Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.11.2020 13:11. Дата останніх змін - 04.01.2021 11:27

5011 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ТЗ в м. Одеса) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-18-005848-c  
ID 895bdc52ba7d4f81a15db5c7dcb0df29  
Очікувана вартість закупівлі
450`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Південна філія Державного підприємства Український державний центр радіочастот  
Очікувана вартість закупівлі 450`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 4`500.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
18.11.20
Період уточнень
до 24.11.20
Період оскаржень
до 30.11.20
Подання пропозицій
до 04.12.20
Аукціон
21.12.20
Кваліфікація переможця
з 21.12.20
Пропозиції розглянуті
з 22.12.20
Завершена
04.01.21
20.11.2020, 18:01
Внесення змін до Тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
У пункті 1 Додатку № 1 До тендерної документації "Технічне завдання" Замовником встановлено :
"Обсяг послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ Замовника складається з:
- обсягу послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ: 245 людино-годин;
- обсягу запасних частин та витратних матеріалів, які необхідно замінити або використати при наданні послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ, який становить не більше 300 % від вартості обсягу послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ".

Замовником у Додатку № 1 До тендерної документації наведена Специфікація транспортних засобів, які підлягають сервісному обслуговуванню на СТО, яка містить лише Перелік №1 "транспортних засобів, які підлягають технічному обслуговуванню та ремонту на СТО" та Перелік №2 "транспортних засобів, які підлягають обслуговуванню на авторизованих або спеціалізованих СТО", проте не містить переліку послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ та переліку запчастин та витратних матеріалів, які необхідно замінити або використати при наданні послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ.

Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі": У тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі": Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.

Статтею 25 Закону України "Про автомобільний транспорт" встановлено, що істотними умовами договору про технічне обслуговування і ремонт транспортного засобу є перелік робіт з технічного обслуговування чи ремонту та термін їх виконання та перелік складових частин (матеріалів), використаних виконавцем, а також наданих замовником виконавцю для виконання робіт із технічного обслуговування або ремонту транспортного засобу.

Через відсутність у тендерній документації технічної специфікації з описом усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічних, функціональних та якісних характеристик, відсутність переліку послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ та переліку запчастин та витратних матеріалів, в тому числі для гарантійних автомобілів, потенційний Учасник, який не є офіційним дилером автомобілів марки Renault та Hyundai, не може визначити в якому саме обсязі йому потрібно залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця: в обсязі більше або менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. А отже, Потенційний Учасник не зможе виконати вимогу Замовника щодо "надання інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю", що призведе до відхилення його тендерної пропозиції та порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.

Крім того, незрозуміло, чому Замовником встановлено, що обсяг послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ складає саме 245 людино-годин, а обсяг запасних частин та витратних матеріалів, які необхідно замінити або використати при наданні послуг, становить саме не більше 300 % від вартості обсягу послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ, а не 100% або 200%?

На підставі вищенаведеного, через те, що у Тендерній документації відсутній перелік послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ та перелік запасних частин та витратних матеріалів, які необхідно замінити або використати при наданні послуг, жоден з потенційних Учасників не може розрахувати вартість своєї тендерної пропозиції.
Таким чином, Замовником було порушено один з головних принципів здійснення публічних закупівель, а саме принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, крім того було порушено ч.6 ст.11 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме те, що під час організації та проведення процедури закупівлі повинно бути забезпечено об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника.

На підставі вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до Додатку № 1 до тендерної документації "Технічне завдання", а саме: чітко прописати технічну специфікацію з переліком послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ та переліком запчастин та витратних матеріалів, які необхідно замінити або використати при наданні послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.11.2020, 10:01)
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовником було надано у специфікації перелік автомобілів для яких можливо буде потрібно (а можливо не буде потрібно) проведення ремонту КТЗ та технічне обслуговування. Передбачити, яка саме машина буде потребувати ремонту і якого саме ремонту взагалі не можливо, а тому Замовник вказує ті автомобілі, які є в нього на балансі та які можуть потребувати ремонту для того, щоб учасники торгів могли вирішити самі для себе чи зможуть вони забезпечити ремонт автомобілів у разі такої потреби. А тому ніяких порушень ст. 22 закону немає.
Наступні роз’яснення стосуються цінової Пропозиції учасника:
Початкова вартість, при плануванні обсягу закупівлі, однієї години роботи працівника СТО прийнята 460 грн.
Виходячи с запланованої вартості послуг ремонтування та технічного обслуговування ТЗ на 2021 рік у 450 тис. грн., та статистичне співвідношення вартості робіт та запасних частин при обслуговуванні колесних транспортних засобів як 1 до 3 (100% та 300%), запланована вартість робіт(загальна вартість людино-годин) має складати
450000грн./(1+3) = 112,5 тис. грн.
А з урахуванням початкової вартості однієї години роботи працівника СТО (однієї людино-години) 460 грн., обсяг людино-годин складає
112500грн./460грн=244,56 людино-години.
З округленням приймаємо 245 людино-годин. – це обсяг послуг, який складає предмет закупівлі.
Виходячи з вартості однієї години роботи працівника СТО (однієї людино-години) Учасник повинен провести зворотній розрахунок остаточної вартості цінової пропозиції.
23.11.2020, 19:20
Надання роз’яснень стосовно тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Підпунктом 3 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено, що Учасники у складі Тендерної пропозиції повинні надати: «Сертифікат (свідоцтво визнання) про акредитацію станції технічного обслуговування транспортних засобів, або дилерський договір від уповноваженої установи, організації, підприємства, або договір про співпрацю з авторизованою станцією технічного обслуговування».
Просимо пояснити, який саме сертифікат (свідоцтво визнання) повинні надати Учасники? Які вимоги встановлюються для даного документа?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.11.2020, 11:00)
На Ваш запит щодо сертифікату (свідоцтво визнання) про акредитацію станції технічного обслуговування транспортних засобів повідомляю: що це є документ, який засвідчує акредитацію СТО транспортних засобів. Стосовно того, як виглядає такий документ – форми наведені у вільному доступі в мережі інтернет під назвою «Сертифікат (свідоцтво визнання) про акредитацію станції технічного обслуговування транспортних засобів».
З повагою, Замовник.
23.11.2020, 19:40
Вимога щодо усунення порушення
Загальне запитання щодо оголошення
Підпунктом 3 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено, що Учасники у складі Тендерної пропозиції повинні надати:
– Гарантійний лист, який повинен містити посилання на ідентифікатор цієї закупівлі на сайті https://prozorro.gov.ua.) від установи, організації, підприємства, уповноваженого встановленим порядком на здійснення технічного обслуговування і ремонту (ТОіР) автомобілів марки Renault, у яких не закінчився термін гарантії Виробника (перелік № 2 Технічних вимог).

Дана вимога є такою, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме принцип добросовісної конкуренції серед учасників та принцип недискримінації учасників, оскільки в Одесі є лише один офіційний дилер автомобілів марки Renault, то лише він має змогу виконати дану вимогу Замовника і взяти участь у закупівлі.
Можливість участі інших потенційних учасників залежить від того чи надасть їм гарантійний лист офіційний дилер автомобілів марки Renault , який також є потенційним учасником даної процедури закупівлі, а отже зацікавлений в обмеженні конкуренції.

Отже, вищевказана вимога Замовника обмежує нас та інших потенційних учасників взяти участь у даній процедурі закупівлі.

На підставі вищенаведеного, з метою усунення порушень законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, вимагаємо виключити пункт щодо надання «Гарантійного листа, який повинен містити посилання на ідентифікатор цієї закупівлі на сайті https://prozorro.gov.ua.) від установи, організації, підприємства, уповноваженого встановленим порядком на здійснення технічного обслуговування і ремонту (ТОіР) автомобілів марки Renault, у яких не закінчився термін гарантії Виробника (перелік № 2 Технічних вимог».
Замовник може попросити Учасника надати будь-який інший документ від свого імені про можливість здійснення технічного обслуговування і ремонту (ТОіР) автомобілів марки Renault, у яких не закінчився термін гарантії Виробника.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.11.2020, 11:01)
На Ваш запит стосовно гарантійного листа, який повинен містити посилання на ідентифікатор цієї закупівлі на сайті https://prozorro.gov.ua. від установи, організації, підприємства, уповноваженого встановленим порядком на здійснення технічного обслуговування і ремонту (ТОіР) автомобілів марки Renault, у яких не закінчився термін гарантії Виробника (перелік № 2 Технічних вимог) повідомляю наступне.
Замовником не виявлено порушення принципу добросовісної конкуренції серед учасників та принципу недискримінації учасників. У Замовника є транспортні засоби у яких не закінчився термін гарантії Виробника (перелік №2 Технічних вимог), а відповідно до Закону та договору вони мають обслуговуватися виключно на авторизованих станціях марки Renault. Ця вимога поширюється виключно на автомобілі наведені у переліку №2 Технічних вимог. Замовник не може попросити Учасника надати будь-який інший документ від свого імені про можливість здійснення технічного обслуговування і ремонту (ТОіР) автомобілів марки Renault, у яких не закінчився термін гарантії Виробника тому, що без відповідних повноважень (ділерський договір, довіреність, тощо) Учасник надати такі гарантії немає права.