Процедура закупівлі оголошена 05.11.2020 17:49. Дата останніх змін - 05.11.2020 17:57
Бланк "Виробнича характеристика" (А4х),"Медична карта стац.хворого (АЗх+2А4х+2А5х),"Бланк "Рецепт" (Абх),"Бланк "Протокол ЛКК' (Абх),"Бланк "Виписка із медичної карти" (Абх),"Бланк"Довідка" (А5),"Бланк "Висновок лікарської комісії" (Абх),"Бланк "Заява-довідка" (А5),"Бланк "Картка особи,яка підлягає мед.огляду дод.2" (А6х),"Бланк "Картка працівника дод.7" (А4х),"Бланк "Медична карта огляду осіб" (А4х),"Бланк "Інформаційна згода" (А4/5),"Бланк "Квитанція" (А4/6),"Бланк "Напрям на цитологічне дослідження" (А6),"Бланк "Аналіз" (А6),"Мед.карта амбулаторного хворого,"Бланк "Карта профілактичних щеплень" (А6х),"Бланк "Консультаційний висновок спеціаліста" (А5)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-11-05-012718-c | |
| ID | 8bf93eb1936e46e1be41bcc130306b6b | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2020-11-02-006698-c |
Очікувана вартість закупівлі
8`943.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Завантажена специфікація, у зв'язку із тим, що технічно неможливо вказати інше, вказаний тип файлу Кошторис (розрахунок вартості) Відповідно до Роз'яснення МЕРТ від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 Закон містить положення щодо обов’язкового оприлюднення замовниками звіту про договір про закупівлю, укладений без використання системи (далі – звіт). Так, звіт оприлюднюється замовником у разі якщо: замовником здійснено придбання товару (товарів), робіт або послуги (послуг), що підтверджується договором або будь-яким іншим документом (наприклад, видаткова або товарно-транспортна накладна, касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ, тощо) без використання системи (у тому числі без використання електронних каталогів) на суму, що не перевищує 50 тисяч гривень. Варто також зазначити, що оскільки в даному випадку Закон не визначає нижню межу суми такого придбання, то замовник оприлюднює звіт у разі здійснення такої закупівлі на суму від 0,01 до 50 тисяч гривень "Як оприлюднюється звіт про договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель, якщо предметом договору є придбання декількох предметів закупівлі? Перелік інформації, яку повинен містити звіт, визначений частиною третьою статті 3 Закону. Так, в звіті зазначається: дата укладення та номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг); назва предмета закупівлі; ціна договору. Отже, замовник може укласти як декілька, так і один договір, предметом договору за яким виступатимуть різні предмети закупівлі у розумінні Закону, та вартість яких окремо не перевищуватиме суму 50 тисяч гривень. З огляду на викладене, а також беручи до уваги наявний реалізований в системі функціонал щодо оприлюднення звіту, у разі якщо за таким договором (або іншим документом) здійснюється придбання одразу декількох предметів закупівлі, замовник може оприлюднити в системі декілька звітів, в яких буде вказано реквізити (дату укладення та номер) одного і того самого договору (іншого документу, що підтверджує придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг)). При цьому в кожному такому звіті замовник може визначити один предмет закупівлі, а в полі з інформацією про ціну договору вказати вартість придбання окремого такого предмету закупівлі (не загальну ціну договору)."
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 8`943.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
05.11.20
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
05.11.20
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Бланк "Виробнича характеристика" (А4х)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 250 штуки
|
| 2) |
Медична карта стац.хворого (АЗх+2А4х+2А5х)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штуки
|
| 3) |
Бланк "Рецепт" (Абх)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штуки
|
| 4) |
Бланк "Протокол ЛКК' (Абх)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штуки
|
| 5) |
Бланк "Виписка із медичної карти" (Абх)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штуки
|
| 6) |
Бланк"Довідка" (А5)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штуки
|
| 7) |
Бланк "Висновок лікарської комісії" (Абх)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штуки
|
| 8) |
Бланк "Заява-довідка" (А5)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8000 штуки
|
| 9) |
Бланк "Картка особи,яка підлягає мед.огляду дод.2" (А6х)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3000 штуки
|
| 10) |
Бланк "Картка працівника дод.7" (А4х)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штуки
|
| 11) |
Бланк "Медична карта огляду осіб" (А4х)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 штуки
|
| 12) |
Бланк "Інформаційна згода" (А4/5)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8000 штуки
|
| 13) |
Бланк "Квитанція" (А4/6)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3000 штуки
|
| 14) |
Бланк "Напрям на цитологічне дослідження" (А6)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штуки
|
| 15) |
Бланк "Аналіз" (А6)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штуки
|
| 16) |
Мед.карта амбулаторного хворого
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штуки
|
| 17) |
Бланк "Карта профілактичних щеплень" (А6х)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штуки
|
| 18) |
Бланк "Консультаційний висновок спеціаліста" (А5)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штуки
|
Тендерна документація
![]() |
Кошторис
Специфікація до додаткової угоди № 5 від 02.11.2020 р..pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2020 17:49
Версія документу від: 05.11.2020 17:49
ID: 040b4b432c304f25884e3b3f8574328d
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2020 17:52
Версія документу від: 05.11.2020 17:52
ID: efc362662eee47bfb1a461022a216d2f
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01990462 |
| Юридична адреса | 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Короленка, 12 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
8`943.00
Гривня з ПДВ
Переможець
05.11.2020 17:52
Укладені договори
Номер договору
Додаткова угода № 5 від 02.11.2020 до договору № 0218/1 від 18.02.2020 р
Дата підписання
02.11.2020
Дата початку дії
02.11.2020
Дата завершення дії
31.12.2020
Ціна договору
8`943.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
7`452.50 Гривня
