Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.06.2020 15:40. Дата останніх змін - 09.07.2020 17:49

Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) центру обробки даних

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-26-007541-a  
ID e4e985c7388e4d0ba4778f61bb1ea784  
Ідентифікатор плану UA-P-2020-06-25-007128-a  
Очікувана вартість закупівлі
7`075`993.80 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІЯ"  
Очікувана вартість закупівлі 7`075`993.80 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Відсутність конкуренції з технічних причин  
Обгрунтування У службовій записці заступника генерального директора ДП «ДІЯ» з технічних питань Козлова Ю.М. від 26.06.2020 № СЗ-03 зазначено наступне: З метою забезпечення повноцінного та безперебійного функціонування інформаційних систем, технічним адміністратором яких призначено ДП «ДІЯ», зокрема, Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (Портал Дія) та його складових, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1137 «Питання Єдиного державного веб-порталу електронних послуг та Єдиного державного порталу адміністративних послуг» (далі – Постанова), та доступу до них громадян в рамках договору від 30.03.2020 № НС-06-03-20-5 про надання послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру (далі – Договір) були задіяні хмарні ресурси ТОВ «ДЕ НОВО». Обладнання технологічного вузла ТОВ «ДЕ НОВО», на якому розміщуються ресурси ДП «ДІЯ», захищено від несанкціонованого доступу, забезпечено його цілодобове обслуговування черговою зміною, безперебійне електроживлення та підтримка кліматичних умов функціонування. Функціональне і навантажувальне тестування хмари ТОВ «ДЕ НОВО», у тому числі за рахунок навантаження, викликаного користувачами мобільного додатку Дія, показали стабільно високий рівень сервісу. Крім зазначеного, необхідно підкреслити, що інформаційно-телекомунікаційна система ТОВ «ДЕ НОВО», на якій надаються хмарні сервіси, відповідно до вимог Законів України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», має чинний атестат відповідності комплексної системи захисту інформації (далі – КСЗІ), який зареєстровано в Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України 22 липня 2016 року за № 14162. У зв’язку із змінами законодавства, які відбулись протягом строку дії Договору, зокрема постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 (зі змінами) «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», на Міністерство цифрової трансформації України та на ДП «ДІЯ» покладено нові завдання, направлені на розширення функціональних можливостей та клієнтської бази мобільного додатку Дія. Також, на сьогодні Підприємством здійснюється технічна підтримка складових Порталу Дія, визначених Постановою, які функціонують в режимі дослідної експлуатації. Розширення кола та обсягів завдань щодо розробки та технічного обслуговування складових частин Порталу Дія потребує використання додаткових обчислювальних ресурсів хмарного сервісу та вирішення питання продовження терміну дії Договору. Крім того функціонування мобільного додатку Дія та діяльність підрозділів розробки програмного забезпечення та технічного забезпечення розробки безпосередньо пов'язано із вже налагодженою інформаційною взаємодією з такими інформаційно-телекомунікаційними системами: Система електронної взаємодії державних інформаційних ресурсів “Трембіта”; Єдина інформаційна система Міністерства внутрішніх справ; Інформаційна система Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ; Схема електронної ідентифікації Національного банку України. Також слід зазначити, що станом на третю декаду червня поточного року послугами мобільного додатку Дія користується близько 3 120 000 користувачів, мобільним додатком «Дій Вдома» – близько 55 000 користувачів. З огляду на зазначене, вирішення питання забезпечення функціонування сервісів, чинних на поточний момент часу, в умовах закінчення Договору може бути здійснено за двома варіантами, а саме: заміни технологічного вузла розміщення інфраструктурних рішень або його збереження із коригуванням технічних характеристик у порівнянні з тими, що вказані у Договорі. Слід зауважити, що заміна технологічного вузла, на якому розміщуються інформаційні ресурси, призведе до необхідності створення нової інфраструктури та міграції додатків, даних та переключення каналів взаємодії в нове технологічне середовище. Орієнтовний час виконання таких робіт складе не менше 30 календарних днів, а саме: від 20 днів – міграція, 10 днів – тестування та інфраструктури нових схем взаємодії. Це потребуватиме одночасної оренди технологічних ресурсів у двох постачальників таких послуг: постачальника послуг, в якого на даний момент розміщуються інформаційні ресурси, і постачальника послуг, до якого ці ресурси будуть мігрувати. Як наслідок, зміна технологічної площадки буде потребувати значних додаткових обсягів грошових коштів з нецільовим призначенням. Крім того, у будь-якому разі проведення міграції та зміна мережевої топології потребує тимчасову зупинку сервісів для громадян, що буде мати значні негативні наслідки, оскільки функціонування сервісів носить загальнонаціональний масштаб в реальному часі. Заміна надавача послуг призведе до ризику зниження продуктивності працюючих інформаційних систем на невизначений час під час проведення міграції, тимчасової їх недоступності під час міграції, значним ризикам втрати частини даних як наслідок несумісності або виникнення проблем технічного характеру, витрат значних часових та людських ресурсів на підготовку та проведення міграції та повторне навчання обслуговування персоналу, а також нецільового використання державних коштів. Також вищевикладене підтверджується експертним висновком незалежної фахової комплексної наукової експертизи, проведеної фахівцями товариства з обмеженою відповідальністю «Незалежні фахові експертизи» від 10.06.2020 № 05-7.6/20-5. Так, в експертному висновку зазначено, що заміна технологічного вузла зберігання та обробки даних у формі хмарного Датацентру має значні негативні наслідки для інформаційної системи замовника, функціонування якої підтримує сервіс загальнонаціонального масштабу в реальному часі, що є усуненням суперництва (змагальності) (відсутності конкуренції) з технічних причин щодо ТОВ «ДЕ НОВО», оскільки Хмарний центр обробки даних ТОВ «ДЕ НОВО» є програмно-апаратним комплексом, в основі якого лежать технології віртуалізації і автоматизації, які мають індивідуальність, не виключаючи їх унікальність як об’єктів інтелектуальної власності, якими технічно спроможній управляти лише ТОВ «ДЕ НОВО», бо завдяки ним забезпечено тривале зберігання та обробка даних інформаційної системи замовника публічної закупівлі, її технологічна готовність для розгортання, тестування та стабільної роботи, надійності захищення від несанкціонованого доступу, цілодобового обслуговування черговою зміною, безперебійного електроживлення та підтримка кліматичних умов функціонування, що в сукупності дозволило досягти високий рівень сервісу. Зазначене вище підтверджує наявність підстав для здійснення закупівлі послуг зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру у ТОВ «ДЕ НОВО» із застосуванням переговорної процедури закупівлі, так як послуги можуть бути виконані виключно певним суб'єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин (з метою уніфікації, стандартизації, забезпечення сумісності з наявними технологіями та послугами, оскільки заміна послуг ТОВ «ДЕ НОВО», як надавача послуг, призведе до ризику зниження продуктивності сервісів на невизначений час під час проведення міграції, їх тимчасової недоступності під час міграції, значним ризикам втрати частини даних як наслідок несумісності або виникнення проблем технічного характеру, витрат значних часових та людських ресурсів на підготовку та проведення міграції та повторне навчання обслуговуючого персоналу, нецільового використання державних коштів та забезпечення безперервності функціонування інформаційно-телекомунікаційних систем, технічним адміністратором яких визначено ДП «ДІЯ»).  
Процедура закупівлі
Переговорна процедура
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
26.06.20
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
09.07.20

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем за надані за звітний період (місяць) Послуги у національній валюті України, шляхом перерахування відповідних сум на поточний рахунок Виконавця щомісячно, протягом двох місяців з дати підписання Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідний місяць  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 60 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) центру обробки даних
Класифікація за ДК 021:2015: 72310000-1 - Послуги з обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Паркова дорога, 16-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11.05.2020 - 31.12.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Нетипізований документ
Повідомлення про намір укласти договір ППЗ Хмара.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.06.2020 15:33
Версія документу від: 26.06.2020 15:33
ID: 7e71a7482dd74db9847283156a7bf27e
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.06.2020 15:36
Версія документу від: 26.06.2020 15:36
ID: 0b7873d59a734076bf4e963086e77187

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІЯ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43395033  
Юридична адреса 03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ділова, буд. 24  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
7`075`993.80
Гривня з ПДВ
Переможець переговорів
26.06.2020 15:40

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕ НОВО"
Код ЄДРПОУ: 35877574
7`075`993.80
Гривня з ПДВ
26.06.2020
15:40

Укладені договори

Номер договору
НС-07-07-20-4
Дата підписання
07.07.2020
Дата початку дії
07.07.2020
Дата завершення дії
31.12.2020
Ціна договору
7`075`993.80 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
5`896`661.50 Гривня