Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.05.2020 12:44. Дата останніх змін - 04.06.2020 10:36

ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект шкільних меблів для молодших класів)

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-22-002956-c  
ID dcddea7e5712426ba3b5457a29def80e  
Очікувана вартість закупівлі
123`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42296060. 4. Місцезнаходження замовника: 74822, Херсонська обл., Каховський район, смт. Любимівка, вул. Центральна, буд. 38. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Сад Ірина Миколаївна, уповноважена особа, телефон +380986546962, e-mail: Osvita_lub@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Комплект шкільних меблів для молодших класів. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: Ергономічність:Комплект учнівський 1-місний з полицею з регулюванням по висоті Усього 82 комплекти (до комплеків входять 82 парти та 82 стільці – 164 одиниці) Місце поставки: 74822, Херсонська обл., Каховський район, смт. Любимівка, вул. Центральна, буд. 38 - наявність підставок для технічних засобів навчання, - від 1до 6 групи зросту, - регулювання висоти та куту нахилу, - підставки для ручок, олівців, - висувна полиця 1.Наявність підставок для технічних засобів навчання 2.Можливість регулювання висоти та куту нахилу: стіл учнівський (параметри) - Стільниця трапецієвидної форми та з вирізом з боку учня; - кути стільниці повинні бути зашліфовані або заоваленіR=10-30мм - регулювання висоти столу, - при нахилі стільниці висота її краю, зверненого до учня ≤10мм, заокруглені кути стільниці. Краї стільниці оббиті товстою пластиковою кромкою; Підставки для приладдя на стільниці (лоток та отвір під стакан); Регулювання кута нахилу стільниці (від 00 до 70); Ніжки регулюються по висоті (3-5 кат.); Гачок для портфелів; Швидка трансформація для групової роботи (коло діаметром 2,82 м в кількості 10 шт.); стілець учнівський (параметри) - кути сидіння та спинки повинні бути зашліфовані або заовалені R=10-30мм - сидіння може бути пласким або мати заглибину, - спинка може бути з радіусом в плані або пряма, - кут нахилу сидіння від 0 º до 4 º , - кут нахилу спинки від 95 º до 106 º. Заокруглені кути спинки та сидіння; Ніжки регулюються по висоті (3-5 кат.);В частині ергономічності. Безпечність:-виготовлення виробів з матеріалів дозволених МОЗ України, -стійкість конструкції, -відсутність гострих кутів, -матове покриття стільниці . Вимоги, що забезпечують безпеку при експлуатації меблів для учбових закладів згідно ДСТУ ГОСТ 22046 : 2004 п.4.1 – типи і функціональні розміри; 5.2.4. – ступінь блиску робочих поверхонь; 5.2.11 – показники, що контролюють по виробам меблів 5.2.13 – оформлення висновків СЕЕ на меблеві вироби; 5.2.14 – стійкість корпусних меблів ГОСТ 11015-93 столи учнівські. Типи та функціональні розміри. 2.1.- учнівські столи повинні виготовлятись семи розмірів та мати кольорове маркування; 2.5. – столи типу II повинні регулюватись на 5 розмірів та на 3 розміри 3-7 та 3-5; 5-7 Форма та розмір:додержання умов ДСТУ ГОСТ22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» У частині форми та розміру. Відповідність виготовлення виробів ДСТУ ГОСТ22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови». Стіл 700*585*640-760 мм; Стілець 380*448*736-816 (h= 380-460) мм; Міцність:довговічність, стійкість до миючих засобів, збільшити гарантійний термін для виробів, -використання миючих та дезинфікуючих засобів лише природного походження (Органік) У частині міцності. Збільшити гарантійний термін для виробів, -використання миючих та дезинфікуючих засобів лише природного походження (Органік) Вага: конструкція повинна забезпечувати швидку трансформацію та переміщення виробів,У частині ваги. Конструкція виробів повинна забезпечити при оптимальній вазі можливість швидкої трансформації та переміщення виробів. Вага менше 10 та 4 кг. Колір:-покриття фасад-них та лицьових поверхонь світлими відтінками теплих кольорів,У частині кольору. Покриття фасадних та лицьових поверхонь світлими відтінками теплих кольорів Колір ДСП- бук; Колір ніжки – світло-зелений; Естетичність:У частині естетичності. Дизайном та конструкцією виробів повинні займатись фахівці (дизайнери, конструктори) Ціна:У частині ціни. Доступна договірна ціна 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 164 (сто шістдесят чотири) одиниці. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Херсонська обл., Каховський район, смт. Любимівка, вул. Центральна, буд. 38. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.08.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 123 000,00 грн. (сто двадцять три тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «28» травня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «02» червня 2020 року час 0000 год 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 230,00 грн. (одна тисяча двісті тридцять гривні 00 копійок) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 24. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛЮБИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КАХОВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 123`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`230.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
22.05.20
Період уточнень
до 28.05.20
Подання пропозицій
до 02.06.20
Аукціон
02.06.20
Кваліфікація переможця
з 02.06.20
Торги відмінено
04.06.20

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Комплект шкільних меблів для молодших класів
Класифікація за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, вул. Центральна, буд. 38
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.08.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 164 одиниця

Тендерна документація

Нетипізований документ
ОГОЛОШЕННЯ(1).pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.05.2020 12:44
Версія документу від: 22.05.2020 12:44
ID: d1235d47349841d8817ff8d45f3b06e5
Нетипізований документ
ДОДАТОК_1_відомості_про_учасника_Форма_пропозицiя.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.05.2020 12:45
Версія документу від: 22.05.2020 12:45
ID: 9dfa38e9a5a0459dbf0c95bb7b6c7330
Нетипізований документ
ДОДАТОК_2__Квалiфiкацiйнi_вимоги_до_учасника.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.05.2020 12:45
Версія документу від: 22.05.2020 12:45
ID: ef9fb17911564eafa4e721dbc6979c3f
Нетипізований документ
ДОДАТОК_3_проект_договору.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.05.2020 12:45
Версія документу від: 22.05.2020 12:45
ID: 2326010d0c9e480eab1e8c95b1d70626
Нетипізований документ
ДОДАТОК_4.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.05.2020 12:45
Версія документу від: 22.05.2020 12:45
ID: 7457071d7ca847fc8cda7b9de24c92a0
Нетипізований документ
Документацiя.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.05.2020 12:45
Версія документу від: 22.05.2020 12:45
ID: 434f13e52f0a402191def8741bab7246
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.05.2020 12:46
Версія документу від: 22.05.2020 12:46
ID: 18104712428e41d8a6386e852a5b938e
Нетипізований документ
audit_dcddea7e5712426ba3b5457a29def80e.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.06.2020 15:42
Версія документу від: 02.06.2020 15:42
ID: e626afb1ff6b42a89335758b89768f77
Нетипізований документ
audit_dcddea7e5712426ba3b5457a29def80e.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.06.2020 15:42
Версія документу від: 02.06.2020 15:42
ID: e626afb1ff6b42a89335758b89768f77

Параметри тендеру

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 28.05.2020 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 28.05.2020 00:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.06.2020 00:00  
Дата початку аукціону 02.06.2020 15:15 - 02.06.2020 15:42  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛЮБИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КАХОВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42296060  
Юридична адреса 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, буд. 38  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 02.06.2020 15:42
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
67`994.40
Гривня з ПДВ
2
ПП "ТК - РЕНЕССАНС"
ID: 3aa38424dae34bdab3cea0d742ee7440
107`700.00
Гривня з ПДВ
3
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
ID: a00e61d964f5427abb46ef17d7a13547
82`198.44
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
67`994.40
Гривня з ПДВ
На розгляді
02.06.2020 15:42
2
82`198.44
Гривня з ПДВ
У черзі
3
107`700.00
Гривня з ПДВ
У черзі