Процедура закупівлі оголошена 17.04.2020 16:26. Дата останніх змін - 08.06.2020 00:02
Офісні меблі різні -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-04-17-005578-a | |
| ID | 3cd67ea4d26740d79266b6ebb2c296d4 |
Очікувана вартість закупівлі
3`084`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Офісні меблі різні Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Національний університет біоресурсів і природокористування України | |
| Очікувана вартість закупівлі | 3`084`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 30`000.00 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 90`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
17.04.20
Період уточнень
до 25.04.20
Період оскаржень
до 01.05.20
Подання пропозицій
до 05.05.20
Аукціон
06.05.20
Кваліфікація переможця
з 06.05.20
Пропозиції розглянуті
з 28.05.20
Закупівля не відбулась
08.06.20
23.04.2020, 16:24. ID: UA-2020-04-17-005578-a.a1
Вимога (Скарга)
Усунення дискримінаційних вимог
Національним університетом біоресурсів і природокористування України (надалі – Замовник) оголошено закупівлю ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі різні), Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-17-005578-a та надана документація якою було визначено певні дискримінаційні положення, а саме:
1. Відповідно до вимог Тендерної документації учасник має надати копії чинного на дату розкриття сертифікату відповідності виробника меблів ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри." на товар що пропонується, засвідчена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника.
2. Відповідно до вимог Тендерної документації учасник має надати копії чинного на дату розкриття висновку ДСЕЕ на товар, що пропонується, ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри." де сферою застосування є приміщення вищих навчальних закладів, засвідченої печаткою та підписом уповноваженої особи виробника та протокол випробувань, виданий акредитованою на випробування меблів випробувальною лабораторією на відповідність товару ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри.".
Відповідно до чинного законодавства товар, а саме предмет закупівлі ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, має відповідати ДСТУ ГОСТ 16371:2016 "Меблі загальні технічні умови."
Згідно з Розділом 1 ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови»: «сфера застосування» та Додатком А: «Види меблів, на які розповсюджується дія даного стандарту» зазначений ДСТУ ГОСТ розповсюджується на побутові меблі і меблі для громадських місць, що виробляється підприємствами різних форм власності, а також індивідуальними виробниками.
Також, у Додатку А: «Види меблів, на які розповсюджується дія даного стандарту» зазначено, що дія даного стандарту розповсюджується на тумби, антресолі, шафи.
Отже, вимога щодо відповідності ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри." є дискримінаційною, оскільки вказаний стандарт не включає в себе види меблів, що є предметом закупівлі та обмежує коло потенційних учасників.
Також, повідомляємо, що згідно з вимогами чинного законодавства з 01.01.2018 відсутня обов’язкова сертифікація продукції. що виконувалась відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту.
Чинним законодавством не встановлено обов’язок сертифікувати товар, що є предметом закупівлі.
Враховуючи вище вказане, можна дійти висновку, що встановлення дискримінаційної вимоги вчинено умисно, з метою обмеження кількість майбутніх учасників по закупівлі. Встановлення таких дискримінаційних вимог призводить до зменшення конкуренції та лобіюванню інтересів заздалегідь визначеного переможця.
Нагадуємо Замовнику, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України " Про публічні Закупівлі" (надалі-Закон). Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. При цьому, як передбачено законодавцем у ч. 3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників. З огляду на вищезазначене, замовник не повинен встановлювати таких вимог, які обмежували б конкуренцію та призводили до дискримінації учасників.
А тому перелік документів, які підтверджують інформацію учасників про відповідність їх тому чи іншому кваліфікаційному критерію, хоч і визначає замовник самостійно, проте, обов’язково відповідно до принципів, установлених ст. 5 Закону.
Вимагаємо виключити вимоги щодо відповідності предмету закупівлі ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри." з документації з метою розширення кола потенційних учасників.
1. Відповідно до вимог Тендерної документації учасник має надати копії чинного на дату розкриття сертифікату відповідності виробника меблів ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри." на товар що пропонується, засвідчена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника.
2. Відповідно до вимог Тендерної документації учасник має надати копії чинного на дату розкриття висновку ДСЕЕ на товар, що пропонується, ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри." де сферою застосування є приміщення вищих навчальних закладів, засвідченої печаткою та підписом уповноваженої особи виробника та протокол випробувань, виданий акредитованою на випробування меблів випробувальною лабораторією на відповідність товару ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри.".
Відповідно до чинного законодавства товар, а саме предмет закупівлі ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, має відповідати ДСТУ ГОСТ 16371:2016 "Меблі загальні технічні умови."
Згідно з Розділом 1 ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови»: «сфера застосування» та Додатком А: «Види меблів, на які розповсюджується дія даного стандарту» зазначений ДСТУ ГОСТ розповсюджується на побутові меблі і меблі для громадських місць, що виробляється підприємствами різних форм власності, а також індивідуальними виробниками.
Також, у Додатку А: «Види меблів, на які розповсюджується дія даного стандарту» зазначено, що дія даного стандарту розповсюджується на тумби, антресолі, шафи.
Отже, вимога щодо відповідності ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри." є дискримінаційною, оскільки вказаний стандарт не включає в себе види меблів, що є предметом закупівлі та обмежує коло потенційних учасників.
Також, повідомляємо, що згідно з вимогами чинного законодавства з 01.01.2018 відсутня обов’язкова сертифікація продукції. що виконувалась відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту.
Чинним законодавством не встановлено обов’язок сертифікувати товар, що є предметом закупівлі.
Враховуючи вище вказане, можна дійти висновку, що встановлення дискримінаційної вимоги вчинено умисно, з метою обмеження кількість майбутніх учасників по закупівлі. Встановлення таких дискримінаційних вимог призводить до зменшення конкуренції та лобіюванню інтересів заздалегідь визначеного переможця.
Нагадуємо Замовнику, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України " Про публічні Закупівлі" (надалі-Закон). Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. При цьому, як передбачено законодавцем у ч. 3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників. З огляду на вищезазначене, замовник не повинен встановлювати таких вимог, які обмежували б конкуренцію та призводили до дискримінації учасників.
А тому перелік документів, які підтверджують інформацію учасників про відповідність їх тому чи іншому кваліфікаційному критерію, хоч і визначає замовник самостійно, проте, обов’язково відповідно до принципів, установлених ст. 5 Закону.
Вимагаємо виключити вимоги щодо відповідності предмету закупівлі ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри." з документації з метою розширення кола потенційних учасників.
Шановний учаснику! Враховуючи, що меблі закуповуються за державні кошти для державного закладу освіти, відповідальність за якість несе замовник. А якість і відповідність меблів стандарту України може бути підтверджена Сертифікатом відповідності, чинним на момент виготовлення меблів. І відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Виробництво меблів регламентується ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови». А в додатку А : Види меблів на, які розповсюджуються дія даного стандарту. Але вищезазначений стандарт не передбачає дотримання розмірів офісних меблів. Ця позиція виписана в ДСТУ CEN/TR 14073-1:2007 «Меблі для адміністративних приміщень зберігальні». Наголошуємо, зазначена вимога встановлена з метою підтвердження технічних та якісних характеристик товару, які впливають в подальшому на безпечність та тривалість експлуатації. Виходячи з вищенаведеного, не зрозуміло, яким чином дана вимога порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», дана вимога стосується усіх учасників та процес проведення процедури відкритих торгів також залишається однаковим для усіх учасників
Відповідь замовника: 27.04.2020 16:46
Тип відповіді: Відхилено
Шановний учаснику! Враховуючи, що меблі закуповуються за державні кошти для державного закладу освіти, відповідальність за якість несе замовник. А якість і відповідність меблів стандарту України може бути підтверджена Сертифікатом відповідності, чинним на момент виготовлення меблів. І відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Виробництво меблів регламентується ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови». А в додатку А : Види меблів на, які розповсюджуються дія даного стандарту. Але вищезазначений стандарт не передбачає дотримання розмірів офісних меблів. Ця позиція виписана в ДСТУ CEN/TR 14073-1:2007 «Меблі для адміністративних приміщень зберігальні». Наголошуємо, зазначена вимога встановлена з метою підтвердження технічних та якісних характеристик товару, які впливають в подальшому на безпечність та тривалість експлуатації. Виходячи з вищенаведеного, не зрозуміло, яким чином дана вимога порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», дана вимога стосується усіх учасників та процес проведення процедури відкритих торгів також залишається однаковим для усіх учасників
Дата виконання рішення замовником: 27.04.2020 16:46
Не задоволена