Процедура закупівлі оголошена 22.09.2020 09:31. Дата останніх змін - 22.09.2020 09:31
(Бланки) меню-розкладка на харчування хворих А3; меню-розкладка на харчування хворих; прийомо-здаточний акт; порційна вимога; медична карта стаціонарного хворого №003-0; листок лікарських призначень ф №003-4-0; температурний листок ф №004-0; карта пацієнта, який вибув із стаціонару ф №066-0
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-09-22-001081-b | |
| ID | df89f6b6deaa46c5972e7207db9bd377 |
Очікувана вартість закупівлі
5`139.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
(Бланки) меню-розкладка на харчування хворих А3; меню-розкладка на харчування хворих; прийомо-здаточний акт; порційна вимога; медична карта стаціонарного хворого №003-0; листок лікарських призначень ф №003-4-0; температурний листок ф №004-0; карта пацієнта, який вибув із стаціонару ф №066-0, згідно з накладними №812815, №812816 від 21.09.20
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 5`139.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
22.09.20
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.09.20
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | оплата товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на р/р постачальника протягом 30 банківських днів з дня поставки товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 банківські дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
меню-розкладка на харчування хворих А3
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Матейка,53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 штуки
|
| 2) |
меню-розкладка на харчування хворих
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Матейка,53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 350 штуки
|
| 3) |
прийомо-здаточний акт
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Матейка,53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 штуки
|
| 4) |
порційна вимога
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Матейка,53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 штуки
|
| 5) |
медична карта стаціонарного хворого №003-0
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Матейка,53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штуки
|
| 6) |
листок лікарських призначень ф №003-4-0
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Матейка,53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штуки
|
| 7) |
температурний листок ф №004-0
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Матейка,53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штуки
|
| 8) |
карта пацієнта, який вибув із стаціонару ф №066-0
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Матейка,53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2020
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штуки
|
Тендерна документація
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.09.2020 09:26
Версія документу від: 22.09.2020 09:26
ID: 22e37f60d5bc49e4be370f66070a5d66
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Івано-Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 02009637 |
| Юридична адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Матейки,53 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
190
Дата підписання
22.09.2020
Дата початку дії
немає даних
Дата завершення дії
31.12.2020
Ціна договору
5`139.00 Гривня без ПДВ
