Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 06.01.2021 10:18. Дата останніх змін - 29.01.2021 13:44

Виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації об’єкта: «Будівництво загальноосвітньої школи на 306 учнів в с. Барабой, Овідіопольського району, Одеської області" -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-06-000594-c  
ID b5dbc01b63d64c3093bf3ae02ae60511  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-01-06-000142-b  
Очікувана вартість закупівлі
1`499`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДАЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 1`499`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 14`990.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
06.01.21
Період уточнень
до 14.01.21
Подання пропозицій
до 19.01.21
Аукціон
20.01.21
Кваліфікація переможця
з 20.01.21
Пропозиції розглянуті
з 25.01.21
Завершена
29.01.21
06.01.2021, 10:58. ID: UA-2021-01-06-000594-c.b1
Вимоги до замовника
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник. Згідно зі змістом п. 5 Оголошення за оголошенням UA-2021-01-06-000594-c Замовником передбачено надання копій документів, які свідчать про якість товару: - Сертифікат відповідності; - Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ ISO (9001:2015 (ISO 9001:2015). Вищевказана вимога, на нашу думку, є завищеною та дискримінаційною з наступних причин: Відповідність Товару вимогам державних стандартів визначається Сертифікатом відповідності продукції вимогам ТУ (технічних умов), або ДСТУ Державної системи сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. У той же час, сертифікат ISO 9001 підтверджує не якість самої продукції, а, згідно з ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Національний стандарт України. Системи управління якістю» установлює вимоги до системи управління якістю. Вимоги цього стандарту – загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Тобто сертифікації за ISO 9001 підлягає не якість самої продукції, а система управління (менеджмент) виробника. Згідно з чинним законодавством України Сертифікація за стандартами ISO 9001 не є обов’язковою. Таким чином, учасник, який є безпосереднім сертифікованим Державною системою сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України виробником зазначеного у документації обладнання, має власні технічні можливості та працівників відповідного кваліфікаційного рівня для забезпечення самостійного якісного проектування, виготовлення, а також гарантійного та післягарантійного сервісне обслуговування продукції власного виробництва, не потребує обов’язкової сертифікації за стандартами ISO 9001. Вимогою до учасників закупівлі надання у складі тендерної пропозиції сертифікату за стандартами ISO 9001 Замовник обмежує коло учасників, у тому числі і безпосередніх виробників предмету закупівлі, такими, які мають вказаний необов’язковий сертифікат. Тобто, для учасників створюються дискримінаційні умови, які негативно впливають на конкуренцію, що у свою чергу перешкоджає максимальній економії та ефективності використання бюджетних коштів, виділених на цю закупівлю. Враховуючи викладене, зміст та вимоги тендерної документації Замовника за оголошенням UA-2021-01-06-000594-c порушують вимоги ч. 3 ст. 5 «Недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якими «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», а також частини 4 ст. 22 «Тендерна документація» вказаного Закону, згідно з якою Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного, з метою дотримання вимог щодо принципів публічної закупівлі, викладених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимог ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 вказаного Закону та усунення дискримінації учасників вимогами вищевказаної тендерної документації, керуючись частиною 1 статті 23. «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» вищевказаного Закону, просимо виключити зі змісту тендерної документації за оголошенням про публічну закупівлю UA-2021-01-06-000594-c, а саме п. 5 Оголошення, вимогу «З метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015».
Заздалегідь вдячні за розуміння.
Враховуючи стислі строки, а також не маючи часу на те, щоб у разі невідповідності потенційного підрядника, вказаними вимогам, оголошувати нову процедуру внаслідок можливого невиконання підрядником домовленостей, прописаних в умовах договору, Замовник змушений більш прискіпливо відноситись до потенційних підрядників для виконання робіт по зазначеному договору. Враховуючи вищевикладене, Замовник залишає вимогу щодо надання підрядником Сертифікат відповідності;
- Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ ISO (9001:2015 (ISO 9001:2015) для переконання в спроможності виконати зазначені роботи потенційними підрядниками
Відповідь замовника: 13.01.2021 09:59
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
06.01.2021, 11:02. ID: UA-2021-01-06-000594-c.b2
Вимоги до замовника
Дискримінаційна вимога
Просимо видалити п.5 Оголошення, адже вимога про надання Акт огляду ділянки, відведеної під забудову для підтвердження намірів виконання робіт відповідно до завдання на проектування з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником
Якщо підрядник не має можливості для відвідування ділянки, відведеної під забудову, для об’єктивної оцінки масштабів проектування та грамотного складання кошторисної документації для виконання проектних робіт, у Замовника виникає занепокоєння щодо можливості відвідування об’єкту під час проектування, а також у разі виконання проекту ведення авторського нагляду. Враховуючи вищевикладене, Замовник залишає вказану вимогу незмінною.
Відповідь замовника: 13.01.2021 10:01
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
06.01.2021, 11:04. ID: UA-2021-01-06-000594-c.b3
Вимоги до замовника
Невідповідність законодавству
Згідно ст. 19 ЗУ "Про архітектурну діяльність" виконання проектних робіт не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт. ПКД виготовляється під керівництвом ГІП, який призначається наказом по підприємству, який несе особисту відповідальність за всі проектні рішення, який підписує титульні листи та рамки всіх розділів, в тому числі і кошторисну документацію. Тобто це означає, що при розробці комплексної ПКД достатньо одного фахівця з сертифікатом будь якого профілю. Всі накази Мінрегіону, якими полюбляють маніпулювати стосовно сертифікатів, не мають юридичної сили, якщо вони суперечать Закону України. Також зазначаємо, що згідно ДСТУ кошторисна документація на проектні роботи не містить по своїй формі печатки та підпису інженера-кошторисника. По формі ставиться печатка підприємства, підписи керівника, ГІПа та виконавця. Кошториси, які є частиною Договору, можуть складатися навіть керівниками. Сертифікат кошторисника обов'язковий тільки у випадку виконання кошторису без проекту, по дефектному акту, коли не має креслень, а також у підрядних організацій. Враховуючи вищевикладене, просимо видалити вимогу щодо надання копій сертифікатів, окрім діючого сертифіката ГІПа
Окрім ГІПа або ГАПа, під керівництвом, якого випускаються розділи проекту, необхідно виконувати і інші розділи, які потребують знань та навиків інших учасників проектування. ГІП або ГАП не можуть досконально бути обізнані у напрямках проектування не за фахом, не маючи при цьому відповідної освіти да досвіду роботи. Завданням на проектування передбачається будівництво школи на 306 учнів, об’єкт класу відповідальності СС2, тому вказана вимога Замовника залишається без змін.
Відповідь замовника: 13.01.2021 10:02
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
06.01.2021, 12:06. ID: UA-2021-01-06-000594-c.b4
Вимоги до замовника
Невідповідність законодавству
Просимо видалити вимогу щодо надання оригіналу виписки з протоколу засновників або наказу про призначення або довіреності або доручення або іншого документи, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів цінової пропозиції. Зазначені оригінали не надаються в закупвліях, а надається завірена належним чином копія одного з цих документів.
Зауваження враховане, учасник може надати завірену належним чином копію.
Відповідь замовника: 13.01.2021 10:03
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
06.01.2021, 12:17. ID: UA-2021-01-06-000594-c.b5
Вимоги до замовника
Невідповідність законодавству
Зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 27.02.2012р. № 148 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2009р. №759»:
2) у Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженому зазначеною постановою:
пункт 1 викласти в такій редакції:
“1. Цей Порядок, що розроблений відповідно до Законів України “Про архітектурну діяльність”, “Про основи містобудування” та “Про регулювання містобудівної діяльності”, встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності, пов’язаної з будівництвом об’єкта архітектури, який за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання належить до IV і V категорії складності (далі - будівельна діяльність)”.
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/148-2012-%D0%BF

Тобто, дія зазначеного порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, поширюється тільки на будівництво об’єктів архітектури, які за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання належать до IV і V категорії складності.
Враховуючи вищевикладене, просимо видалити вимоги із тендерної документації щодо надання дозволів або ліцензій, оскільки предметом закупівлі є виготовлення проектно-кошторисної документації, а не будівництво.
По даному пункту Замовника влаштує довідка в дозвільній формі з посиланням на п. Закону, та надання сертифікатів відповідальних виконавців згідно переліку, вказаному в тендерному завданні.
Відповідь замовника: 13.01.2021 10:04
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
06.01.2021, 14:40. ID: UA-2021-01-06-000594-c.b6
Вимоги до замовника
Розбіжності в документації
Просимо внести зміни до пункту 4 Додатку 2 "Перелік документів що надаються учасником у складі цінової пропозиції", а саме: видалити пункт: Зведений кошторисний розрахунок вартості коригування проектно-вишукувальних робіт. Про яке коригування йде мова якщо предметом закупівлі є виготовлення проектно-кошторисної документації. Просимо взяти до уваги.
Дякуємо за зауваження. В тендерному завданні дійсно йде мова саме про виготовлення проектно-кошторисної документації, а не про її коригування
Відповідь замовника: 13.01.2021 10:05
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
06.01.2021, 14:54. ID: UA-2021-01-06-000594-c.b7
Вимоги до замовника
Невідповідність законодавству
Просимо видалити п.1.4 проекту Договору, адже виготовлення проектно-кошторисної документації не потребує наявності у підрядника будь-яких дозволів та даний вид господарської діяльності не підлягає ліцензуванню відповідно до вимог Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності".
Під дозволами на виконання робіт маються на увазі сертифікати відповідальних виконавців, необхідні для виконання відповідних розділів проектно-кошторисної документації.
Відповідь замовника: 13.01.2021 10:06
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
06.01.2021, 15:07. ID: UA-2021-01-06-000594-c.b8
Вимоги до замовника
Невідповідність законодавству
Просимо видалити пункти 2.3 та 2.4 проекту Договору, в яких зазначено наступне: "2.3. У разі виявлення недоліків у проектно-кошторисній документації Підрядник зобов’язаний безоплатно переробити проектно-кошторисну документацію, а також відшкодувати Замовнику збитки, спричинені недоліками в цій документації.
2.4. Якщо недоліки в проектно-кошторисній документації є істотними та такими, що не можуть бути усунені, або не були усунені у встановлений Замовником строк, Замовник має право відмовитися від Договору та вимагати відшкодування збитків". Шановний Замовник! Відповідно до пункту 14 завдання на проектування визначено клас наслідків відповідальності СС2, відповідно, розроблена проектно-кошторисна документація буде проходити експертизу та відповідно до пункту 30 завдання на проектування Проектувальник за дорученням Замовника здійснює передачу проектної документацію на експертизу та приймає участь в захисті прийнятих проектних рішень а усуненні недоліків та зауважень які надані експертною організацією. Які можуть бути недоліки після отримання позитивного експертного звіту?
Якщо після після отримання позитивного експертного звіту недоліки по пункту договору 2.3 та 2.4 будуть відсутні, тому Замовник дані пункти договору залишає без змін.
Відповідь замовника: 13.01.2021 10:11
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
06.01.2021, 15:14. ID: UA-2021-01-06-000594-c.b9
Вимоги до замовника
Невідповідність законодавству
Просимо внести зміни в пункт 6.2.4.проекту Договору, в якому зазначено наступне: "Авторський нагляд за об’єктом будівництва по скоригованому проекту покладається на автора проекту". Шановний Замовник, авторський нагляд здійснюється на підставі окремо укладеного договору, просимо внести зміни у відповідний пункт проекту Договору.
По данному пункту Замовник залишає без змін "Авторський нагляд за об’єктом будівництва по скоригованому проекту покладається на автора проекту".
Відповідь замовника: 13.01.2021 10:15
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
06.01.2021, 16:03. ID: UA-2021-01-06-000594-c.b10
Вимоги до замовника
Невідповідність законодавству
Шановний Замовник! Відповідно до вимог статей 14 і 15 закону України "Про авторське право і суміжні права" виключне авторське право належить автору проектно-кошторисної документації. Враховуючи вищевикладене, просимо внести відповідні зміни до пункту 7.1.3 проекту Договору.
У разі неякісного виконання проекту, у Замовника може виникнути необхідність коригування проекту для внесення необхідних змін та доповнень у проектно-кошторисну документацію. Для уникнення залежності від автора проекту, який потенційно може бути не благонадійним Замовник додав даний пункт у проект договору для виключення можливого шантажування з боку недобросовісного підрядника.
Відповідь замовника: 13.01.2021 10:16
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
06.01.2021, 16:25. ID: UA-2021-01-06-000594-c.b11
Вимоги до замовника
Невідповідність законодавству
Відповідно до вимог пункту 11.2 Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 року № 45 проектування для об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми наслідками (СС2) проектування проводиться у дві стадії. Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни в пункт 8 Завдання на проектування.
У зв’язку зі стислими строками та обмеженням коштів на виконання проектної документації, Замовник залишає п.8 Завдання на проектування без змін. Дякуємо за порозуміння.
Відповідь замовника: 13.01.2021 10:17
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником