Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.07.2020 16:56. Дата останніх змін - 18.08.2020 14:07

Двигун -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-23-008239-b  
ID 94d2c2fa0a004129810bc3823b3d7525  
Очікувана вартість закупівлі
4`551`540.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Укроборонпром ДП "МИКОЛАЇВСЬКИЙ БРОНЕТАНКОВИЙ ЗАВОД"  
Очікувана вартість закупівлі 4`551`540.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 45`515.40 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
23.07.20
Період уточнень
до 29.07.20
Подання пропозицій
до 05.08.20
Аукціон
06.08.20
Кваліфікація переможця
з 06.08.20
Пропозиції розглянуті
з 12.08.20
Завершена
18.08.20
27.07.2020, 09:57
Комплектність силових агрегатів Iveco з додатковими комплектуючими.
Запитання щодо предмету закупівлі 1. Двигун FPT IVECO F4AE0481C*C111 (без
Згідно додатку до тендерної документації "Технічні вимоги".
у таблиці приведено наступний eлемент: "8. Педаль зміни подачі палива з реостатом КВ50-5903 (504152162) – 1 шт. Педалі мають бути спаровані для кожної пари двигунів по опору реостату з різницею не більше 50 Ом.".

прохання надати більш детальне розяснення, а саме:
-чи мають бути педалі акселератору (для правлго та лівого двигуна) фізично спаровані між собою якимось додатковим кранштейном, або якимось іншим чином? прошання надати креслення або іншу інформацію по сьому вузлу.

Інформація необхідна для належного виконання умов постачання .
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.07.2020, 11:09)
Педалі акселератору лівого та правого двигуна, не повинні бути фізично спаровані. Кожні дві педалі, які йдуть в комплекті до кожної пари двигунів повинні мати опір реостату з різницею не більше 50 Ом. Доопрацювання, щодо постановки педалей акселератору на один кронштейн проводиться на ДП "МБТЗ".