Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 16.01.2021 09:14. Дата останніх змін - 02.02.2021 09:16

Послуги по технічному обслуговуванню і ремонту копіювально-розмножувальної техніки (поточний ремонт багатофункціональних пристроїв та заправка картриджів) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-16-000070-b  
ID 4f2b8dacf6754cc89c1250468facccd0  
Очікувана вартість закупівлі
130`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент реєстраційних послуг Запорізької міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 130`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 650.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
16.01.21
Період уточнень
до 21.01.21
Подання пропозицій
до 26.01.21
Аукціон
27.01.21
Кваліфікація переможця
з 27.01.21
Пропозиції розглянуті
з 27.01.21
Завершена
02.02.21
18.01.2021, 16:24
Проєкт Договору
Загальне запитання щодо оголошення
1) У пункті 4.3 Договору зазначено «У кожному випадку невиконання Послуг або виконання не в повному обсязі, у визначеній строк, визначений цим договором,ВИКОНАВЕЦЬ сплачує ЗАМОВНИКУ штраф 20% від суми Договору», але спираючись на пункт 4.2 справедливим було б нарахування штрафу від вартості невиконаних послуг, а не від суми договору. У пункті 4.2 вказано, що «в разі затримки оплати за надані послуги понад встановлені цим Договором терміни ЗАМОВНИК сплачує ВИКОНАВЦЮ пеню, яка обчислюється від вартості неоплачених послуг у розмірі 0,5% ставки НБУ.» Необхідно прибрати дискримінацію, між ЗАМОВНИКОИ і ВИКОНАВЦЕМ.
2) Пункт 1.3. Термін заправки картриджів не повинен перевищувати 2 годин з моменту отримання замовлення від ЗАМОВНИКА (замовлення здійснюється шляхом письмового повідомлення, повідомлення електронною поштою, або за допомогою телефонного/факсимільного зв’язку).
Але враховуючи, що деякі місця розташування техніки ЗАМОВНИКА знаходяться далеко від Сервісного центру ВИКОНАВЦЯ та один від одного, прошу зазначити в Договорі час заправки картриджів без урахування доставки, тобто 2 години на заправку і додатково час на транспортування.
3) Пункт 1.2.2. Проведення поточного ремонту багатофункціональних пристроїв, вказаних у п.1.2.1. договору, а саме:
- профілактичні заходи (чищення, змазування, протирання деталей, механізмів);
- технічні заходи (ремонтування багатофункціональних пристроїв та картриджів з заміною або без заміни деталей, механізмів)
Прошу надати роз’яснення, щодо кількості багатофункціональних пристроїв підлягаючих ремонтуванню (тип, назва, кількість), аналогічно послугам по заправці картриджів (Додаток №2 до оголошення спрощеної закупівлі)
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.01.2021, 12:38)
1.Проект договору не підлягає коригуванню. Вимоги щодо відповідальності сторін не є дискримінацією у розумінні закону, оскільки складені у відповідності до норм ЦКУ та ГКУ. Учасники закупівель мають право або погодитись з вимогами проекту договору, або ні.
2. Назвати кількість немає можливості, оскільки жоден МФУ наразі не потребує ремонту чи іншого тех.обслуговування. Якщо після укладення договору виникне така потреба, то їх обслуговування та ремонт будуть проводитись виконавцем у межах суми договору.
18.01.2021, 16:35
Посилання на Оголошення
Загальне запитання щодо оголошення
Якщо виконавець платник единого податку 3 група без ПДВ. Як будуть порівнюватися ціни з ПДВ та на единому податку без ПДВ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.01.2021, 12:39)
Ціни будуть порівнюватись відповідно до вимог законодавства, шляхом проведення аукціону, за результатами якого найнижча пропозиція учасника буде оцінюватись замовником.