Процедура закупівлі оголошена 30.07.2020 15:04. Дата останніх змін - 21.10.2020 16:11
Створення геоінформаційної системи мереж водопостачання, водовідведення та електричних мереж ЛМКП «Львівводоканал» -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-07-30-005588-c | |
| ID | f0a343fa91d24292b57c06d5ef1fcdbe |
Очікувана вартість закупівлі
16`000`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Створення геоінформаційної системи мереж водопостачання, водовідведення та електричних мереж ЛМКП «Львівводоканал»
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 16`000`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 150`000.00 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 300`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
30.07.20
Період уточнень
до 21.08.20
Період оскаржень
до 27.08.20
Подання пропозицій
до 31.08.20
Прекваліфікація
з 31.08.2020
Оскарження прекваліфікації
до 29.09.2020
Аукціон
29.09.20
Кваліфікація переможця
з 29.09.20
Пропозиції розглянуті
30.09.20
Завершена
21.10.20
12.08.2020, 19:22. ID: UA-2020-07-30-005588-c.a1
Вимога (Скарга)
Дискримінаційні умови
Додаток 1
1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
1.1. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону.
п.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
За текстом: «… Аналогічним вважається договір на cтворення геоінформаційної системи мереж водопостачання, водовідведення, яка складається з наступних компонентів: ГІС, гідро моделювання, управління активами…»
Згідно предмету закупівлі маємо наступну назву: «Створення геоінформаційної системи мереж водопостачання, водовідведення
та електричних мереж ЛМКП «Львівводоканал»». До чого тут система управління активами СУА? Система управління активами – ніколи не була (в жодному тендері не тільки за часів Прозорро, але й і раніше) і не може бути часткою геоінформаційної системи, це окрема система, яка створюється на базі уже створеної геоінформаційної системи. Тобто, це окрема послуга за рамками даного договору, технічне завдання для якої може бути сформоване тільки персонально для кожного Замовника після і на базі уже створеної геоінформаційної системи.
Спроба виконати СУА в рамках ГІС – це лобіювання певного учасника та дискримінаційна умова по відношенню до підприємств, що займаються розробкою та впровадженням ГІС та необхідних розрахунків інженерних мереж.
Вимагаємо виключення СУА з даного проекту ГІС.
1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
1.1. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону.
п.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
За текстом: «… Аналогічним вважається договір на cтворення геоінформаційної системи мереж водопостачання, водовідведення, яка складається з наступних компонентів: ГІС, гідро моделювання, управління активами…»
Згідно предмету закупівлі маємо наступну назву: «Створення геоінформаційної системи мереж водопостачання, водовідведення
та електричних мереж ЛМКП «Львівводоканал»». До чого тут система управління активами СУА? Система управління активами – ніколи не була (в жодному тендері не тільки за часів Прозорро, але й і раніше) і не може бути часткою геоінформаційної системи, це окрема система, яка створюється на базі уже створеної геоінформаційної системи. Тобто, це окрема послуга за рамками даного договору, технічне завдання для якої може бути сформоване тільки персонально для кожного Замовника після і на базі уже створеної геоінформаційної системи.
Спроба виконати СУА в рамках ГІС – це лобіювання певного учасника та дискримінаційна умова по відношенню до підприємств, що займаються розробкою та впровадженням ГІС та необхідних розрахунків інженерних мереж.
Вимагаємо виключення СУА з даного проекту ГІС.
Детально у протоколі
Відповідь замовника: 18.08.2020 10:59
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
12.08.2020, 19:30. ID: UA-2020-07-30-005588-c.a2
Вимога (Скарга)
Дискримінаційні умови
Додаток 1
1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
1.1. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону.
п. 2. Наявність фінансової спроможності.
За текстом: «1. Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за попередній рік у розмірі не меншому, ніж 95% очікуваної вартості предмета закупівлі…»
Абсолютно дискримінаційна і лобіююча інтереси певного виконавця умова! Підприємство, що займається тільки створенням ГІС інженерних мереж для підтвердження такої умови має на протязі календарного року повністю виконати (за сьогоднішніми цінами) мінімум три проекти ГІС водопостачання міст обласного значення з населенням в середньому в 300 тис. чол. Що є абсолютно нереальним!
Добрати таку суму можна тільки завдяки іншим видам діяльності. Тоді до чого тут ГІС інженерних мереж?
Вимагаємо виключити даний пункт з умов тендеру.
1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
1.1. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону.
п. 2. Наявність фінансової спроможності.
За текстом: «1. Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за попередній рік у розмірі не меншому, ніж 95% очікуваної вартості предмета закупівлі…»
Абсолютно дискримінаційна і лобіююча інтереси певного виконавця умова! Підприємство, що займається тільки створенням ГІС інженерних мереж для підтвердження такої умови має на протязі календарного року повністю виконати (за сьогоднішніми цінами) мінімум три проекти ГІС водопостачання міст обласного значення з населенням в середньому в 300 тис. чол. Що є абсолютно нереальним!
Добрати таку суму можна тільки завдяки іншим видам діяльності. Тоді до чого тут ГІС інженерних мереж?
Вимагаємо виключити даний пункт з умов тендеру.
Детально у протоколі
Відповідь замовника: 18.08.2020 10:59
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
12.08.2020, 19:41. ID: UA-2020-07-30-005588-c.a3
Вимога (Скарга)
Дискримінаційні умови
Додаток 1
1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
1.1. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону.
п. 3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
За текстом: «… Окрім того для якісного виконання роботи щодо гідро моделювання, учасник повинен підтвердити наявність спеціаліста, який має наукову ступінь (доктора наук та/або кандидата наук) відповідної кваліфікації (водопостачання та каналізація та/або математичне моделювання) – не менше 1 особи…».
Абсолютно дискримінаційна і лобіююча інтереси певного виконавця умова! Підтвердження виконання аналогічних послуг уже є запорукою успішного створення ГІС та виконання гідравлічних розрахунків. До того ж наукова ступінь особи в області водопостачання та каналізації та/або математичного моделювання не може бути гарантією успіху в практиці. А підприємства, що розробили і зарекомендували неодноразово на практиці в готових виконаних проектах ГІС в тому числі і свій спеціалізований програмний продукт для ГІС водопостачання та водовідведення з гідравлічними розрахунками та не мають такої особи в штаті - залишаються за «бортом»? Абсурд і дискримінація.
Вимагаємо виключити даний пункт з умов тендеру.
1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
1.1. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону.
п. 3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
За текстом: «… Окрім того для якісного виконання роботи щодо гідро моделювання, учасник повинен підтвердити наявність спеціаліста, який має наукову ступінь (доктора наук та/або кандидата наук) відповідної кваліфікації (водопостачання та каналізація та/або математичне моделювання) – не менше 1 особи…».
Абсолютно дискримінаційна і лобіююча інтереси певного виконавця умова! Підтвердження виконання аналогічних послуг уже є запорукою успішного створення ГІС та виконання гідравлічних розрахунків. До того ж наукова ступінь особи в області водопостачання та каналізації та/або математичного моделювання не може бути гарантією успіху в практиці. А підприємства, що розробили і зарекомендували неодноразово на практиці в готових виконаних проектах ГІС в тому числі і свій спеціалізований програмний продукт для ГІС водопостачання та водовідведення з гідравлічними розрахунками та не мають такої особи в штаті - залишаються за «бортом»? Абсурд і дискримінація.
Вимагаємо виключити даний пункт з умов тендеру.
Детально у протоколі
Відповідь замовника: 18.08.2020 11:00
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
12.08.2020, 19:49. ID: UA-2020-07-30-005588-c.a4
Вимога (Скарга)
Дискримінаційні умови
Додаток 1
1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
1.1. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону.
п. 4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
За текстом: « 5. транспортні засоби – не менше 3 одиниць (наявність підтверджується відповідними свідоцтвами про реєстрацію, іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права, договори оренди);…»
Це тендер на перевезення когось чи чогось? Більш абсурдної умови для створення ГІС придумати навряд чи можливо. Це ще одне підтвердження лобіювання Замовником одного з майбутніх учасників. Знову маємо звичайну дискримінацію.
Вимагаємо виключити даний пункт з умов тендеру.
1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
1.1. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону.
п. 4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
За текстом: « 5. транспортні засоби – не менше 3 одиниць (наявність підтверджується відповідними свідоцтвами про реєстрацію, іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права, договори оренди);…»
Це тендер на перевезення когось чи чогось? Більш абсурдної умови для створення ГІС придумати навряд чи можливо. Це ще одне підтвердження лобіювання Замовником одного з майбутніх учасників. Знову маємо звичайну дискримінацію.
Вимагаємо виключити даний пункт з умов тендеру.
Детально у протоколі
Відповідь замовника: 18.08.2020 11:00
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
12.08.2020, 20:06. ID: UA-2020-07-30-005588-c.a5
Вимога (Скарга)
Необхідність підтвердження придатності спеціалізованого програмного продукту для створення ГІС водопостачання та водовідведення
«Додаток 2
Технічне завдання
Створення геоінформаційної системи мереж водопостачання, водовідведення та електричних мереж ЛМКП «Львівводоканал»
3.2. Вимоги до структури системи
Система має представляти програмно-розрахунковий комплекс, до складу якого має входити спеціалізоване програмне забезпечення для моделювання водопровідних та каналізаційних мереж, що підтримує стандартні протоколи обміну даними.
Система має містити:
• підсистему зберігання даних;
• підсистему вводу даних;
• підсистему моделювання та розрахунків;
• підсистему візуалізації даних.»
До даного пункту потрібно наголосити, що Система має представляти програмно-розрахунковий комплекс, до складу якого має входити ГОТОВЕ (З ЗАКІНЧЕНОЮ АРХІТЕКТУРОЮ ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ) ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗАРЕКОМЕНДОВАНЕ спеціалізоване програмне забезпечення для моделювання водопровідних та каналізаційних мереж ТА ВИКОНАННЯ НЕОБХІДНИХ ГІДРАВЛІЧНИХ РОЗРАХУНКІВ, що підтримує стандартні протоколи обміну даними.
Готовність програмного забезпечення, з яким учасник виходить на торги, має бути підтверджена відповідними документами (реєстрація авторського права на програмний продукт, підтвердження права власності на програмний продукт, дилерські угоди на розповсюдження програмного продукту, інформація про успішне виконання проектів в програмному продукті) – саме в цьому заключається наша вимога. В противному випадку Замовник може отримати абсолютно сирий або непридатний програмний продукт для побудови ГІС водопостачання та водовідведення.
Технічне завдання
Створення геоінформаційної системи мереж водопостачання, водовідведення та електричних мереж ЛМКП «Львівводоканал»
3.2. Вимоги до структури системи
Система має представляти програмно-розрахунковий комплекс, до складу якого має входити спеціалізоване програмне забезпечення для моделювання водопровідних та каналізаційних мереж, що підтримує стандартні протоколи обміну даними.
Система має містити:
• підсистему зберігання даних;
• підсистему вводу даних;
• підсистему моделювання та розрахунків;
• підсистему візуалізації даних.»
До даного пункту потрібно наголосити, що Система має представляти програмно-розрахунковий комплекс, до складу якого має входити ГОТОВЕ (З ЗАКІНЧЕНОЮ АРХІТЕКТУРОЮ ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ) ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗАРЕКОМЕНДОВАНЕ спеціалізоване програмне забезпечення для моделювання водопровідних та каналізаційних мереж ТА ВИКОНАННЯ НЕОБХІДНИХ ГІДРАВЛІЧНИХ РОЗРАХУНКІВ, що підтримує стандартні протоколи обміну даними.
Готовність програмного забезпечення, з яким учасник виходить на торги, має бути підтверджена відповідними документами (реєстрація авторського права на програмний продукт, підтвердження права власності на програмний продукт, дилерські угоди на розповсюдження програмного продукту, інформація про успішне виконання проектів в програмному продукті) – саме в цьому заключається наша вимога. В противному випадку Замовник може отримати абсолютно сирий або непридатний програмний продукт для побудови ГІС водопостачання та водовідведення.
Детально у протоколі
Відповідь замовника: 18.08.2020 11:01
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
13.08.2020, 17:11. ID: UA-2020-07-30-005588-c.a6
Вимога (Скарга)
Щодо можливості залучення підрядників
Відповідно до пункту 3 статті 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Розділу ІІІ Загальні умови здійснення закупівлі Закону України “Про публічні закупівлі”: “Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців”. Відповідно до цієї статті Замовник мав би надати учаснику можливість залучати субпідрядників/співвиконавців. Проте в тендерній документації, в пункті 3 Кваліфікаційних критеріїв зазначено: “Загальна кількість фахівців, залучених до виконання робіт – не менше 10-ти осіб, що мають інженерну або геодезичну освіту, що перебувають у трудових відносинах на постійній основі за основним місцем роботи. Для підтвердження трудових відносин із визначеними фахівцями Учасник надає відповідні документи: накази про призначення, штатний розклад.“ Просимо привести Тендерну документацію у відповідність до Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме дати можливість надати учаснику можливість залучати субпідрядників/співвиконавців.
Детально у протоколі
Відповідь замовника: 18.08.2020 16:29
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
13.08.2020, 17:13. ID: UA-2020-07-30-005588-c.a7
Вимога (Скарга)
Щодо залучення геодезистів та матеріально-технічної бази
У пункті 13 Вихідні дані, що надаються Замовником, технічного завдання сказано “Для проведення інвентаризації / натурних обстежень мереж водопостачання, водовідведення та електричних мереж Замовником призначаються фахівці з поміж його працівників для участі у натурних обстеженнях та надання Виконавцеві інформації про актуальний стан мереж. У разі проведення інвентаризації мереж та активів за межами міста Замовник надає автотранспорт для проведення натурних обстежень.”. Також в пунктах 3-4 сказано: “Для успішного виконання послуг Учасником необхідна наявність кваліфікованих фахівців з вищою спеціальною освітою в області картографії, геодезії, водної інженерії, міського господарства та систем автоматизованого керування, які будуть безпосередньо брати участь в розробці геоінформаційної системи, з досвідом надання послуг зі створення ГІС та проведення гідравлічних розрахунків водопровідних та каналізаційних мереж не менше 3-х років. Окрім того для якісного виконання роботи щодо гідро моделювання, учасник повинен підтвердити наявність спеціаліста, який має наукову ступінь (доктора наук та/або кандидата наук) відповідної кваліфікації (водопостачання та каналізація та/або математичне моделювання) – не менше 1 особи; Загальна кількість фахівців, залучених до виконання робіт – не менше 10-ти осіб, що мають інженерну або геодезичну освіту, що перебувають у трудових відносинах на постійній основі за основним місцем роботи” та “Учасник повинен мати в користуванні (наявність власної, чи такої, що використовується на правах оренди, лізингу, найму, тощо) наступне обладнання: Базова РТК станція - не менше 2 одиниць; комп’ютери в комплекті (робочі станції) з необхідним ліцензійним програмним забезпеченням та операційною системою – не менше 10 одиниць; принтери формату А4 - не менше 2 одиниць; кольоровий принтер з можливістю друку формату А1 і А3 - по 1 одиниці; транспортні засоби – не менше 3 одиниць (наявність підтверджується відповідними свідоцтвами про реєстрацію, іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права, договори оренди); Учасники надають оригінали або належним чином завірені Учасником копії свідоцтв про метрологічну повірку та/або сертифікатів калібрування засобів вимірювальної техніки та/або сертифікації, вказаних у довідці.” Зважаючи на те, що Замовник надає автотранспорт для натурних обстежень, призначає фахівців з поміж своїх працівників для участі у натурних обстеженнях просимо прибрати ці та інші Вимоги, які забезпечуються Замовником.
Детально у протоколі
Відповідь замовника: 18.08.2020 16:30
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
13.08.2020, 18:01. ID: UA-2020-07-30-005588-c.a8
Вимога (Скарга)
Щодо синхронізації з SCADA
Відповідно до пункту 1 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” “1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).” У пункті 3.1 Вимоги до системи в цілому”, тендерної документації сказано, що має відбуватись “Синхронізація із базами даних автоматизованої системи дистанційного диспетчерського контролю технологічних процесів SCADA”. Не зрозуміло як саме має відбуватись синхронізація і що саме мається на увазі під словом “Синхронізація”. Вимагаємо привести цей пункт у відповідність до Закону України “Про публічні закупівлі” та розписати цей технологічний процес.
Детально у протоколі
Відповідь замовника: 18.08.2020 16:30
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
13.08.2020, 18:02. ID: UA-2020-07-30-005588-c.a9
Вимога (Скарга)
Щодо синхронізації з "Is-pro"
Відповідно до пункту 1 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” “1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).” У пункті 10. Вимоги до складу наданих послуг, тендерної документації сказано, що має відбуватись “синхронізація ГІС з базами даних "Комплексної системи автоматизації підприємства "IS-pro"" ЛМКП «Львівводоканал»”. Не зрозуміло як саме має відбуватись синхронізація і що саме мається на увазі під словом “Синхронізація”. Вимагаємо привести цей пункт у відповідність до Закону України “Про публічні закупівлі” та розписати цей технологічний процес.
Детально у протоколі
Відповідь замовника: 18.08.2020 16:31
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
20.08.2020, 12:55. ID: UA-2020-07-30-005588-c.b10
Скарга до АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИБАЧУК МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Відміна тенденру
Необгрунтовані дії Замовника, що можуть привести до негативних наслідків
Причина відхилення скаргиСкасована автором
Повернено як помилкове