Процедура закупівлі оголошена 31.07.2020 15:20. Дата останніх змін - 28.12.2020 16:19
ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо/Вугілля кам’яне -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-07-31-005121-c | |
| ID | 6c13fd58e9424774b5b7de3948c8e2fc | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2020-07-28-003890-c |
Очікувана вартість закупівлі
3`437`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Вугілля кам`яне, згідно Додатку №4 тендерної документації
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Донецька залізниця | |
| Очікувана вартість закупівлі | 3`437`000.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 17`185.00 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 103`110.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
31.07.20
Період уточнень
до 25.09.20
Період оскаржень
до 01.10.20
Подання пропозицій
до 05.10.20
Аукціон
06.10.20
Кваліфікація переможця
з 06.10.20
Пропозиції розглянуті
з 09.12.20
Завершена
28.12.20
03.08.2020, 09:32. ID: UA-2020-07-31-005121-c.b1
Вимога (Скарга)
незрозуміли вимоги документації конкурсних торгів
Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.2.2, 1.2.3 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 (Додаток 6). Вимагаємо надати пояснення, як називається орган з оцінки відповідності
Відповідно до частини 2 Статті 2 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» його дія поширюється на всі види продукції, у тому числі й предмет закупівлі. Оскільки наразі в Україні відсутній чинний Технічний регламент, який встановлює вимоги до вугілля, оцінка відповідності вказаної продукції повинна бути виконана відповідно до статті 24 вказаного Закону із залученням органу з оцінки відповідності.
В якості органу з оцінки відповідності може виступати орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування відповідно до статті 1 вказаного Закону, тобто випробувальні, калібрувальні лабораторії, а також органи з сертифікації та інспектування.
Крім цього, згідно з положенням абзацу 2 частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», компетентність вказаних Органів має бути підтверджена шляхом їх акредитації. Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою, що визначається нормами ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», а саме акредитація органів з оцінки відповідності (далі акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними
міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних
чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким
додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для
провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності (ст.1 розділу І). Перелік акредитованих органів з оцінки відповідності розміщено на офіційному сайті Національного Агентства з акредитації України (НААУ).
В якості органу з оцінки відповідності може виступати орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування відповідно до статті 1 вказаного Закону, тобто випробувальні, калібрувальні лабораторії, а також органи з сертифікації та інспектування.
Крім цього, згідно з положенням абзацу 2 частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», компетентність вказаних Органів має бути підтверджена шляхом їх акредитації. Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою, що визначається нормами ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», а саме акредитація органів з оцінки відповідності (далі акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними
міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних
чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким
додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для
провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності (ст.1 розділу І). Перелік акредитованих органів з оцінки відповідності розміщено на офіційному сайті Національного Агентства з акредитації України (НААУ).
Відповідь замовника: 06.08.2020 09:14
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
03.08.2020, 12:51. ID: UA-2020-07-31-005121-c.a2
Вимога (Скарга)
Дискримінація
3.1. Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або
г) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником.
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника
Шановний замовнику! дана вимога є дискримінаційною, так як штучно обмежує учасників які не мають господарських відносин напряму з виробником, а мають договір постачальником. Що робити акому учаснику?
Крім того багато виробників вугілля камяного марки ДГ (13-100) не здіснюють продаж товару покупцям безпосередньо від власного імені, а здійснюють торгівлю через іншого субєкта господарської діяльності.
То ж як виконати вашу вимогу, якщо учасник не має прямого договору з виробнком? не є представником вирбника, не є дистрибютором, диллером?
а) договір з виробником;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або
г) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником.
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника
Шановний замовнику! дана вимога є дискримінаційною, так як штучно обмежує учасників які не мають господарських відносин напряму з виробником, а мають договір постачальником. Що робити акому учаснику?
Крім того багато виробників вугілля камяного марки ДГ (13-100) не здіснюють продаж товару покупцям безпосередньо від власного імені, а здійснюють торгівлю через іншого субєкта господарської діяльності.
То ж як виконати вашу вимогу, якщо учасник не має прямого договору з виробнком? не є представником вирбника, не є дистрибютором, диллером?
Замовник не вважає дискримінаційною вимогу надання документів, які підтверджують звʼязок постачальника (продавця) з виробником, та вимагаються для простежуваності походження продукції відповідно до пункту 4 частини 1 та пункту 12 частини 1 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів».
Відповідь замовника: 06.08.2020 09:15
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
03.08.2020, 12:55. ID: UA-2020-07-31-005121-c.b3
Вимога (Скарга)
Вимога
3.2 Внаслідок того, що продукція не підлягає інспекторському контролю відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати копію одного з наступних документів:
3.2.1 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року:
а) копію акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника);
або
в) копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
г) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
3.2.2 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року - документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ.
Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Пункт 3.2.2 не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам.
Шановний замовнику:
1.) вугілля камяне марки ДГ (13-100) українського виробництва підлягає інспекторському контролю відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044?
2) яким нормативно-праовоим актом ви керувались при встановлені даної вимоги?
3.2.1 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року:
а) копію акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника);
або
в) копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
г) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
3.2.2 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року - документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ.
Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Пункт 3.2.2 не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам.
Шановний замовнику:
1.) вугілля камяне марки ДГ (13-100) українського виробництва підлягає інспекторському контролю відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044?
2) яким нормативно-праовоим актом ви керувались при встановлені даної вимоги?
Документи з оцінки відповідності, які видавались органами по сертифікації до 01.01.2018 року (у період дії Декрету КМУ «Про стандартизацію та сертифікацію») враховували схеми сертифікації продукції, передбачені чинним на той час ДСТУ 3413-96, у тому числі для продукції, яка виготовляється серійно:
- з обстеженням виробництва (у випадку видачі сертифікатів строком до 2 років);
- з атестацією виробництва або сертифікацією системи якості виробництва (у випадку видачі сертифікатів строком дії до 3 років).
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» документом, який підтверджує акредитацію органу з оцінки відповідності, є атестат про акредитацію. Вказані схеми оцінки відповідності продукції застосовуються наразі також органами з оцінки відповідності, акредитованими в НААУ.
- з обстеженням виробництва (у випадку видачі сертифікатів строком до 2 років);
- з атестацією виробництва або сертифікацією системи якості виробництва (у випадку видачі сертифікатів строком дії до 3 років).
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» документом, який підтверджує акредитацію органу з оцінки відповідності, є атестат про акредитацію. Вказані схеми оцінки відповідності продукції застосовуються наразі також органами з оцінки відповідності, акредитованими в НААУ.
Відповідь замовника: 06.08.2020 09:16
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
03.08.2020, 13:01. ID: UA-2020-07-31-005121-c.b4
Вимога (Скарга)
Вимога
3.2.1 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року:
а) копію акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника);
або
в) копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
г) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
3.2.2 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року - документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ.
Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Предметом закупівлі є товар, а не послуги з виготовлення!
Яким нормативно-правовим актом передбачені дані вимоги?
а) копію акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника);
або
в) копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
г) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
3.2.2 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року - документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ.
Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Предметом закупівлі є товар, а не послуги з виготовлення!
Яким нормативно-правовим актом передбачені дані вимоги?
Дані вимоги передбачені ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо імплементації актів законодавства Європейського Союзу у сфері технічного регулювання».
Відповідь замовника: 06.08.2020 09:17
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
03.08.2020, 15:55. ID: UA-2020-07-31-005121-c.b5
Вимога (Скарга)
уточнення
Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.2.2, 1.2.3 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Ви маєте на увазі незалежні лабораторії які акредитовані національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025 (ДСТУ ISO 17025)?
Ви маєте на увазі незалежні лабораторії які акредитовані національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025 (ДСТУ ISO 17025)?
Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою відповідно до норм ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Перелік акредитованих органів з оцінки відповідності розміщено на офіційному сайті Національного Агентства з акредитації України (НААУ).
Відповідь замовника: 06.08.2020 09:18
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
03.08.2020, 15:59. ID: UA-2020-07-31-005121-c.c6
Вимога (Скарга)
Вимога ТД що не відноситься до предмету закупівлі та не впливає на технічні характерситики товару, чи можливість здійснення поставки та не підтверджує походження товару.
3.2.1 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року:
а) копію акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника);
або
в) копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
г) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
3.2.2 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року - документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ.
Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
На відповідність чому встановлено дану вимогу?
Наголошуємо, що у тд не встановлено жодних вимог до виробнка, встановлені лие технічні характеристики вугілля камяного що є товаром даної закупівлі.
Яким нормативно-правовим аком ви керувались при встановлені таких вимог?
а) копію акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника);
або
в) копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
г) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
3.2.2 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року - документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ.
Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
На відповідність чому встановлено дану вимогу?
Наголошуємо, що у тд не встановлено жодних вимог до виробнка, встановлені лие технічні характеристики вугілля камяного що є товаром даної закупівлі.
Яким нормативно-правовим аком ви керувались при встановлені таких вимог?
Замовник має право вимагати документи, які підтверджують походження продукції відповідно до пункту 4 частини 1 та пункту 12 частини 1 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів».
Документи з оцінки відповідності, які видавались органами по сертифікації до 01.01.2018 року (у період дії Декрету КМУ «Про стандартизацію та сертифікацію») враховували схеми сертифікації продукції, передбачені чинним на той час ДСТУ 3413-96, у тому числі для продукції, яка виготовляється серійно:
- з обстеженням виробництва (у випадку видачі сертифікатів строком до 2 років);
- з атестацією виробництва або сертифікацією системи якості виробництва (у випадку видачі сертифікатів строком дії до 3 років).
Вказані схеми оцінки відповідності продукції застосовуються наразі також органами з оцінки відповідності, акредитованими в НААУ, відповідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності».
Документи з оцінки відповідності, які видавались органами по сертифікації до 01.01.2018 року (у період дії Декрету КМУ «Про стандартизацію та сертифікацію») враховували схеми сертифікації продукції, передбачені чинним на той час ДСТУ 3413-96, у тому числі для продукції, яка виготовляється серійно:
- з обстеженням виробництва (у випадку видачі сертифікатів строком до 2 років);
- з атестацією виробництва або сертифікацією системи якості виробництва (у випадку видачі сертифікатів строком дії до 3 років).
Вказані схеми оцінки відповідності продукції застосовуються наразі також органами з оцінки відповідності, акредитованими в НААУ, відповідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності».
Відповідь замовника: 06.08.2020 09:18
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
06.08.2020, 20:57. ID: UA-2020-07-31-005121-c.a7
Вимога (Скарга)
Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою відповідно до норм ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Перелік акредитованих органів з оцінки відповідності розміщено на офіційному сайті Національного Агентства з акредитації України (НААУ).
"Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою відповідно до норм ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Перелік акредитованих органів з оцінки відповідності розміщено на офіційному сайті Національного Агентства з акредитації України (НААУ)."
Шановний Замовнику, надайте чітке визначення "відповідної галузі акредитації ". Яку "галузь" та за яким ДСТУ?
Шановний Замовнику, надайте чітке визначення "відповідної галузі акредитації ". Яку "галузь" та за яким ДСТУ?
Шановний Учасник! Відповідно до п.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» для забезпечення недискримінації учасників та рівного ставлення до них тендерною документацією Замовника передбачено (додаток 5 п. 1.2.3) що в випадку, коли виробник проводить добровільну оцінку відповідності продукції, то Учасник має право надавати у складі тендерної на власний розсуд один з наступних документів про відповідність:
- декларація (у тому числі декларація про відповідність);
- протокол (у тому числі протокол випробувань);
- звіт;
- висновок;
- свідоцтво (у тому числі про визнання);
- сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності);
- атестат;
- інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Таким чином чітке визначення "відповідної галузі акредитації" буде залежати від того, який саме із перелічених або інших документів обере для подання у складі своєї тендерної пропозиції Учасник. Учасником може стати як виробник продукції, так і продавець або імпортер продукції, тому в залежності від сфери діяльності Учасника у кожному окремому випадку буде і відповідна галузь акредитації.
- декларація (у тому числі декларація про відповідність);
- протокол (у тому числі протокол випробувань);
- звіт;
- висновок;
- свідоцтво (у тому числі про визнання);
- сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності);
- атестат;
- інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Таким чином чітке визначення "відповідної галузі акредитації" буде залежати від того, який саме із перелічених або інших документів обере для подання у складі своєї тендерної пропозиції Учасник. Учасником може стати як виробник продукції, так і продавець або імпортер продукції, тому в залежності від сфери діяльності Учасника у кожному окремому випадку буде і відповідна галузь акредитації.
Відповідь замовника: 11.08.2020 13:05
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
06.08.2020, 21:09. ID: UA-2020-07-31-005121-c.a8
Вимога (Скарга)
ЗУ "про захист прав споживачів"
відпвідно до п. 22 ст. 1 ЗУ "Про захист прав споживачів" споживач - фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.
Шановний Замовнику, постає питання, чому у відповідях та при встановлені вимог тендерної документації, ви керуєтесь ЗУ "Про захист прав споживачів" якщо ви Є ЮРИДИЧНОЮ особою, яка закуповує товар для побутових потреб (для опалювального сезону)?
Надайте нормативно-правове обгрунтування.
Шановний Замовнику, постає питання, чому у відповідях та при встановлені вимог тендерної документації, ви керуєтесь ЗУ "Про захист прав споживачів" якщо ви Є ЮРИДИЧНОЮ особою, яка закуповує товар для побутових потреб (для опалювального сезону)?
Надайте нормативно-правове обгрунтування.
Відповідно до п. 4 ст. 1 ЗУ "Про захист прав споживачів" виробник - суб'єкт господарювання, який: виробляє товар або заявляє про себе як про виробника товару чи про виготовлення такого товару на замовлення…; або імпортує товар, таким чином дія цього закону поширюється на всіх виробників та імпортерів на території України, в тому числі і на Учасників. Пунктом 27 ст. 1 ЗУ "Про захист прав споживачів" визначається поняття «фальсифікована продукція» як продукція, виготовлена з порушенням технології або неправомірним використанням знака для товарів та послуг, чи копіюванням форми, упаковки, зовнішнього оформлення, а так само неправомірним відтворенням товару іншої особи, а пунктом 13 ст.1 ЗУ "Про захист прав споживачів" визначено належну якість товару як властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах і нормативних документах, та умовам договору із споживачем. Ці поняття є визначними при здійсненні закупівель.
Крім того Законом України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» передбачено обов'язки виробників зазначати на продукції або її упаковці найменування та місцезнаходження виробника, назву, тип або номер моделі, номер партії або серійний номер, назви складових частин тощо у випадках та в порядку, визначених законодавством (п.1.1 ст. 8) та обов'язки розповсюджувачів (в тлумаченні цього закону – Учасників) надавати відповідному органу державного ринкового нагляду та іншим заінтересованим особам інформацію, в тому числі і споживачам (користувачам), тобто Замовнику, необхідну для відстеження походження відповідної продукції (п.1.2 ст.9).
Крім того Законом України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» передбачено обов'язки виробників зазначати на продукції або її упаковці найменування та місцезнаходження виробника, назву, тип або номер моделі, номер партії або серійний номер, назви складових частин тощо у випадках та в порядку, визначених законодавством (п.1.1 ст. 8) та обов'язки розповсюджувачів (в тлумаченні цього закону – Учасників) надавати відповідному органу державного ринкового нагляду та іншим заінтересованим особам інформацію, в тому числі і споживачам (користувачам), тобто Замовнику, необхідну для відстеження походження відповідної продукції (п.1.2 ст.9).
Відповідь замовника: 11.08.2020 13:32
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
06.08.2020, 21:12. ID: UA-2020-07-31-005121-c.b9
Вимога (Скарга)
Замовник має право вимагати документи, які підтверджують походження продукції відповідно до пункту 4 частини 1 та пункту 12 частини 1 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів».
А ви є споживачем в розумінні ЗУ "Про захист прав споживачів"?
Замовник є споживачем (користувачем) як юридична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію і в визначенні п.1 ст. 1 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції», де визначається також ланцюг постачання продукції як послідовність суб'єктів господарювання, які забезпечують постачання продукції від виробника до споживача (користувача). Замовник має право як заінтересована особа отримувати від розповсюджувача у ланцюгу постачання відповідної продукції інформацію, необхідну для відстеження походження відповідної продукції відповідно до п. 1.2 ст. 9 ЗУ«Про загальну безпечність нехарчової продукції».
Разом з тим Учасники торгів є виробниками або продавцями як в розумінні ЗУ «Про захист прав споживачів», так в розумінні ЗУ «Про загальну безпечність нехарчової продукції» вони є виробниками, або уповноваженими представниками виготовлювача продукції в Україні, або імпортерами продукції, тобто розповсюджувачами продукції.
Отже обов’язки Учасника надати Замовнику інформацію про походження продукції та умови її виготовлення не зникають внаслідок того, що Замовник є юридичною, а не фізичною особою. Законодавство України забезпечує рівними правами як фізичних, так і юридичних осіб (ст. 91 Цивільного кодексу України) на придбання доброякісної та нефальсифікованої продукції та на отримання достовірної інформації про походження цієї продукції.
Разом з тим Учасники торгів є виробниками або продавцями як в розумінні ЗУ «Про захист прав споживачів», так в розумінні ЗУ «Про загальну безпечність нехарчової продукції» вони є виробниками, або уповноваженими представниками виготовлювача продукції в Україні, або імпортерами продукції, тобто розповсюджувачами продукції.
Отже обов’язки Учасника надати Замовнику інформацію про походження продукції та умови її виготовлення не зникають внаслідок того, що Замовник є юридичною, а не фізичною особою. Законодавство України забезпечує рівними правами як фізичних, так і юридичних осіб (ст. 91 Цивільного кодексу України) на придбання доброякісної та нефальсифікованої продукції та на отримання достовірної інформації про походження цієї продукції.
Відповідь замовника: 11.08.2020 13:38
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
12.08.2020, 11:51. ID: UA-2020-07-31-005121-c.c10
Скарга до АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП"
Незаконні і дискримінаційні вимоги в тендерній документаціїї
Регіональною філією «Донецька залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі - Замовник) оголошено відкриті торги щодо закупівлі ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо/Вугілля кам’яне (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу - UA-2020-07-31-005121-c).
Вважаємо, що Замовник у тендерній документації на вищевказану закупівлю встановив цілу низку вимог, якіє незаконними, дискримінаційними та такими, що значно обмежують коло потенційних учасників тендеру.
Вважаємо, що Замовник у тендерній документації на вищевказану закупівлю встановив цілу низку вимог, якіє незаконними, дискримінаційними та такими, що значно обмежують коло потенційних учасників тендеру.
Дата розгляду скарги26.08.2020, 17:00
Місце розгляду скаргиАМКУ
Відповідно до рішень Антимонопольного комітету України, а саме №16980-р/пк-пз 09.09.2020, №16134-р/пк-пз від 26.08.2020 та №16530 -р/пк-пз від 02.09.2020, внесення змін в тендерну документацію затверджену протоколом № 20287/ТМЦ на закупівлю за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо/Вугілля кам’яне, оголошення про проведення оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № 6662835, UA-2020-07-31-005121-c
Дата виконання рішення замовником: 24.09.2020 17:01
Виконана замовником
12.08.2020, 16:49. ID: UA-2020-07-31-005121-c.a11
Скарга до АМКУ
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Дата розгляду скарги26.08.2020, 17:00
Місце розгляду скаргиАМКУ
Відповідно до рішень Антимонопольного комітету України, а саме №16980-р/пк-пз 09.09.2020, №16134-р/пк-пз від 26.08.2020 та №16530 -р/пк-пз від 02.09.2020, внесення змін в тендерну документацію затверджену протоколом № 20287/ТМЦ на закупівлю за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо/Вугілля кам’яне, оголошення про проведення оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № 6662835, UA-2020-07-31-005121-c
Дата виконання рішення замовником: 24.09.2020 17:01
Виконана замовником
12.08.2020, 18:08. ID: UA-2020-07-31-005121-c.a12
Скарга до АМКУ
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"
Незаконні умови документації
опис у доданих файлах
Дата розгляду скарги26.08.2020, 12:00
Місце розгляду скаргиАМКУ
Відповідно до рішень Антимонопольного комітету України, а саме №16980-р/пк-пз 09.09.2020, №16134-р/пк-пз від 26.08.2020 та №16530 -р/пк-пз від 02.09.2020, внесення змін в тендерну документацію затверджену протоколом № 20287/ТМЦ на закупівлю за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо/Вугілля кам’яне, оголошення про проведення оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № 6662835, UA-2020-07-31-005121-c
Дата виконання рішення замовником: 24.09.2020 17:01
Виконана замовником