Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.10.2020 12:28. Дата останніх змін - 01.10.2020 13:19

ДК 021:2015 22820000-4 Бланки

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-01-002155-c  
ID 6e856db5938145898ac96275a1079378  
Очікувана вартість закупівлі
49`900.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

ДК 021:2015 22820000-4 Бланки Журнал Ф 038/0 – 2 шт. Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікар. засобів – 14 шт. Журнал Ф 036/0 – 3 шт. Журнал ф 035/0 – 3 шт. Журнал ф 035/0 – 3 шт. Журнал ф 074/0 – 10 шт. Журнал ф 074/0 – 5 шт. Форма 260/0 – 300 шт. Журнал ф 069/0 – 10 шт. Журнал обліку консультативних висновків – 6 шт. Журнал реєстрації амбулаторних карток – 4 шт. Журнал генеральних прибирань – 10 шт. Мед. Довідка додаток 8 – 1000 шт. Картка додаток 7 – 1000 шт. Картка додаток 6 – 1000 шт. Журнал обліку диспансерних хворих – 3 шт. Журнал запису викликів – 4 шт. Форма 039/0 – 300 шт. Форма 027/0 – 500 шт. Огляд лікаря акушера – 100 шт. Щоденник – 5000 шт. Форма 025/0 – 1199 шт. Форма 503-1/0 – 300 шт. Форма 204/0 – 100 шт. Заява – 300 шт. Форма МУ-3 – 500 шт. Направлення – 200 шт. Форма 249-7/0 – 1400 шт. Накладна вимога – 1000 шт. Розписка – 300 шт. Бланк вухо – 1000 шт. Дослідження сечі – 2500 шт. Дослідження крові – 2500 шт. Форма 025-2/0 – 5000 шт. Бланк інфекційних захворювань – 500 шт. Бланк уролога – 500 шт. Бланк невропатолога – 500 шт. Бланк лора – 500 шт. Бланк окуліста – 500 шт. Дослідження крові – 5000 шт. Дослідження крові – 2500 шт. Аналіз сечі – 1000 шт. Аналіз крові на глюкозу – 1000 шт. Журнал ф 290/0 – 6 шт. Журнал обліку лікарських засобів – 6 шт. Журнал обліку лікарських засобів – 4 шт. Вимога – 100 шт. Листок реєстрації температури – 100 шт. Форма 140-5/0 – 300 шт. Листок реєстрації температури – 300 шт. Журнал ф 060/0 – 2 шт. Реєстр отриманих прибуткових накладних – 200 шт. Журнал обліку медикаментів – 1 шт. Подорожній лист службового авто – 500 шт. Форма ФБУ №5 – 250 шт. ФСУ № 903 – 100 шт. Вимога – 1000 шт. Журнал інструктажів – 10 шт. Журнал обліку проф. захворювань – 1 шт. Журнал обліку технічного навчання – 10 шт. Журнал додаток 26 – 1 шт. Мед. довідка додаток 8 – 300 шт. Особова картка працівника ФП-2 – 100 шт. Особовий рахунок – 300 шт. Накладна вимога – 100 шт. Журнал прийому хворих – 1 шт. Журнал обліку лікарських засобів – 1 шт. Вимога – 1000 шт. Відомість – 700 шт. Відомість – 700 шт. Відомість – 700 шт. Форма 140-5/0 – 200 шт. Журнал реєстрації операційного біопсійного матеріалів – 2 шт. Журнал реєстрації надходження трупів – 1 шт. Журнал списання перев’язувального матеріалу – 5 шт. Журнал квартування – 1 шт. Журнал обліку померлих – 2 шт. Акт проведення дезінфекції – 400 шт. Протокол операції – 300 шт. Форма 044/0 – 100 шт. Направлення – 100 шт. Форма 007/0 – 50 шт. Направлення на патологічне дослідження – 300 шт. Первинний огляд хворого – 500 шт. Накладна вимога – 100 шт. Порційна вимога – 500 шт. Заявка в КДЛ – 500 шт. Додаткова порційна вимога – 400 шт. Журнал роботи стерилізаторів – 3 шт. Журнал обліку якості обробки – 3 шт. Журнал ф 001-2/0 – 1 шт. Журнал ф 038/0 – 1 шт. Журнал обліку використаних мед. виробів із пласмасс – 1 шт. Журнал обліку медикаментів – 10 шт. Журнал обліку генеральних прибирань – 10 шт. Журнал ф 008/0 – 6 шт. Заявка в КДЛ – 500 шт. Порційна вимога – 500 шт. Додаткова порційна вимога – 600 шт. Форма 044/0 – 300 шт. Форма 204/0 – 50 шт. Бланк обстеження – 300 шт. Акт проведення дезінфекції – 500 шт. Первинний огляд хворого – 500 шт. Форма 007/0 – 50 шт. Журнал обліку виробів із пласмасс – 4 шт. Журнал обліку медикаментів – 12 шт. Журнал Ф 366/0 – 15 шт. Журнал ф 038/0 – 1 шт. Журнал обліку якості обробки ф 366/0 – 2 шт. Журнал контролю якості стерилізаторів ф 257/0 – 2 шт. Журнал ф 503/0 – 1 шт. Журнал ф 498-9/0 – 1 шт. Журнал визначення групи крові – 2 шт. Журнал ф 001/0 – 6 шт. Журнал генеральних прибирань – 7 шт. Журнал руху хворих – 3 шт. Журнал 001-2/0 – 1 шт. Накладна вимога – 500 шт. Форма 004/0 – 50 шт. Протокол операції – 50 шт. Журнал обліку прийому хворих у стаціонарі – 1 шт. Журнал обліку інкубаційних наркозів – 1 шт. Журнал ф 366/0 генеральних прибирань – 1 шт. Журнал ф 129-7/0 – 3 шт. Журнал обліку медикаментів – 1 шт. Журнал обліку медикаментів – 2 шт. Форма 129-11/0 – 500 шт. Звіт – 20 шт. Звіт – 30 шт. Форма 003-3/0 – 500 шт. Табель обліку робочого часу – 10 шт. Накладна вимога – 500 шт. Листок основних показників – 500 шт. Журнал ф 009/0 – 1 шт. Лист призначення – 100 шт. Направлення – 50 шт. Форма 459/0 – 200 шт. Форма 003/0 – 2000 шт. Форма 066/0 – 2000 шт. Форма 003-6/0 – 2000 шт. Форма 003-4/0 – 2000 шт. Форма 004/0 – 2000 шт. Вкладиш – 2000 шт. Вкладиш – 2000 шт. Інформована згода на COVID-19 – 500 шт. Інформаційна згода – 500 шт. Заява – 100 шт. Згода – 1000 шт. Порційна вимога – 500 шт. Акт проведення дезінфекції – 100 шт. Акт проведення дезінфекції – 500 шт. Форма 027/0 – 500 шт. Бланк скарги – 500 шт. Протокол лікування застрахованої особи – 200 шт. Накладна вимога – 300 шт. Журнал обліку медикаментів – 7 шт. Журнал обліку генеральних прибирань – 6 шт. Журнал обліку малих операцій – 2 шт. Журнал гістологічних заключень – 2 шт. Журнал обліку виробів із пласмасс – 2 шт. Журнал ф366/0 обліку роботи випромінювача – 3 шт. Журнал обліку отриманих і використаних лікарських засобів – 10 шт. Журнал ф 001/0 – 3 шт. Направлення – 200 шт. Накладна вимога – 100 шт. Довідка – 200 шт. Вимога – 200 шт. Направлення на цитологічне дослідження – 200 шт. Акт проведення дезінфекції – 100 шт. Протокол операції – 200 шт. Журнал обліку санітарно-освітньої роботи – 2 шт. Огляд анестезіолога – 100 шт. Журнал ф 060/0 – 1 шт. Журнал обліку хворого з лихорадкою – 1 шт. Журнал реєстрації цитологічних обстежень – 3 шт. Журнал ф 498-9/0 – 2 шт. Форма 249-7/0 – 200 шт. Заява – 200 шт. Форма 503-1/0 – 300 шт. Журнал виконання маніпуляцій – 4 шт. Журнал запису оперативних втручань – 2 шт. Додаткова порційна вимога – 500 шт. Порційна вимога – 500 шт. Лист обов’язкового обстеження – 500 шт. План операції – 100 шт. Направлення на патологічне дослідження – 500 шт. Журнал обліку якості обробки мед. виробів – 1 шт. Форма 260/0 – 200 шт. Аналіз мазка на флору – 200 шт. Форма 003-5/0 – 100 шт. Форма 005/0 – 100 шт. Форма 027/0 – 500 шт. Форма 027/0 – 500 шт. Форма 027/0 – 500 шт. Форма 027/0 – 500 шт. Первинний огляд хворого – 500 шт. Форма 249-4/0 – 100 шт. Форма 200-1/0 – 200 шт. Форма 240-1/0 – 100 шт. Форма 207/0 – 50 шт. Форма 003-5/0 – 300 шт. Бланк скарги – 500 шт. Заява на кров – 100 шт. Порційна вимога – 100 шт. Акт проведення дезінфекції – 100 шт. Акт проведення дезінфекції – 100 шт. Журнал обліку проведення прибирань – 6 шт. Журнал обліку роботи випромінювача ф366/0 – 4 шт. Журнал обліку медикаментів – 10 шт. Журнал обліку використаних виробів із пласмасс – 4 шт. Журнал консультацій – 6 шт. Журнал руху хворих – 6 шт. Журнал реєстрації з тестування на ВІЛ – 6 шт. Журнал ф 498-9/0 – 2 шт. Журнал маніпуляцій них призначень – 6 шт. Журнал призначень нічної зміни – 6 шт. Бланки – 2000 шт.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КНП "Криворізька міська лікарня №10" Криворізької міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 49`900.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
01.10.20
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
01.10.20

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата здійснюється за фактично отриманий товар на підставі рахунків та накладних  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Бланки згідно специфікації
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50023, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Вернадського, 141а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 220 найменувань

Тендерна документація

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.10.2020 12:42
Версія документу від: 01.10.2020 12:42
ID: 0ffe1de4bfc4467fab912e2add58487e

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КНП "Криворізька міська лікарня №10" Криворізької міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01111977  
Юридична адреса 50023, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул. Вернадського, 141А  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
49`900.00
Гривня без ПДВ
Переможець
01.10.2020 12:52

Укладені договори

Номер договору
76
Дата підписання
01.10.2020
Дата початку дії
01.10.2020
Дата завершення дії
31.12.2020
Ціна договору
49`900.00 Гривня без ПДВ