Процедура закупівлі оголошена 16.12.2020 16:57. Дата останніх змін - 12.09.2021 00:01
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1711155 Кременчук - Власівка на ділянці км0+000-км7+000 Кременчуцького району Полтавської області (окремими ділянками) (код ДК 021:2015 – 45230000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-12-16-007667-a | |
| ID | c7aed9c2758c46ae9a71cbb134d4672a |
Очікувана вартість закупівлі
55`315`709.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 3 % від очікуваної вартоісті, а саме 1 600 000,00 грн. (один мільйон шістсот тисяч гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: UA098201720344341002107034097 в ДКС України в м. Київ Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів.Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 16.01.2021 року 23:00 год (Відповідно до п. 10 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 55`315`709.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 276`578.55 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 1`600`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
16.12.20
Період уточнень
до 10.01.21
Період оскаржень
до 16.01.21
Подання пропозицій
до 20.01.21
Прекваліфікація
з 26.01.2021
Оскарження прекваліфікації
до 22.08.2021
Аукціон
26.08.21
Кваліфікація переможця
з 26.08.21
Торги відмінено
12.09.21
04.01.2021, 16:58. ID: UA-2020-12-16-007667-a.b1
Вимога (Скарга)
Дискримінаційні вимоги Замовника
Тендерною документацією (п. 3.4 Додатку 2) передбачено наступне:
"3.4. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про наявність/залучення виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки, які будуть знаходитьсь на об’єкті по предмету закупівлі. Кількість виробничих баз та/або асфальтованих майданчиків для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки – не менше 1 (одного) у Полтавської області."
Чим обумовлена необхідність знаходження бази саме у Полтавській області? - Незрозуміло. Об'єкт, що є предмотом закупівлі знаходиться на території Полтавської області. ПРОТЕ - цей об'єкт знаходиться безпосередньо біля межі з Кіровоградською областю (смт.Власівка - населений пункт Кіровоградської облоасті). Поряд з цим, від а/д О1711155 Кременчук - Власівка на ділянці км0+000-км7+000 Кременчуцького району Полтавської області до східної межі Черкаської області - не менше 60 км, тоді як від зазначеної дороги до північної межі Полтавської області - понад 180 км.
Вважаємо, що така вимога не тільки суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі», але також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити вимогу щодо розташування хочаб 1 виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки у Полтавській області.
"3.4. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про наявність/залучення виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки, які будуть знаходитьсь на об’єкті по предмету закупівлі. Кількість виробничих баз та/або асфальтованих майданчиків для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки – не менше 1 (одного) у Полтавської області."
Чим обумовлена необхідність знаходження бази саме у Полтавській області? - Незрозуміло. Об'єкт, що є предмотом закупівлі знаходиться на території Полтавської області. ПРОТЕ - цей об'єкт знаходиться безпосередньо біля межі з Кіровоградською областю (смт.Власівка - населений пункт Кіровоградської облоасті). Поряд з цим, від а/д О1711155 Кременчук - Власівка на ділянці км0+000-км7+000 Кременчуцького району Полтавської області до східної межі Черкаської області - не менше 60 км, тоді як від зазначеної дороги до північної межі Полтавської області - понад 180 км.
Вважаємо, що така вимога не тільки суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі», але також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити вимогу щодо розташування хочаб 1 виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки у Полтавській області.
Необхідні зміни внесено до тендерної документації
Відповідь замовника: 06.01.2021 16:19
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
05.01.2021, 15:32. ID: UA-2020-12-16-007667-a.b2
Вимога (Скарга)
Щодо дискримінаційної вимоги замовника
Доброго дня!
В тендерній документації наявна вимога щодо надання разом з довідкою про залучення співвиконавців копій діючих на весь період надання послуг, необхідних дозволів на виконання всіх робіт з підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки (якщо вищевказане необхідне для надання заявлених послуг).
Виходячи із змісту тендерної документації Замовника дана вимога стосується лише співвиконавців, проте не відноситься до самого учасника.
Дана вимога тендерної документації є дискримінуючою та обмежуючою і унеможливлює участь у процедурі відкритих торгів тих підрядних підприємств, що можуть якісно надати послуги з поточного середнього ремонту за предметом закупівлі.
Таким чином, на підставі всього вищевикладеного, вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу щодо надання разом з довідкою про залучення співвиконавців копій діючих на весь період надання послуг, необхідних дозволів на виконання всіх робіт з підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки (якщо вищевказане необхідне для надання заявлених послуг) шляхом її виключення з тендерної документації та внесення відповідних змін до тендерної документації.
В іншому випадку наше підприємство буде вимушене звернутись до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
В тендерній документації наявна вимога щодо надання разом з довідкою про залучення співвиконавців копій діючих на весь період надання послуг, необхідних дозволів на виконання всіх робіт з підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки (якщо вищевказане необхідне для надання заявлених послуг).
Виходячи із змісту тендерної документації Замовника дана вимога стосується лише співвиконавців, проте не відноситься до самого учасника.
Дана вимога тендерної документації є дискримінуючою та обмежуючою і унеможливлює участь у процедурі відкритих торгів тих підрядних підприємств, що можуть якісно надати послуги з поточного середнього ремонту за предметом закупівлі.
Таким чином, на підставі всього вищевикладеного, вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу щодо надання разом з довідкою про залучення співвиконавців копій діючих на весь період надання послуг, необхідних дозволів на виконання всіх робіт з підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки (якщо вищевказане необхідне для надання заявлених послуг) шляхом її виключення з тендерної документації та внесення відповідних змін до тендерної документації.
В іншому випадку наше підприємство буде вимушене звернутись до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Необхідні зміни внесено до тендерної документації
Відповідь замовника: 06.01.2021 16:23
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
05.01.2021, 21:21. ID: UA-2020-12-16-007667-a.a3
Вимога (Скарга)
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА
Тендерною документацією (п. 3.4 Додатку 2) передбачено наступне:
"3.4. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про наявність/залучення виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки, які будуть знаходитьсь на об’єкті по предмету закупівлі. Кількість виробничих баз та/або асфальтованих майданчиків для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки – не менше 1 (одного) у Полтавської області."
Чим обумовлена необхідність знаходження бази/майданчика саме у Полтавській області? - Незрозуміло. Об'єкт, що є предметом закупівлі, знаходиться на території Полтавської області. ПРОТЕ - цей об'єкт знаходиться безпосередньо біля межі з Кіровоградською областю (смт.Власівка - населений пункт Кіровоградської облоасті). Поряд з цим, від а/д О1711155 Кременчук - Власівка на ділянці км0+000-км7+000 Кременчуцького району Полтавської області до східної межі Черкаської області - не більше 60 км, тоді як від зазначеної дороги до північної межі Полтавської області - понад 180 км.
Вважаємо, що така вимога не тільки суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі», але також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити вимогу щодо розташування хочаб 1 виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки у Полтавській області.
До того ж, є чинні рішення АМКУ щодо незаконноссті зазначеної вимоги, зокрема стосовно Служби автомобільних доріг у Львівській області.
"3.4. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про наявність/залучення виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки, які будуть знаходитьсь на об’єкті по предмету закупівлі. Кількість виробничих баз та/або асфальтованих майданчиків для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки – не менше 1 (одного) у Полтавської області."
Чим обумовлена необхідність знаходження бази/майданчика саме у Полтавській області? - Незрозуміло. Об'єкт, що є предметом закупівлі, знаходиться на території Полтавської області. ПРОТЕ - цей об'єкт знаходиться безпосередньо біля межі з Кіровоградською областю (смт.Власівка - населений пункт Кіровоградської облоасті). Поряд з цим, від а/д О1711155 Кременчук - Власівка на ділянці км0+000-км7+000 Кременчуцького району Полтавської області до східної межі Черкаської області - не більше 60 км, тоді як від зазначеної дороги до північної межі Полтавської області - понад 180 км.
Вважаємо, що така вимога не тільки суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі», але також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити вимогу щодо розташування хочаб 1 виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки у Полтавській області.
До того ж, є чинні рішення АМКУ щодо незаконноссті зазначеної вимоги, зокрема стосовно Служби автомобільних доріг у Львівській області.
Необхідні зміни внесено до тендерної документації
Відповідь замовника: 06.01.2021 16:21
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
11.01.2021, 20:55. ID: UA-2020-12-16-007667-a.b4
Скарга до АМКУ
ТОВ Миколаївбудцентр
Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга на дискримінаційні вимоги (детальніше у доданій скарзі).
Дата розгляду скарги21.01.2021, 17:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Причина відхилення скаргиЗамовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Розгляд зупинено
26.01.2021 20:46