Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 06.03.2017 16:42. Дата останніх змін - 24.03.2017 11:21

Капітальний ремонт внутрішніх приміщень, фасаду та покрівлі клубу за місцем проживання "Лідер" за адресою пр-т Г.Гонгадзе,32Г

Ідентифікатор закупівлі UA-2017-03-06-002243-b  
ID 7b7bd1a850734b54ba1647a58456d63f  
Загальна очікувана вартість закупівлі
970`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Учасниками процедури закупівлі можуть бути усі суб'єкти господарювання незалежно від форм власності. У Додатку 3 до цієї документації Замовником зазначаються кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам. Цінова пропозиція (за формою згідно Додатку 4) та усі документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно Додатку 3, повинні бути завірені належним чином, відскановані та в повному обсязі розміщені на майданчику електронних торгів. Учасник погоджується з тим, що замовник має право відхилити пропозицію учасника, у разі якщо: - у складі пропозиції учасника не надано будь-якого з вказаних документів, не додержання інструкцій та вимог зазначених у Додатку 3 оголошення; - документи, надані учасником у складі пропозиції містять неправдиву або недостовірну інформацію. Якщо форми зазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України. Всі довідки повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера та дати (дійсної на період закупівлі), підпису керівника підприємства та печатки (у разі наявності), кошторисна документація повинна містити підпис керівника підприємства та відбиток печатки (за наявності). Неподання або неповне подання Учасником в складі пропозиції документів, перелічених в п.4, є підставою для дискваліфікації пропозиції Учасника. Учасники, що знаходяться на стадії Кваліфікації не мають права додатково надавати документи, перелічені в п.4 після завершення аукціону, якщо такі документи не були подані до початку аукціону. Надання документів після завершення аукціону є підставою для дискваліфікації пропозиції Учасника. Переможець електронних торгів повинен надати пакет документів, зазначених у попередньому абзаці, завірених належним чином, у паперовому вигляді протягом 3 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця електронних торгів. Якщо документ містить більш ніж одну сторінку, то він повинен бути пронумерований. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Учасник визначає ціни (із змінами та доповненнями), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником. Якщо у найменуванні робіт технічного завдання є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал то даний вираз читається в значенні «або еквівалент». Обсяг та конкретні види Робіт по об’єкту визначаються в кошторисі, що затверджується Замовником після проведення в установленому порядку і отримання висновків експертизи кошторисної документації. Замовник делегує Учаснику права Замовника в частині замовлення та оплати експертизи кошторисної документації. Експертизу кошторисної документації Учасник проходить в експертних організаціях, що відповідають Критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 23.05.2011 № 53, та можуть проводити експертизу проектів будівництва з відшкодуванням витрат на оплату експертизи кошторисної документації згідно Правил визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013). Обов’язкові вимоги: Наявність власної будівельної ліцензії та відповідного штату працівників для виконання робіт; Скан-копії посвідчень працівників про перевірку знань з охорони праці (правила безпеки); Скан-копії посвідчень працівників про проходження навчання та перевірки з питань пожежної безпеки; Дозвіл на верхолазні роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту. Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників Перелік сканкопій документів у форматі pdf., що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги: 1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: (наказ (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), Статут або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка). Копії паспорту (ів) посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт надаються учасником додатково за вимогою замовника. 2. Довідка, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство: - реквізити (місцезнаходження (фактичне та юридичне) телефон, факс, банківські реквізити); - керівництво (посада, ім'я по батькові (повністю), телефон для контактів). 3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отримана не раніше 09.01.2017 року. 4. Довідка про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно форми 1,2. 5. Документально підтверджена Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання (власного чи орендованого) для виконання умов договору. 6. Довідка про те, що учасник не визнаний у встановленому Законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. 7. Інформаційна довідка про відсутність учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та проти нього не відкрито ліквідаційну процедуру. 8. Довідка про те, що учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення. 9. Копія фінансової звітності за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді): - Балансу підприємства учасника (Форма №1); - Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2); 10. Довідка про наявність відкритих рахунків. 11. Копія будівельної ліцензії Учасника конкурсних торгів на право виконання робіт з додатками. 12. Після укладання договору надати наказ підприємства про призначення інженера проектувальника та виконроба. 13. Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування). 14. Кошторисна документація (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, а також у електронному вигляді) у складі : - Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації; - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою із урахуванням утримання служби замовника (включити витрати на технічний нагляд 1,875%) та проектно-вишукувальні роботи (вартість експертизи кошторисної документації); - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням ціни та посиланням на постачальника. 15. Проект договору скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору. 16. Лист щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу. 17. Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за бюджетні кошти в період з 2015 по 2016 роки (від 3-х договорів), в якій повинна бути зазначена наступна інформація: замовник, дата на номер договору, терміни виконання. Для документального підтвердження інформації, викладеної у довідці необхідне додавання копій договорів та актів виконаних робіт (Аналогичними слід вважати договори, які підтверджують факт виконання робіт тим, що потребується в оголошенні). 18. Довідка завірена Головним управлінням юстиції, видану на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, про те, що особу не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення. *Документ повинен бути датований не раніше 60 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозицій на електронний майданчик. 19. Довідка завірена Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управлінням (відділом) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях та в місті Києві, виданої на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, підпису документів у складі цінової пропозиції, про те, що особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку. *Документ повинен бути датований не раніше 60 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозицій на електронний майданчик. 20. Копія антикорупційної програми учасника або копія наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми (завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності)). 21. Документальне підтвердження про вивіз будівельного сміття (дозвільні документи). 22. Графік виконання робіт на об’єкті. 23. Учасник зобов’язаний відвідати об’єкт будівельних робіт та зареєструватися в журналі відвідування Замовника. 24. Інші документи, які учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції. 25. Згода. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.10 №2297-VI даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про здійснення державних закупівель», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, індефікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні індефіковані дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у запиті, цивільно – правових та господарських відносинах. (підпис уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою (за наявності) З метою запобігання не якісного виконання будівельних робіт та не допущення недобросовісних контрагентів замовник визначає технічні та кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі. Учасник зобов’язується виконувати роботи власними силами без залучення субпідрядних організацій. Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України. Всі довідки, повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера, підпису керівника підприємства та печатки (у разі наявності), кошторисна документація, окрім підпису керівника підприємства та печатки (за наявності), додатково повинні містити підпис та печатку інженера проектувальника в частині кошторисної документації. Форми довідок для заповнення учасником Форма 1 Наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід* № з/п Посада П.І.Б. Штатний/найманий працівник Досвід роботи на займаній посаді (років) Додаток 4 Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» КОМУ: ВІД: Повне найменування Учасника:___________________________________________ Адреса Учасника(юридична та фактична): _______________________________________ Код ЄДРПОУ_______________________________________________________________ Банківські реквізити__________________________________________________________ Телефон/факс Учасника: ______________________________________________________ Керівник (прізвище, ім’я по батькові) Учасника: _____________________________________________________________________________ Уповноважений представник Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі (посада, прізвище, ім’я, по батькові): _____________________________________ ЕЛЕКТРОННІ ТОРГИ на закупівлю: _______________________________________________________________ Вивчивши документацію конкурсних торгів, ми погоджуємось з усіма умовами документації конкурсних торгів, в тому числі із проектом договору про закупівлю, та подаємо свою пропозицію конкурсних торгів за нижче наведеною ціною. Ціна пропозиції конкурсних торгів: Назва предмету закупівлі Сума без ПДВ, грн. ПДВ, грн. Сума з ПДВ, грн. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі цінові пропозиції та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми беремо на себе зобов’язання надати усі документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно Додатку №3, у паперовому вигляді протягом 3 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця електронних торгів та підписати договір про закупівлю із замовником не раніше ніж через 3 робочих дні та не пізніше 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця електронних торгів. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну та беззаперечну згоду з усіма умовами даної процедури закупівлі. Керівник організації – учасника процедури закупівлі або інша уповноважена посадова особа ___________________________ (підпис) МП ____________ (ініціали та прізвище)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Подільський районний в м. Києві Центр клубів за місцем проживання "Поділ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 970`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
06.03.17
Період уточнень
до 09.03.17
Подання пропозицій
до 13.03.17
Кваліфікація переможця
з 13.03.17
Пропозиції розглянуті
з 15.03.17
Завершена
24.03.17

Специфікація закупівлі

Лот №1. Капітальний ремонт внутрішніх приміщень, фасаду та покрівлі клубу за місцем проживання "Лідер" за адресою пр-т Г.Гонгадзе,32Г

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 970`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 9`700.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Специфікація закупівлі

1)
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень, фасаду та покрівлі клубу за місцем проживання "Лідер" за адресою пр-т Г.Гонгадзе,32Г
Класифікація за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04215, Україна, Київська область, Київ, пр-т Г.Гонгадзе,32Г
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 659 метри квадратні

Тендерна документація

Нетипізований документ
клуб Лідер-деф акт.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.03.2017 16:45
Версія документу від: 06.03.2017 16:45
ID: aaf54a5bacfd4049a82fe726372e9889

Параметри тендеру

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 09.03.2017 17:00  
Початок періоду прийому пропозицій 09.03.2017 17:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 13.03.2017 17:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Подільський районний в м. Києві Центр клубів за місцем проживання "Поділ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38930242  
Юридична адреса 04208, Україна, Київська область, Київ, Світлицького,35-б  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 13.03.2017 17:02
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень, фасаду та покрівлі клубу за місцем проживання "Лідер" за адресою пр-т Г.Гонгадзе,32Г
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
Приватне підприємство "Ментес"
ID: 483b73b777144cb2a2cf438549374e4e
824`441.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Капітальний ремонт внутрішніх приміщень, фасаду та покрівлі клубу за місцем проживання "Лідер" за адресою пр-т Г.Гонгадзе,32Г
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
824`441.00
Гривня з ПДВ
Переможець
15.03.2017 12:39

Повідомлення про намір укласти договір

Капітальний ремонт внутрішніх приміщень, фасаду та покрівлі клубу за місцем проживання "Лідер" за адресою пр-т Г.Гонгадзе,32Г
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
Приватне підприємство "Ментес"
Код ЄДРПОУ: 25271906
824`441.00
Гривня з ПДВ
15.03.2017
12:39

Укладені договори

Капітальний ремонт внутрішніх приміщень, фасаду та покрівлі клубу за місцем проживання "Лідер" за адресою пр-т Г.Гонгадзе,32Г
Номер договору
2
Дата підписання
20.03.2017
Дата початку дії
20.03.2017
Дата завершення дії
31.12.2017
Ціна договору
824`441.00 Гривня з ПДВ