Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 16.06.2020 16:57. Дата останніх змін - 22.08.2020 12:41

Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога» (Код за ДК 21:2015 48810000-9 Інформаційні системи) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-16-004654-b  
ID f4acdab256874a3ca5989bd378a93720  
Очікувана вартість закупівлі
15`907`900.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).  
Очікувана вартість закупівлі 15`907`900.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 159`079.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 477`237.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
16.06.20
Період уточнень
до 06.07.20
Період оскаржень
до 12.07.20
Подання пропозицій
до 16.07.20
Прекваліфікація
з 16.07.2020
Оскарження прекваліфікації
до 29.07.2020
Аукціон
29.07.20
Кваліфікація переможця
з 29.07.20
Пропозиції розглянуті
03.08.20
Завершена
22.08.20
24.06.2020, 16:51
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку медикаментів, просимо надати відповідь, у розрізі яких джерел фінансування відбувається закупівля або отримання медикаментів (у разі благодійної допомоги)? Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.06.2020, 10:57)
Доброго дня .Фінансування закупівлі медикаментів здійснює "Національна служба здоров'я України". Благодійна допомога отримується у натуральній формі.
24.06.2020, 16:52
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку медикаментів, просимо надати схему руху медикаментів по місцях зберігання в медичному закладі. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.06.2020, 12:12)
Доброго дня. Надаємо схему руху медикаментів: Імпорт(дебіт)- бухгалтерія - аптечне відділення-23 відділення ЕМД (сарший фельдшер)- 23пункта поповнення бригад-укладка бригади ЕМД. Експорт (кредит) аптечне відділення - 23 відділення ЕМД (сарший фельдшер)- 23 пункта поповнення бригад-бригади ЕМД.
24.06.2020, 16:54
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку медикаментів, просимо надати відповідь, який метод списання медикаментів використовується :
a. За балансовою вартістю
b. За середньозваженою собівартістю
Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.06.2020, 10:54)
Доброго дня. Списання медикаментів відбувається за середньозваженою собівартістю.
24.06.2020, 16:55
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку медикаментів, просимо надати відповідь,
чи ведеться на підприємстві облік ПДВ? Дякуємо.

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.06.2020, 10:59)
Доброго дня. Замовник веде на підприємстві облік ПДВ.
24.06.2020, 16:57
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку медикаментів, просимо надати відповідь чи враховуються або не враховуються суми податку на додану вартість, що сплачуються при отриманні (купівлі) медикаментів при операції надходження на склад? Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.06.2020, 11:04)
Доброго дня. При отриманні (купівлі) медикаментів при операції надходження на склад враховуються суми податку на додану вартість.
24.06.2020, 16:59
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку медикаментів, просимо надати відповідь чи ведеться партійний облік на підприємстві, чи потрібен облік медикаментів в розрізі термінів (строків) придатності? Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.06.2020, 11:09)
Доброго дня. Партійний облік медикаментів не ведеться. Облік медикаментів в розрізі термінів (строків) потрібен.
24.06.2020, 17:00
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку медикаментів,
просимо надати перелік первинної документації, яка використовується для ведення обліку медикаментів. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.06.2020, 11:57)
Доброго дня. Первинним документом для ведення обліку медикаментів існую накладна на товар від Постачальника яка відображає найменування, серію та терміни придатності, од. виміру, кількість, ціну без ПДВ,Суму без ПДВ, Ціну з ПДВ, Суму з ПДВ.
24.06.2020, 17:01
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку медикаментів, просимо надати
перелік необхідних регламентованих звітів в розрізі облікових періодів.

Дякуємо.

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.06.2020, 11:43)
Надаємо перелік необхідних регламентованих звітів в розрізі облікових періодів. 1. Звіт про надходження і відпуск (використання) лікарських засобів та медичних виробів (місяь, квартал, півріччя , річний. Реєстр отриманих прибуткових накладних (місяць,квартал,півріччя, річний). Реєстр виданих накладних (місяць,квартал,півріччя, річний).
25.06.2020, 16:13
Питання до модулю «Облік кадрів»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку кадрів просимо надати інформацію відносно обов'язкових до заповнення полів в особових картках працівників (підрозділ, посада, професія, тарифна ставка, обліковий склад, категорія персоналу, графік роботи, кваліфікаційна категорія, звання, дата прийому, посвідчення, додаткові посвідчення про інвалідність, пенсійний вік, освіта, військовий облік, тощо. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2020, 14:52)
Доброго дня! Перерахована вами інформація міститься в обліковій формі П-2. Окремо посвідчення про атестаційну категорію, проходження курсів підвищення кваліфікації, графіки посвідчення про інвалідність, пільгові категорії.
Облікова форма П-2 затверджена наказом Держкомстатом України від 25.12.2009 № 495.
Необхідно передбачити підготовку документів в паперовому та електронному вигляді для архівного зберігання відповідно до наказу Мінюсту України від 11.11.2014 № 1886/5.
25.06.2020, 16:14
Питання до модулю «Облік кадрів»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку кадрів просимо відповісти, в якому форматі: електронному, чи на паперових носіях відбувається документообіг між співробітниками відділу кадрів і службою підприємства, задіяною при нарахуванні заробітної плати? Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2020, 14:51)
Доброго дня! Як в паперовому так і електронному. Нормативними документами передбачено зберігання відомостей про заробітну плату в архіві установи 75 років.
25.06.2020, 16:15
Питання до модулю «Облік кадрів»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку кадрів просимо надати відповідь, яка служба в установі відповідає за складання та внесення змін в документах «Штатний розпис» та «Тарифікація»? Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2020, 14:50)
Доброго дня! Планово-економічний відділ та відділ кадрів.
25.06.2020, 16:15
Питання до модулю «Облік кадрів»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку кадрів просимо відповісти, чи потрібне ведення трудової книжки співробітників в електронному вигляді? Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2020, 14:49)
Доброго дня! На даний час нормативними документами не передбачено ведення електронної трудової книжки. Необхідно передбачити.
25.06.2020, 16:16
Питання до модулю «Облік кадрів»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку кадрів просимо надати відповідь яка служба здійснює контроль відповідності фактично відпрацьованого часу з нормами законодавства у розрізі ставок і графіків роботи? Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2020, 14:46)
Доброго дня! Планово-економічний відділ, відділ кадрів, бухгалтерія, медичний реєстратор відділення (підстанції).
25.06.2020, 16:17
Питання до модулю «Облік кадрів»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку кадрів просимо надати перелік найменувань наказів і розпоряджень, шаблони яких необхідні в електронному вигляді. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2020, 14:45)
Доброго дня! Наказ про прийняття, переведення, звільнення. Накази на дисциплінарне стягнення. Наказ про основний склад (зміна прізвища, професії, кваліфікаційну категорію, премії, доплати, догляд за дитиною до 3-х, 6-ти років, інваліди тощо). Накази про всі види відпусток. Накази про передачу справ та матеріальних цінностей. Цільові накази. Накази по військово-обліковому складу.
Користуємось Державною уніфікованою системою документації. Вимоги до оформлення документів – ДСТУ 4163-2003, Національного стандарту України та наказом Мінюсту України від 12.04.2012 № 578/5.
25.06.2020, 16:17
Питання до модулю «Облік кадрів»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку кадрів просимо відповісти, в якому форматі: електронному (за допомогою якого програмного продукту), чи на паперових носіях (особова карта) контролюються залишки відпусток? Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2020, 14:43)
Доброго дня! На паперових носіях форма П-2, необхідно в електронному вигляді.
25.06.2020, 16:18
Питання до модулю «Облік кадрів»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку кадрів просимо надати відповідь, які види додаткових відпусток надаються співробітниками. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2020, 14:41)
Доброго дня! Без збереження заробітної плати, по догляду за дитиною до 3-х років та 6-ти років, учаснику ЧАЕС, учаснику бойових дій, додаткова оплачувана відпустка як інваліду, навчальна, додаткова оплачувана відпустка матерям які самостійно виховують дітей, які мають 2-х і більше дітей до 14-ти та 18-ти років, дітей інвалідів, додаткова відпустка працівникам з ненормованим робочим днем, додаткова відпустка працівникам за особливий характер праці, додаткова відпустка працівникам з надання медичної допомоги та перевезення психічно хворих за особливий характер праці, додаткова відпустка медичним працівникам за безперервну роботу понад 3 роки.
25.06.2020, 16:18
Питання до модулю «Облік кадрів»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку кадрів просимо надати перелік необхідних регламентованих звітів в розрізі облікових періодів. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.06.2020, 14:33)
Доброго дня! Звіт про медичні кадри ф. № 17 (до 05.01. за попередній рік), звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів ф. № 10-ПІ ( не пізніше 01 березня після звітного періоду), «Про зайнятість, працевлаштування громадян що мають додаткові гарантії у сприянні у працевлаштування» (щороку не пізніше 01.02 після звітного року до Центру зайнятості Шевченківської РДА, звіт про заробітну плату за професіями окремих працівників ф. 7-ПВ (один раз на чотири роки), Інформація про кількість штатних одиниць, вакантних ставок та фізичних осіб (щоквартально), звіт про чисельність військовозобов’язаних, які заброньовані згідно з переліками посад і професій військовозобов’язаних, які підлягають бронюванню на період мобілізації та на воєнний час (один раз на рік на 01.01), ф. № 3- ПН «Звітність «Інформація про попиті на робочу силу (вакансія)».
30.06.2020, 15:38
Питання до технічної частини
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації схеми та опису процесів роботи служби ЕМД на всіх етапах екстреної медичної допомоги, в тому числі - облік лікувальних препаратів і матеріалів, просимо надати для уніфікації процесів роботи служби ЕМД на всіх етапах екстреної медичної допомоги, в тому числі – обліку лікувальних препаратів і матеріалів, схеми та опису процесів роботи служби ЕМД. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.07.2020, 15:49)
Доброго дня! Уніфікація процесів роботи служби ЕМД на всіх етапах надання екстреної медичної допомоги, в тому числі – облік лікувальних препаратів і матеріалів, схеми та опис процесів роботи служби ЕМД описані у додатку № 4 до тендерної документації.
30.06.2020, 15:39
Питання до технічної частини
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації опису яким чином, із застосуванням яких технічних засобів, API повинна бути забезпечена взаємодія служби екстреної медичної допомоги з іншими службами екстреного реагування, просимо надати інформацію, яка дозволить забезпечити взаємодію служби екстреної медичної допомоги з іншими службами екстреного реагування. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.07.2020, 15:52)
Доброго дня! Технічне завдання передбачає обмін інформацією з «Централь 103», з створеною в Україні службою «112», державними та відомчими ситуаційними центрами за узгодженими з ними протоколами. ПАК АС «ОДС ЕМД» архівує всі етапи виконання викликів та їх забезпечує архівацію відповідно до наказів МОЗ України від 17.11.2010 р. № 999, від 03.08.2000 р. № 189 «Про затвердження Регламенту подання інформації в функціональній системі Міністерства охорони здоров’я в межах Урядової інформаційно-аналітичної системи з питань надзвичайних ситуацій», сумісних наказів МОЗ України та МВС України від 03.04.2018 №275/600 «Про затвердження Інструкції Щодо організації взаємодії між Державною службою України з надзвичайних ситуацій і Міністерством охорони здоров’я України в разі виникнення надзвичайних ситуацій».
30.06.2020, 15:39
Питання до технічної частини
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації опису яким чином із застосуванням яких технічних засобів, API повинна бути забезпечена взаємодія служби екстреної медичної допомоги з іншими службами екстреного реагування, просимо надати інформацію, яка дозволить забезпечити взаємодію служби екстреної медичної допомоги з іншими службами екстреного реагування. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.07.2020, 15:52)
Доброго дня! Технічне завдання передбачає обмін інформацією з «Централь 103», з створеною в Україні службою «112», державними та відомчими ситуаційними центрами за узгодженими з ними протоколами. ПАК АС «ОДС ЕМД» архівує всі етапи виконання викликів та їх забезпечує архівацію відповідно до наказів МОЗ України від 17.11.2010 р. № 999, від 03.08.2000 р. № 189 «Про затвердження Регламенту подання інформації в функціональній системі Міністерства охорони здоров’я в межах Урядової інформаційно-аналітичної системи з питань надзвичайних ситуацій», сумісних наказів МОЗ України та МВС України від 03.04.2018 №275/600 «Про затвердження Інструкції Щодо організації взаємодії між Державною службою України з надзвичайних ситуацій і Міністерством охорони здоров’я України в разі виникнення надзвичайних ситуацій».
30.06.2020, 15:40
Питання до технічної частини
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації регламентів реагування для забезпечення вимоги «Відстежування виконання регламентів реагування», просимо надати регламенти реагування та надати інформацію за якими показниками відслідковувати виконання регламентів реагування. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.07.2020, 15:53)
Доброго дня! Регламенти реагування за показниками відслідковуються відповідно малюнку № 1 додатку № 4 до тендерної документації.
30.06.2020, 15:40
Питання до технічної частини
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо аналізу діяльності КНП «Центр ЕМД та МК» та його підрозділів за будь-який проміжок часу, просимо надати інформацію за якими критеріями та показниками потрібно проводити аналіз діяльності КНП «Центр ЕМД та МК» та його підрозділів. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.07.2020, 15:55)
Доброго дня! Аналіз діяльності Центрів ЕМД та МК регламентована формою 22/о, наказ МОЗ України від 17.11.2010 р. № 999.
30.06.2020, 15:41
Питання до технічної частини
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо організації управління КНП «Центр ЕМД та МК», забезпечення наступництва між ЦПМСД, стаціонарною службою і службою екстреної допомоги прохання надати цю інформацію. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.07.2020, 15:56)
Доброго дня! Контроль за зверненнями переданими для реагування регіональними ЗОЗ передбачений шляхом організації в них робочих місць згідно наказу МОЗ України від 05.06.2020 р. № 1311 «Про затвердження Примірного табеля оснащення структурних підрозділів системи екстреної медичної допомоги» та через «Централь 103».
30.06.2020, 15:42
Питання до технічної частини
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо організації контролю КНП «Центр ЕМД та МК» з боку регіональних ЗОЗ, прохання надати цю інформацію. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.07.2020, 15:57)
Контроль з боку регіональних ЗОЗ КНП «Центр ЕМД та МК» не передбачений. Жодний регіональний ЗОЗ не може здійснювати контроль за діяльністю КНП «Центр ЕМД та МК».
30.06.2020, 15:42
Питання до технічної частини
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо організації взаємодії з іншими екстреними службами, просимо надати цю інформацію. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.07.2020, 16:00)
Доброго дня! Технічне завдання передбачає обмін інформацією з «Централь 103», з створеною в Україні службою «112», державними та відомчими ситуаційними центрами за узгодженими з ними протоколами. ПАК АС «ОДС ЕМД» архівує всі етапи виконання викликів та забезпечує їх архівацію відповідно до наказу МОЗ України від 17.11.2010 р. № 999.
30.06.2020, 15:43
Питання до технічної частини
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо обміну оперативною інформацією під час реагування на виклики і обміну аналітичною і статистичною інформацією взаємодії між ПАК АС «ОДС ЕМД» ОДС екстрених служб України «101», «102», «104», «112» та інші, просимо надати аналітичну інформацію та протоколи обміну інформацією з екстреними службами України «101», «102», «104», «112» та інші. Дякуємо
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.07.2020, 16:01)
Доброго дня! Технічне завдання передбачає обмін інформацією з «Централь 103», з створеною в Україні службою «112», державними та відомчими ситуаційними центрами за узгодженими з ними протоколами. ПАК АС «ОДС ЕМД» архівує всі етапи виконання викликів та забезпечує їх архівацію відповідно до наказу МОЗ України від 17.11.2010 р. № 999.
30.06.2020, 15:43
Питання до технічної частини
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо взаємодії, обміну оперативною інформацією під час реагування на виклики і обміну аналітичною і статистичною інформацією між ПАК АС «ОДС ЕМД» Диспетчерських центрів, аварійних (муніципальних) і рятувальних служб, просимо надати аналітичну інформацію та протоколи обміну інформацією між Диспетчерськими центрами, аварійними (муніципальними) і рятувальними службами. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.07.2020, 16:01)
Доброго дня! Технічне завдання передбачає обмін інформацією з «Централь 103», з створеною в Україні службою «112», державними та відомчими ситуаційними центрами за узгодженими з ними протоколами. ПАК АС «ОДС ЕМД» архівує всі етапи виконання викликів та забезпечує їх архівацію відповідно до наказу МОЗ України від 17.11.2010 р. № 999.
30.06.2020, 15:44
Питання до технічної частини
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо обміну оперативною інформацією під час реагування на виклики і обміну аналітичною і статистичною інформацією взаємодії з державними та відомчими ситуаційними центрами, просимо надати аналітичну інформацію та протоколи обміну інформацією між ПАК АС «ОДС ЕМД», державними та відомчими ситуаційними центрами. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.07.2020, 16:03)
Доброго дня! Технічне завдання передбачає обмін інформацією з «Централь 103», з створеною в Україні службою «112», державними та відомчими ситуаційними центрами за узгодженими з ними протоколами. ПАК АС «ОДС ЕМД» архівує всі етапи виконання викликів та забезпечує їх архівацію відповідно до наказу МОЗ України від 17.11.2010 р. № 999.
30.06.2020, 15:44
Питання до технічної частини
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо дій системи в разі підтвердження виклику бригадою но не підтвердження водієм, просимо надати цю інформацію. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.07.2020, 16:04)
Доброго дня! Підтверджує отримання виклику керівник бригад ЕМД через передбачені засоби комунікації. Підтвердження отримання виклику водієм не передбачено.
30.06.2020, 15:45
Питання до технічної частини
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації що до відображення форми питань, обставин і орієнтовних наслідків НП в залежності від типу виклику та НС, реєстрації обставин НП при заповненні картки виклику, просимо надати цю інформацію. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.07.2020, 16:05)
Доброго дня! Реєстрація всіх звернень/викликів передбачена форма № 109/о, картка виклику, наказ МОЗ України від 17.11.2010 р. № 999.
Технічне завдання передбачає обмін інформацією з «Централь 103», з створеною в Україні службою «112», державними та відомчими ситуаційними центрами за узгодженими з ними протоколами. ПАК АС «ОДС ЕМД» архівує всі етапи виконання викликів та забезпечує їх архівацію відповідно до наказів МОЗ України від 17.11.2010 р. № 999, від 03.08.2000 р. № 189 «Про затвердження Регламенту подання інформації в функціональній системі Міністерства охорони здоров’я в межах Урядової інформаційно-аналітичної системи з питань надзвичайних ситуацій», сумісних наказів МОЗ України та МВС України від 03.04.2018 №275/600 «Про затвердження Інструкції Щодо організації взаємодії між Державною службою України з надзвичайних ситуацій і Міністерством охорони здоров’я України в разі виникнення надзвичайних ситуацій».
01.07.2020, 15:54
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, надайте, будь ласка, вичерпну інформацію щодо роботи з електронними формами «та інше»
Вимога технічної частини «За допомогою додаткового ППЗ пристрій забезпечує роботу з ОДС ЕМД для ведення обліку лікарських засобів та виробів медичного призначення, роботи з електронними формами 110 / о, 109 / о, 114 / о і 115 / о та інше»
Дякуємо!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.07.2020, 16:18)
Згідно зазначених вимог має бути передбачена можливість за допомогою додаткового ППЗ проводити облік лікарських засобів, виробів медичного призначення отримуючи інформацію з електронних форм 110 /о, 109/о, 114/ о і 115 / о.
01.07.2020, 15:55
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, надайте, будь ласка, інформацію щодо типу наявної АТС та її поточної версії. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.07.2020, 16:19)
В додатку 4 тендерної документації зазначені необхідні технічні вимоги для підключення ПАК АС «ОДС ЕМД» до існуючої АТС.
01.07.2020, 15:56
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, вкажіть, будь ласка, тип підключення до телекомунікаційної мережі загального користування, передачі даних загального користування. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.07.2020, 16:20)
В додатку 4 тендерної документації зазначені необхідні технічні вимоги для підключення ПАК АС «ОДС ЕМД» до телекомунікаційної мережі загального користування, передачі даних загального користування.
01.07.2020, 15:56
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, надайте, будь ласка, протокол підключення АТС до ПАК АС «ОДС ЕМД». Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.07.2020, 16:23)
В додатку 4 тендерної документації зазначені необхідні технічні вимоги для підключення ПАК АС «ОДС ЕМД» до існуючої АТС.
01.07.2020, 15:57
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, надайте, будь ласка, інформацію щодо конфігурації АТС ЦОДС та всіх підстанцій
• Кількість міських аналогових ліній
• Кількість протоколів PRI
• Кількість Ip каналів SiP
• Кількість каналів GSM, шлюзів
• Кількість системних телефонів
• Кількість аналогових телефонів
• Кількість IP телефонів
• Схема підключення ЦОДС та всіх підстанцій
Дякуємо!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.07.2020, 16:23)
В додатку 4 тендерної документації зазначені необхідні технічні вимоги для підключення ПАК АС «ОДС ЕМД» до існуючої АТС тощо.
02.07.2020, 12:29
Питання до розділу «Оцінка тендерної пропозиції»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику,
відповідно до п.1 Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено наступне: «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна». Разом з тим, у складі ТД зазначені і інші критерії, які звучать наступним чином: «…не обов'язково, але розглядається як перевага». Протиріччя в ТД у вигляді подібних «переваг» однозначно призведуть до неупередженості на етапі оцінки тендерних пропозицій, тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вилучити із вимог до обладнання тендерної документації пункти з «Перевагами», які суперечать критерію «Ціна»:
• «Ударостійкий і водонепроникний корпус відповідно до стандарту DIN 40050-9 (IP69K) (не обов'язково, але розглядається як перевага)»
• «Сертифікація по MIL-STD-810G (не обов'язково, але розглядається як перевага)»
• «Підтримка бездротової зарядки (не обов'язково, але розглядається як перевага)»
Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.07.2020, 13:49)
Доброго дня! В тендерну документацію будуть внесені зміни, що визначають характеристики обов'язковими.
02.07.2020, 12:33
Питання до технічної частини
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, виходячи з того, що планшетом\смартфоном повинно користуватися декілька співробітників передаючи його по зміні, вимогу щодо «Підтримка розблокування по обличчю» вважаємо абсурдною та вимагаємо надати логічне обґрунтування подібної вимоги або внести зміни до тендерної документації та вилучити із вимог до обладнання тендерної документації наступні рядки: «Підтримка розблокування по обличчю». Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.07.2020, 16:33)
Замовник згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» не зобов’язаний надавати пояснення та обґрунтування вимог, зазначених в тендерній документації.
02.07.2020, 12:39
Питання до технічної частини
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, на підставі яких нормативних документів Вами була визначена вимога «Постачання:…. Пакет сертифікатів на програмне забезпечення, що постачається»? Які сертифікати маються Вами на увазі? Вкажіть, будь ласка, назву органу подібної сертифікації. Порядок проведення сертифікації програмного забезпечення? Якими діючими нормативними актами це регламентується?
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити із вимог до обладнання тендерної документації наступні рядки: «Пакет сертифікатів на програмне забезпечення, що постачається.»
Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.07.2020, 16:34)
Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не зобов’язаний вказувати нормативні акти згідно яких надаються відповідні документи учасникам. Програмне забезпечення, як будь яка продукція повинна мати відповідні сертифікати».
02.07.2020, 12:42
Питання до технічної частини
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, на підставі яких нормативних документів Вами були визначені технічні вимоги та характеристики (якісні та кількісні) до переліку обладнання зазначеного у Додатку 4? Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.07.2020, 16:35)
Замовник згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі не зобов’язаний надавати пояснення та обґрунтування вимог, зазначених в тендерній документації.
02.07.2020, 12:46
Питання до технічної частини
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику.
Уважно вивчивши тендерну документацію ми звернули увагу на відсутність в ТД посилання на існуючі у Замовника проектні рішення (проект) на «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога» м. Києва і на те, що їх повинен розробити переможець конкурсних торгів вже після підписання договору. Проаналізувавши аналогічні закупівлі, які проводилися Центрами екстреної медичної допомоги в різних регіонах України, можна зробити висновок, що столичний «Центр ЕМД та МК» виявився єдиним, який здійснює закупівлю «ОДС» без розробленого проектного рішення (проекту). Чи є це на Ваш погляд нормальним і хто нестиме відповідальність за нецільове використання бюджетних коштів у разі, якщо бюджет закупівлі за підсумками держекспертизи або аудиту КМДА виявиться значно завищеним? Наприклад, у попередній закупівлі (ID: UA-2020-02-24-000617-b), яка не відбулась у зв’язку з дискваліфікацією учасників, Замовник планував придбати для «ОДС» повноцінне рішення Call Center на базі Avaya орієнтовною вартістю 7,5-8 млн. грн., а у ТД до нової закупівлі зазначено, що «підсистема АТС повинна являти собою віртуальну АТС», яка, за винятком телефонних терміналів та гарнітур, взагалі може бути безкоштовною (наприклад ASTERIX). При цьому бюджет закупівлі залишився без змін. Подібні речі були б неможливими у разі наявності у замовника розробленого проектного рішення (проекту) з позитивним висновком Держекспертизи. Якщо ми помиляємося і проектне рішення (проект) на «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога» м. Києва» все-таки існує, просимо повідомити, яким чином можливо з ним ознайомитися?
Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.07.2020, 16:38)
Замовник згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі не зобов’язаний надавати пояснення та обґрунтування вимог, зазначених в тендерній документації та порядок формування очікуваної вартості. Замовник не зобов’язаний коментувати викладені в вашому запитанні припущення, висновки та особисті думки.
03.07.2020, 14:04
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник, відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи.
У зв’язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров’я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту).Таким чином, інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем.
Згідно вимогі тендерної документації розробник ПЗ АС «ОДС ЕМД» повинен інтегрувати ПЗ АС «ОДС ЕМД» з ІАС «Централь 103». З боку ПЗ АС «ОДС ЕМД» до ІАС «Централь 103» згідно протоколів обміну інформацією повинні передаватися оброблені персональні данні співробітників КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва».
Згідно Закону України «Про захист персональних даних» обробка персональних даних без згоди громадянина недопустимо, тому вимагаємо підтвердить відповідним документом що передача персональних даних співробітників КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» з ПЗ АС «ОДС ЕМД» в ІАС «Централь 103» є правомірною і не порушує відповідні статті Закону України «Про захист персональних даних» або вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вилучити із вимог.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.07.2020, 16:39)
Впровадження програмного продукту «Централь-103» та приєднання до нього Центрів ЕМД та МК передбачене наказом МОЗ України № 87-адм від 17.08.2018 року.
06.07.2020, 11:47
Роз'яснення до тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Питання 1. В додатку 4 до ТД вказано, що загальна кількість робочих місць вказано 50 шт., але кількість ІР телефонів вказано 25+95 шт.
Просимо зробити уточнення кількості ІР телефонів.
Питання 2. Шановний Замовник, вимогами ТД передбачено постачання моноблоків. Просимо надати згоду на можливість заміни моноблока на комплект: монітор + мікрокомп'ютер.
Питання 3. Шановний Замовник, згідно пунктів 3.2, 3.3 «Таблиця 1. Календарний план постачання», Додатків 2 та 6, чи правильно ми розуміємо, що вираз: « Проект з позитивним висновком експертизи» – треба розуміти, як створення системи згідно з діючим ГОСТ 34-201-89 та ГОСТ 34.601-90, який буде мати експертній висновок/звіт?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.07.2020, 13:56)
Доброго дня! 1.Підтверджуємо кількість ІР телефонів зазначену в тендерній документації. 2. Замовник може розгляну пропозиції, якщо обладнання буде мати відповідні технічні характеристики зазначені в Додатку 4 , а саме в таблиці "Перелік обладнання, що закуповується в складі ПАК "АС"ОДС ЕМД", його характеристики і кількість". 3. Так.
06.07.2020, 13:47
Зміни у Вимогах
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! У травні 2019р. КП «Центр ЕМД та МК» м. Києва здійснив закупівлю послуг «Розробка вимог до Автоматизованої інформаційно-диспетчерської системи «Швидка медична допомога», код за ДК 021:2015 72220000-3 «Консультаційні послуги з питань систем та технічних питань» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-18-000600-a), яка має безпосереднє відношення до актуальної закупівлі товару Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога» (Код за ДК 21:2015 48810000-9 Інформаційні системи). За підсумками зазначених торгів переможець торгів (КП ГІОЦ) розробив Вимоги до АІДС «Швидка медична допомога», на підставі яких було розроблено технічні рішення для раніше оголошених замовником конкурсних торгів «Закупівля товарів «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»», які не відбулися. Прохання надати можливість учасникам процедури закупівлі ознайомитися із розробленими «Вимогами», так як станом на сьогодні це єдиний офіційний документ, який мав би легалізувати Технічні рішення на закупівлю товарів «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»», наведені у Додатку №4 до ТД. Якщо у офіційно розроблені «Вимоги» були внесені зміни, просимо повідомити ким та на якій підставі це було зроблено та ознайомити з ними учасників. Дякуємо.

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.07.2020, 14:00)
Доброго дня! Запитувана Вами інформація, є такою яка призначена виключно для службового користування, відноситься до конфіденційної інформації та комерційної таємниці та розголошенню не підлягає.