Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.07.2020 16:43. Дата останніх змін - 07.10.2020 12:58

МНН: Fentanyl АТХ: N02AB03, МНН: Morphine АТХ: N02AA01, МНН: Trimeperidine АТХ: N02AB04, МНН: Diazepam АТХ: N05BA01, МНН: Sodium oxybate АТХ: N01AX11, МНН: Ketamine АТХ: N01AX03, МНН: Fentanyl АТХ: N02AB03, МНН: Fentanyl АТХ: N02AB03 (Фентаніл (Fentanyl); Морфіну гідрохлорид (Morphine); Промедол (Trimeperidine); Сибазон (Diazepam); Натрію оксибутират (Sodium oxybate); Кетамін (Ketamine); Фентаніл (Fentanyl); Фентаніл (Fentanyl)) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-22-007394-b  
ID c6c9f4b7dc024882b1953bca91d1a26f  
Очікувана вартість закупівлі
500`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"  
Очікувана вартість закупівлі 500`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`500.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
22.07.20
Період уточнень
до 29.07.20
Період оскаржень
до 04.08.20
Подання пропозицій
до 08.08.20
Аукціон
03.09.20
Кваліфікація переможця
з 03.09.20
Пропозиції розглянуті
з 25.09.20
Завершена
07.10.20
28.07.2020, 10:03. ID: UA-2020-07-22-007394-b.a1
Вимога (Скарга)
Щодо усунення дискримінаційинх вимог
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, нами виявлено умови, які є дискримінаційними, обмежують конкуренцію, порушують права та законні інтереси потенційних учасників.
У тендерній документації встановлено вимога, відповідно до якої учасникам дозволяється пропонувати лікарській засіб з МНН «Fentanyl», дозування: «0,05мг/мл-2мл» лише, якщо такий товар має код ATX N02AB03.
Повідомляємо, що станом на день цього звернення, лише лікарській засіб "ФЕНТАНІЛ" (реєстраційне посвідчення: UA/5185/01/01; виробник: ТОВ «Харківське фармацевтичне підприємство «Здоров'я народу», Україна) відповідає вказаній характеристиці до товару.
Між тим, на фармацевтичному ринку України зареєстровано три товари з МНН «Fentanyl», формою випуску та дозуванням «розчин для ін`єкцій 0,05 мг/мл по 2мл в ампулі» - тобто з МНН, формою випуску та дозуванням, які потрібні замовнику. Окрім цього, ці три товари мають однакове призначення.
Крім вже вказаного раніше лікарського засобу «ФЕНТАНІЛ» (реєстраційне посвідчення: UA/5185/01/01), це:
- лікарський засіб «ФЕНСТУД» (реєстраційне посвідчення: UA/17919/01/01; виробник: Русан Фарма Лтд, Індія);
- лікарський засіб «ФЕНТАНІЛ КАЛЦЕКС» (реєстраційне посвідчення: UA/15323/01/01; виробник: АТ "Калцекс" (виробник, який відповідає за випуск серії), Латвія).
Отже, встановлюючи характеристику щодо відповідності товару коду ATX N02AB03, замовник штучно унеможливлює участь у закупівлі суб’єктів господарювання, які бажають запропонувати «ФЕНСТУД» або «ФЕНТАНІЛ КАЛЦЕКС».
Формуючи тендерну документацію у такий спосіб, замовник порушує принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності; принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Формуючи тендерну документацію у такий спосіб, замовник порушує норму частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Формуючи тендерну документацію у такий спосіб, замовник порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Формуючи тендерну документацію у такий спосіб, замовник порушує норму частини частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Замовником не обґрунтовано необхідність встановлення такого посилання на товар «ФЕНТАНІЛ» (реєстраційне посвідчення: UA/5185/01/01).
З урахуванням вищевказаного та на підставі частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а саме:
- або виключити вимогу, відповідно до якої учасникам дозволяється пропонувати лікарській засіб з МНН «Fentanyl», дозування: «0,05мг/мл-2мл» лише, якщо такий товар має код ATX N02AB03 зі всіх складових тендерної документації;
- або дозволити учасникам пропонувати товари з МНН «Fentanyl», формою випуску та дозуванням «розчин для ін`єкцій 0,05 мг/мл по 2мл в ампулі» незалежно від того, який має код ATX такий запропонований товар.

Також, звертаємо Вашу увагу на наступне.
Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що «залишок терміну строку придатності лікарських засобів на момент поставки товару повинен бути не менше 80% від терміну зберігання, який встановлений виробником відповідного товару».
Між тим, Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов'язковими для розгляду. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 80% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2020 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, на підставі частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а саме: просимо внести зміни до тендерної документації та встановити, що «залишок терміну строку придатності лікарських засобів на момент поставки товару повинен бути не менше 80% або не менше 12 місяців від терміну зберігання, який встановлений виробником відповідного товару».
У задоволенні вимоги слід відмовити з наступних підстав.
Так, згідно п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Аналогічні вимоги до визначення предмету закупівлі встановлені п. 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.20 № 708.
З огляду на вказані вимоги, предмет закупівлі замовником визначений вірно.
Щодо встановлення вимоги про вiдповіднiсть запропонованих Учасниками лiкарських засобiв кодам АТХ, якi визначені в Додатку 2 «Технiчна специфiкацiя» :
В системi АТХ лiкарськi засоби класифiкуються вiдповідно до iх основного терапевтичного застосування ( тобто за основним активним інгредієнтом). Основний принцип полягає в тому, що для кожної готової лікарської форми визначено тільки один код АТХ. Лікарський препарат може мати i бiльше одного коду, якщо він містить різні дози активної речовини або представлений в декiлькох лiкарських формах, терапевтичнi показання для застосування яких різні. У разі, якщо лiкарський препарат має два i бiльше однаково важливих показання або його основне терапевтичне застосування вiдрiзняється в різних країнах ,питання про те ,яке показання слід враховувати як основне , вирiшує Технічна робоча група ВООЗ і цього препарату зазвичай присвоюється лише один код. Головний принцип - всім лiкарським засобам, якi мають подiбнi властивостi, силу дії і лікарську форму, присвоюють тiльки один код АТХ.
Переваги системи АТХ:
- дозволяє ідентифікувати лікарський препарат, в тому числі активну субстанцію, визначити спосіб її введення і у відповідних випадках (при вказівці DDD) -добову дозу споживання ;
- на відміну від більшості інших класифікацій, АТХ враховує як терапевтичні властивості лікарських засобів, так і хімічні характеристики;
- має iєрархiчну структуру, що полегшує логiчний розподіл лiкарських засобiв на певнi групи.
Враховуючи зазначене, робимо висновок про те, що код АТХ не являється посиланням на конкретну марку чи виробника, а являється кодом відповідності лікарського засобу(в даному випадку наркотичного ЛЗ) його фармакотерапевтичним властивостям.
Уважно переглянувши ТД зазначаємо, що у додатку №1 до договору, та у додатку №7 до тендерної документації в Специфікації – Найменування предмету закупівлі - присутній вираз «або еквівалент».
Що стосується строку придатності лікарських засобів, задовольняємо вимогу та вносимо відповідні зміни до ТД.
Відповідь замовника: 31.07.2020 13:53
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
03.08.2020, 17:49. ID: UA-2020-07-22-007394-b.b2
Скарга до АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
Встановлення замовником дискримінаційних вимог
Замовником під час проведення закупівлі допущено порушення, які обмежують конкуренцію та дискримінують учасників, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі.
Дата розгляду скарги14.08.2020, 12:00
Місце розгляду скаргиАМКУ
Не задоволена