Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.09.2020 09:31. Дата останніх змін - 22.09.2020 09:31

(Бланки) меню-розкладка на харчування хворих А3; меню-розкладка на харчування хворих; прийомо-здаточний акт; порційна вимога; медична карта стаціонарного хворого №003-0; листок лікарських призначень ф №003-4-0; температурний листок ф №004-0; карта пацієнта, який вибув із стаціонару ф №066-0

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-22-001081-b  
ID df89f6b6deaa46c5972e7207db9bd377  
Очікувана вартість закупівлі
5`139.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

(Бланки) меню-розкладка на харчування хворих А3; меню-розкладка на харчування хворих; прийомо-здаточний акт; порційна вимога; медична карта стаціонарного хворого №003-0; листок лікарських призначень ф №003-4-0; температурний листок ф №004-0; карта пацієнта, який вибув із стаціонару ф №066-0, згідно з накладними №812815, №812816 від 21.09.20

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради"  
Очікувана вартість закупівлі 5`139.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
22.09.20
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.09.20

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис оплата товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на р/р постачальника протягом 30 банківських днів з дня поставки товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
меню-розкладка на харчування хворих А3
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Матейка,53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 штуки
2)
меню-розкладка на харчування хворих
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Матейка,53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 350 штуки
3)
прийомо-здаточний акт
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Матейка,53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 штуки
4)
порційна вимога
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Матейка,53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 штуки
5)
медична карта стаціонарного хворого №003-0
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Матейка,53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штуки
6)
листок лікарських призначень ф №003-4-0
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Матейка,53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штуки
7)
температурний листок ф №004-0
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Матейка,53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штуки
8)
карта пацієнта, який вибув із стаціонару ф №066-0
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Матейка,53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штуки

Тендерна документація

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.09.2020 09:26
Версія документу від: 22.09.2020 09:26
ID: 22e37f60d5bc49e4be370f66070a5d66

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02009637  
Юридична адреса 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Матейки,53  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
5`139.00
Гривня без ПДВ
Переможець
22.09.2020 09:29

Укладені договори

Номер договору
190
Дата підписання
22.09.2020
Дата початку дії
немає даних
Дата завершення дії
31.12.2020
Ціна договору
5`139.00 Гривня без ПДВ