Процедура закупівлі оголошена 30.10.2020 12:37. Дата останніх змін - 20.11.2020 17:44
обстеження та оцінка технічного стану будівлі КЗ «ДФКС» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Краснопільська, 4 -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-10-30-003533-c | |
| ID | 16d032a5b3e34be4b076a68a4a8d03d9 |
Очікувана вартість закупівлі
116`640.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Очікувана вартість закупівлі. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна. Кількість балів по критерію ціна дорівнює 100 балів. Кількість балів за критерієм ціна визначається наступним чином. Пропозиція, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою: Б обчисл = Ц мін/Цобчисл х 100, де Б обчисл – обчислювана кількість балів; Ц мін - найнижча ціна; Ц обчисл - ціна пропозиції, кількість балів для якої обчислюється; 100 - максимально можлива кількість балів за критерієм ціна. Оцінка пропозицій проводиться з урахування розміру податку на додану вартість. Учасники які не є платниками ПДВ, подають пропозицію без ПДВ з урахуванням податків та зборів платниками яких вони являються.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» | |
| Очікувана вартість закупівлі | 116`640.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 1`750.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Метод обрання процедури закупівлі | Спрощена закупівля |
Закупівля оголошена
30.10.20
Період уточнень
до 05.11.20
Подання пропозицій
до 10.11.20
Аукціон
11.11.20
Кваліфікація переможця
з 11.11.20
Пропозиції розглянуті
з 12.11.20
Завершена
20.11.20
31.10.2020, 00:12
Кошторис
Загальне запитання щодо оголошення
Замовник вимагає: "15.18.Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозиції розрахунок вартості робіт у вигляді кошторису (форма №3-П). Крім того, у складі пропозиції необхідно надати розрахунок трудомісткості робіт." Чому замовник встановлює таку вимогу, якщо кошторис на обстеження складається по формі 2-П за СОУ Д. 1.2-0249543-001: 2008 ??? Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.11.2020, 13:26)
Доброго дня!
Визначення вартості робіт можливо провести на підставі Методичних рекомендацій визначення вартості робіт з проведення обстеження оцінки технічного стану і паспортизації будівель та споруд, що не заборонено чинним законодавством.
СОУ Д.1.2-02495431-001:2008 не являється єдиним нормативним документом, який регламентує порядок визначення вартості робіт, про що викладено у Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка є Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, вимога замовника викладена у п.15.18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі не суперечить вимогам законодавства.
Визначення вартості робіт можливо провести на підставі Методичних рекомендацій визначення вартості робіт з проведення обстеження оцінки технічного стану і паспортизації будівель та споруд, що не заборонено чинним законодавством.
СОУ Д.1.2-02495431-001:2008 не являється єдиним нормативним документом, який регламентує порядок визначення вартості робіт, про що викладено у Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка є Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, вимога замовника викладена у п.15.18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі не суперечить вимогам законодавства.
31.10.2020, 00:16
Працівники
Загальне запитання щодо оголошення
Замовник вимагає: "15.3.За кожним працівником вказаним у довідці (п.15.2), необхідно надати копію трудової книжки або трудового договору або іншого документу, що підтверджує наявність трудових відносин між працівником та учасником." Доводимо до Вашого відома, що сертифіковані виконавці можуть реалізувати своє право на працю як за трудовим так і за цивільно-правовим договором. Просимо внести відповідні зміни , а саме передбачити можливість залучення працівників за цивільно-правовим договором. Дякуємо
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.11.2020, 13:26)
Доброго дня!
Відповідно до п.15.3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі за кожним працівником вказаним у довідці (п.15.2), необхідно надати копію трудової книжки або трудового договору або іншого документу, що підтверджує наявність трудових відносин між працівником та учасником.
Звертаємо увагу, що п.15.3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить виключного переліку документів, якими учасник може підтверджувати
наявність трудових відносин з певним працівником.
Наявність трудових відносин з працівником учасник може підтвердити будь-яким документом, в тому числі цивільно-правовим договором.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить заборон щодо залучення учасником до виконання робіт працівників на підставі цивільно-правового договору.
Відповідно до п.15.3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі за кожним працівником вказаним у довідці (п.15.2), необхідно надати копію трудової книжки або трудового договору або іншого документу, що підтверджує наявність трудових відносин між працівником та учасником.
Звертаємо увагу, що п.15.3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить виключного переліку документів, якими учасник може підтверджувати
наявність трудових відносин з певним працівником.
Наявність трудових відносин з працівником учасник може підтвердити будь-яким документом, в тому числі цивільно-правовим договором.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить заборон щодо залучення учасником до виконання робіт працівників на підставі цивільно-правового договору.
31.10.2020, 00:24
Термін виконання
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо встановити реальний термін виконання в робочих днях або до 25.12.20 р. Врахуйте, що договір може бути підписаний і 30.11.20 р., що також буде відповідати Закону
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.11.2020, 13:27)
Доброго дня!
Повідомляємо, що замовник не може встановити термін виконання робіт в робочих днях, адже функціонал електронного майданчику через який здійснюється оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі не передбачає такої можливості. Функціонал електронного майданчику дозволяє встановлювати термін виконання робіт з прив’язкою до конкретної дати.
Враховуючи, що замовник являється бюджетною установою, всі розрахунки за договорами 2020 року заклад повинен закрити до середини грудня поточного року, тому роботи необхідно виконати в стислі терміни, а саме до 30 листопада 2020 року, що є прийнятним для проведення їх своєчасної оплати.
Повідомляємо, що замовник не може встановити термін виконання робіт в робочих днях, адже функціонал електронного майданчику через який здійснюється оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі не передбачає такої можливості. Функціонал електронного майданчику дозволяє встановлювати термін виконання робіт з прив’язкою до конкретної дати.
Враховуючи, що замовник являється бюджетною установою, всі розрахунки за договорами 2020 року заклад повинен закрити до середини грудня поточного року, тому роботи необхідно виконати в стислі терміни, а саме до 30 листопада 2020 року, що є прийнятним для проведення їх своєчасної оплати.
03.11.2020, 16:14
Розрахунок вартості робіт
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. Замовник вимагає: "Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозиції розрахунок вартості робіт у вигляді кошторису (форма №3-П). Крім того, у складі пропозиції необхідно надати розрахунок трудомісткості робіт." Просимо надати роз'яснення: 1. вищеописані розрахунки складати згідно чинного законодавства самостійно обираючи методику розрахунку чи чітко у вигляді кошторису (форма №3-П). Крім того, у складі пропозиції необхідно надати розрахунок трудомісткості робіт.??? 2. Хто підписує та ставить печаті на кошторсі?, лише відповідальна особа Учасника чи Учасник та сертифікований Експерт, чи Учасник, сертифікований експерт та сертифікований інженер-кошторисник. ???
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.11.2020, 10:49)
Доброго дня!
Відповідно до п.15.18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники закупівлі повинні надати в складі пропозиції розрахунок вартості робіт у вигляді кошторису (форма №3-П). Крім того, у складі пропозиції необхідно надати розрахунок трудомісткості робіт.
Згідно з п.4 Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що є Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі обстеження технічного стану та експлуатаційної придатності будівлі необхідно виконувати згідно з вимогами відповідних нормативних документів, що діють на території України, в тому числі ДСТУ-Н Б В.1.2-18-2016 «Настанова щодо обстеження будівель та споруд для визначення та оцінки їх технічного стану». Виконавець зобов’язаний визначити вартість робіт у відповідності з вимогами СОУ Д.1.2-02495431-001:2008 «Нормативні витрати труда для визначення вартості робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій будівель та споруд» або у відповідності з Методичними рекомендаціям визначення вартості робіт з проведення обстеження оцінки технічного стану і паспортизації будівель та споруд.
Таким чином, розрахунки необхідно скласти відповідно до чинного законодавства України за методикою, що не суперечить вимогам закону, про що викладено у п.4 Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що є Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно з п.16 оголошення про проведення спрощеної закупівлі усі сторінки пропозиції (окрім поданої шляхом заповнення електронних форм з окремими полями мають бути посвідчені підписом уповноваженої особи учасника та його печаткою (за наявності). Копії документів мають бути з приписом «Згідно з оригіналом», або «Копія вірна». Ця вимога не стосується сторінок пропозиції, які відскановані з оригіналів документів.
Якщо окрім, підпису кошторису уповноваженою особою учасника його підпише сертифікований експерт або сертифікований інженер-кошторисник, то це не буде причиною відхилення пропозиції учасника.
Відповідно до п.15.18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники закупівлі повинні надати в складі пропозиції розрахунок вартості робіт у вигляді кошторису (форма №3-П). Крім того, у складі пропозиції необхідно надати розрахунок трудомісткості робіт.
Згідно з п.4 Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що є Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі обстеження технічного стану та експлуатаційної придатності будівлі необхідно виконувати згідно з вимогами відповідних нормативних документів, що діють на території України, в тому числі ДСТУ-Н Б В.1.2-18-2016 «Настанова щодо обстеження будівель та споруд для визначення та оцінки їх технічного стану». Виконавець зобов’язаний визначити вартість робіт у відповідності з вимогами СОУ Д.1.2-02495431-001:2008 «Нормативні витрати труда для визначення вартості робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій будівель та споруд» або у відповідності з Методичними рекомендаціям визначення вартості робіт з проведення обстеження оцінки технічного стану і паспортизації будівель та споруд.
Таким чином, розрахунки необхідно скласти відповідно до чинного законодавства України за методикою, що не суперечить вимогам закону, про що викладено у п.4 Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що є Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно з п.16 оголошення про проведення спрощеної закупівлі усі сторінки пропозиції (окрім поданої шляхом заповнення електронних форм з окремими полями мають бути посвідчені підписом уповноваженої особи учасника та його печаткою (за наявності). Копії документів мають бути з приписом «Згідно з оригіналом», або «Копія вірна». Ця вимога не стосується сторінок пропозиції, які відскановані з оригіналів документів.
Якщо окрім, підпису кошторису уповноваженою особою учасника його підпише сертифікований експерт або сертифікований інженер-кошторисник, то це не буде причиною відхилення пропозиції учасника.
03.11.2020, 16:51
Працівники
Загальне запитання щодо оголошення
Замовник вимагає: "15.2.Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника основних (основного) працівників (а) відповідної кваліфікації, які (ий) мають (є) необхідні знання та досвід, необхідні для виконання договору про закупівлю із зазначенням: прізвища, ім’я, по-батькові, найменування посади (у разі наявності), освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні)." Просимо надати роз'яснення якщо у вищеописаній довідці буде зазначено інформацію лише про одного працівника, а саме сертифікованого експерта з обстеження будівель і споруд, то дана довідка відповідатиме вимогам замовника? В такому випадку замовник не буде відхиляти пропозицію учасника в зв'язку з тим, що останній не має працівників відповідної кваліфікації?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.11.2020, 10:50)
Доброго дня!
Згідно з п.15.2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника основних (основного) працівників (а) відповідної кваліфікації, які (ий) мають (є) необхідні знання та досвід, необхідні для виконання договору про закупівлю із зазначенням: прізвища, ім’я, по-батькові, найменування посади (у разі наявності), освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні).
З огляду на вищевикладену вимогу, довідка може містити інформацію стосовно одного працівника, зазначене не буде причиною відхилення пропозиції учасника.
Згідно з п.15.2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника основних (основного) працівників (а) відповідної кваліфікації, які (ий) мають (є) необхідні знання та досвід, необхідні для виконання договору про закупівлю із зазначенням: прізвища, ім’я, по-батькові, найменування посади (у разі наявності), освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні).
З огляду на вищевикладену вимогу, довідка може містити інформацію стосовно одного працівника, зазначене не буде причиною відхилення пропозиції учасника.