Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 28.09.2020 18:23. Дата останніх змін - 10.12.2020 22:43

ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Стаціонарна ангіографічна рентгенівська система цифрова) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-28-009544-a  
ID 082c8a0d27da4a98a4ee1ce68961a4f8  
Очікувана вартість закупівлі
450`000`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"  
Очікувана вартість закупівлі 450`000`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`250`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
28.09.20
Період уточнень
до 19.10.20
Період оскаржень
до 25.10.20
Подання пропозицій
до 29.10.20
Прекваліфікація
з 29.10.2020
Оскарження прекваліфікації
Аукціон
09.12.20
Дата аукціону може змінитись після завершення Замовником розгляду отриманих пропозицій
01.10.2020, 15:14. ID: UA-2020-09-28-009544-a.c1
Вимога (Скарга)
Умови закупівлі
Стосовно внесення змін, що стосуються закупівлі.
Добрий день! Електронна система закупівель автоматично визначає дату початку аукціону, орієнтуючись на максимальний строк, відведений Законом України «Про публічні закупівлі» для розгляду замовником тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі. Зазначаємо, що остаточну дату аукціону може бути змінено з урахуванням часу оприлюднення протоколу розгляду всіх поданих тендерних пропозицій, а також у разі можливого оскарження результатів розгляду таких пропозицій. Розуміючи об'єктивні фактори, що можуть вплинути на строки поставки продукції (тривалі строки виробництва/поставки продукції, глобальні збої ланцюгів поставок тощо), пунктом 4.1.1. проекту Договору передбачено, що вказаний строк поставки продукції (31.12.2020) може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою сторін Договору. Зазначаємо, що закупівля здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 2301150 “Придбання обладнання для приймальних відділень опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах за рахунок коштів, виділених з фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками”. Наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а отже здійснення будь-яких платежів у наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим. Таким чином, з метою перенесення бюджетних призначень на наступний бюджетний період проектом Договору передбачена можливість зміни строків поставки, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати. Попередня оплата може проводитись Замовником з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати.
Відповідь замовника: 05.10.2020 17:25
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
05.10.2020, 18:32. ID: UA-2020-09-28-009544-a.a2
Вимога (Скарга)
Вимога Замовнику
Шановний Замовнику! Просимо розглянути вимогу у доданих документах.
Відкликано
05.10.2020 18:36
05.10.2020, 18:38. ID: UA-2020-09-28-009544-a.b3
Вимога (Скарга)
Вимога Замовнику
Шановний Замовнику! Просимо розглянути вимогу у доданих документах.
Доброго дня! Дякуємо за інтерс до закупівель ДП "Медичні закупівлі України". У відповідь на ваш запит повідомляємо, що лоти були сформовані відповідно до відповідей потенційних учасників щодо можливості постачання ангіографічних систем.
Відповідь замовника: 08.10.2020 17:36
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена