Процедура закупівлі оголошена 10.09.2020 17:22. Дата останніх змін - 22.10.2020 09:36
Шкільні меблі (для НУШ) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-09-10-005998-c | |
| ID | 46b06a1d750d44da97d0c5fe9d36d4ab |
Очікувана вартість закупівлі
1`077`797.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти Рівненського міськвиконкому | |
| Очікувана вартість закупівлі | 1`077`797.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 1`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
10.09.20
Період уточнень
до 17.09.20
Період оскаржень
до 23.09.20
Подання пропозицій
до 27.09.20
Аукціон
28.09.20
Кваліфікація переможця
з 28.09.20
Пропозиції розглянуті
з 07.10.20
Завершена
22.10.20
11.09.2020, 10:06. ID: UA-2020-09-10-005998-c.c1
Вимога (Скарга)
технічні характеристики
Згідно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтвеорджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Вимог до оформлення сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), (ISO 14001:2015),або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та інших сертифікатів немає.
Згідно наказу Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи пункту 4 Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації що до наявності сертифікатів. ISO
Згідно наказу Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи пункту 4 Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації що до наявності сертифікатів. ISO
Шановний Учаснику!
На Вашу вимогу Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради повідомляє наступне.
Вимога п.6 додатку 3 тендерної документації щодо надання учасниками торгів сертифікатів системи управління якістю та системи екологічного управління - це гарантія спроможності забезпечити якісний та безпечний товар, який відповідає обов'язковим вимогам нормативних документів, оскільки закуповується безпосередньо для дітей. Наявність даних сертифікатів підтверджують можливість Учасника поставити товар, який буде відповідати нормам і стандартам, чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі.
Звертаємо Вашу на те, що частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Встановлюючи перелік кваліфікаційних вимог, законодавство залишає право Замовнику обрати самому форми підтвердження таких вимог з врахуванням специфіки предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, відповідно ст.5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
На Вашу вимогу Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради повідомляє наступне.
Вимога п.6 додатку 3 тендерної документації щодо надання учасниками торгів сертифікатів системи управління якістю та системи екологічного управління - це гарантія спроможності забезпечити якісний та безпечний товар, який відповідає обов'язковим вимогам нормативних документів, оскільки закуповується безпосередньо для дітей. Наявність даних сертифікатів підтверджують можливість Учасника поставити товар, який буде відповідати нормам і стандартам, чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі.
Звертаємо Вашу на те, що частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Встановлюючи перелік кваліфікаційних вимог, законодавство залишає право Замовнику обрати самому форми підтвердження таких вимог з врахуванням специфіки предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, відповідно ст.5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Відповідь замовника: 14.09.2020 14:50
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
15.09.2020, 17:26. ID: UA-2020-09-10-005998-c.a2
Вимога (Скарга)
Вимога щодо сертифікації
Повідомляємо, що згідно чинного законодавства України вимагати сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, є дискримінаційною вимогою Замовника, (що неодноразово було доведено в Антимонопольному комітетові, та судах) це не є обов’язковий документ, тому що якість виробленого продукту, підтверджуються матеріалами з яких даний товар виготовлено.
«Згідно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтверджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Вимог до оформлення сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та інших сертифікатів немає. Згідно наказу Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи пункту 4 Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.» Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар.
Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов до позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації».
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, яка передбачає наявність в учасника сертифікатів ISO, тому що це згідно Законодавства України є добровільним документом а не обов"язковим.
В противному випадку будемо змушені звернутись до АМКУ за роз"ясненнями.
«Згідно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтверджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Вимог до оформлення сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та інших сертифікатів немає. Згідно наказу Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи пункту 4 Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.» Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар.
Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов до позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації».
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, яка передбачає наявність в учасника сертифікатів ISO, тому що це згідно Законодавства України є добровільним документом а не обов"язковим.
В противному випадку будемо змушені звернутись до АМКУ за роз"ясненнями.
Шановний Учаснику!
На Вашу вимогу Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради повідомляє наступне.
Вимога п.6 додатку 3 тендерної документації щодо надання учасниками торгів сертифікатів системи управління якістю та системи екологічного управління - це гарантія спроможності забезпечити якісний та безпечний товар, який відповідає обов'язковим вимогам нормативних документів, оскільки закуповується безпосередньо для дітей. Така вимога жодним чином не є дискримінаційною по відношенню до учасників.
Наявність даних сертифікатів підтверджують можливість Учасника поставити товар, який буде відповідати нормам і стандартам, чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі. Такі сертифікати вимагаються з метою уникнення поставки низькоякісного товару
Звертаємо Вашу на те, що частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Встановлюючи перелік кваліфікаційних вимог, законодавство залишає право Замовнику обрати самому форми підтвердження таких вимог з врахуванням специфіки предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, відповідно ст.5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
На Вашу вимогу Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради повідомляє наступне.
Вимога п.6 додатку 3 тендерної документації щодо надання учасниками торгів сертифікатів системи управління якістю та системи екологічного управління - це гарантія спроможності забезпечити якісний та безпечний товар, який відповідає обов'язковим вимогам нормативних документів, оскільки закуповується безпосередньо для дітей. Така вимога жодним чином не є дискримінаційною по відношенню до учасників.
Наявність даних сертифікатів підтверджують можливість Учасника поставити товар, який буде відповідати нормам і стандартам, чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі. Такі сертифікати вимагаються з метою уникнення поставки низькоякісного товару
Звертаємо Вашу на те, що частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Встановлюючи перелік кваліфікаційних вимог, законодавство залишає право Замовнику обрати самому форми підтвердження таких вимог з врахуванням специфіки предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, відповідно ст.5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Відповідь замовника: 18.09.2020 09:26
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду