Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 03.02.2017 16:09. Дата останніх змін - 01.06.2017 11:05

поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя (через м.Кременчук) на ділянці км 98+000-км 109+600, Черкаська область -

Ідентифікатор закупівлі UA-2017-02-03-001755-b  
ID 47a670b2c7414503adf144feb27e77f8  
Очікувана вартість закупівлі
131`722`124.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Служба автомобільних доріг у Черкаській області  
Очікувана вартість закупівлі 131`722`124.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 395`166.37 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 395`170.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
03.02.17
Період уточнень
до 27.02.17
Період оскаржень
до 05.03.17
Подання пропозицій
до 09.03.17
Прекваліфікація
з 23.03.2017
Оскарження прекваліфікації
до 13.04.2017
Аукціон
12.05.17
Кваліфікація переможця
з 12.05.17
Пропозиції розглянуті
15.05.17
Завершена
01.06.17
21.02.2017, 12:26. ID: UA-2017-02-03-001755-b.b1
Вимога (Скарга)
Порушення законодавства
Замовник не відповів на питання тимчасово, та прострочив термін на 5 годин
Також, не було надано відповіді на технічні питання, тільки відписка "потім внесемо зміни до тендерної документації" !!! зміні внесено, та строк подання пропозицій не продовжено!! Що не дає змогу іншим учасникам перерахувати ціни!! Всі ознаки корупції!!
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником протягом трьох робочих днів надано Учаснику роз'яснення на звернення.
Згідно ч. 2, ст.32 Закону Замовник має право за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.
Розглянувши запитання Учасника щодо надання роз'яснень до технічного завдання тендерної документації Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпропетровськ – Запоріжжя (через м.Кременчук) на ділянці км 98+000 – км 109+600, Черкаська область у вигляді нової редакції додатково до початкової редакції тендерної документації та сформувати перелік змін. Тому учаснику було надано коротке роз'яснення щодо посилання на внесення змін до технічного завдання тендерної документації, який зрозумів це як відписка. Отже, тендерна документація закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпропетровськ – Запоріжжя (через м.Кременчук) на ділянці км 98+000 – км 109+600, Черкаська область в редакції від 17.02.2017 року та перелік змін до вищевказаної тендерної документації було оприлюднено Замовником на авторизованому електронному майданчику Української Універсальної Біржі та веб порталі Уповноваженого органу у строки згідно ст. 10 Закону.
Відповідно до ч.2 ст.23 Закону у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишилось не менше ніж сім днів. Тому Замовником не продовжено строк для подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій вищезазначеної процедури закупівлі 09.03.2017року, а зміни внесено 17.02.2017 року, тобто, до закінчення строку - залишалось 20 днів.
Для додаткового та зручного роз'яснення технічного завдання тендерної документації, викладаються технічні питання учасника:
1.Позиція №1 «Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття при глибині фрезерування 4,5 см – 39 531 м2» та позиція №9 «Укріплення узбіч відходами фрезерування асфальтобетону при товщині шару 15 см – 8 634 м2». Загальний обсяг матеріалу отриманого від фрезерування становить: 39531*0,045=1778,90 м3. Загальний обсяг матеріалу отриманого від фрезерування, який необхідний для влаштування укріплених узбіч становить: 8634*0,15=1295,10 м3. Залишок матеріалу від фрезерування становить: 1778,90-1295,10=483,8 м3. Вказаний обсяг матеріалу необхідно вивезти з ділянки будівництва, проте в технічному завданні не вказано призначення та дальність перевезення залишку матеріалу, отриманого від фрезерування. Просимо надати інформацію відносно призначення та дальності перевезення залишку матеріалу від фрезерування.
Відповідь: Повернення від холодного фрезерування асфальтобетонного покриття складає 91% (згідно проекту).При укріпленні узбічя відходами фрезерування асфальтобетону слід враховувати коефіцієнт ущільнення к=1,25.
2.Позиція №5 «Перевезення сміття до 15 км – 16,5 т». В даний обсяг вивезення будівельного сміття включені в повному обсязі відходи, отримані від розбирання в позиціях №2-4 (Бар’єрне огородження – 80 п.м., тросове огородження 1546 п.м., з/б стовпчиків – 194 шт)? Просимо надати уточнення, чи не підлягає частина матеріалів отриманих від розбирання (наприклад метал) поверненню Замовнику, або вивіз як металобрухту?
Відповідь: Зворотні матеріали (Брухт металевий - 4,692 т) вказано в примітках до технічного завдання
3.Позиція №8 «Укріплення узбіч щебенем товщиною шару 15 см з використанням автогрейдера – 43 050 м2». Просимо вказати фракцію щебеню, з якої необхідно виконати укріплення узбіч.
Відповідь: Щебінь фр. 40-70
4.Позиція №12, Позиція №19 «Регенерація та укладання конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією "холодний ресайклінг" товщиною 20 см з застосування бітумної емульсії та цементу (С-7) – 68400 м2/6840 м3». Просимо Вас вказати на яку глибину знімається існуючий шар асфальтобетону для подальшого змішування ресайклером із новим матеріалом? Також просимо вказати, чи передбачено проектною документацією або іншими документами склад регенерованої суміші, а саме вміст цементу (а також його марка), вміст бітумної емульсії, відсоткове співвідношення відфрезерованого та нового матеріалу у складі регенерованої суміші. В якості нового матеріалу до регенерованої суміші додається щебенево-піщана суміш С-7? Також просимо надати пояснення, чому в технічному завданні на площу влаштування регенерації 68 400 м2 вказано об’єм 6 840 м3 при товщині шару 0,20 м, а не 13 680 м3 (68 400*0,2=13 680 м3)?
Відповіль: Існуюче покриття знімається на 11 см (згідно проекту). Технічну специфікацію доповнено (склад регенерованої суміші).
5.Позиція №11 «Влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші крупнозернистої, тип А, марка 1 на БМП – 19 699,20 т», Позиція №13 «Влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші крупнозернистої, тип А, марка 1 на БМП – 10 196,64 т», Позиція №15 «Влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші дрібнозернистої, тип А, марка 1 на БМП – 117,18 т», Позиція №17 «Влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші крупнозернистi, тип А, марка 1 на БМП – 401,76 т», Позиція №20 «Влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші крупнозернистої, тип А, марка 1 на БМП – 3014,208 т», Позиція №22 «Влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші дрiбнозернистої,тип А, марка 1 на БМП – 760,608 т», Позиція №24 «Влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші дрібнозернистої, тип А, марка 1 на БМП – 7,56 т» Позиція №26 «Влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші крупнозернистої, тип А, марка 1 на БМП – 25,92 т» В усіх позиціях, якими передбачено влаштування вирівнювального шару із асфальтобетону, в технічному завданні не вказана площа влаштування такого шару, яка необхідна для урахування ущільнення вирівнювального шару та площі розливу бітумної емульсії. Просимо Вас надати інформацію щодо площі влаштування вирівнювального шару асфальтобетону по всім вказаним позиціям.
Відповідь: Скореговано
6.Просимо Вас вказати ширину існуючого асфальтобетонного покриття автомобільної дороги для визначення ширини укладання асфальтобетонних шарів
Відповідь: Ширина існуючого асфальтобетонного покриття – 9,0 м
7.Позиція №16 «Армування шарів асфальтобетонного покриття із використанням геотекстильного матеріалу – 1395 м2», Позиція №25 «Армування шарів асфальтобетонного покриття із використанням геотекстильного матеріалу – 90 м2». Просимо Вас надати інформацію щодо технічних вимог, які висуваються до геотекстильного матеріалу – щільність, міцність на розрив, відносне подовження, товщина полотна, можливий аналог.
Відповідь: Використання геотекстильного матеріалу типу Хателіт ХР-50
8.Позиція №40 «Влаштування однобічного металевого оцинкованого бар’єрного огородження на металевих стояках, відстань між стояками 4 м – 853 п.м.» Просимо Вас вказати величину стримувальної здатності бар’єрного огородження, поперечного прогину робочої ділянки огородження, а також необхідність встановлення консолі для з’єднання балки і стояка.
Відповідь: Однобічне металеве оцинковане бар’єрне огородження на металевих стояках типу “Євроформат” при стримувальній здатності 300 кДж, поперечний прогин – 1,5 м
9.Для відповідності технічному завданню просимо вказати, яким чином врахувати коригування фрезерування глибиною 4,5 см, оскільки діючими нормами, а саме СОУ45.2-00018112-035:2010 врахована глибина 5 см та коригування на 1 см глибини.
Відповідь: Коригування фрезерування глибиною 4,5 см здійснювати шляхом введення коефіцієнта к=0,5 на кожен 1см зміни глибини фрезерування додавати або виключати за нормами 2-32-10 та 2-32-11





Відповідь замовника: 23.02.2017 11:06
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
23.02.2017, 16:34. ID: UA-2017-02-03-001755-b.b2
Вимога (Скарга)
Дискримінаційні умови тендерної документації
Згідно п. 1 Розділу 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» учасник має надати в складі тендерної документації інформацію про фактичне місце розташування атестованого асфальтобетонного заводу, а також надати транспортну схему з вказанням фактичної адреси виробництва асфальтобетонної суміші. Слід зазначити, що в атестаті на виробництво асфальтобетонних сумішей вказано фактичне місце розташування заводу на момент проведення його атестації. Оскільки сучасні асфальтобетонні заводи являються мобільними і їх конструкція дозволяє в короткі терміни провести їх перебазування, учасник тендеру розраховує, в разі перемоги на конкурсних торгах, перебазувати в короткі терміни асфальтобетонний завод в оптимальне для виконання робіт місце, визначене на етапі підготовки тендерної документації. Проте отримання атестату на асфальтобетонне виробництво, що буде розташоване в безпосередній близькості до ділянки поточного середнього ремонту, можливе лише після встановлення заводу у вказаному місці, що, відповідно, виконується після перемоги учасника на конкурсних торгах. Жодна дорожньо-будівельна організація не може встановлювати асфальтобетонне виробництво в певне місце на етапі проведення конкурсних торгів, адже це економічно не обгрунтовано. Вказаний пункт тендерної документації істотно обмежує коло учасників, які можуть надати атестат на асфальтобетонний завод, що вже встановлений в безпосередній близькості до ділянки проведення робіт, а отже і приймати участь в процедурі конкурсних торгів. Якщо учасник конкурсних торгів має атестований мобільний асфальтобетонний завод, що на етапі проведення конкурсних торгів встановлений в іншому місці або ж знаходиться в транспортному положенні на виробничій базі підприємства, очевидно, що його перебазування і встановлення може бути виконане в короткий проміжок часу одразу після визначення переможця конкурсних торгів. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити вимогу вказання фактичної адреси розташування атестованого асфальтобетонного заводу, що усуне дискримінацію серед учасників конкурсних торгів.
Проаналізувавши вимоги п. 5.1. додатку №5 до тендерної документації (Проект договору), а також роз’яснення Замовника отримані 17.02.2017 р. стосовно терміну виконання робіт по поточному середньому ремонту, стає очевидним, що виконання робіт по поточному середньому ремонту у вказані терміни є неможливими з урахуванням необхідності виконання робіт по перебазуванню будівельної техніки та асфальтобетонних заводів, заготовки необхідного обсягу кам’яних матеріалів та в’яжучого. Також виконання повного комплексу робіт, що вказані в технічному завданні, технологічно не можливо за період 30 днів. Дана вимога тендерної документації містить ознаки корупції та дискримінації учасників конкурсних торгів, адже виконати весь комплекс підготовчих робіт та власне основні будівельно-монтажні роботи по поточному середньому ремонту в термін за 30 днів можливо лише за умови завчасної підготовки учасником конкурсних торгів виробничої бази та заготовки матеріалів, що є порушенням основних принципів здійснення закупівель за державні кошти відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи все зазначене вище вимагаємо перегляду термінів виконання робіт та внесення відповідних змін до тендерної документації.
Оскільки договірна ціна є твердою, для розрахунку транспортної схеми треба знати фактичну адресу розташування атестованого асфальтобетонного заводу. Перебазування на даних роботах не враховується.
Відповідь замовника: 27.02.2017 17:17
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
24.02.2017, 11:18. ID: UA-2017-02-03-001755-b.a3
Вимога (Скарга)
Приведення тендерної документації у відповідність до законодавства України
Службою автомобільних доріг у Черкаській області (надалі - Замовник) 03.02.2017 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпропетровськ – Запоріжжя (через м. Кременчук) на ділянці км 98+000 – км 109+600, Черкаська область» (надалі – Предмет закупівлі) та документацію тендерних торгів (із послідуючими внесеними змінами до них).
На підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником були встановлені кваліфікаційні критерії. Відповідно до п.6 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає копії договорів, що укладені з безпосередніми виробниками асфальтобетону, ЩМА-20 та бітумної емульсії.
Вважаємо, що встановлення Замовником вимоги укладання договорів виключно із виробниками вищевказаних матеріалів є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, з декількох підстав.
По-перше, слід відмітити, що не всі виробники дорожньо-будівельних матеріалів продають свою продукцію через ту саму юридичну особу, що є власником виробництва. Нерідко виробник матеріалів продає свою продукцію через офіційного дилера – іншу юридичну особу, у якої зареєстрований основний вид діяльності це оптова торгівля будівельними матеріалами (на відміну від виробника, у якого основний - виробництво).
По-друге, встановлена вимога Замовника унеможливлює роботу учасника із підприємствами, що існують на ринку України та спеціалізуються на оптових поставках будівельних матеріалів, мають договірні відносини та попередні домовленості із безпосередніми виробниками таких матеріалів, їхніми дилерами тощо.
Таким чином Замовник штучно звужує коло підприємств, які мають можливість постачати дорожньо-будівельні матеріали для виконання послуг за Предметом закупівлі. Такі дії є явно дискримінаційними та призводять до негативного впливу на економічну конкуренцію, створюють перепони для участі у закупівлі потенційним учасникам, які мають договірні відносини із зазначеними вище підприємствами.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, серед яких принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників. Стаття 5 згаданого Закону забороняє Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Стаття 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначає економічну конкуренцію (конкуренцію) як змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Частиною другою статті 4 цього ж Закону суб’єктам адміністративно-господарського управління заборонено вчиняти будь-які неправомірні дії, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
За таких підстав просимо Службу автомобільних доріг у Черкаській області внести зміни до тендерної документації на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпропетровськ – Запоріжжя (через м. Кременчук) на ділянці км 98+000 – км 109+600, Черкаська область» та вилучити норму, за якою підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям є надання копій договорів, що укладені тільки із безпосередніми виробниками асфальтобетону, ЩМА-20 та бітумної емульсії.
В протилежному випадку для приведення тендерної документації у відповідність до законодавства України залишаємо за собою право звернутись до органу оскарження в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що призведе до відкладення проведення процедури закупівлі на більш пізніший строк.
В підтвердження спроможності поставки потрібно надати копії договорів, що укладені з безпосередніми виробниками та/або постачальниками вищевказаних матеріалів.
Відповідь замовника: 27.02.2017 17:24
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
24.02.2017, 14:06. ID: UA-2017-02-03-001755-b.a4
Вимога (Скарга)
Технічні вимоги
1. В п.5 технічного завдання передбачене вивезення буд.сміття на 15км. Це матеріал від демонтажу стовпчиків залізобетонних? Яка вартість утилізації данного сміття?
2. В технічному завданні не відображена відстань перевезення металобрухту від розбирання тросового огородження.
Вартість матеріальних ресурсів отриманих від розбирання конструкцій буде визначатися відповідно “Методичних вказівок з визначення вартості матеріальних ресурсів , отриманих від розбирання конструкцій, знесення будівель та споруд або отриманих шляхом добування попутно будівництву” МВ 03450778-736:2014.
Відповідь замовника: 27.02.2017 17:25
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
24.02.2017, 16:18. ID: UA-2017-02-03-001755-b.b5
Вимога (Скарга)
!!!
1. Армування шарів асфальтобетонного покриття із використанням геотекстильного матеріалу
· Для опреділення типу армуючої сітки із геотекстильного матеріалу потрібно надати його фізико-механічні властивості
· Яка норма розливу при влаштуванні геосітки.

2. При виконанні робіт в умовах руху по одній частині покриття, виникає необхідність влаштування повздовжнього шва суміжності, що є важливою складовою якості, та терміну придатності покриття (Не відображені об"єми робіт?
3. Яка насипна щільність продуктів фрезерування.
4. Надання гарантійних термінів експлуатації:
· Згідно ВБН Г.-218-050-2001 Зміна 1 таблиці 2 , для другої категорії дороги, другої дорожнокліматичної зони міжремонтний термін при поточному середньому ремонті складає 5-6 років. Для надання гарантії за більшими термінами просимо Вас надати перспективну інтенсивність до 2027 року, фізикомеханічні властивості всіх шарів дорожнього одягу, перспективне навантаження і за якими критеріями приймалось рішення посилення (п 1.2 ВБН Г.-218-050-2001 п1.2 ), так як на інших ділянках км98+00-км109+600, км 109+600-120+800. змінена технологія виконання робіт з посиленням нижніх шарів покриття ресайклюванням
5. Якої форми власності підприємства можуть бути допущені для виконання робіт по встановленню опори СК-105-5 на лініях Обленерго, та просимо надати креслення виконання робіт
1.Матеріал типу Нatelit ХР 50.2.В технічному завданні вказані всі необхідні параметри для розрахунку очікуваної вартості робіт.3.Вимог до відфрезованого матеріалу немає. Насипна цільність визначається в лабораторних умовах.4.Інтенсивність руху на даній ділянці дороги у 2036 році складе 22457 авт./добу (згідно проекту).5.На даній ділянці автомобільної дороги такі роботи не проводяться.
Відповідь замовника: 27.02.2017 17:28
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
03.03.2017, 09:09. ID: UA-2017-02-03-001755-b.c6
Скарга до АМКУ
ТОВ СДВ- ГАРДЕН
Порушення вимог чинного законодавства
1. Ігнорування запитів учасників
2. Встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Розгляд зупинено
20.03.2017 13:51