Процедура закупівлі оголошена 10.01.2017 16:41. Дата останніх змін - 10.02.2017 16:00
Рятувальні послуги, код 75252000-7 за ДК 021:2015 (послуги цілодобового постійного та обов'язкового аварійно-рятувального обслуговування об'єктів Комунального підприємства «Київський метрополітен») -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2017-01-10-000882-b | |
| ID | c7c49b7aaea4484a8775f3b97a002d3a |
Очікувана вартість закупівлі
3`833`146.80 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 3`833`146.80 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 19`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
10.01.17
Період уточнень
до 31.01.17
Період оскаржень
до 06.02.17
Подання пропозицій
до 10.02.17
Прекваліфікація
з 10.02.2017
Оскарження прекваліфікації
Закупівля не відбулась
10.02.17
11.01.2017, 11:58
Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Загальне запитання щодо оголошення
Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» прошу дати ґрунтовну відповідь відносно наступного: Тендерною документацією Замовника передбачено, що Цілодобове аварійно-рятувальне обслуговування об’єктів КП «Київський метрополітен» здійснюється відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту та згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2016 року № 763 «Про затвердження переліку суб’єктів господарювання, галузей та окремих територій, які підлягають постійному та обов’язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню на договірній основі». В преамбулі вказаної вище постанови вказано, що вона розроблена відповідно до пункту 1 частини п’ятої статті 24 Кодексу цивільного захисту України. Ця правова підстава закріплює, що аварійно-рятувальне обслуговування на договірній основі об’єктів підвищеної небезпеки та окремих територій, що перебувають у власності, володінні або користуванні суб’єктів господарювання, на яких існує небезпека виникнення надзвичайних ситуацій, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, здійснюється підрозділами Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту. Перелік формувань Оперативно-рятувальну службу цивільного захисту затверджений наказом МВС України від 03.07.2014 року № 631 «Про затвердження Положення про Оперативно-рятувальну службу цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 853/25630 від 23 липня 2014 року.
Питання: Участь в тендері можуть приймати аварійно-рятувальні формування які є в переліку Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, чи в порушення вказаних вище нормативно-правових документів будь-які юридичні особи.
Питання: Участь в тендері можуть приймати аварійно-рятувальні формування які є в переліку Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, чи в порушення вказаних вище нормативно-правових документів будь-які юридичні особи.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.01.2017, 10:34)
В додатку 2 до тендерної документації вказано, що цілодобове аварійно-рятувальне обслуговування об’єктів КП «Київський метрополітен» здійснюється відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту та згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2016 року № 763 «Про затвердження переліку суб’єктів господарювання, галузей та окремих територій, які підлягають постійному та обов’язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню на договірній основі».
Згідно частини 1 статті 133 Кодексу цивільного захисту визначено, що суб’єкти господарювання та окремі території, на яких існує небезпека виникнення надзвичайних ситуацій, підлягають постійному та обов’язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню на договірній основі аварійно-рятувальними службами, які пройшли атестацію в установленому порядку, а не будь-які юридичними особами
Згідно частини 1 статті 133 Кодексу цивільного захисту визначено, що суб’єкти господарювання та окремі території, на яких існує небезпека виникнення надзвичайних ситуацій, підлягають постійному та обов’язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню на договірній основі аварійно-рятувальними службами, які пройшли атестацію в установленому порядку, а не будь-які юридичними особами
12.01.2017, 10:19
Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Загальне запитання щодо оголошення
Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» прошу дати відповідь відносно наступного: Тендерною документацією Замовника передбачено, що Аварійно-рятувальна служба повинна забезпечувати функціонування структурних підрозділів у режимі постійної готовності до виконання необхідного комплексу аварійно-рятувальних робіт в умовах надзвичайної ситуації або загрози її виникнення у кількості 3 оперативних одиниць, що регламентується планами ліквідації аварій на станціях КП «Київський метрополітен». Однак у Переліку документів до тендерної документації, що даються, такі плани відсутні. Тобто учасник відкритих торгів повинний самостійно здогадуватись про конкретний перелік робіт який необхідно здійснити, та про кількість працівників у складі оперативної одиниці.
Питання: Відсутність конкретних відомостей, які б дали змогу учаснику відкритих торгів зробити розрахунки своєї тендерної пропозиції є помилковим, або навмисно випущеним з розрахунком того, що такою інформацією може володіти лише учасник, який в минулому мав взаємовідносини із Замовником?
Питання: Відсутність конкретних відомостей, які б дали змогу учаснику відкритих торгів зробити розрахунки своєї тендерної пропозиції є помилковим, або навмисно випущеним з розрахунком того, що такою інформацією може володіти лише учасник, який в минулому мав взаємовідносини із Замовником?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.01.2017, 10:45)
Плани ліквідації аварій (далі ПЛА) на станціях КП “Київський метрополітен” розроблено відповідно до «Інструкції з розробки плану ліквідації аварій на об'єктах метрополітену», затвердженої наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 11.10.2010 №888. Відповідно до пункту 11 частини 12 вимог статті 23 Кодексу цивільного захисту розроблення та погодження ПЛА об’єктів КП “Київський метрополітен” здійснювалось за участі фахівців аварійно-рятувальної служби, яка здійснювала обслуговування об’єктів підприємства.
Для учасників відкритих торгів надані технічні умови, якими визначено перелік об’єктів, що підлягають обслуговуванню та роботи, пов’язані із здійсненням обслуговування.
Для можливості розробки (в т.ч. розрахунку залучення сил та засобів) тендерної пропозиції зазначено, що ПЛА для ліквідації аварій передбачено залучення 3 оперативних одиниць аварійно-рятувальної служби. В додатку 2 до тендерної документації вказано, що якість надання послуги повинна відповідати ГСТУ 75.2-24361240-001-2001 «Аварійно-рятувальні служби. Правила постійного та обов'язкового обслуговування аварійно-рятувальними службами (формуваннями) об'єктів та окремих територій», та вказано коди аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт згідно ДК 019:2010 «Класифікатор надзвичайних ситуацій», на які повинна бути атестована аварійно-рятувальна служба.
Для учасників відкритих торгів надані технічні умови, якими визначено перелік об’єктів, що підлягають обслуговуванню та роботи, пов’язані із здійсненням обслуговування.
Для можливості розробки (в т.ч. розрахунку залучення сил та засобів) тендерної пропозиції зазначено, що ПЛА для ліквідації аварій передбачено залучення 3 оперативних одиниць аварійно-рятувальної служби. В додатку 2 до тендерної документації вказано, що якість надання послуги повинна відповідати ГСТУ 75.2-24361240-001-2001 «Аварійно-рятувальні служби. Правила постійного та обов'язкового обслуговування аварійно-рятувальними службами (формуваннями) об'єктів та окремих територій», та вказано коди аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт згідно ДК 019:2010 «Класифікатор надзвичайних ситуацій», на які повинна бути атестована аварійно-рятувальна служба.
13.01.2017, 08:44
Тендерною документацією Замовника передбачається.
Загальне запитання щодо оголошення
Тендерною документацією Замовника передбачається, що аварійно-рятувальна служба повинна забезпечити функціонування структурних підрозділів у режимі постійної готовності в кількості 3 оперативних одиниць. Також, тендерною документацією передбачено, що цілодобове аварійно-рятувальне обслуговування об’єктів КП «Київський метрополітен» здійснюється відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України. Пунктом 2 статті 133 Кодексу цивільного захисту України зазначено, що аварійно-рятувальне обслуговування передбачає надання послуг з проведення відповідних робіт із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій (профілактики), локалізації і ліквідації наслідків аварій, інших послуг відповідно до укладених угод. Тобто цілодобове аварійно-рятувальне обслуговування трьома оперативними одиницями це досить великий комплекс заходів, який повинний виконуватись значною кількістю досвідчених фахівців.
Питання: чому Тендерною документацією Замовника не вимагається документальне підтвердження наявності потрібної кількості особового складу з відповідною кваліфікацією яким буде забезпечуватись виконання договору в кількості 3-х оперативних одиниць, цілодобово? Це зроблено Замовником навмисно, чи помилково?
Питання: чому Тендерною документацією Замовника не вимагається документальне підтвердження наявності потрібної кількості особового складу з відповідною кваліфікацією яким буде забезпечуватись виконання договору в кількості 3-х оперативних одиниць, цілодобово? Це зроблено Замовником навмисно, чи помилково?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.01.2017, 10:48)
Тендерною документацією передбачено, що для підтвердження тендерної пропозиції іншим вимогам документації, учаснику необхідно надати лист з інформацією, у вигляді (формі) технічних вимог замовника (Додаток 2 до тендерної документації), що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником.
16.01.2017, 14:46
Пунктом 1.4.
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 1.4. Технічних вимог тендерної документацією Замовника передбачається, що: Аварійно-рятувальна служба бере на себе зобов’язання забезпечити організацію та здійснення аварійно-рятувального обслуговування об’єктів КП «Київський метрополітен» з метою своєчасного реагування та виконання аварійно-рятувальних робіт при виникненні надзвичайної ситуації, а також профілактичної роботи із запобігання (профілактики) виникненню надзвичайних ситуацій техногенного та природного характерів, спрямованої на поліпшення техногенної безпеки об'єктів та підвищення рівня підготовленості об'єкта до рятування людей та ліквідації надзвичайних ситуацій.
Пунктом 1.6. Технічних вимог тендерної документацією Замовника передбачається, що: При ліквідації надзвичайних ситуацій аварійно-рятувальна служба повинна забезпечувати:
Термінове прибуття на місце виникнення надзвичайної ситуації своїх підрозділів та виконання заходів, передбачених планами реагування на надзвичайні ситуації (планами ліквідації аварій);
Оперативне визначення обстановки, що склалася внаслідок надзвичайної ситуації, і основних напрямків дій, пов’язаних з ліквідацією надзвичайної ситуації:
Тощо.
Додатком 4 до тендерної документації визначений Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника в якому відсутні жодні згадування щодо необхідності надання документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Питання: З урахуванням досить великого та вузько спеціалізованого комплексу робіт, які Замовник висвітлює у своїх Технічних вимогах, а також із урахуванням того, що КП «Київський метрополітен» щодня перевозить близько трьох мільйонів пасажирів, відсутність вимоги до учасників торгів щодо документального підтвердження виконання аналогічних договорів це помилка або навмисно створені умови для участі будь-яких аварійно-рятувальних формувань без досвіду і навичок, які сам Замовник вимагає в своїх технічних вимогах до Тендерної документації?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.01.2017, 18:15)
Додатком 4 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження тендерної пропозиції кваліфікаційним вимогам учаснику необхідно надати свідоцтво про атестацію аварійно-рятувальної служби на організацію та проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт за вказаними замовником кодами згідно з ДК 019:2010 «Класифікатор надзвичайних ситуацій». Тобто, «будь-які аварійно-рятувальні формування», без відповідних навичок, не можуть отримати свідоцтво про атестацію аварійно-рятувальної служби
16.01.2017, 16:41
Замовником була надана відповідь
Загальне запитання щодо оголошення
Замовником була надана відповідь на питання щодо Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту. У своїй відповіді Замовник процентував загальну норму законодавства в тій частині яка йому більше підходить. Але та сама стаття 133 Кодексу цивільного захисту України (далі - Кодекс) пункт 3 передбачає, що суб’єкти господарювання, галузі та окремі території, які підлягають постійному та обов’язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню, а також порядок такого обслуговування визначаються Кабінетом Міністрів України. Тобто саме постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2016 року № 763 визначені вище вказані суб’єкти господарювання, галузі та окремі території, які підлягають постійному та обов’язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню. Ця постанова, в свою чергу, як зазначалося у запитанні розроблена відповідно пункту 1 частини п’ятої статті 24 Кодексу, саме ця стаття Кодексу регламентує поняття та принципи діяльності Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту.
Замовник не забажав дати чітку відповідь на задане питання в розрізі чинної нормативно-правової бази.
Питання: виходячи з Вашої відповіді приймати участь у відкритих торгах має право будь-яка аварійно-рятувальна служба яка має атестацію без врахування вимог вище викладених нормативно правових актів та порядку аварійно-рятувального обслуговування?
Замовник не забажав дати чітку відповідь на задане питання в розрізі чинної нормативно-правової бази.
Питання: виходячи з Вашої відповіді приймати участь у відкритих торгах має право будь-яка аварійно-рятувальна служба яка має атестацію без врахування вимог вище викладених нормативно правових актів та порядку аварійно-рятувального обслуговування?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.01.2017, 18:55)
Згідно частини 12 статті 20 Кодексу цивільного захисту України (далі - Кодекс) до завдань і обов’язків суб’єктів господарювання у сфері цивільного захисту віднесено забезпечення аварійно-рятувального обслуговування суб’єктів господарювання відповідно до вимог статті 133 цього Кодексу.
Як зазначено в запитанні, частина 3 статті 133 Кодексу передбачає, що суб’єкти господарювання, галузі та окремі території, які підлягають постійному та обов’язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню, а також порядок такого обслуговування визначаються Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2016 року № 763 затверджено перелік субєктів господарювання, галузей та окремих територій, які підлягають постійному та обов’язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню.
До вказаного переліку включено і метрополітени.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2017 року № 5 відповідно до частини третьої статті 133 Кодексу затверджено Порядок здійснення постійного та обов’язкового аварійно-рятувального обслуговування суб’єктів господарювання, галузей та окремих територій.
Пунктом 4 цієї Постанови визначено, що право на здійснення обслуговування мають аварійно-рятувальні служби, що утворені на професійній основі та атестовані відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 листопада 2013 р. № 828 “Про затвердження Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників”.
Пунктом 5 цієї постанови визначено, що у разі відсутності на об’єкті суб’єкта господарювання власної об’єктової аварійно-рятувальної служби, атестованої в установленому порядку для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, виникнення яких можливе на зазначеному об’єкті, обслуговування такого об’єкта здійснюється іншими аварійно-рятувальними службами, а на об’єкті, що має стратегічне значення для економіки та/або безпеки держави, — державними аварійно-рятувальними службами, атестованими відповідно до законодавства.
Перелік об'єктів, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 2015 р. № 83. Об’єкти КП “Київський метрополітен” у цьому переліку відсутні.
З врахуванням вимог вище викладених нормативно-правових актів приймати участь у відкритих торгах має право аварійно-рятувальна служба, яка утворена на професійній основі та атестована на організацію та проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт за вказаними в тендерній документації кодами згідно ДК 019:2010 «Класифікатор надзвичайних ситуацій».
Як зазначено в запитанні, частина 3 статті 133 Кодексу передбачає, що суб’єкти господарювання, галузі та окремі території, які підлягають постійному та обов’язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню, а також порядок такого обслуговування визначаються Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2016 року № 763 затверджено перелік субєктів господарювання, галузей та окремих територій, які підлягають постійному та обов’язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню.
До вказаного переліку включено і метрополітени.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2017 року № 5 відповідно до частини третьої статті 133 Кодексу затверджено Порядок здійснення постійного та обов’язкового аварійно-рятувального обслуговування суб’єктів господарювання, галузей та окремих територій.
Пунктом 4 цієї Постанови визначено, що право на здійснення обслуговування мають аварійно-рятувальні служби, що утворені на професійній основі та атестовані відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 листопада 2013 р. № 828 “Про затвердження Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників”.
Пунктом 5 цієї постанови визначено, що у разі відсутності на об’єкті суб’єкта господарювання власної об’єктової аварійно-рятувальної служби, атестованої в установленому порядку для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, виникнення яких можливе на зазначеному об’єкті, обслуговування такого об’єкта здійснюється іншими аварійно-рятувальними службами, а на об’єкті, що має стратегічне значення для економіки та/або безпеки держави, — державними аварійно-рятувальними службами, атестованими відповідно до законодавства.
Перелік об'єктів, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 2015 р. № 83. Об’єкти КП “Київський метрополітен” у цьому переліку відсутні.
З врахуванням вимог вище викладених нормативно-правових актів приймати участь у відкритих торгах має право аварійно-рятувальна служба, яка утворена на професійній основі та атестована на організацію та проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт за вказаними в тендерній документації кодами згідно ДК 019:2010 «Класифікатор надзвичайних ситуацій».