором є договір, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий, а не ідентичний.
На підставі вищевикладеного, просимо виключити з Тендерної документації вимогу щодо надання інформації про виконання ідентичного предмету закупівлі договору, а замість неї включити вимоги про надання учасником інформації про виконання подібного, схожого договору. Наприклад, договору щодо надання послуг з ремонту мостового крану будь-якої вантажопідіймальності. Така вимога не буде вважатися дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників закупівлі, тому що надається можливість надання не тільки ідентичного предмету закупівлі договору, а й схожого, подібного.
2. Іншим кваліфікаційним критерієм є надання Копії Ліцензії на господарську діяльність з Переліком видів робіт провадження господарської діяльності. Повідомляємо, що згідно з «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207, послуги з ремонту/монтажу/демонтажу машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (додаток 6 п.17 та додаток 7, п10 до Порядку).
Також, повідомляємо, що згідно з ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» у статі 7 визначений перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. У переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відсутні послуги, які відображені у технічному завдані конкурсної документації.
У зв’язку із вищезазначеними обставинами, просимо виключити із Тендерної документації вимогу про надання копії Ліцензії, залишивши при цьому вимогу щодо надання учасниками у якості дозвільного документу Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.01.2021, 14:50)
Добрий день, шановний Учасник!
Відповідні зміни внесено.
Дякуємо за запитання!
27.01.2021, 15:10
Щодо аналогічного договору
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
Конкурсною документацією встановлена вимога щодо надання не менше 2-х аналогічних договорів за 2018-2020рр., які безпосередньо стосувалися предмета закупівлі.
Ця вимога є дискримінаційною та встановлює обмеження щодо участі у торгах учасників, які мають лише один аналогічний предмету закупівлі договір.
Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року Замовникові надано право на встановлення в тендерній документації вимоги документально підтвердженого досвіду виконання договору, а не договорів. Практика рішень щодо розгляду скарг Антимонопольним комітетом України також має позицію, що Замовник не може вимагати від учасника більше 1-го аналогічного договору.
Тож, встановлення Замовником зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі до нас, як Учасника процедури.
У зв’язку із вищевикладеним, просимо:
1. Прибрати з конкурсної документації вимогу щодо надання не менше 2-х аналогічних договорів за 2018-2020рр., які безпосередньо стосувалися предмета закупівлі.
2. Встановити вимогу щодо надання не менше 1-го аналогічного договору за 2018-2020рр., який безпосередньо стосувався предмету закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.01.2021, 11:57)
Добрий день, шановний Учасник!
Кран підвісний мостовий багато прогінний електричний з двома поворотними візками та автоматичним стикуванням вантажопідіймальністю 12,5/12,5+12,5/12,5т, інв. № 407613, обл.№12362, є технологічним обладнання підвищеної безпеки, потребує додаткових вимог з технічного обслуговування, ремонту та обслуговуючого персоналу згідно «ПРАВИЛ ОХОРОНИ ПРАЦІ під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» НПАОП 0.00-1.80-18.

У зв’язку з конструктивними особливостями вище вказаного крану в Конкурсній документації (Додаток №1 Кваліфікаційні критерії) ДП «АНТОНОВ» вимагає надати: довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про виконання не менше 2-ох аналогічних договорів за 2018-2020рр., які безпосередньо стосувалися предмета закупівлі. Під аналогічним договором в розумінні цієї конкурсної документації вважається договори з капітального ремонту мостового багато прогінного електричного підвісного крану з двома поворотними візками та автоматичним стикуванням та монтажем системи дистанційного керування краном (дистанційне керування активного та пасивного кран – блоку).
Крім того Учасник має надати лист-відгук принаймні від 1-го контрагента, зазначеного у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічного договору.

Крім того звертаємо Вашу увагу, що на сторінці 2 Конкурсної документації зазначено: «Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 13.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності.
Закупівля не підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі"»