Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.07.2020 16:33. Дата останніх змін - 18.08.2020 10:07

Виготовлення проектно-кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної державної експертизи проектно-кошторисної документації на нове будівництво модульної зливної станції біля очисних споруд, за адресою: м. Суми, вул. Гамалія,40 (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-22-004250-c  
ID 134b260d43604a9bb8c0b5824e7fedaa  
Очікувана вартість закупівлі
280`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

ОГОЛОШЕННЯ (нова редакція) про проведення спрощеної закупівлі. • Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія; • Назва предмету закупівлі: Виготовлення проектно-кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної державної експертизи проектно-кошторисної документації на нове будівництво модульної зливної станції біля очисних споруд, за адресою: м. Суми, вул. Гамалія,40 (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва). • Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2. • Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2 до цього оголошення. • Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.10.2020 р. Умови оплати: Розрахунок за виконані роботи здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України. Форма розрахунків: за фактом виконаних робіт Замовник оплачує виконані за Договором роботи у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Підрядника, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. • Очікувана вартість предмету закупівлі: 280 000 грн. (в т.ч. ПДВ). • Період уточненя інформації про закупівлю: по 28.07.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Кінцевий строк подання пропозицій: по 05.08.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. • Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається. • Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. • Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 1 400,00 грн. (0,5%). • Інша інформація: Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан- копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника: • Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору: - протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, - наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника, - копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи); - довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність, - копія паспорту (для фізичних осіб); • Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт. • Розрахунок ціни пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення (договірна ціна/калькуляція). Для підтвердження відповідності пропозиції Учасника інформаціі про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток №2), учасник, у складі своєї пропозиції повинен надати розрахунок вартості робіт, які є предметом закупівлі. Розрахунки у документах повинні відповідати вимогам Додатку №2, а загальна вартість пропозиції повинна включати усі податки, збори, та інші платежі, передбачені чиним законодавством України. Документи, які надаються учасником, з метою підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, повинні бути виконані із детальним зазначенням витрат. У разі виявлення Замовником невідповідності складових запропонованих послуг- складовим послуг, визначеними вимогами Додатку №2, або розрахунки не будуть відповідати завданню, така пропозиція учасника за рішенням Замовника відхиляється, як така що не відповідає вимогам Замовника визначеним у Оголошенні, зокрема у технічній частині предмета закупівлі. • Погоджений, належним чином учасником, проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації). • Довідку за формою 1 що містить підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Форма 1 № з/п Найменування посади працівника (посада, спеціальність) П.І.Б Інформація про освіту Кваліфікація, спеціальність, розряд Стаж роботи на даній посаді, років 1. 2. … На підтвердження інформації, вказаній у довідці необхідно надати копії або оригінали відповідних документів про трудови взаємовідносини з Учасником (штатний працівник учасника (за основним місцем роботи) та/або працівник, що працює в учасника за сумісництвом та/або працівник, що працює з учасником за цивільно-правовою угодою. В довідці повинні бути зазначені працівники які мають відповідні сертифікати, які є дійсними на момент подання тендерної пропозиції, а саме: • інженерне-будівельне проектування у частині кошторисної документації; • інженерне-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань; • інженерне-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії; • архітектурне об’ємне проектування; • інженерне-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості; • інженерне-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; Підтвердити наявність еколога з вищою освітою відповідної кваліфікації. та досвідом роботи не менше 3 роки. • Для підтвердження відповідності учасника щодо системи менеджменту якості, надати копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 з переліком робіт відповідно до спецтифіки предмету закупівлі, дійсного протягом строку виконання робіт. • Гарантійний лист в довільній формі, що підтверджує наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору, з інформацією про найменування контрагента, з яким було укладено договір. На підтвердження досвіду у виконанні аналогічного договору надати: - копії договору (ів), зазначеного(-них) в гарантійному листі; - копії актів виконаних послуг; - копію позитивного експертного звіту та/або висновку на проектно – кошторисну документацію; - лист – відгук замовника про відсутність претензій при виконанні договору (ів), зазначеного(их) в гарантійному листі. * аналогічним договором вважається договір на виготовлення проектно-кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної державної експертизи проектно-кошторисної документації на нове будівництво модульної зливної станції чи об’єктів очисних споруд, укладений та виконаний у 2017-2020 рр., в якому учасник виступав в якості виконавця робіт. Додатки до документації: Додаток № 1 – Проект договору на виконання робіт. Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 280`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`400.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Закупівля оголошена
22.07.20
Період уточнень
до 28.07.20
Подання пропозицій
до 05.08.20
Кваліфікація переможця
з 05.08.20
Пропозиції розглянуті
з 05.08.20
Завершена
18.08.20
Наразі немає жодного запитання від учасників