Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 15.03.2016 16:34. Дата останніх змін - 04.11.2016 20:56

капітальний ремонт (заміна вікон в загальноосвітніх навчальних закладах) - код закупівлі згідно з ДК 016:2010 - 41.00.4 – Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти); - код закупівлі згідно з ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація -

Ідентифікатор закупівлі UA-2016-03-15-000194-a  
ID 1e558cf3d879428b8ffc0c0cdebe667f  
Очікувана вартість закупівлі
221`900.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

капітальний ремонт (заміна вікон в загальноосвітніх навчальних закладах) - код закупівлі згідно з ДК 016:2010 - 41.00.4 – Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) - код закупівлі згідно з ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Школа І-ІІІ ступенів № 248 Деснянського району м.Києва  
Очікувана вартість закупівлі 221`900.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 4`400.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
15.03.16
Період уточнень
до 18.03.16
Подання пропозицій
до 24.03.16
Аукціон
25.03.16
Кваліфікація переможця
з 25.03.16
Пропозиції розглянуті
з 29.03.16
Завершена
09.06.16
17.03.2016, 10:23
Перелік документів
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно за Постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 року, визначено процедуру видачі дозволів, а також переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки проведення або експлуатація яких потребує отримання дозволів додаток 2 , додаток 3 . Ремонтні роботи з демонтажу та монтажу вікон, а також облаштування укосів не входить в критерії визначення небезпечних робіт. Однак у пункті "20" технічних вимог ви наполягаєте на отримання учасником вищеквказаного дозволу, Тобто компанія, яка займаєтья виробництвом та встановленням світлопрозориз оконих конструкцій та облаштуванням укосів повинна мати такий дозвіл!!!!????? Наполягаємо на виключенні цього пункту з технічних вимог! А чого ви не вимагаєте ліцензіїї на перевезення небезпечних вантажів?
Прокоментуйте будь ласка!
Відповідь замовника
Як правило, кожна компанія, яка отримує ліцензію на будівництво, оформляє ще й дозвіл на початок робіт підвищеної небезпеки (дозвіл Держнаглядохоронпраці або Охорони праці).
Охорона праці - це дозвільний документ, який дає право на проведення будівництва з роботами підвищеної небезпеки.
Будь-яке підприємство, яке має намір розпочати (продовжити) виконання робіт підвищеної небезпеки або експлуатацію об'єктів, машин, механізмів, проводити навчання працівників з питань охорони праці інших суб'єктів господарської діяльності, професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації працівників, які будуть виконувати роботи підвищеної небезпеки, зобов'язане отримати відповідний дозвіл Держнаглядохоронпраці або його територіального органу на охорону праці. Щоб підприємство мало змогу працювати законно і вільно, йому необхідно навчити персонал.
Ремонтні, монтажні, будівельні та інші роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра…, входять до переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
Порядок отримання декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки визначений Постановою Кабінету міністрів від 26 жовтня 2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
У разі потреби у необхідності перевезення небезпечних вантажів, ми будемо зобов’язані вимагати ліцензію на такі перевезення, згідно чинного законодавства.
17.03.2016, 11:42
Технічні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Прокоментуйте, будь ласка!
У пункті "19" технічних вимог Замовник потребує наявність у Підрядника ліцензії на проведення будівельних робіт, від Державної архітектурно-будівельної інспекції України, однак зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 27.02.2012 № 148 до пункту 1 зазначеного Порядку, визначили, що “1. Цей Порядок, що розроблений відповідно до Законів України “Про архітектурну діяльність”, “Про основи містобудування” та “Про регулювання містобудівної діяльності”, встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності, пов’язаної з будівництвом об’єкта архітектури, який за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання належить до IV і V категорії складності (далі — будівельна діяльність).”
Тобто дія зазначеного порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, поширюється тільки на будівництво об’єктів архітектури, які за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання належать до IV і V категорії складності.
Сама ліцензія передбачає провадження господарської діяльності у будівництві, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури! Створення а не ремонту!
Вважаємо цей пункт технічних вимог - неправомірним і заангажованим!
Відповідь замовника
Будівельні ліцензії потрібні лише на об’єкти IV і V категорії складності Постанова КМУ від 27.02.2012 № 148 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України про визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2009 р. № 759»
Постановою КМУ від 27.02.2012 № 148 скасовано обмеження щодо строку дії постанови КМУ від 05.12.2007 № 1396, якою затверджено Порядок ліцензування господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури (нагадаємо, що термін дії постанови мав закінчитися 19 березня 2012 року). Разом з тим з 1 березня 2012 року дія Порядку ліцензування поширюється тільки на будівництво об’єктів, віднесених до IV і V категорії складності. Таким чином, на будівництво об’єктів I-III категорії складності ліцензія більше не потрібна.
Нагадаємо, що Порядок віднесення об’єктів будівництва до IV і V категорії складності затверджено постановою КМУ від 27.04.2011 № 557.
Віднесення об’єкта до відповідної категорії складності здійснюється проектувальником і замовником.
Так, до IV категорії складності належать об’єкти, що мають хоча б одну із таких ознак:
— розраховані на постійне перебування понад 300 осіб або періодичне перебування понад 500 осіб;
— становлять можливу небезпеку для понад 10000 осіб, що перебувають поза об’єктом;
— у разі аварії або недоцільності подальшої експлуатації можуть спричинити збитки обсягом понад 15000 мінімальних зарплат, призвести до припинення функціонування об’єктів транспорту, зв’язку, енергетики та інженерних мереж регіонального рівня, призвести до втрати об’єктів культурної спадщини місцевого значення.
Нагадуємо Вам інформацію, що школа розрахована на постійне перебування дітей у кількості 710 осіб, що підпадає під IV категорію складності, тому підрядник, який планує здійснювати капітальний ремонт, повинен відповідати вимогам чинного законодавства, а саме мати у наявності ліцензію на провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури (реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення – згідно ДСТу).
На нашу думку, учасник, який має досвід роботи виконання капітальних ремонтів, має у штаті технічних спеціалістів, наявне обладнання і не може не мати дозвільних документів, у даному випадку ліцензії.
Вважаємо цей пункт технічних вимог правомірним та обґрунтованим, та відкидаємо звинувачення у заангажованості.
17.03.2016, 17:54
Ліцензія
Загальне запитання щодо оголошення
У роз'ясненні ДЕРЖАВНОЇ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОЇ ІНСПЕКЦІЇ УКРАЇНИ від 03.08.2015 "Про деякі питання, що виникають під час ліцензування", зазначено:
"Додатком до Ліцензійних умов визначено перелік робіт (далі - Перелік), що підлягають ліцензуванню.
При цьому інформуємо, що зазначеним Переліком окремо не передбачені роботи із встановлення вікон, улаштування покрівель, опорядження фасадів, встановлення приладів вимірювання в житлових будинках тощо.
Разом з цим, такі роботи можуть бути технологічною складовою або виконуватися відповідно до проектної документації у складі робіт, які підлягають ліцензуванню. Тобто, у разі, якщо проектом будівництва об'єкта (реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення) передбачено встановлення вікон, улаштування покрівель, опорядження фасадів, встановлення приладів вимірювання в житлових будинках тощо, і такий об'єкт віднесено до IV і V категорії складності, суб'єкт господарювання, який виконує зазначені роботи, має отримати ліцензію згідно з відповідним розділом Переліку - "4.00.00. Будівельні та монтажні роботи" або "5.00.00. Монтаж інженерних мереж".
З усього вищевказанного ми бачимо, що ліцензування потрібно тільки у випадках комплексного подхіду до капітального ремонту, а не демонтажу та монтажу вікон. Тим самим ви порушуєте права підприємців, і створюєте умови, коли сумлінні та якісні , а насамперед дешеві виробники світлопрозорих конструкцій з ПВХ вимушені залишитись за боротом аукціону. Тому що ви потребуєти ліцензії , непередбачені законодавством, які за всю історію їхнього існування у них ніхто не вимагав!
Відповідь замовника
Відповідаючи на Ваше запитання повідомляємо, що згідно з ДБН В.1.2-14-2009 про визначення класу наслідків (відповідальності) будівлі або споруди згідно наших показників у школі постійно перебуває більше 700 учнів та більше 60 працівників, відповідно таблиці № 1 даного ДБН наша школа підпадає під клас наслідків (відповідальності) будівлі або споруди – СС3 – значні наслідки, тому ми вважаємо, що ці роботи здійснюються відповідно до ліцензійних умов впровадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної з створенням об’єктів архітектури.
На нашу думку, ми не проводимо закупівлю окремо вікон, а визначаємо виконавця капітального ремонту (заміни вікон) у комплексі з усіма іншими необхідними роботами.
Наявний перелік вимог дозволить нам вибрати організацію з досвідом виконання аналогічних робіт, із досвідом виконання робіт за бюджетні кошти, можливістю проходження державної експертизи проектно-кошторисної документації та забезпечить безпеку виконання цих робіт на основі дозвільних документів і мінімізує ризики.
Ми відкриті до співпраці та бажаємо отримати якісні та безпечні ремонтні роботи.
Ми вважаємо, що не порушуємо права підприємців, не створюємо перешкод для сумлінних та якісних виконавців робіт.