Процедура закупівлі оголошена 06.11.2020 09:46. Дата останніх змін - 02.02.2021 12:29
Збирання та вивезення твердих побутових відходів з мікрорайону Велика Корениха та берегової зони мікрорайону Намив в Заводському районі м. Миколаєва -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-11-06-001845-c | |
| ID | 56da86a7fbd741f28302dcda773c23f8 |
Очікувана вартість закупівлі
1`117`670.40 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 1`117`670.40 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 22`353.41 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 33`530.11 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
06.11.20
Період уточнень
до 01.12.20
Період оскаржень
до 07.12.20
Подання пропозицій
до 11.12.20
Аукціон
14.12.20
Кваліфікація переможця
з 14.12.20
Пропозиції розглянуті
з 22.12.20
Завершена
02.02.21
11.11.2020, 16:53
надати розяснення щодо підготовки тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо дати роз’яснення щодо тендерної документації з наступного:
1) В розділі ІІІ «Інстркуція з підготовки тендерної документації, п.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством:
- Замовник вимагає надати оригінал відгуку від контрагента щодо виконання аналогічного договору і «вказаний відгук стосується вже виконаних договорів….». Якщо Учасник має договір з контрагентом пролонгованої дії, тобто діє на протязі кількох років, у тому числі і в 2020році, можна його вважати за виконаний?
- Замовник вимагає «надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії договору та акту прийому-передачі наданих послуг до даного договору щодо предмету договору». Договір виконується певний період часу, результати виконання оформляються певною кількістю актів прийому-передачі послуг. Яку кількість копій актів наданих послуг необхідно надати Учаснику у складі Тендерної пропозиції?
- Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
.
.
.
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю*.
Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Баланс підприємства складаються на кінець останнього дня звітного періоду.
* вимога стосується Учасників – юридичних осіб;
В порушення п.4 ст.5 Закону Замовником встановлена дискримінаційна вимога відносно Учасників- юридичних осіб, які складають спрощену фінансову звітність за формами 1-м, 2-м и 1-мс, 2-мс.
1) В розділі ІІІ «Інстркуція з підготовки тендерної документації, п.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством:
- Замовник вимагає надати оригінал відгуку від контрагента щодо виконання аналогічного договору і «вказаний відгук стосується вже виконаних договорів….». Якщо Учасник має договір з контрагентом пролонгованої дії, тобто діє на протязі кількох років, у тому числі і в 2020році, можна його вважати за виконаний?
- Замовник вимагає «надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії договору та акту прийому-передачі наданих послуг до даного договору щодо предмету договору». Договір виконується певний період часу, результати виконання оформляються певною кількістю актів прийому-передачі послуг. Яку кількість копій актів наданих послуг необхідно надати Учаснику у складі Тендерної пропозиції?
- Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
.
.
.
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю*.
Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Баланс підприємства складаються на кінець останнього дня звітного періоду.
* вимога стосується Учасників – юридичних осіб;
В порушення п.4 ст.5 Закону Замовником встановлена дискримінаційна вимога відносно Учасників- юридичних осіб, які складають спрощену фінансову звітність за формами 1-м, 2-м и 1-мс, 2-мс.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.11.2020, 16:49)
Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Учасником до електронної системи закупівель на підтвердження кваліфікаційним критеріям щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) завантажує вже виконаний договір (договори), тобто договір (договори) зі 100% виконанням. Договір з контрагентом пролонгованої дії не може вважатися за виконаний.
Учасник до електронної системи закупівель завантажені скановані копії актів наданих послуг за наданими Договорами за кожний місяць надання таких послуг.
Фінансова звітність — бухгалтерська звітність, що містить інформацію про фінансове становище, результати діяльності та рух грошових коштів підприємства за звітний період. Законодавчо регулюється: Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; Постановою КМУ «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності»;ПСБО/МСФЗ (Залежить від характеру суб'єкта звітності); Методичні рекомендації щодо заповнення форм фінансової звітності (за ПСБО), затверджені наказом Мінфіну від 28.03.2013 р. № 433. Метою складання фінансової звітності є надання користувачам для прийняття рішень повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів підприємства.
Учасник - юридична особа, яка складає спрощену фінансову звітність завантажує до електронної системи закупівель фінансову звітність за формами 1-м, 2-м и 1-мс, 2-мс.
Учасником до електронної системи закупівель на підтвердження кваліфікаційним критеріям щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) завантажує вже виконаний договір (договори), тобто договір (договори) зі 100% виконанням. Договір з контрагентом пролонгованої дії не може вважатися за виконаний.
Учасник до електронної системи закупівель завантажені скановані копії актів наданих послуг за наданими Договорами за кожний місяць надання таких послуг.
Фінансова звітність — бухгалтерська звітність, що містить інформацію про фінансове становище, результати діяльності та рух грошових коштів підприємства за звітний період. Законодавчо регулюється: Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; Постановою КМУ «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності»;ПСБО/МСФЗ (Залежить від характеру суб'єкта звітності); Методичні рекомендації щодо заповнення форм фінансової звітності (за ПСБО), затверджені наказом Мінфіну від 28.03.2013 р. № 433. Метою складання фінансової звітності є надання користувачам для прийняття рішень повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів підприємства.
Учасник - юридична особа, яка складає спрощену фінансову звітність завантажує до електронної системи закупівель фінансову звітність за формами 1-м, 2-м и 1-мс, 2-мс.
11.11.2020, 17:02
надати розяснення щодо заповнення Тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
В Додатку 3 до Тендерної документації «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, іншим вимогам Замовника згідно Тендерної документації»:
- яку інформацію необхідно вказати в останній колонці Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Дод.1.2)?
- яку інформацію необхідно вказати в останній колонці Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Дод.1.2)?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.11.2020, 09:41)
Доброго дня! Дякуємо за запитання.
В останній колонці «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасником зазначається інформація, в залежності від трудових відносин, наприклад «Працівник учасника», якщо працівник зазначений у 2 стовпчику зазначеної таблиці працює на підприємстві (організації, тощо) за трудовим договором, або «Працівник учасника по договору ЦПХ», якщо працівник зазначений у 2 стовпчику зазначеної таблиці працює на підприємстві (організації, тощо) на підставі цивільно-правової угоди.
В останній колонці «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасником зазначається інформація, в залежності від трудових відносин, наприклад «Працівник учасника», якщо працівник зазначений у 2 стовпчику зазначеної таблиці працює на підприємстві (організації, тощо) за трудовим договором, або «Працівник учасника по договору ЦПХ», якщо працівник зазначений у 2 стовпчику зазначеної таблиці працює на підприємстві (організації, тощо) на підставі цивільно-правової угоди.
11.11.2020, 17:06
надати розяснення щодо вимог до виконавця послуг
Загальне запитання щодо оголошення
В Додатку1до Тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі та його характеристика (технічне завдання):
- згідно п.15 Виконавцю послуг необхідно «вести фото фіксацію виконання послуг при великих об’ємах сміття та за потребою». Які об’єми сміття необхідно вважати великими? Що означає вираз «за потребою»?
- згідно п.8 "Технічних вимог..." «кількість контейнерів може змінюватись в ході надання послуг». В якому випадку, в якій кількості та як це повинно регулюватись? В разі збільшення необхідної кількості контейнерів Виконавець повинен мати певну резервну кількість незадіяних контейнерів?
- згідно п.15 Виконавцю послуг необхідно «вести фото фіксацію виконання послуг при великих об’ємах сміття та за потребою». Які об’єми сміття необхідно вважати великими? Що означає вираз «за потребою»?
- згідно п.8 "Технічних вимог..." «кількість контейнерів може змінюватись в ході надання послуг». В якому випадку, в якій кількості та як це повинно регулюватись? В разі збільшення необхідної кількості контейнерів Виконавець повинен мати певну резервну кількість незадіяних контейнерів?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.11.2020, 14:10)
-вести фото фіксацію виконання послуг при великих об’ємах сміття мається на увазі коли контейнери переповнені і при заборі сміття просипається.
-вести фото фіксацію виконання послуг за потребою мається на увазі у разі якщо контейнери по якійсь причині не наповнені, щоб уникнути спірних питання
- згідно п.8 "Технічних вимог..." «кількість контейнерів може змінюватись в ході надання послуг». В якому випадку, в якій кількості та як це повинно регулюватись? В разі збільшення необхідної кількості контейнерів Виконавець повинен мати певну резервну кількість незадіяних контейнерів?
- Можлива зміна кількість контейнерів на Намиві у залежності від встановлених контейнерів-0,75м3 або 1.1м3
-вести фото фіксацію виконання послуг за потребою мається на увазі у разі якщо контейнери по якійсь причині не наповнені, щоб уникнути спірних питання
- згідно п.8 "Технічних вимог..." «кількість контейнерів може змінюватись в ході надання послуг». В якому випадку, в якій кількості та як це повинно регулюватись? В разі збільшення необхідної кількості контейнерів Виконавець повинен мати певну резервну кількість незадіяних контейнерів?
- Можлива зміна кількість контейнерів на Намиві у залежності від встановлених контейнерів-0,75м3 або 1.1м3
12.11.2020, 17:39
надати розяснення щодо вимог до виконавця послуг
Загальне запитання щодо оголошення
В Додатку 1
до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА(ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)* Замовником вказано:
1. Учасник бере на себе обов’язки по вивезенню твердих побутових відходів та зобов’язаний встановити в Великій Коренисі власні технічно справні контейнери об'ємом 0,75 - м3 , у кількості 90 шт. і на береговій зоні у мікрорайоні Намив об’ємом 0,75 - м3 або 1,1 м3 у кількості 7шт.
В Додатку 2
до Тендерної документації (проект Договору) «Договір № юр/ТК___
про закупівлю послуг за державні кошти»:
2.3. Для вивезення ТПВ Виконавцем встановлюються та обслуговуються технічно справні контейнери для збору ТПВ об’ємом 0,75 м3 або 1,1 м3 у кількості 7 (сім) одиниць на береговій зоні мікрорайону Намив та обслуговуються технічно справні контейнери для збору ТПВ об’ємом 0,75 м3, у кількості 79 шт. у мікрорайоні В. Корениха, у разі виходу контейнерів із ладу, Виконавець зобов’язаний здійснити заміну контейнери для збору ТПВ на безоплатній основі, на період надання послуг. Всього Виконавцем за цим Договором обслуговуються 86 одиниць контейнерів для збору ТПВ
6.3.11. Встановити на об’єктах Замовника стандартні технічно справні контейнери - сміттєзбірники об’ємом 1,1 м3 на береговій зоні мікрорайону Намив у кількості 7 одиниць, у разі виходу із ладу контейнерів для збору ТПВ об’ємом 0,75м3 у мікрорайоні В.Корениха здійснити їх заміну власними силами та на безоплатній основі.
Наявне протиріччя в трактуванні понять про власників контейнерів для обслуговування мікрорайону Велика Корениха.
Просимо дати роз’яснення щодо вимог Замовника до Учасників з питань «встановлення» та «обслуговування» контейнерів у Великій Коренисі.
до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА(ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)* Замовником вказано:
1. Учасник бере на себе обов’язки по вивезенню твердих побутових відходів та зобов’язаний встановити в Великій Коренисі власні технічно справні контейнери об'ємом 0,75 - м3 , у кількості 90 шт. і на береговій зоні у мікрорайоні Намив об’ємом 0,75 - м3 або 1,1 м3 у кількості 7шт.
В Додатку 2
до Тендерної документації (проект Договору) «Договір № юр/ТК___
про закупівлю послуг за державні кошти»:
2.3. Для вивезення ТПВ Виконавцем встановлюються та обслуговуються технічно справні контейнери для збору ТПВ об’ємом 0,75 м3 або 1,1 м3 у кількості 7 (сім) одиниць на береговій зоні мікрорайону Намив та обслуговуються технічно справні контейнери для збору ТПВ об’ємом 0,75 м3, у кількості 79 шт. у мікрорайоні В. Корениха, у разі виходу контейнерів із ладу, Виконавець зобов’язаний здійснити заміну контейнери для збору ТПВ на безоплатній основі, на період надання послуг. Всього Виконавцем за цим Договором обслуговуються 86 одиниць контейнерів для збору ТПВ
6.3.11. Встановити на об’єктах Замовника стандартні технічно справні контейнери - сміттєзбірники об’ємом 1,1 м3 на береговій зоні мікрорайону Намив у кількості 7 одиниць, у разі виходу із ладу контейнерів для збору ТПВ об’ємом 0,75м3 у мікрорайоні В.Корениха здійснити їх заміну власними силами та на безоплатній основі.
Наявне протиріччя в трактуванні понять про власників контейнерів для обслуговування мікрорайону Велика Корениха.
Просимо дати роз’яснення щодо вимог Замовника до Учасників з питань «встановлення» та «обслуговування» контейнерів у Великій Коренисі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.11.2020, 14:09)
В Додатку 1 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА(ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) вказано:
Учасник бере на себе обов’язки по вивезенню твердих побутових відходів та зобов’язаний встановити в Великій Коренисі власні технічно справні контейнери об'ємом 0,75 - м3 , у кількості 90 шт. і на береговій зоні у мікрорайоні Намив об’ємом 0,75 - м3 або 1,1 м3 у кількості 7шт. Вивезення твердих побутових відходів з мікрорайону Велика Корениха та Намив здійснюється з 97 шт. контейнерів об’ємом 0,75 м3 .
(загальна кількість)
У разі виходу контейнерів з ладу виконавець послуг повинен своєчасно виконувати його заміну.
Учасник бере на себе обов’язки по вивезенню твердих побутових відходів та зобов’язаний встановити в Великій Коренисі власні технічно справні контейнери об'ємом 0,75 - м3 , у кількості 90 шт. і на береговій зоні у мікрорайоні Намив об’ємом 0,75 - м3 або 1,1 м3 у кількості 7шт. Вивезення твердих побутових відходів з мікрорайону Велика Корениха та Намив здійснюється з 97 шт. контейнерів об’ємом 0,75 м3 .
(загальна кількість)
У разі виходу контейнерів з ладу виконавець послуг повинен своєчасно виконувати його заміну.
12.11.2020, 17:47
надати розяснення щодо підготовки тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
В Додатку 3 до Тендерної документації (додаток 1.3) «Довідка про досвід виконання аналогічного договору» Замовник вимагає вказати суму аналогічного договору.
У випадку, коли аналогічні договори Учасника мають пролонговану дію на декілька періодів (років) або при відсутності можливості при укладанні договору визначити об’єм послуг, який буде надаватись, в них вказується вартість одиниці послуг без загальної суми договору.
В Розд.111 :
П.5. «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» у вимогах щодо відгуку від контрагентів про виконання аналогічного договору Замовник також вказує необхідність наявності «ціни» договору.
Просимо надати роз’яснення щодо заповнення вищевказаної довідки та відгуків контрагентів.
У випадку, коли аналогічні договори Учасника мають пролонговану дію на декілька періодів (років) або при відсутності можливості при укладанні договору визначити об’єм послуг, який буде надаватись, в них вказується вартість одиниці послуг без загальної суми договору.
В Розд.111 :
П.5. «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» у вимогах щодо відгуку від контрагентів про виконання аналогічного договору Замовник також вказує необхідність наявності «ціни» договору.
Просимо надати роз’яснення щодо заповнення вищевказаної довідки та відгуків контрагентів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.11.2020, 11:07)
Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Учасником до електронної системи закупівель на підтвердження кваліфікаційним критеріям щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) завантажується договір (договори) зі 100% виконанням. Договір з контрагентом пролонгованої дії не може вважатися за виконаний.
Розділом III Тендерної документації (п.5, п.п. 5.2.) встановлена вимога щодо відгуків, а саме: відгук стосується вже виконаних договорів та повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Учасником до електронної системи закупівель на підтвердження кваліфікаційним критеріям щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) завантажується договір (договори) зі 100% виконанням. Договір з контрагентом пролонгованої дії не може вважатися за виконаний.
Розділом III Тендерної документації (п.5, п.п. 5.2.) встановлена вимога щодо відгуків, а саме: відгук стосується вже виконаних договорів та повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель.