Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.09.2020 14:51. Дата останніх змін - 13.11.2020 23:00

Код ДК 021-2015 -72230000-6 «Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення» (Послуги з розробки програмного забезпечення автоматизованої системи управління Єдиного електронного реєстру бажаючих отримати послуги з оздоровлення та відпочинку дітей міста Харкова) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-22-009347-b  
ID a0543c40d6a24adaa0e8f75c4a25257c  
Очікувана вартість закупівлі
738`859.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КП "ХАРКІВСЬКИЙ ДАТА ЦЕНТР"  
Очікувана вартість закупівлі 738`859.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`694.30 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
22.09.20
Період уточнень
до 28.09.20
Період оскаржень
до 04.10.20
Подання пропозицій
до 08.10.20
Аукціон
09.10.20
Кваліфікація переможця
з 09.10.20
Пропозиції розглянуті
з 20.10.20
Наявні запитання без відповіді (скарги без рішення)
з 23.10.20
Процедуру призупинено через скаргу
24.09.2020, 17:05. ID: UA-2020-09-22-009347-b.c1
Вимога (Скарга)
Вимога до технічнних вимог
Додатком 1 до Тендерної документації визначено конкретний перелік мов програмування/технологій/IDE/стандартів/бібліотек, а саме: Web: Python >= 3.7, OpenAPI 2 (Swagger), PostgreSQL >= 9.5, SQLAlchemy, React, Redux, Webpack, Bootstrap, HTML 5, CSS 3, PyCharm >= 2018, DataGrip >= 2019, MVC.
Вважаємо дану вимогу Тендерної документації такою, що суттєво обмежує конкуренцію та порушує вимоги частини 4 статті 23 закону України «Про публічні закупівлі». В порушення вимог закону, Замовник не обгрунтував необхість посилання на конкретні марки, виробників, процеси та торгові марки.
Виходячи з того, що предметом закупівлі є розробка програмного забезпечення, встановлена Замовником вимога позбавляє можливості участі в закупівлі розробників програмного забезпечення, які використовують альтернативні технології.
Враховуючи викладене вище, просимо вказати про можливість учасників самостійно визначати перелік мов програмування/технологій/IDE/стандартів/бібліотек, з використанням яких, учасник зможе забезпечити дотримання встановлених замовником технічних вимог.
Відповідно до п. 31 ч. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пункт 3 частини 2 статті 22 Закону містить наступне: «У тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону». Замовником була визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до вимог частини четвертої статті 23 Закону міститься наступне: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Вище зазначений пункт не містить дискримінаційних вимог до учасників, не обмежує конкуренцію та не порушує вимоги пункту вимог частини четвертої статті 23 Закону, на які Ви посилаєтеся.
Окрім того, звертаємо увагу на те, що подана Вимога про усунення порушення не містить жодного нормативного обґрунтування порушень Замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Натомість Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг на порушення законодавства у сфері публічних закупівель постійно наголошує на необхідності доведення особою (обґрунтування) вчинених порушень Замовником, визначення їх нормативних підстав з відповідним посиланням на конкретні норми законодавства (див. наприклад, рішення № 2550-р/пк-пз від 21.03.2018).

Також Замовником в Додатком 1 до Тендерної документації визначено перелік мов програмування/технологій/IDE/стандартів/бібліотек, а саме: Web: Python >= 3.7, OpenAPI 2 (Swagger), PostgreSQL >= 9.5, SQLAlchemy, React, Redux, Webpack, Bootstrap, HTML 5, CSS 3, PyCharm >= 2018, DataGrip >= 2019, MVC. В тендерній документації не визначено та не обмежено, щодо посилань на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Наведений перелік мов програмування/технологій/IDE/стандартів/бібліотек мають бути використані виключно для:
- Полегшення майбутньої інтеграції з іншими продуктами, які вже реалізовані або будуть реалізовані у найближчий час.
- Полегшення підтримки продукту протягом періоду експлуатації.
⁃ Актуальності кодової бази продукту протягом тривалого часу, тому що, наприклад, python сьогодні є одним з найбільш популярних та швидкозростаючих мов програмування, що гарантує його просту та широку підтримку у майбутньому.
⁃ Мінімізації залежності від операційної системи при розробці, підтримки, розгортанню.
- Досягнення використання однакового переліку (стек) технологій.
Відповідь замовника: 29.09.2020 13:22
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
25.09.2020, 11:25. ID: UA-2020-09-22-009347-b.a2
Вимога (Скарга)
Вимога, яка обмежує конкуренцію
Додатком 1 до Тендерної документації визначено конкретний перелік мов програмування/технологій/IDE/стандартів/бібліотек, а саме: Web: Python >= 3.7, OpenAPI 2 (Swagger), PostgreSQL >= 9.5, SQLAlchemy, React, Redux, Webpack, Bootstrap, HTML 5, CSS 3, PyCharm >= 2018, DataGrip >= 2019, MVC. Вважаємо дану вимогу Тендерної документації такою, що суттєво обмежує конкуренцію та порушує вимоги частини 4 статті 23 закону України «Про публічні закупівлі». В порушення вимог закону, Замовник не обгрунтував необхість посилання на конкретні марки, виробників, процеси та торгові марки. Виходячи з того, що предметом закупівлі є розробка програмного забезпечення, встановлена Замовником вимога позбавляє можливості участі в закупівлі розробників програмного забезпечення, які використовують альтернативні технології. Враховуючи викладене вище, просимо змінити Тендерну Документацію, так щоб Учасник міг самостійно визначати перелік мов програмування/технологій/IDE/стандартів/бібліотек, з використанням яких, Учасник зможе забезпечити дотримання встановлених замовником технічних вимог.
Відповідно до п. 31 ч. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пункт 3 частини 2 статті 22 Закону містить наступне: «У тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону». Замовником була визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до вимог частини четвертої статті 23 Закону міститься наступне: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Вище зазначений пункт не містить дискримінаційних вимог до учасників, не обмежує конкуренцію та не порушує вимоги пункту вимог частини четвертої статті 23 Закону, на які Ви посилаєтеся.
Окрім того, звертаємо увагу на те, що подана Вимога про усунення порушення не містить жодного нормативного обґрунтування порушень Замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Натомість Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг на порушення законодавства у сфері публічних закупівель постійно наголошує на необхідності доведення особою (обґрунтування) вчинених порушень Замовником, визначення їх нормативних підстав з відповідним посиланням на конкретні норми законодавства (див. наприклад, рішення № 2550-р/пк-пз від 21.03.2018).

Також Замовником в Додатком 1 до Тендерної документації визначено перелік мов програмування/технологій/IDE/стандартів/бібліотек, а саме: Web: Python >= 3.7, OpenAPI 2 (Swagger), PostgreSQL >= 9.5, SQLAlchemy, React, Redux, Webpack, Bootstrap, HTML 5, CSS 3, PyCharm >= 2018, DataGrip >= 2019, MVC. В тендерній документації не визначено та не обмежено, щодо посилань на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Тому замовником не порушено вимоги Тендерною документацією, щодо обмеження конкуренції та порушення вимоги частини 4 статті 23 закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь замовника: 29.09.2020 13:35
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена