Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 29.12.2020 17:26. Дата останніх змін - 16.04.2021 15:13

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-02-07 Джулинка-Гайворон-Благовіщенське-/М-05/ на ділянках км 6+800 - км 16+100, 18+690 - км 49+217 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-29-005687-c  
ID ce82aaeb321a45639f741b338773194f  
Ідентифікатор плану UA-P-2020-12-29-011204-a  
Очікувана вартість закупівлі
634`115`703.40 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-02-07 Джулинка-Гайворон-Благовіщенське-/М-05/ на ділянках км 6+800 - км 16+100, 18+690 - км 49+217

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області  
Очікувана вартість закупівлі 634`115`703.40 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`170`578.51 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 6`341`157.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
29.12.20
Період уточнень
до 13.02.21
Період оскаржень
до 19.02.21
Подання пропозицій
до 23.02.21
Прекваліфікація
з 23.02.2021
Оскарження прекваліфікації
до 01.04.2021
Аукціон
01.04.21
Кваліфікація переможця
з 01.04.21
Пропозиції розглянуті
02.04.21
Завершена
16.04.21
29.01.2021, 23:25. ID: UA-2020-12-29-005687-c.c1
Вимога (Скарга)
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Ми маємо намір прийняти участь у відповідній закупівлі, однак під час ознайомлення зі змістом Тендерної документації та змін до неї, було встановлено, що окремі вимоги Замовника суперечать Закону України “Про публічні закупівлі”, нормам чинного законодавства України, порушують законні права та інтереси потенційних учасників, які планують прийняти участь в процедурі Закупівлі:

Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції, та/або капітального ремонту, та/або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення І, ІІ, ІІІ чи ІV категорії.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ, ІІІ чи ІV категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше:

1. Земляні роботи 50 111 м3
2. Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші 131 665 м2
3. Влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші 78 156 т
4. Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші , марки І та/або ЩМА 325 650 м2
5. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком 119 км

Відновлення штучних споруд
6. Влаштування гідроізоляції/обмазувальна гідроізоляція 688 м2
7. Обробка поверхні з/б конструкцій ремонтними розчинами/антикорозійний захист поверхонь прогонової будови/фарбування 257 м2
8. Улаштування/заливка деформаційного шва 140 м

Вищезазначені вимоги тендерної документації щодо обсягів підтвердження виконання аналогічного договору призводять до дискримінації нашого підприємства, яке планує брати участь в даній процедурі закупівлі, і через що обмежене в своїх правах, передбачених в ст. 5 Закону.

Згідно із положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, тобто досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а не обсягів виконання видів робіт за таким договором.
Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували роботи за аналогічними договори в менших обсягах.

Навіть якщо припустити, що Замовник виходив з того, що загальний обсяг виконаних учасником робіт, який є співставним з обсягом робіт за Процедурою закупівлі, можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпеченя Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника і якісному виконанні робіт за Процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобовязаний забепечити.

Проте, з огляду на це, є не зрозумілим, чому Замовник так вибірково користується цим критерієм, оскільки в інших його тендерах на Закупівлю робіт, які за обсягом та предметом є співставними або більшими з даною Процедурою закупівлі, ним не встановлювались вимоги щодо певних обсягів робіт і цей факт не завадив ні Замовнику ні Учасникам перемогти у тендері та належним чином виконати роботи.

Необхідно зауважити, що наше підприємство цілком спроможне надати послуги у разі укладення договору за предметом цієї закупівлі, та має достатній досвід щодо надання передбачених Тендерною документацією видів послуг, але не в тих об’ємах, які встановлені Замовником, зокрема:

1. Земляні роботи
2. Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші 74 000 м2
3. Влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші
4. Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші, марки І та/або ЩМА 250 000 м2
5. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком 71 км
6. Влаштування гідроізоляції/обмазувальна гідроізоляція
7. Обробка поверхні з/б конструкцій ремонтними розчинами/антикорозійний захист поверхонь прогонової будови/фарбування

Крім того, додатково наголошуємо, що вищезазначені вимоги жодним чином не вказують на неможливість виконання Скаржника своїх зобов'язань за договором закупівлі, а лише обмежує участь в даній закупівлі та призводить до дискримінації, всупереч ч. 2 та ч. З ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону.

Також звертаємо увагу, що за умовами тендерної документації та Законодавства України Підрядник має право, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи.
Тому на виконання складних та специфічних видів робіт потребуючих великого досвіду наша компанія залучає найбільш професійних субпідрядників.

В зв’язку з вищевикладеним, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, зокрема:

1. Усунути вимогу щодо підтвердження досвіду виконання певних об’ємів видів робіт, визначених в тендерній документації в натуральних величинах.

2. Усунути вимоги щодо виконання конкретних видів робіт за аналогічним договором з Відновлення штучних споруд:
- Влаштування гідроізоляції/обмазувальна гідроізоляція
- Обробка поверхні з/б конструкцій ремонтними розчинами/антикорозійний захист поверхонь прогонової будови/фарбування
- Улаштування/заливка деформаційного шва

3. Внести зміни, що надають змогу Учасникам для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надавати більш розширені та схожі за технологічним процесом види робіт, які потребують використання той самої техніки на такі роботи:
1. Земляні роботи
2. Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші
3. Влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші
4. Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші , марки І та/або ЩМА
5. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком

4. Внести зміни в тендерну документацію, якими надати можливість підтвердження виконання вимог досвідом виконання аналогічного договору субпідрядником/співвиконавцем;

В іншому випадку ми будемо вимушені оскаржити такі вимоги Замовника в АМКУ.
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволеною.
Відповідь замовника: 03.02.2021 15:00
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена