Процедура закупівлі оголошена 03.12.2020 09:36. Дата останніх змін - 03.12.2020 09:36
медичні матеріали (код ДК 021:2015 – 33140000-3)( респіратор FFP3 з клапаном)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-12-03-001112-b | |
ID | c6edc371164543efbfc44ec40e2c498a |
Очікувана вартість закупівлі
50`492.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
закупівля підпадає під дію Закону України , від 17.03.2020 р. № 530- IX « Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню вірусної хвороби ( COVID-19)), а саме: пункт 9. У розділі X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради України, 2019 р., № 45, ст. 289):1) доповнити пунктом 3-1 такого змісту: "3-1. Установити, що дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19). Перелік таких товарів, робіт чи послуг та порядок їх закупівлі затверджуються Кабінетом Міністрів України.За результатами такої закупівлі в електронній системі закупівлі замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до нього, звіт про виконання договору про закупівлю відповідно до статті 10 цього Закону
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 2" КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Очікувана вартість закупівлі | 50`492.00 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
Метод обрання процедури закупівлі | Закупівля для запобігання пандемії COVID-19 | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
03.12.20
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
03.12.20
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | покупець сплачує кожну поставлену партію товару в безготівковому порядку протягом 30-ти днів з дати постачання, якщо інще не узгоджено сторонами. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
респіратор FFP3 з клапаном
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Дніпровська ,14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1300 штуки
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
П_376.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.12.2020 09:32
Версія документу від: 03.12.2020 09:32
ID: 2f381fe78d8144939a9abbfa81890db5
|
|
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.12.2020 09:33
Версія документу від: 03.12.2020 09:33
ID: 574c017d732f4466bce1393e85f6e440
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 2" КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01990795 |
Юридична адреса | 84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Дніпровська, 14 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
2123
Дата підписання
02.12.2020
Дата початку дії
02.12.2020
Дата завершення дії
31.12.2020
Ціна договору
50`492.00 Гривня без ПДВ