Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.08.2020 12:37. Дата останніх змін - 12.10.2020 16:15

ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013 Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво з’єднувальної ділянки Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва від автомобільної дороги Київ-Чоп (М-06) до автомобільної дороги Київ-Одеса (М-05) (Київська область) (зміни та доповнення) (71320000-7 Послуги з інженерного проектування) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-001222-c  
ID 473ba0c251f1461ca4e145cdce4cb386  
Очікувана вартість закупівлі
33`300`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 33`300`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 166`500.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 166`500.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
12.08.20
Період уточнень
до 25.08.20
Період оскаржень
до 31.08.20
Подання пропозицій
до 04.09.20
Аукціон
07.09.20
Кваліфікація переможця
з 07.09.20
Пропозиції розглянуті
з 18.09.20
Завершена
12.10.20
17.08.2020, 13:09. ID: UA-2020-08-12-001222-c.a1
Вимога (Скарга)
Про надання сертифікатів відповідальних виконавців
Відповідно до п. 5.2.2 Тендерної документації, визначено, що “На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі пропозиції, надати накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво (за наявності) та повідомлення про прийняття на роботу та наступні чинні кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури...”
Чинним законодавство України передбачені різні варіанти співпраці з фізичними особами, в тому числі прийом до штату, або укладання договору цивільно правового характеру. Встановлену Замовником вимогу про підтвердження кваліфікації тільки штатними працівниками вважаємо дискримінаційною.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну
вимогу.
Керуючись вимогами частин 1 та 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник правомірно встановив в пункті 5.2.2. ч.5 Розділу ІІІ тендерної документації кваліфікаційний критерій щодо наявності у учасників працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до умов тендерної документації працівники Учасника, яких він зазначає в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг) (Додаток № 4 до тендерної документації) обов’язково повинні бути штатними працівниками підприємства, або прийняті на роботу за сумісництвом з інших підприємств, що передбачає наявність документально оформлених правовідносин між Учасником, як роботодавцем та працівником.
Згідно з ст. 626 Цивільного Кодексу України, цивільно-правовий договір (далі - ЦПД) — це угода між організацією і громадянином на виконання ним певної роботи, предметом якої є надання певного результату праці. Зазначене регламентує, що ЦПД укладаються на конкретну, вже визначену по видам, обсягам і вартості роботу (послугу) з окремим цільовим результатом і не можуть мати умовний, здогадний характер. Тобто, Учасник закупівлі не може укласти ЦПД на послуги чи роботи, на які він сам ще не отримав замовлення (не уклав договір).
Формами ЦПД є договір підряду, договір про надання послуг тощо. За цивільно-правовими договорами одна сторона зобов`язується, на свій ризик, виконати певну роботу за завданням другої сторони, а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Таким чином, цивільно-правовий договір (договір підряду на надання послуг) з виконавцем робіт не буде вважатись підтвердженням наявності працівників в розумінні вимог тендерної документації і чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене у Замовника немає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Відповідь замовника: 18.08.2020 15:41
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
17.08.2020, 13:11. ID: UA-2020-08-12-001222-c.a2
Вимога (Скарга)
Про надання повідомлень про прийняття на роботу
Відповідно до п. 5.2.2 Тендерної документації, визначено, що “На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі пропозиції, надати накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво (за наявності) та повідомлення про прийняття на роботу та наступні чинні кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури...”
Порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу затверджено постановою КМУ від 17.06.15 р. № 413 на набрала чинності 30.06.2015 року. Тобто вимога про надання повідомлень про прийняття на роботу працівників до 30.06.2015 року не може бути виконана та є дискримінаційною.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну
вимогу.
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до п.1.5. ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У разі якщо учасник відповідно до норм законодавства не зобов’язаний складати/надавати якийсь із вказаних у Розділі ІІІ документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених документів з наданням у разі наявності аналогічних документів.»
Таким чином, наявність у штаті учасника працівника, який прийнятий на роботу до 27.06.2015 року (до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413) не може бути підставою для відхилення такої тендерної пропозиції.
В такому випадку учасник надає у складі тендерної пропозиції наказ про призначення на посаду та/або наказ про сумісництво (за наявності) з листом-роз’ясненням щодо ненадання повідомлення про прийняття на роботу.
Враховуючи вищенаведене повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною і підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.


Відповідь замовника: 18.08.2020 15:42
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена