Процедура закупівлі оголошена 01.10.2020 12:28. Дата останніх змін - 01.10.2020 13:19
ДК 021:2015 22820000-4 Бланки
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-10-01-002155-c | |
| ID | 6e856db5938145898ac96275a1079378 |
Очікувана вартість закупівлі
49`900.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
ДК 021:2015 22820000-4 Бланки Журнал Ф 038/0 – 2 шт. Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікар. засобів – 14 шт. Журнал Ф 036/0 – 3 шт. Журнал ф 035/0 – 3 шт. Журнал ф 035/0 – 3 шт. Журнал ф 074/0 – 10 шт. Журнал ф 074/0 – 5 шт. Форма 260/0 – 300 шт. Журнал ф 069/0 – 10 шт. Журнал обліку консультативних висновків – 6 шт. Журнал реєстрації амбулаторних карток – 4 шт. Журнал генеральних прибирань – 10 шт. Мед. Довідка додаток 8 – 1000 шт. Картка додаток 7 – 1000 шт. Картка додаток 6 – 1000 шт. Журнал обліку диспансерних хворих – 3 шт. Журнал запису викликів – 4 шт. Форма 039/0 – 300 шт. Форма 027/0 – 500 шт. Огляд лікаря акушера – 100 шт. Щоденник – 5000 шт. Форма 025/0 – 1199 шт. Форма 503-1/0 – 300 шт. Форма 204/0 – 100 шт. Заява – 300 шт. Форма МУ-3 – 500 шт. Направлення – 200 шт. Форма 249-7/0 – 1400 шт. Накладна вимога – 1000 шт. Розписка – 300 шт. Бланк вухо – 1000 шт. Дослідження сечі – 2500 шт. Дослідження крові – 2500 шт. Форма 025-2/0 – 5000 шт. Бланк інфекційних захворювань – 500 шт. Бланк уролога – 500 шт. Бланк невропатолога – 500 шт. Бланк лора – 500 шт. Бланк окуліста – 500 шт. Дослідження крові – 5000 шт. Дослідження крові – 2500 шт. Аналіз сечі – 1000 шт. Аналіз крові на глюкозу – 1000 шт. Журнал ф 290/0 – 6 шт. Журнал обліку лікарських засобів – 6 шт. Журнал обліку лікарських засобів – 4 шт. Вимога – 100 шт. Листок реєстрації температури – 100 шт. Форма 140-5/0 – 300 шт. Листок реєстрації температури – 300 шт. Журнал ф 060/0 – 2 шт. Реєстр отриманих прибуткових накладних – 200 шт. Журнал обліку медикаментів – 1 шт. Подорожній лист службового авто – 500 шт. Форма ФБУ №5 – 250 шт. ФСУ № 903 – 100 шт. Вимога – 1000 шт. Журнал інструктажів – 10 шт. Журнал обліку проф. захворювань – 1 шт. Журнал обліку технічного навчання – 10 шт. Журнал додаток 26 – 1 шт. Мед. довідка додаток 8 – 300 шт. Особова картка працівника ФП-2 – 100 шт. Особовий рахунок – 300 шт. Накладна вимога – 100 шт. Журнал прийому хворих – 1 шт. Журнал обліку лікарських засобів – 1 шт. Вимога – 1000 шт. Відомість – 700 шт. Відомість – 700 шт. Відомість – 700 шт. Форма 140-5/0 – 200 шт. Журнал реєстрації операційного біопсійного матеріалів – 2 шт. Журнал реєстрації надходження трупів – 1 шт. Журнал списання перев’язувального матеріалу – 5 шт. Журнал квартування – 1 шт. Журнал обліку померлих – 2 шт. Акт проведення дезінфекції – 400 шт. Протокол операції – 300 шт. Форма 044/0 – 100 шт. Направлення – 100 шт. Форма 007/0 – 50 шт. Направлення на патологічне дослідження – 300 шт. Первинний огляд хворого – 500 шт. Накладна вимога – 100 шт. Порційна вимога – 500 шт. Заявка в КДЛ – 500 шт. Додаткова порційна вимога – 400 шт. Журнал роботи стерилізаторів – 3 шт. Журнал обліку якості обробки – 3 шт. Журнал ф 001-2/0 – 1 шт. Журнал ф 038/0 – 1 шт. Журнал обліку використаних мед. виробів із пласмасс – 1 шт. Журнал обліку медикаментів – 10 шт. Журнал обліку генеральних прибирань – 10 шт. Журнал ф 008/0 – 6 шт. Заявка в КДЛ – 500 шт. Порційна вимога – 500 шт. Додаткова порційна вимога – 600 шт. Форма 044/0 – 300 шт. Форма 204/0 – 50 шт. Бланк обстеження – 300 шт. Акт проведення дезінфекції – 500 шт. Первинний огляд хворого – 500 шт. Форма 007/0 – 50 шт. Журнал обліку виробів із пласмасс – 4 шт. Журнал обліку медикаментів – 12 шт. Журнал Ф 366/0 – 15 шт. Журнал ф 038/0 – 1 шт. Журнал обліку якості обробки ф 366/0 – 2 шт. Журнал контролю якості стерилізаторів ф 257/0 – 2 шт. Журнал ф 503/0 – 1 шт. Журнал ф 498-9/0 – 1 шт. Журнал визначення групи крові – 2 шт. Журнал ф 001/0 – 6 шт. Журнал генеральних прибирань – 7 шт. Журнал руху хворих – 3 шт. Журнал 001-2/0 – 1 шт. Накладна вимога – 500 шт. Форма 004/0 – 50 шт. Протокол операції – 50 шт. Журнал обліку прийому хворих у стаціонарі – 1 шт. Журнал обліку інкубаційних наркозів – 1 шт. Журнал ф 366/0 генеральних прибирань – 1 шт. Журнал ф 129-7/0 – 3 шт. Журнал обліку медикаментів – 1 шт. Журнал обліку медикаментів – 2 шт. Форма 129-11/0 – 500 шт. Звіт – 20 шт. Звіт – 30 шт. Форма 003-3/0 – 500 шт. Табель обліку робочого часу – 10 шт. Накладна вимога – 500 шт. Листок основних показників – 500 шт. Журнал ф 009/0 – 1 шт. Лист призначення – 100 шт. Направлення – 50 шт. Форма 459/0 – 200 шт. Форма 003/0 – 2000 шт. Форма 066/0 – 2000 шт. Форма 003-6/0 – 2000 шт. Форма 003-4/0 – 2000 шт. Форма 004/0 – 2000 шт. Вкладиш – 2000 шт. Вкладиш – 2000 шт. Інформована згода на COVID-19 – 500 шт. Інформаційна згода – 500 шт. Заява – 100 шт. Згода – 1000 шт. Порційна вимога – 500 шт. Акт проведення дезінфекції – 100 шт. Акт проведення дезінфекції – 500 шт. Форма 027/0 – 500 шт. Бланк скарги – 500 шт. Протокол лікування застрахованої особи – 200 шт. Накладна вимога – 300 шт. Журнал обліку медикаментів – 7 шт. Журнал обліку генеральних прибирань – 6 шт. Журнал обліку малих операцій – 2 шт. Журнал гістологічних заключень – 2 шт. Журнал обліку виробів із пласмасс – 2 шт. Журнал ф366/0 обліку роботи випромінювача – 3 шт. Журнал обліку отриманих і використаних лікарських засобів – 10 шт. Журнал ф 001/0 – 3 шт. Направлення – 200 шт. Накладна вимога – 100 шт. Довідка – 200 шт. Вимога – 200 шт. Направлення на цитологічне дослідження – 200 шт. Акт проведення дезінфекції – 100 шт. Протокол операції – 200 шт. Журнал обліку санітарно-освітньої роботи – 2 шт. Огляд анестезіолога – 100 шт. Журнал ф 060/0 – 1 шт. Журнал обліку хворого з лихорадкою – 1 шт. Журнал реєстрації цитологічних обстежень – 3 шт. Журнал ф 498-9/0 – 2 шт. Форма 249-7/0 – 200 шт. Заява – 200 шт. Форма 503-1/0 – 300 шт. Журнал виконання маніпуляцій – 4 шт. Журнал запису оперативних втручань – 2 шт. Додаткова порційна вимога – 500 шт. Порційна вимога – 500 шт. Лист обов’язкового обстеження – 500 шт. План операції – 100 шт. Направлення на патологічне дослідження – 500 шт. Журнал обліку якості обробки мед. виробів – 1 шт. Форма 260/0 – 200 шт. Аналіз мазка на флору – 200 шт. Форма 003-5/0 – 100 шт. Форма 005/0 – 100 шт. Форма 027/0 – 500 шт. Форма 027/0 – 500 шт. Форма 027/0 – 500 шт. Форма 027/0 – 500 шт. Первинний огляд хворого – 500 шт. Форма 249-4/0 – 100 шт. Форма 200-1/0 – 200 шт. Форма 240-1/0 – 100 шт. Форма 207/0 – 50 шт. Форма 003-5/0 – 300 шт. Бланк скарги – 500 шт. Заява на кров – 100 шт. Порційна вимога – 100 шт. Акт проведення дезінфекції – 100 шт. Акт проведення дезінфекції – 100 шт. Журнал обліку проведення прибирань – 6 шт. Журнал обліку роботи випромінювача ф366/0 – 4 шт. Журнал обліку медикаментів – 10 шт. Журнал обліку використаних виробів із пласмасс – 4 шт. Журнал консультацій – 6 шт. Журнал руху хворих – 6 шт. Журнал реєстрації з тестування на ВІЛ – 6 шт. Журнал ф 498-9/0 – 2 шт. Журнал маніпуляцій них призначень – 6 шт. Журнал призначень нічної зміни – 6 шт. Бланки – 2000 шт.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КНП "Криворізька міська лікарня №10" Криворізької міської ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 49`900.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
01.10.20
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
01.10.20
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата здійснюється за фактично отриманий товар на підставі рахунків та накладних | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 15 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Бланки згідно специфікації
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50023, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Вернадського, 141а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 220 найменувань
|
Тендерна документація
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.10.2020 12:42
Версія документу від: 01.10.2020 12:42
ID: 0ffe1de4bfc4467fab912e2add58487e
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КНП "Криворізька міська лікарня №10" Криворізької міської ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01111977 |
| Юридична адреса | 50023, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул. Вернадського, 141А |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
49`900.00
Гривня без ПДВ
Переможець
01.10.2020 12:52
Укладені договори
Номер договору
76
Дата підписання
01.10.2020
Дата початку дії
01.10.2020
Дата завершення дії
31.12.2020
Ціна договору
49`900.00 Гривня без ПДВ
