Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.02.2017 19:13. Дата останніх змін - 28.04.2017 15:40

Вагони пасажирські купейні спальні -

Ідентифікатор закупівлі UA-2017-02-24-000865-a  
ID fc80f4531bd34a1a97d39f36249dde66  
Очікувана вартість закупівлі
875`520`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ПАТ "Укрзалізниця"  
Очікувана вартість закупівлі 875`520`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 6`128`640.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
24.02.17
Період уточнень
до 24.03.17
Період оскаржень
до 30.03.17
Подання пропозицій
до 03.04.17
Прекваліфікація
з 03.04.2017
Оскарження прекваліфікації
до 13.04.2017
Аукціон
13.04.17
Кваліфікація переможця
з 13.04.17
Пропозиції розглянуті
14.04.17
Завершена
28.04.17
09.03.2017, 12:23
внесення змін до тендерної документації
Запитання щодо предмету закупівлі вагони пасажирські купейні спальні
Прошу розглянути можливість внесення змін до тендерної документації щодо технічних вимог до пасажирських вагонів, а саме можливість встановлення акумуляторних батарей типу 90KL(KM)350Р, які серійно застосовуються при виробництві нових пасажирських вагонів, технічні характеристики яких є не гіршими за тих, що зазначені у тендерній документації. В зв’язку з чим, прошу внести наступні зміни до тендерної документації:
Пункт 1 Додатку №4
строку викласти у наступній редакції:
Акумуляторна батарея "Що не потребує обслуговування, ємністю не менше 300 А/год, або 90KL(KM)350Р"
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.03.2017, 17:02)
На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №2, та опубліковано у встановленому порядку.
09.03.2017, 12:24
умови оплати
Запитання щодо предмету закупівлі вагони пасажирські купейні спальні
Запропонований порядок розрахунків може не забезпечити своєчасну поставку вагонів, по наступним причинам:
- по досвіду роботи з виробниками, для запуску у виробництво пасажирських вагонів необхідне замовлення та закупівля усього об’єму комплектуючих на весь об’єм замовлених вагонів;
- при даній схемі попередніх оплат, враховуючи, що поставка першої партії вагонів орієнтовно можлива протягом 3-4 місяців після проведення попередньої оплати, а також враховуючи досвід закупівлі 21 пасажирського вагону у 2016 році, можливо призведе до невиконання плану закупівлі 38 вагонів у 2017 році.
Тому просимо розглянути можливість погодити наступний порядок розрахунків, та внести зміни до тендерної документації:
«4.1. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється наступним чином:
- попередня оплата у розмірі 30% від суми договору протягом 15 банківських днів з моменту укладання договору
- послідуюча оплата протягом 30 календарних днів з моменту підписання Акту приймання-передачі на кожну партію Товару та з дати реєстрації податкової накладної.»
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.03.2017, 17:03)
Ваш запит розглянуто тендерним комітетом та прийнято рішення залишити тендерну документацію, в частині умов оплати, без змін.
09.03.2017, 15:53
Щодо внесення змін до Проекту Договору
Загальне запитання щодо оголошення
Враховуючи особливості технічних вимог до пасажирських вагонів, що плануються до закупівлі, за для не встановлення дискримінаційних вимог до учасників тендеру, а також враховуючи достатність часу для проведення необхідної сертифікації продукції, а також на розробку/внесення змін та погодження технічних умов, прошу розглянути можливість внесення наступних змін до тендерної документації:
Пункт 1.1 Додатку №3 доповнити:
«або
3) Гарантійний лист виробника про те, що на момент поставки продукції буде надано сертифікат відповідності, виданий органом Державної системи сертифікації УкрСЕПРО. На підтвердження даного надається:
- копія заявки до органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про необхідність проведення нової сертифікації;
- оригінал довідки органу з сертифікації, щодо термінів сертифікації продукції.»

Пункт 2.2 Додатку №3 доповнити:
«або
2) Гарантійний лист виробника, щодо надання копії чинної редакції ТУ на продукцію до моменту її поставки, погодженої у відповідному порядку з ПАТ «Укрзалізниця» з урахуванням проведення повного циклу випробувань продукції та за його результатами - проведення засідання міжвідомчої комісії.»

Внесення зазначених змін до тендерної документації дозволить розширити коло учасників тендеру, а також жодним чином не вплине на якість запропонованої до постачання продукції.

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.03.2017, 17:01)
На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №2, та опубліковано у встановленому порядку.
22.03.2017, 13:00
стосовно технічних вимог до пасажирських вагонів
Запитання щодо предмету закупівлі вагони пасажирські купейні спальні
Прошу надати роз’яснення та розглянути можливість внесення наступних змін до Додатку 4 до тендерної документації:
1) до пункту 1 - щодо типу кип’ятильника та змінити поточну редакцію «електричний», на – «комбінованого типу», що дозволить використовувати для підігріву води як електричну енергію, так і тверде паливо;
2) до пункту 6 та 7 – щодо можливості комплектації візків чавунними гальмівними колодками типу С згідно з ГОСТ 1205-73 (без сталевої пластини), які встановлюються на візки, згідно нормативно-технічної документації заводу-виробника;
3) до пункту 9 – щодо уточнення параметрів автоматичного апарату з приготування та продажу кави та інших гарячих напоїв, а саме :
- який вид кавомату планується застосовувати: з використанням швидкорозчинної кави чи в зернах;
- якою повинна бути різноманітність напоїв: (кава еспрессо, кава з молоком, капучіно, гарячий шоколад, тощо). Якщо в кавоматі використовується швидкорозчинна кава, то можливий чай;
- яким повинен бути розрахунок за напій (монетами, купюрами, жетонами);
Кавомат повинен працювати від свого окремого резервуару з водою, що заправляється обслуговуючим персоналом разом з заправкою кавою, молоком та іншими інгредієнтами.
Дана інформація необхідна для визначення з типом кавомату та його габаритними розмірами для можливості розміщення його в службовому відділені пасажирського вагону.
4) до пункту 10 – щодо вікон-аварійних виходів так, як при опрацюванні конструкції пасажирських вагонів, згідно технічних вимог передбачених тендерною документацією, існують суперечливі вимоги тендерної документації та нормативних документів стосовно кількості та розміщення вікон аварійний вихід, встановлених в пасажирських купе вагонів.
Згідно тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю, додаток № 4 "Технічні вимоги до предмета закупівлі " вказано, що вагон повинен бути обладнаний алюмопластмассовими вікнами. Вікна повинні бути: з кватиркою і вікна-аварійні виходи (в двух купе та в коридорі на проти них), що відповідає п.3.22 ДСТУ 4049-2001 «Вагони пасажирські магістральні локомотивної тяги. Вимоги безпеки» вагон повинен мати не менше, ніж чотири вікна - аварійний вихід, розташованих з двох бічних сторін вагону (по два з кожної сторони) та позначені написом «Аварійний вихід». Місця розташування аварійних виходів визначається НД на конкретний виріб, затвердженими за встановленим порядком.
Згідно п. 11 ЦУО-0039 "Технічні вимоги щодо забезпечення пожежної безпеки пасажирських вагонів" під час будування нових вагонів аварійні виходи через віконні отвори повинні влаштовуватись в кожному пасажирському купе, та не менше двох у коридорі - для вагонів купейного типу.
Прошу звернути увагу, що згідно ГОСТ 33381-2015 "Правила расчета и проверки времени эвакуации пассажиров" аварійні виходи не враховуються в розрахунковій схемі евакуації при визначенні розрахункового часу евакуації пасажирів з вагону. При цьому дається визначення поняття аварійний вихід: Аварійні вікна в вагоні, які ведуть безпосередньо назовні, використовуються як додатковий вихід для порятунку пасажирів та задовольняють вимогам безпечної евакуації.
Прошу дати роз'яснення щодо кількості та типу вікон аварійний вихід, які необхідно встановлювати на пасажирських вагонах.

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.03.2017, 09:40)
На Ваш запит повідомляємо, що до Додатку №4 тендерної документації внесено зміни та опубліковано у встановленому порядку.
22.03.2017, 13:01
стосовно технічних вимог до пасажирських вагонів
Запитання щодо предмету закупівлі вагони пасажирські купейні спальні
Згідно пункту 9 Додатку 4 до тендерної документації зазначено що:
«В кожному пасажирському купе має бути встановлено наступне обладнання:
- два нижніх спальних місця;
- два верхніх спальних місця;
- багажна ніша;
- полки дрібних речей над верхніми спальними місцями;
- відкидний стіл;
- гачки для одягу;
- дзеркало.
Верхні спальні місця повинні бути шарнірно закріплені, утримуватися в робочому положенні на стаціонарних опорах встановлених на бічній стіні вагона і поздовжніх перегородках. Верхні спальні місця повинні бути обладнані запобіжними поручнями.»
Крім цього: «За узгодженням з замовником можливо виконувати спальні місця такими що трансформуються в сидячі».
В зв’язку з чим, а також враховуючи відсутність однозначної вимоги щодо обладнання усіх 38 пасажирських вагонів меблями що трансформуються та відсутність підтвердження виробників інтер’єру для пасажирських вагонів щодо можливих термінів поставки інтер’єру з меблями що трансформуються, прошу надати роз’яснення щодо можливості постачання 38 вагонів у звичайній комплектацій купейного вагону (без меблів що трансформуються) або зазначити, який мінімальний об’єм вагонів потрібен у виконанні пасажирських купе з меблями, що трансформуються.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.03.2017, 15:40)
На Ваш запит повідомляємо, що відповідно до пункту 9 Додатку № 4 тендерної документації за узгодженням з замовником можливо виконувати спальні місця такими, що трансформуються в сидячі. Відповідне узгодження буде здійснюватися в процесі укладання договору з переможцем в залежності від пріоритетних напрямків розвитку пасажирських перевезень.