Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 02.11.2020 16:27. Дата останніх змін - 10.12.2020 13:59

код ДК 021:2015 - 51700000-9 -Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей,(система передавання тривожних оповіщень)) в Комунальному закладі" Богодухівський ліцей №2" Богодухівської районної ради Харківської області за адресою: 62103, Україна, вул. Шевченка, 33, м. Богодухів, Харківська область. -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-02-008458-c  
ID 16a9ca871a6947e38879295a7ecf99b2  
Очікувана вартість закупівлі
944`526.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей,(система передавання тривожних оповіщень) в Комунальному закладі" Богодухівський ліцей №2" Богодухівської районної ради Харківської області за адресою: 62103, Україна, вул. Шевченка, 33, м. Богодухів, Харківська область.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Сектор освіти Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області  
Очікувана вартість закупівлі 944`526.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 4`723.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
02.11.20
Період уточнень
до 09.11.20
Період оскаржень
до 15.11.20
Подання пропозицій
до 19.11.20
Аукціон
20.11.20
Кваліфікація переможця
з 20.11.20
Пропозиції розглянуті
з 23.11.20
Завершена
10.12.20
05.11.2020, 20:18. ID: UA-2020-11-02-008458-c.c1
Вимога (Скарга)
Інформація що міститься у відкритих реєстрах
Замовник вимагає завіреної копії свідоцтва про державну реєстрацію та/або завіреною копією витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів. Вказана інформація міститься у відкритих реєстрах. Вимагаємо привести документацію у відповідність до діючого законодаства
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.

Відповідь замовника: 10.11.2020 16:17
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
05.11.2020, 20:22. ID: UA-2020-11-02-008458-c.c2
Вимога (Скарга)
Інформація, що міститься у відкритих реєстрах
Замовник вимагає надаггя у складі пропозицій витягу з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку). Вимагаємо привести у відповідність до діючого законодаства
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Відповідь замовника: 10.11.2020 16:16
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
05.11.2020, 20:24. ID: UA-2020-11-02-008458-c.c3
Вимога (Скарга)
Формальні помилки
Вимагаємо привести перелік формальних помилок згідно з наказом уповноваженого органу -МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ - НАКАЗ -15.04.2020 № 710 "Про затвердження Переліку формальних помилок"
Ваша вимога буде розглянута
Відповідь замовника: 10.11.2020 16:15
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
05.11.2020, 20:58. ID: UA-2020-11-02-008458-c.c4
Вимога (Скарга)
НЕЗАКОННІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА
у тендерній документації Замовник вимагає: Учасник надає документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 з посиланням на послуги, що є предметом закупівлі).
Виконанні послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей повинні відповідати вимогам охорони праці, екологічній та пожежній безпеці та захисту довкілля, що підтверджується наданням учасником Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління» та Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)».
Але вказані вами сертифікати як обов"язкові у учасника, ніяким законом чи іншим нормативним документов в Україні не встановлені, що значно звужує конкуренцію та свідчить про лобіювання інтересів учасника, який виготовив (отримав) вказаний сертифікат. ВИМАГАЄМО НАДАТИ ПОСИЛАННЯ НА ЗАКОН, ЯКИМ ВСТАНОВЛЕНА ЇХ ОБОВ"ЯЗКОВІСТЬ АБО ВИКЛЮЧИТИ ВИМОГУ З ДОКУМЕНТАЦІЇ. Час на оскарження цієїумови в АМК Є!!!
У відповідності до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, як зазначено в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Враховуючі великий об’єм виконання монтажних робіт, умови та терміни їх виконання, замовник повинен бути впевненим у можливості переможця закупівлі надати відповідні послуги якісно та в встановлені терміни. Нам, як замовнику, доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість надання послуг належної якості. У свою чергу, застосування системи управління якістю, системи екологічного управління, системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, гарантує якість надання послуг та їх безпечне виконання, оскільки одним з основних принципів побудови та застосування учасником вищевказаних систем є орієнтація на замовника та системний підхід до своєї діяльності, також наявність зазначених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію, послуги чи роботи, які задовольняють вимоги замовника та законодавства. Зауважимо, що відсутність на підприємстві-виконавця таких систем є для нас неприйнятним ризиком
Відповідь замовника: 10.11.2020 16:14
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена