Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.10.2020 02:52. Дата останніх змін - 01.12.2020 15:38

Послуги монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-27-000006-b  
ID f384406fb23b4f2aa6b66581ca98f267  
Ідентифікатор плану UA-P-2020-10-26-004968-c  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`386`056.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником - “Послуги монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення (код ДК 021:2015 — 45310000-3. Електромонтажні роботи)” та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів): Лот №1 – Послуги монтажу системи пожежної сигналізації (з системою оповіщення про пожежу будівлі; з системою керування евакуюванням та системою оповіщення (код ДК 021:2015 — 45310000-3. Електромонтажні роботи)); Лот №2 – Послуги монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення (код ДК 021:2015 — 45310000-3. Електромонтажні роботи). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: по лоту №1: Електронна банківська гарантія – 14000 грн; по лоту №2: Електронна банківська гарантія – 27000 грн; умови надання забезпечення тендерних пропозицій (у т. ч. умови щодо повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції) зазначено у пунктах 3 та 4 розділу ІІІ “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, що додається до даного оголошення. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Вся інша необхідна інформація та умови оголошення про проведення відкритих торгів зазначені в тендерній документації щодо кожної окремої частини предмета закупівлі (лота) та додатках до них, що додаються до оголошення та є його невід'ємною частиною.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти Білокуракинської селищної ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`386`056.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 41`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
27.10.20
Період уточнень
до 02.11.20
Період оскаржень
до 08.11.20
Подання пропозицій
до 12.11.20
Аукціон
12.11.20
Кваліфікація переможця
з 12.11.20
Пропозиції розглянуті
з 13.11.20
Завершена
01.12.20
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано