Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 06.02.2017 14:35. Дата останніх змін - 30.05.2017 15:01

поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 12+300 - км 23+062, Черкаська область -

Ідентифікатор закупівлі UA-2017-02-06-001557-b  
ID 4226330c93ee47b196cfaa6a655f6ce8  
Очікувана вартість закупівлі
119`854`202.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Служба автомобільних доріг у Черкаській області  
Очікувана вартість закупівлі 119`854`202.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 359`562.61 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 359`562.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
06.02.17
Період уточнень
до 06.03.17
Період оскаржень
до 12.03.17
Подання пропозицій
до 16.03.17
Прекваліфікація
з 31.03.2017
Оскарження прекваліфікації
до 18.04.2017
Аукціон
17.05.17
Кваліфікація переможця
з 17.05.17
Пропозиції розглянуті
18.05.17
Завершена
30.05.17
21.02.2017, 12:31. ID: UA-2017-02-06-001557-b.a1
Вимога (Скарга)
порушення законодавства
Замовник не відповів на питання тимчасово, та прострочив термін на 5 годин
Також, не було надано відповіді на технічні питання, тільки відписка "потім внесемо зміни до тендерної документації" !!! зміні внесено, та строк подання пропозицій не продовжено!! Що не дає змогу іншим учасникам перерахувати ціни!! Всі ознаки корупції!!
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником протягом трьох робочих днів надано Учаснику роз'яснення на звернення.
Згідно ч. 2, ст.32 Закону Замовник має право за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.
Розглянувши запитання Учасника щодо надання роз'яснень до технічного завдання тендерної документації Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 12+300 – км 23+062, Черкаська область у вигляді нової редакції додатково до початкової редакції тендерної документації та сформувати перелік змін. Тому учаснику було надано роз'яснення щодо посилання на внесення змін до технічного завдання тендерної документації, який зрозумів це як відписка. Отже, тендерна документація закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 12+300 – км 23+062, Черкаська область в редакції від 17.02.2017 року та перелік змін до вищевказаної тендерної документації було оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу у строки згідно ст. 10 Закону.
Відповідно до ч.2 ст.23 Закону у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишилось не менше ніж сім днів. Тому Замовником не продовжено строк для подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій вищезазначеної процедури закупівлі 16.03.2017року, а зміни внесено 17.02.2017 року, тобто, до закінчення строку - залишалось 27 днів.
Для додаткового та зручного роз'яснення технічного завдання тендерної документації, викладаються технічні питання учасника:

1.Позиція №1 технічного завдання. Для відповідності технічному завданню, просимо вказати яким чином врахувати коригування фрезерування глибиною на 4,5см. Діючими нормами СОУ 45.2-00018112-035:2010 врахована глибина 5см та коригування на 1см глибини. Яка кількість відфрезерованого матеріалу підлягає поверненню з транспортуванням та на скільки км ? Яка кількість відфрезерованого матеріалу з навантаженням транспортується у сміття на 25 км?
Відповідь: Коригування фрезерування глибиною 4,5 см здійснювати шляхом введення коефіцієнта к=0,5 на кожен 1см зміни глибини фрезерування додавати або виключати за нормами 2-32-10 та 2-32-11 (примітки до технічного завдання)
2. Позиція №2 технічного завдання. Демонтовану бар'єрну огорожу на металобрухт, або потрібно повернення? Якщо повернення, то на скільки км? Який крок демонтованої бар'єрної огорожі?
Відповідь: Вартість зворотнiх матерiалів (Брухт металевий - т 372,5 (примітки до технічного завдання)), складає – 745000 грн. Крок демонтованої бар'єрної огорожі – 4 м (згідно проекту)
3. Позиція №3 технічного завдання. Демонтований трос на металобрухт, або потрібно повернення? Якщо повернення, то на скільки км?
Відповідь: На металобрухт
4. Позиція №3 технічного завдання. Просимо уточнити крок встановлення тросової огорожі. Відповідно до типового рішення 3.503.1-89 крок встановлення стовпчиків становить 5м і тоді кількість повинна бути 4057 шт, а не 2536 шт.
Відповідь: Крок між стовпчиками складає 4 м. (довжина тросового огородження вказана з врахуванням подвійного троса) Крок між стовпчиками складає 4 м. (довжина тросового огородження вказана з врахуванням подвійного троса)
5. Позиція №5 технічного завдання. Просимо уточнити вагу сміття від демонтажу залізобетонних стовпчиків. Відповідно до групи 51-2 ДСТУ Б Д.2.-27-2016 демонтаж виконується краном, тобто демонтують стовпчик повністю на всю довжину 1,95м і тому вага 2536 шт становить 0,25х0,15х1,95х2,4х2536=445,068 т. Просимо уточнити, сміття з навантаженням та транспортуванням до 25 км? Позиція №5 технічного завдання. Просимо уточнити вагу сміття від демонтажу залізобетонних стовпчиків. Відповідно до групи 51-2 ДСТУ Б Д.2.-27-2016 демонтаж виконується краном, тобто демонтують стовпчик повністю на всю довжину 1,95м і тому вага 2536 шт становить 0,25х0,15х1,95х2,4х2536=445,068 т. Просимо уточнити, сміття з навантаженням та транспортуванням до 25 км?
Відповідь: Об’єм залізобетонного стовпчика для розрахунку прийнятий 0,035 м3
6. Позиція № 7 технічного завдання. Просимо уточнити площу вирівнюючого шару.
Відповідь: Скореговано
7.Позиція № 8 технічного завдання. Для визначення ширини захватки, просимо уточнити ширину проїзної частини.
Відповідь: Ширина існуючого асфальтобетонного покриття – 10,5 м (примітки до технічного завдання)
8. Позиція № 52 технічного завдання. Просимо уточнити площу вирівнюючого шару.
Відповідь: Скореговано
9. Позиція № 53 технічного завдання. Для визначення ширини захватки, просимо уточнити ширину зупинкового майданчика.
Відповідь: Ширина зупинкового майданчика– 10,0 м. (примітки до технічного завдання)
10. Позиція № 56 технічного завдання. Просимо уточнити площу вирівнюючого шару.
Відповідь: Скореговано
11. Позиція № 57 технічного завдання. Для визначення ширини захватки, просимо уточнити ширину стоянки.
Відповідь: Ширина стоянки – 10,0 м. (примітки до технічного завдання)
12. Позиція № 56-57 технічного завдання. Просимо уточнити тип асфальтобетонної суміші та модифікацію бітуму полімерами.
Відповідь: Скориговано
13. Позиція № 60 технічного завдання. Для визначення ширини захватки, просимо уточнити ширину посадкового майданчика та тротуарів.
Відповідь: Ширина посадкового майданчика – 3,5 м; ширина тротуарів – 1,5 м (примітки до технічного завдання)
14. Позиція № 46 технічного завдання. Просимо уточнити на скільки км потрібно вивозити сміття на 15 км чи на 25км?
Відповідь: Згідно технічного завдання
15. Позиція № 34 технічного завдання. Просимо уточнити об`єм: потрібно 12 кг, замість 0,12кг.
Відповідь: Згідно технічного завдання
16. Позиція № 58 Технічного завдання. Просимо уточнити марку бортових каменів, БР.100.30.18?
Відповідь: БР.100.20.8
17. Позиції №64-65 технічного завдання. Просимо уточнити кількість насадження саженців 46 шт чи 36 шт?
Відповідь: Скориговано
18. Позиції №70-71 технічного завдання. Просимо уточнити, що мається на увазі під анкерними деталями, які поставляються привареними до стрижів каркасів та сіток? - Труба металева 80х60х4?
Відповідь: Анкернi деталi із прямих або гнутих круглих стрижнів з різьбою (в комплекті з шайбми та гайками або без них), такi, що поставляються привареними до стрижнiв каркасiв та сiток
19. Позиція №76 технічного завдання. Шаг однобічного металевого оцинкованого бар’єрного огородження складає 4м?
Відповідь: Відстань між стояками 4 м
20. Пункт 5 примітки до технічного завдання. Просимо уточнити наступне: при влаштуванні щебеневої основи врахувати підґрунтовку 4 л/м2 бітумною емульсією (на стоянках 2,5 л/м2 бітумом БНД)? Напевно мали на увазі наступне: - улаштування щебеневої основи фр.40-70 Н=16см група 2-9 СОУ 45.2-00018112-035:2010 - улаштування чорнощебеневих основ методом напівпросочування товщиною 4см група 7-23 ДСТУ Б Д.2.2-27-2016 з витратою бітумної емульсії 4 л/м2 (на стоянках 2,5 л/м2 бітуму БНД).
Відповідь: Згідно технічного завдання
21. У технічному завданні передбачені роботи по розділам. У кожному окремому розділі враховані роботи з різних глав ЗРК. Якщо послідовно проводити розрахунок згідно з технічним завданням буде порушено структуру формування ЗРК відповідно до СОУ 42.1-37641918-050:2012. Поясніть, як сформувати склад кошторисного розрахунку по главам.
Відповідь: Скориговано
Відповідь замовника: 23.02.2017 15:48
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
22.02.2017, 09:07. ID: UA-2017-02-06-001557-b.a2
Вимога (Скарга)
Гарантія
У відповідності до ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Тендерна документація має вимогу: «Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії».
Пунктом 8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
У відповідності до ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Частиною 1 ст. 200 Господарського кодексу України передбачено, що гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20.09.2016р.
№ 3302-06/30343-07 зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Просимо надати роз’яснення чи є «електронна банківська гарантія», зазначена Вами у Тендерній документації такою, що відповідає нормам вищезазначеного законодавства України та чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції наддасть забезпечення тендерної пропозиції у вигляді «Електронної гарантії», (виданої банком, або фінансовою установою, або страховою організацією???
З метою забезпечення виконання Учасником торгів взятих на себе зобов’язань, Замовник, відповідно до ст.24 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), має право, при проведенні процедури закупівлі, вимагати від Учасника внесення забезпечення тендерної пропозиції. Пунктом 8 частини 1 статті 1 Закону встановлено, що забезпеченням тендерної пропозиції, в розумінні Закону, є - гарантія. Враховуючи вимоги ст. 24 Закону, в тендерній документації повинні бути зазначені умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Відповідно до вимог ст. 560 ЦК України, розрізняють такі види гарантій: банківська гарантія, страхова гарантія та гарантія фінансової установи. Тому, в залежності від виду необхідного забезпечення, необхідно звернутись до відповідної фінансової установи.
Враховуючи, що Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії), прийматися будуть в якості забезпечення цінової пропозиції тільки електронні банківські гарантії, оформлені належним чином.

Відповідь замовника: 23.02.2017 15:49
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
23.02.2017, 16:41. ID: UA-2017-02-06-001557-b.a3
Вимога (Скарга)
Дискримінаційні умови тендерної документації
Згідно п.1 Розділу 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» учасник має надати в складі тендерної документації інформацію про фактичне місце розташування атестованого асфальтобетонного заводу, а також надати транспортну схему з вказанням фактичної адреси виробництва асфальтобетонної суміші. Слід зазначити, що в атестаті на виробництво асфальтобетонних сумішей вказано фактичне місце розташування заводу на момент проведення його атестації. Оскільки сучасні асфальтобетонні заводи являються мобільними і їх конструкція дозволяє в короткі терміни провести їх перебазування, учасник тендеру розраховує, в разі перемоги на конкурсних торгах, перебазувати в короткі терміни асфальтобетонний завод в оптимальне для виконання робіт місце, визначене на етапі підготовки тендерної документації. Проте отримання атестату на асфальтобетонне виробництво, що буде розташоване в безпосередній близькості до ділянки поточного середнього ремонту, можливе лише після встановлення заводу у вказаному місці, що, відповідно, виконується після перемоги учасника на конкурсних торгах. Жодна дорожньо-будівельна організація не може встановлювати асфальтобетонне виробництво в певне місце на етапі проведення конкурсних торгів, адже це економічно не обгрунтовано. Вказаний пункт тендерної документації істотно обмежує коло учасників, які можуть надати атестат на асфальтобетонний завод, що вже встановлений в безпосередній близькості до ділянки проведення робіт, а отже і приймати участь в процедурі конкурсних торгів. Якщо учасник конкурсних торгів має атестований мобільний асфальтобетонний завод, що на етапі проведення конкурсних торгів встановлений в іншому місці або ж знаходиться в транспортному положенні на виробничій базі підприємства, очевидно, що його перебазування і встановлення може бути виконане в короткий проміжок часу одразу після визначення переможця конкурсних торгів. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити вимогу вказання фактичної адреси розташування атестованого асфальтобетонного заводу, що усуне дискримінацію серед учасників конкурсних торгів.
Проаналізувавши вимоги п. 5.1. додатку №5 до тендерної документації (Проект договору), а також роз’яснення Замовника отримані 17.02.2017 р. стосовно терміну виконання робіт по поточному середньому ремонту, стає очевидним, що виконання робіт по поточному середньому ремонту у вказані терміни є неможливими з урахуванням необхідності виконання робіт по перебазуванню будівельної техніки та асфальтобетонних заводів, заготовки необхідного обсягу кам’яних матеріалів та в’яжучого. Також виконання повного комплексу робіт, що вказані в технічному завданні, технологічно не можливо за період 30 днів. Дана вимога тендерної документації містить ознаки корупції та дискримінації учасників конкурсних торгів, адже виконати весь комплекс підготовчих робіт та власне основні будівельно-монтажні роботи по поточному середньому ремонту в термін за 30 днів можливо лише за умови завчасної підготовки учасником конкурсних торгів виробничої бази та заготовки матеріалів, що є порушенням основних принципів здійснення закупівель за державні кошти відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи все зазначене вище вимагаємо перегляду термінів виконання робіт та внесення відповідних змін до тендерної документації.
Оскільки договірна ціна є твердою, для розрахунку транспортної схеми треба знати фактичну адресу розташування атестованого асфальтобетонного заводу. Перебазування на даних роботах не враховується.
Відповідь замовника: 27.02.2017 17:31
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
27.02.2017, 17:41. ID: UA-2017-02-06-001557-b.b4
Вимога (Скарга)
Приведення тендерної документації у відповідність до законодавства України
Службою автомобільних доріг у Черкаській області (надалі - Замовник) 06.02.2017 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 12+300 – км 23+062, Черкаська область» (надалі – Предмет закупівлі) та документацію тендерних торгів (із послідуючими внесеними змінами до них).
На підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником були встановлені кваліфікаційні критерії. Відповідно до п.6 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає копії договорів, що укладені з безпосередніми виробниками асфальтобетону, ЩМА-20 та бітумної емульсії.
Вважаємо, що встановлення Замовником вимоги укладання договорів виключно із виробниками вищевказаних матеріалів є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, з декількох підстав.
По-перше, слід відмітити, що не всі виробники дорожньо-будівельних матеріалів продають свою продукцію через ту саму юридичну особу, що є власником виробництва. Нерідко виробник матеріалів продає свою продукцію через офіційного дилера – іншу юридичну особу, у якої зареєстрований основний вид діяльності це оптова торгівля будівельними матеріалами (на відміну від виробника, у якого основний - виробництво).
По-друге, встановлена вимога Замовника унеможливлює роботу учасника із підприємствами, що існують на ринку України та спеціалізуються на оптових поставках будівельних матеріалів, мають договірні відносини та попередні домовленості із безпосередніми виробниками таких матеріалів, їхніми дилерами тощо.
Таким чином Замовник штучно звужує коло підприємств, які мають можливість постачати дорожньо-будівельні матеріали для виконання послуг за Предметом закупівлі. Такі дії є явно дискримінаційними та призводять до негативного впливу на економічну конкуренцію, створюють перепони для участі у закупівлі потенційним учасникам, які мають договірні відносини із зазначеними вище підприємствами.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, серед яких принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників. Стаття 5 згаданого Закону забороняє Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Стаття 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначає економічну конкуренцію (конкуренцію) як змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Частиною другою статті 4 цього ж Закону суб’єктам адміністративно-господарського управління заборонено вчиняти будь-які неправомірні дії, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
За таких підстав просимо Службу автомобільних доріг у Черкаській області внести зміни до тендерної документації на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 12+300 – км 23+062, Черкаська область» та вилучити норму, за якою підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям є надання копій договорів, що укладені тільки із безпосередніми виробниками асфальтобетону, ЩМА-20 та бітумної емульсії.
В протилежному випадку для приведення тендерної документації у відповідність до законодавства України залишаємо за собою право звернутись до органу оскарження в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що призведе до відкладення проведення процедури закупівлі на більш пізніший строк.
27.02.2017 року внесено зміни до тендерної документації. В підтвердження спроможності поставки потрібно надати копії договорів, що укладені з безпосередніми виробниками та/або постачальниками вищевказаних матеріалів.
Відповідь замовника: 02.03.2017 12:04
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
03.03.2017, 17:23. ID: UA-2017-02-06-001557-b.a5
Вимога (Скарга)
Технічне завдання
Згідно додатку № 1 до тендерної документації "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази " та приміток до нього, викладені дискримінаційні вимоги до підрядника, які потребують подання копії атестату виробництва на асфальтобетонні заводи. Так, як процедура отримання атестату виробництва потребує стаціонарного розташування заводів та проведення метрологічних повірок, які є неможливо виконати для підрядника, який є нерезидентом або українською компанією, що мають мобільні асфальтобетонні заводи і суперечать п.5 розділу І тендерної документації.
Послання на відповідність ДСТУ Б В.2.7-119:2011 і ДСТУ Б В.2.7-127:2015 , які є вимогами до сумішей асфальтобетонних та ЩМА не носять вичерпної інформації по процедурі атестування виробництва.
Вимога надати атестат виробництва на асфальтобетонні заводи не є дискримінаційною, що не суперечить п.5 розділу І тендерної документації. Атестат виробництва асфальтобетонних сумішей містить в собі підтвердження інформації про забезпечення відповідності обов’язковим вимогам, передбачених нормативними документами, про що свідчить п.5.2 та п.5.3 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови». Слід звернути увагу, що термін виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації складає 1 місяць. ПКД не передбачено відшкодування витрат з перебазування та встановлення АБЗ. Проте не виключена можливість купівлі готової продукції на атестованих АБЗ.
Відповідь замовника: 07.03.2017 12:24
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
07.03.2017, 15:54. ID: UA-2017-02-06-001557-b.a6
Скарга до АМКУ
ТОВ ПБС
Скарга до АМКУ
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Не задоволена
10.03.2017, 17:11. ID: UA-2017-02-06-001557-b.c7
Скарга до АМКУ
ТОВ СДВ- ГАРДЕН
Скарга
1. Ігнорування запитів.
2. Дискримінаційні вимоги у тендерній документації.
Залишено без розгляду