Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 02.09.2020 17:25. Дата останніх змін - 15.12.2020 00:00

Встановлення протипожежного обладнання (Послуги з встановлення та налагодження систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу в будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по місту Києву», за адресою: вул. Платона Майбороди, 17 Шевченківського району м. Києва) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-02-011321-b  
ID 4679b063922d4d15875e1dd06dbc7435  
Очікувана вартість закупівлі
1`904`632.18 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Повідомлення для УЧАСНИКІВ: ДУ "ТМО МВС України по місту Києву" є закладом охорони здоров'я, який станом на сьогодні здійснює прийом та лікування хворих (в т.ч. хворих на COVID-19). Просимо даний факт врахувати у роботі. Інформуємо що до Тендерної документації внесені зміни (зміни виділені жовним кольром).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державна установа «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву»  
Очікувана вартість закупівлі 1`904`632.18 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 9`523.16 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
02.09.20
Період уточнень
до 16.09.20
Період оскаржень
до 22.09.20
Подання пропозицій
до 26.09.20
Аукціон
28.09.20
Кваліфікація переможця
з 28.09.20
Торги відмінено
15.12.20
07.09.2020, 09:39
Щодо страхування
Загальне запитання щодо оголошення
Учасником встановлена вимога надати копії договорів добровільного страхування від нещасних випадків працівників робітничих спеціальностей (електромонтери охоронно-пожежної сигналізації та налагоджувальник контрольно-виміювальних приладів та автоматики), котрі вказані в довідці про наявність працівників.
Така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне:
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про страхування» добровільне страхування - це страхування, яке здійснюється на основі договору між страхувальником і страховиком. Загальні умови і порядок здійснення добровільного страхування визначаються правилами страхування, що встановлюються страховиком самостійно відповідно до вимог цього Закону. Конкретні умови страхування визначаються при укладенні договору страхування відповідно до законодавства Добровільне страхування у конкретного страховика не може бути обов’язковою передумовою при реалізації інших правовідносин. Види добровільного страхування, на які видається ліцензія, визначаються згідно з прийнятими страховиком правилами (умовами) страхування, зареєстрованими Уповноваженим органом. Так, одним з видів добровільного страхування є страхування відповідальності перед третіми особами.

Таким чином, бачимо, що згідно з Законом України «Про страхування» страхування відповідальності перед третіми особами є ДОБРОВІЛЬНИМ, а не ОБОВ’ЯЗКОВИМ. Тим паче, Замовник, встановлюючи дану вимогу жодним чином не довів необхідність саме наявності у інженера-кошторисника страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу). Відповідальність працівників підприємства яке має намір прийняти участь у закупівлі вже зазстрахована.
Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.09.2020, 13:24)
Відповідь. Шановний учасник. Наявність зазначених вище сертифікатів вимагається з метою отримати переможцем торгів організацію, яка може надати послуги належної якості, з дотриманням екологічних нормативі, безпеки праці тощо. Дані сертифікати може отримати будь-яка організація, а тому ця вимога не є дискримінаційною.
07.09.2020, 09:46
Страхування кошторисника
Загальне запитання щодо оголошення
Замовник встановив кваліфікаційну вимогу щодо наявності у інженера-кошторисника страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу) та ще й не менше вартості закупівлі
Така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне:
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про страхування» добровільне страхування - це страхування, яке здійснюється на основі договору між страхувальником і страховиком. Загальні умови і порядок здійснення добровільного страхування визначаються правилами страхування, що встановлюються страховиком самостійно відповідно до вимог цього Закону. Конкретні умови страхування визначаються при укладенні договору страхування відповідно до законодавства Добровільне страхування у конкретного страховика не може бути обов’язковою передумовою при реалізації інших правовідносин. Види добровільного страхування, на які видається ліцензія, визначаються згідно з прийнятими страховиком правилами (умовами) страхування, зареєстрованими Уповноваженим органом. Так, одним з видів добровільного страхування є страхування відповідальності перед третіми особами.
Надання послуг по встановленню протипожежної системи здійснюється відповідно до проектно-кошторисної документації, а не передбачає її створення (розроблення). Предметом даної закупівлі є саме надання послуг зі встановлення. На підставі вищезазначеного, відповідальність перед третіми особами має нести інженер-кошторисник того суб’єкта господарювання, який створював (розробляв) проектно-кошторисну документацію.

Таким чином, бачимо, що згідно з Законом України «Про страхування» страхування відповідальності перед третіми особами є ДОБРОВІЛЬНИМ, а не ОБОВ’ЯЗКОВИМ. Тим паче, Замовник, встановлюючи дану вимогу жодним чином не довів необхідність саме наявності у інженера-кошторисника страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу).
Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.09.2020, 13:24)
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації. Вказана вимога тендерної документації відповідає виключно п. 15 Постанови № 852 від 23.11.2016 р.