Процедура закупівлі оголошена 19.09.2020 11:48. Дата останніх змін - 05.01.2021 17:13
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка-Турбів км 14+716 – км 18+500, протяжністю 3,784 км в межах Вінницької області -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-09-19-000113-b | |
| ID | 0e441c9944b541f4b8b4e41a81072d06 |
Очікувана вартість закупівлі
46`679`605.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 46`679`605.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 233`398.02 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 1`400`388.15 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
19.09.20
Період уточнень
до 10.10.20
Період оскаржень
до 16.10.20
Подання пропозицій
до 20.10.20
Прекваліфікація
з 20.10.2020
Оскарження прекваліфікації
до 14.12.2020
Аукціон
15.12.20
Кваліфікація переможця
з 15.12.20
Пропозиції розглянуті
24.12.20
Завершена
05.01.21
29.09.2020, 16:28
Технічне завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Для більш детальної і чіткої підготовки тендерної пропозиції, прохання надати інформаційну модель кошторису в програмному комплексі, та підсумкову відомість ресурсів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.09.2020, 10:57)
Звертаємо Вашу увагу на те, що учасник готує Тендерну пропозицію керуючись Тендерною документацією Замовника, яка зокрема містить пункт 3.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а також Технічного завдання, яке завантажено окремим файлом.Тендерна документація містить усю інформацію, необхідну для детальної і чіткої підготовки тендерних пропозицій учасниками.
06.10.2020, 10:38
Технічне завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Глава 2. Земляні роботи. 2.1 Відновлення водовідвідної канави. Розробка грунту ІІ групи екскаватором. Не зрозумілий обсяг робіт - 214,83 м3 чи тонн?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.10.2020, 11:22)
214,83 м3
06.10.2020, 11:19
Технічне завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Вирізування сухих гілок на деревах з діаметром стовбура більше 350 мм.
Який шифр і номер позиції нормативу прийнято згідно кошторисної документації? Не зрозуміло скільки зрізів 5 чи 15? Вирізування сухих гілок з використанням автогідропідіймача чи вручну?
Який шифр і номер позиції нормативу прийнято згідно кошторисної документації? Не зрозуміло скільки зрізів 5 чи 15? Вирізування сухих гілок з використанням автогідропідіймача чи вручну?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.10.2020, 11:28)
ДН 10-5-4-25
06.10.2020, 11:20
Технічне завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Вивезення лісоматеріалів на відстань 5 км (сухого гілля) — це мається на увазі вивезення сухого гілля в сміття?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.10.2020, 11:28)
Так
06.10.2020, 11:41
Технічне завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Видалення чагарника та кущів механізовано. Який шифр і номер позиції нормативу прийнято згідно кошторисної документації? Не зрозуміло чагарник рідкий, середній чи густий? Згрібаємо зрізаний чагарник, якщо так то на яку відстань переміщуємо? Напишіть, будь ласка, що включає в себе «Видалення чагарника та кущів механізовано» згідно кошторисної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.10.2020, 16:04)
Для визначення вартості робіт з видалення чагарника та кущів механізовано необхідно користуватися СОУ 42.1-37641918-071. При цьому шифр і номер позиції і допоміжні роботи до неї учасник вибирає самостійно, відповідно до наявних ресурсів та виробничих можливостей учасника. Допоміжні роботи, такі як згрібання і вивезення застосовуються в індивідуальному порядку, але повинні бути достатніми для виконання обсягу роботи вказаному в технічному завданні.
06.10.2020, 11:42
Технічне завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Навантаження та Перевезення грунту до 4 км – 51,15т. Чи можливо взяти «Навантаження сипких матеріалів в транспортні засоби екскаватором одноківшевим, місткість ковша ____ м3» і об’єм грунту 1,65 т/м3?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.10.2020, 16:04)
Так
06.10.2020, 11:58
Технічне завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Уточніть будь ласка, робота у відвалі екскаватором грунтом ІІ групи ,(поширення насипу з плануванням укосу) - це розробка ґрунту у котлованах екскаватором, місткість ковша _____ м3 у відвал, ґрунт II групи чи ні? Якщо ні то напишіть, будь ласка, що саме включає в себе ця робота? Який шифр і номер позиції нормативу згідно кошторисної документації?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.10.2020, 16:05)
Так. Можливо застосувати норму ДН1-25-2(5) при наявності в учасника відповідної техніки.
06.10.2020, 13:27
Технічне завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Навантаження та вивезення сміття до 10 км - 0,3 т. Навантаження сміття на транспортні засоби, після розчищення водопропускної труби, в кошторисній документації навантажується як "Навантаження матеріалів на транспортні засоби вручну, незручні вантажі"? Якщо ні, то уточніть будь ласка як саме.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.10.2020, 16:05)
Так
06.10.2020, 14:33
Технічне завдання
Загальне запитання щодо оголошення
1) Розчищення водовідвідних канав біля водопропускних труб грунти 2 групи (вручну ) з плануванням грунту у відвал - 11,0 м. Який шифр і номер позиції нормативу згідно кошторисної документації?
2)Розробка котловану (грунти ІІ групи, вручну) з плануванням грунту у відвал - 1,0 м3. Який шифр і номер позиції нормативу згідно кошторисної документації?
2)Розробка котловану (грунти ІІ групи, вручну) з плануванням грунту у відвал - 1,0 м3. Який шифр і номер позиції нормативу згідно кошторисної документації?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.10.2020, 16:05)
1) ДН10-1-1-1
2) Е1-164-2
2) Е1-164-2
09.10.2020, 19:23
Щодо реєстру
Загальне запитання щодо оголошення
З якою метою вимагається реєстр наданої пропозиції? Що даний документ може підтвердити або спростувати, якщо фактично згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про електронний цифровий підпис», ЗУ Про електронні довірчі послуги та вимог тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електроном вигляді з накладенням ЕЦП або КЕП і містить в собі всі подані документи.
Крім цього, в самі тендерній документації зазначено наступне: «отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції» (п. 3.1. р.3 тендерної документації).
Крім цього, в самі тендерній документації зазначено наступне: «отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції» (п. 3.1. р.3 тендерної документації).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2020, 08:21)
Вимагається реєстр наданих документів, а не реєстр наданої пропозиції. Читайте уважно пункт 3.1. Розділу 3 тендерної документації.
09.10.2020, 19:25
Запитання щодо копії паспорту
Загальне запитання щодо оголошення
З якою метою Замовник вимагає копію паспорту, що може підтвердити даний документ? Чи враховано Замовником вимоги ЗУ «Про персональні дані» в такому випадку та рекомендації ДП «ПРОЗОРРО» від 10.04.2020р.?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2020, 09:40)
Пунктом 5.2. Розділу 5 тендерної документації передбачено: якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для учасника процедури закупівлі законодавством України, учасник процедури закупівлі повинен надати лист у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини.
09.10.2020, 19:27
Щодо витягу платника ПДВ
Загальне запитання щодо оголошення
Для чого Замовник вимагає надання витягу з реєстру платників ПДВ? Даний реєстр є відкритим та будь хто може перевірити наявність відповідного статуту платника за наступним посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/pdv. З цього приводу слід зазначати, що згідно ч. 5 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2020, 09:49)
Пунктом 5.2. Розділу 5 тендерної документації передбачено: якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для учасника процедури закупівлі законодавством України, учасник процедури закупівлі повинен надати лист у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини.
09.10.2020, 19:30
щодо гарантійного листа щодо відсутності Учасника закупівлі у списку осіб, до яких застосовано обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Указу Президента України
Загальне запитання щодо оголошення
Чому Замовник ставить вимогу про надання окремого гарантійного листа щодо відсутності Учасника закупівлі у списку осіб, до яких застосовано обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Указу Президента України №176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», якщо згідно вимог тендерної документації така інформація надається на підтвердження п. 11 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2020, 10:23)
Замовник вимагає надання гарантійного листа щодо відсутності Учасника закупівлі у списку осіб, до яких застосовано обмежувальні заходи (санкцій) відповідно до Указу Президента України №176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Пунктом 11 частини 1 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено підставу для відмови учаснику процедури закупівлі, якщо учасник є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції".
Пунктом 5.2. Розділу 5 тендерної документації передбачено: якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для учасника процедури закупівлі законодавством України, учасник процедури закупівлі повинен надати лист у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини.
Пунктом 5.2. Розділу 5 тендерної документації передбачено: якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для учасника процедури закупівлі законодавством України, учасник процедури закупівлі повинен надати лист у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини.
09.10.2020, 19:36
Загальне питання щодо тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Чи буде порушенням вимог тендерної документації відсутність нумерації на сторінках наданих у складі пропозиції документів? Чи це відноситься до формальних помилок, що не впливають на суть пропозиції?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2020, 10:36)
Якщо учасником процедури закупівлі при оформленні допущені формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, така пропозиція не відхиляється Замовником. Згідно вимог тендерної документації, відсутність нумерації окремих сторінок відноситься до формальних (несуттєвих) помилок. Згідно Наказу №710 від 15.04.2020 року до формальних помилок відносяться: нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
09.10.2020, 19:38
Загальне питання щодо тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно ст. 759 ЦК України за договором найму (оренди) наймодавець передає у користування за плату на певний строк. На підставі чого вимагати від орендодавця надання листа підтвердженням дії договору(ів) на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт, якщо договір і так містить умови його дії, а техніка фактично передана наймачу.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2020, 10:37)
Пунктом 5.2. Розділу 5 тендерної документації передбачено: якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для учасника процедури закупівлі законодавством України, учасник процедури закупівлі повинен надати лист у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини.
09.10.2020, 19:41
Загальне питання щодо тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
«Для узгодження переможець надсилає на електронну адресу Замовника зазначений розрахунок підписаний уповноваженою особою переможцем разом із супровідним листом протягом 2-ох днів з дня визначення переможця». Мається на увазі 2 календарних чи робочих днів? Та чому встановлений саме такий строк, а не більший, з урахуванням строку на укладення договору?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2020, 10:48)
Переможець закупівлі має надати узгоджений з Замовником розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції, приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду. Для узгодження переможець надсилає на електронну адресу Замовника зазначений розрахунок підписаний уповноваженою особою переможцем разом із супровідним листом протягом 2-ох днів з дня визначення переможця. Узгодження здійснюється шляхом узгодження розрахунку договірної ціни з Замовником. Протягом 2-х календарних днів.
Пунктом 5.2. Розділу 5 тендерної документації передбачено: якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для учасника процедури закупівлі законодавством України, учасник процедури закупівлі повинен надати лист у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини.
Пунктом 5.2. Розділу 5 тендерної документації передбачено: якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для учасника процедури закупівлі законодавством України, учасник процедури закупівлі повинен надати лист у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини.
09.10.2020, 19:45
щодо підтвердження ціни
Загальне запитання щодо оголошення
«Учасник – переможець торгів, який запропонував ціну послуг, яка на п’ятнадцять (і більше) відсотків нижча очікуваної вартості, зобов’язаний протягом 2 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір також надати детальне обґрунтування запропонованої ціни на матеріали, які будуть використовуватись при наданні послуг». Мається на увазі 2 календарних чи робочих днів? Чи узгоджується така позиція Замовника з п. 12 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»? З чим пов’язаний саме 15 % поріг зниження ціни? Який нормативно-правовий акт встановлює саме таку межу?
Далі по тексту тендерної документації: « детальне обґрунтування ціни повинно містити гарантійні листи від виробників за предметом закупівлі, щодо поставки матеріалів та виробів в обсягах, необхідних для проведення закупівлі, з вказівкою вартості за одиницю, підтвердженими сертифікатами, які надають дозвіл використання даних матеріалів, виробів. Якщо матеріали, вироби, які будуть використовуватись при наданні послуг знаходяться у власності учасника, необхідно надати підтверджуючі документи на отримання цих матеріалів, виробів з вказівкою їх вартості. Замовник має право перевірити інформацію надану учасником щодо запропонованої ціни, яка на п’ятнадцять (і більше) відсотків нижча очікуваної вартості. Якщо інформація надана учасником буде недостовірною, то така пропозиція буде відхилена».
Фактично Замовник буде проводити повторний розгляд тендерної пропозиції учасника на стадії після допущення його пропозиції до аукціону та після визнання його переможцем закупівлі, вважаємо в цій частині тендерна документація потребує внесення змін, оскільки містить положення, які протирічать Закону.
Далі по тексту тендерної документації: « детальне обґрунтування ціни повинно містити гарантійні листи від виробників за предметом закупівлі, щодо поставки матеріалів та виробів в обсягах, необхідних для проведення закупівлі, з вказівкою вартості за одиницю, підтвердженими сертифікатами, які надають дозвіл використання даних матеріалів, виробів. Якщо матеріали, вироби, які будуть використовуватись при наданні послуг знаходяться у власності учасника, необхідно надати підтверджуючі документи на отримання цих матеріалів, виробів з вказівкою їх вартості. Замовник має право перевірити інформацію надану учасником щодо запропонованої ціни, яка на п’ятнадцять (і більше) відсотків нижча очікуваної вартості. Якщо інформація надана учасником буде недостовірною, то така пропозиція буде відхилена».
Фактично Замовник буде проводити повторний розгляд тендерної пропозиції учасника на стадії після допущення його пропозиції до аукціону та після визнання його переможцем закупівлі, вважаємо в цій частині тендерна документація потребує внесення змін, оскільки містить положення, які протирічать Закону.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2020, 11:21)
Протягом двох календарних днів. Згідно частини 3 Статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
09.10.2020, 19:48
щодо ст.16
Загальне запитання щодо оголошення
Чому встановлено обмеження в підтвердження кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічного договору періодами 2018-2019? Чим відрізняється виконання робіт в 2020 році від робіт в 2018-2019?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2020, 11:28)
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник встановив таку вимогу у тендерній документації: учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) за період 2018-2019 р., завірену копію не менше ніж одного аналогічного договору (поточного або капітального ремонту) за яким учасником виконувались роботи (надавались послуги) щодо ремонту дорожнього покриття, а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт (послуг), згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції. Учасник надає позитивний лист-відгук у довільній формі від Замовника щодо виконання аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, щодо якості виконаних аналогічних робіт.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник встановив таку вимогу у тендерній документації: учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) за період 2018-2019 р., завірену копію не менше ніж одного аналогічного договору (поточного або капітального ремонту) за яким учасником виконувались роботи (надавались послуги) щодо ремонту дорожнього покриття, а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт (послуг), згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції. Учасник надає позитивний лист-відгук у довільній формі від Замовника щодо виконання аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, щодо якості виконаних аналогічних робіт.
09.10.2020, 19:54
Загальне питання щодо тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 3.6. тендерної документації передбачено, що учасник-переможець має надати Замовнику договірну ціну з розрахунками, мається на увазі протягом 2 робочих днів?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2020, 11:35)
Згідно пункту 3.6 тендерної документації учасник-переможець процедури закупівлі повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, протягом 5 днів, з дати оприлюднення повідомлення про намір укладення договору.
Вартість тендерної пропозиції учасника на виконання робіт/послуг – це договірна ціна на весь обсяг робіт (послуг) з поточного середнього ремонту об’єкту, за яку учасник згоден виконати запропоновані роботи (надати послуги). Договірна ціна розраховується по об’єкту в цілому. Вид договірної ціни – динамічна.
Учасник-переможець має надати Замовнику договірну ціну з розрахунками.
Вартість тендерної пропозиції учасника на виконання робіт/послуг – це договірна ціна на весь обсяг робіт (послуг) з поточного середнього ремонту об’єкту, за яку учасник згоден виконати запропоновані роботи (надати послуги). Договірна ціна розраховується по об’єкту в цілому. Вид договірної ціни – динамічна.
Учасник-переможець має надати Замовнику договірну ціну з розрахунками.
09.10.2020, 20:00
подання інформації про субпідрядників
Загальне запитання щодо оголошення
Що робити якщо на авторизованому майданчику відсутня можливість заповнення відповідної форми про інформацію про субпідрядників/ співвиконавців? (п. 3.7. тендерної документації).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2020, 11:49)
Згідно пункту 3.7 Розділу 3 учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Також інформацію про субпідрядників/ співвиконавців необхідно зазначити при поданні пропозиції на електронному майданчику шляхом заповнення відповідної форми.
Вимоги щодо надання інформації про залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) встановлені додатком № 7.
Якщо відсутня можливість заповнення відповідної форми про інформацію про субпідрядників/співвиконавців, то рекомендуємо звернутись до авторизованого майданчика для надання пояснень.
Також інформацію про субпідрядників/ співвиконавців необхідно зазначити при поданні пропозиції на електронному майданчику шляхом заповнення відповідної форми.
Вимоги щодо надання інформації про залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) встановлені додатком № 7.
Якщо відсутня можливість заповнення відповідної форми про інформацію про субпідрядників/співвиконавців, то рекомендуємо звернутись до авторизованого майданчика для надання пояснень.
09.10.2020, 20:02
питання щодо тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
У формі відомості про учасника зазначено інформацію про: «юридичний статус», що мається на увазі?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2020, 11:58)
Мається на увазі правовий статус підприємства.
09.10.2020, 20:04
строки на подачу документів
Загальне запитання щодо оголошення
В п. 5 тендерної пропозиції зазначено: «зобов’язується в строк п’яти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надати Замовнику перераховану ціну тендерної пропозиції з урахуванням результатів аукціону» в п. 3.1. тендерної протягом 2 двох днів. Надайте уточнення скільки днів на подачу цих документів?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2020, 12:00)
Усі відповіді щодо надання документів переможця надані вище.