Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.05.2020 16:41. Дата останніх змін - 16.06.2020 12:54

ПОСЛУГИ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ВНУТРІШНІХ ПРИМІЩЕНЬ І СИСТЕМ ЕНЕРГОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БУДІВЛІ УЧБОВОГО КОРПУСУ КВНЗ "ХАРКІВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ" ЗА АДРЕСОЮ: м. ХАРКІВ, ВУЛ. ПУШКІНСЬКА, 24 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-25-001827-c  
ID 0d3fd24bae5741819840938108bab803  
Очікувана вартість закупівлі
143`050.80 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Вимоги до предмета закупівель: «Послуги щодо поточного ремонту внутрішніх приміщень і систем енергозабезпечення учбового корпусу будівлі комунального вищого навчального закладу "Харківська академія неперервної освіти ", за адресою: м. Харків, вул. Пушкінська, 24» 1. Технічне завдання: 1.1. Об’єми послуг: № п/п Найменування Одиниця вимiру Кiлькiсть Примітка 1 2 3 4 5 Кабінет №19, 20 1 Демонтаж вимикачів, розеток од 36,0 2 Укладання плит стельових в каркас стелі "Армстронг" (Демонтаж) м2 33,0 3 Улаштування каркасу підвісних стель "Армстронг" (Демонтаж) м2 33,0 4 Розбирання дерев'яних плінтусів м 42,0 5 Демонтаж відкритої електропроводки м одного проводу 44,0 6 Улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами [фальшстіни] по металевому каркасу м2 78,0 7 Заповнення каркасів стін мінераловатними плитами при товщині заповнення 50 мм м2 -78,0 8 Улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами [фальшстіни] по металевому каркасу м2 43,4 9 Улаштування обшивки укосів гіпсокартонними і гіпсоволокнистими листами з кріпленням шурупами з улаштуванням металевого каркасу без утеплення м2 3,2 10 Суцiльне шпатлювання внутрiшнiх стiн шпатлiвками KNAUF за два рази: шпатлювання стiн по поверхнi з гiпсокартону м2 121,6 11 Обклеювання шпалерами тисненими та щільними м2 121,6 12 Прокладання проводів при схованій проводці в порожнинах перекриттів і перегородок м проводу 143,0 13 Установлення блоків з кількістю установлюваних апаратів [вимикачів і штепсельних розеток] 4 шт од 12,0 14 Установлення вимикачів утопленого типу при схованій проводці, 2-клавішних од 2,0 15 Улаштування каркасу підвісних стель "Армстронг" м2 33,0 16 Укладання плит стельових в каркас стелі "Армстронг" м2 33,0 17 Улаштування плінтусів полівінілхлоридних на шурупах м 42,0 18 Суцiльне шпатлювання внутрiшнiх укосів шпатлiвками KNAUF за два рази: шпатлювання укосів по обштукатуренiй поверхнi м2 11,48 19 Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами укосів, підготовлених під фарбування м2 11,48 Водопостачання та опалення 20 Демонтаж радіаторів масою до 80 кг од 7,0 21 Установлення опалювальних радіаторів сталевих кВт радіаторів 14,5 22 Прокладання трубопроводу опалення з труб поліетиленових (поліпропіленових) діаметром 20 мм м трубопроводу 18,0 23 Прокладання трубопроводу опалення з труб поліетиленових (поліпропіленових) діаметром 25 мм м трубопроводу 26,0 24 Прокладання трубопроводу опалення з труб поліетиленових (поліпропіленових) діаметром 32 мм м трубопроводу 4,0 1.2. Умови надання послуг : - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Робота на ринку, надання послуг щодо ремонту будівель та споруд. 2. Вимоги щодо пропозиції 2.1. Обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі тендерної пропозиції Учасника. В акті обов’язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підписання цього акту. 2.2. Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформацією та документами, що вимагаються згідно з умовами цієї документації. 2.3. Пропозиція повинна бути розміщена на електронному майданчику до закінчення строку подання пропозицій. У разі відсутності всіх документів на майданчику Замовник відхиляє пропозицію Учасника. 2.4. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом одного робочого дня після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику окремим додатковим файлом лише остаточну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлену згідно з Додатком 1 завірену підписом уповноваженої особи. У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) Замовник може відхилити таку пропозицію. 3. Пропозиція повинна складатися з: 3.1. Договірна ціна з розрахунками, проект календарного плану виконання робіт та копія підписаного з обох сторін акту огляду об’єкту. 3.2. Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше). 3.3. У разі, якщо учасником є фізична особа або фізична особа-підприємець – копіями сторінок (1, 2, 3 та прописка) паспорту громадянина (у разі, якщо підписувати пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально посвідчену довіреність, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис про позиції та/або договору про закупівлю). 3.4. Копії статуту або іншого установчого документу в останній редакції. У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника (для юридичних осіб). 3.5. Копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість), видану не раніше двадцятиденної давнини відносно дати виходу оголошення про проведення цих торгів 3.6. Ліцензії або інший документ, який підтверджує право на зайняття видом господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі. 3.7. Відомості/довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій, видані не раніше двадцятиденної давнини відносно дати виходу оголошення про проведення цих торгів. 3.8. Оригінал довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, видані не раніше двадцятиденної давнини відносно дати виходу оголошення про проведення цих торгів. 3.9. Довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана не раніше двадцятиденної давнини відносно дати виходу оголошення про проведення цих торгів. Довідка/довідки повинні бути надані зі всіх обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, у яких в Учасника наявні рахунки. Надати у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах з зазначенням всіх існуючих відкритих рахунків), видану не раніше дати виходу оголошення про проведення цих торгів. 4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг з поточного ремонту та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 4.1. Довідка (складена в довільній формі), яка містить інформацію про наявність власного або залученого обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг з поточного ремонту, який є предметом закупівлі, із зазначенням переліку наявного обладнання та матеріально-технічної бази, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою. У даній довідці має бути обов’язково зазначено підстави використання або залучення, термін експлуатації, відомості про технічний стан обладнання та матеріально-технічної бази, наявну кількість та місцезнаходження. 4.2. Довідка (складена в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; посади, кваліфікації; досвіду роботи (стажу роботи), завірена підписом уповноваженої особи Учасника. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені учасником до виконання умов договору, посади (або професії), кваліфікації, умови працевлаштування (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом; робота за трудовим договором/цивільно-правовою угодою; тощо), досвіду роботи. 5. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 5.1. Довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору/договорів із зазначенням інформації про дату укладення та номер договору; назви контрагента, з яким було укладено договір; відповідальних осіб за виконання робіт з боку контрагента, контактного телефону; року/років виконання договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою. 5.2. Оригінал/копія позитивного листа-відгуку за підписом керівника контрагента, з яким було укладено договір, щодо підтвердження виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, адресований Замовнику. Відгук має містити інформацію про номер та дату укладення , строк виконання , строк дії ,строк виконання відповідного договору, щодо виконання якого надається відповідний відгук, інформацію про найменування та обсяг виконаних робіт контрагенту, інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору в частині якісних (технічних, тощо) вимог до предмету договору, своєчасності та повноти виконання робіт згідно з договором. 5.3. Оригінали або копії, завірені підписами уповноважених осіб обох сторін, аналогічного договору ,зазначеного у довідці. Учасник додає копії актів виконаних робіт КБ-2 та копії довідок форми КБ-3 по зазначених об’єктах/у 6. Вимоги до документів, що входять до складу пропозиції 6.1. Документи, що входять до складу пропозиції повинні бути скановані по порядку, у форматі PDF (Portable Document Format). 6.2. Сканований документ повинен бути розбірливим та читабельним. Склала Завідувач ЕГВ О.А. Гур’єва Перевірила Проректор з АГР Н.А. Панасенко [посада, підпис (ініціали, прізвище)] Віза: Кіт Т.М.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальний вищий навчальний заклад "Харківська академія неперервної освіти"  
Очікувана вартість закупівлі 143`050.80 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 715.25 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Закупівля оголошена
25.05.20
Період уточнень
до 28.05.20
Подання пропозицій
до 04.06.20
Аукціон
05.06.20
Кваліфікація переможця
з 05.06.20
Пропозиції розглянуті
з 09.06.20
Завершена
16.06.20
Наразі немає жодного запитання від учасників