Процедура закупівлі оголошена 10.04.2020 13:28. Дата останніх змін - 31.07.2020 14:15
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190201 Буринь - Михайлівка - Миколаївка, км 0+400 - км 1+900 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-04-10-001451-a | |
| ID | 692c8d5ee75e4e2a8b33aa3964d6224e |
Очікувана вартість закупівлі
12`355`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Державне підприємство "Дороги Сумщини" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 12`355`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 61`775.00 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 61`775.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
10.04.20
Період уточнень
до 01.05.20
Період оскаржень
до 07.05.20
Подання пропозицій
до 11.05.20
Прекваліфікація
з 11.05.2020
Оскарження прекваліфікації
до 12.07.2020
Аукціон
13.07.20
Кваліфікація переможця
з 13.07.20
Пропозиції розглянуті
14.07.20
Завершена
31.07.20
15.04.2020, 12:04
щодо підготовки тендерних пропозицій
Загальне запитання щодо оголошення
У розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пунктом 6 «Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено «у складі пропозиції учасником надається довідка про зобов’язання виконати роботи/надати послуги, передбачені Технічним завданням до тендерної документації з інформацією про якісні показники, що будуть досягнуті при виконанні робіт/надання послуг з зазначенням сертифікованого/атестованого фахівця/організації, які мають підтвердити якість виконаних робіт/наданих послуг ( в якості підтвердження залучення такого фахівця/організації у складі тендерної пропозиції надається відповідний договір, дійсний протягом всього строку виконання договору про закупівлю).» Питання – якого фахівця має на увазі Замовник? Якщо мається на увазі фахівця х технічного нагляду, то чи є правомірним вимагати залучення такого фахівця зі сторони виконавця? А якщо головний інженер має сертифікат тех.нагляду, він же є відповідальним на об’єкті від Підрядника, то, виходячи з вимог Замовника про підготовку тендерної пропозиції, ніяких обмежень немає щодо заключення з таким спеціалістом відповідного договору? Надайте, будь ласка, пояснення стосовно даної вимоги тендерної документаці.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.04.2020, 15:27)
Пунктом 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вказано, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надана у Додатку 6 до тендерної документації.
Додатком 6 визначені якісні показники, що повинні бути досягнуті на об’єкті ремонту в результаті виконання робіт, а саме: коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки.
У складі пропозиції учасником надається довідка про зобов’язання виконати роботи/надати послуги, передбачені Технічним завданням до тендерної документації з інформацію про якісні показники, що будуть досягнуті при виконанні робіт/наданні послуг з зазначенням сертифікованого/атестованого фахівця/організації, які мають підтвердити якість виконаних робіт/наданих послуг (в якості підтвердження залучення такого фахівця/організації у складі тендерної пропозиції надається відповідний договір, дійсний протягом всього строку виконання договору про закупівлю).
Таким чином учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація про сертифікованого/атестованого фахівця/організації, які мають підтвердити якість виконаних робіт/наданих послуг (показників якості, визначених Додатком 6 до тендерної документації). В якості підтвердження залучення такого фахівця/організації у складі тендерної пропозиції надається відповідний договір, дійсний протягом всього строку виконання договору про закупівлю.
Додатком 6 визначені якісні показники, що повинні бути досягнуті на об’єкті ремонту в результаті виконання робіт, а саме: коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки.
У складі пропозиції учасником надається довідка про зобов’язання виконати роботи/надати послуги, передбачені Технічним завданням до тендерної документації з інформацію про якісні показники, що будуть досягнуті при виконанні робіт/наданні послуг з зазначенням сертифікованого/атестованого фахівця/організації, які мають підтвердити якість виконаних робіт/наданих послуг (в якості підтвердження залучення такого фахівця/організації у складі тендерної пропозиції надається відповідний договір, дійсний протягом всього строку виконання договору про закупівлю).
Таким чином учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація про сертифікованого/атестованого фахівця/організації, які мають підтвердити якість виконаних робіт/наданих послуг (показників якості, визначених Додатком 6 до тендерної документації). В якості підтвердження залучення такого фахівця/організації у складі тендерної пропозиції надається відповідний договір, дійсний протягом всього строку виконання договору про закупівлю.
16.04.2020, 17:33
щодо питання опублікованого 15,04,2020 о 12:04
Загальне запитання щодо оголошення
Замовнику, надайте чітку відповідь на питання, яке було опубліковане 15,04,2020 о 12:04! якого саме сертифікованого спеціаліста Ви бажаєте бачити? це має бути спеціалість з тех.нагляду? чи сертифіках якого змісту має бути???
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.04.2020, 14:47)
До тендерної документації були внесені відповідні зміни
16.04.2020, 21:01
щодо дати листа
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо чітко вказати дату, від якої має бути надано лист-відгук. Це дата після оголошення тендеру чи може бути дата після виконання договору. Уточнення: договір виконано в 2017 рокі і лист-відгук надано 2017 роком відразу після виконання договору. Надайте роз’яснення .
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.04.2020, 15:40)
Вимоги щодо змісту та способу подання документів, передбачених тендерною документацією та зокрема, відгуку (-ків) замовника послуг/робіт за аналогічним (-ми) договором (-ами) містяться в п. 1 тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та в Додатку 4 до тендерної документації «Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
17.04.2020, 09:26
Вимога щодо виключення неправомірних положень тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
В розділі 6. ТД. Вимагається «У складі пропозиції учасником надається довідка про зобов’язання виконати роботи/надати послуги, передбачені Технічним завданням до тендерної документації з інформацію про якісні показники, що будуть досягнуті при виконанні робіт/наданні послуг з зазначенням сертифікованого/атестованого фахівця/організації, які мають підтвердити якість виконаних робіт/наданих послуг (в якості підтвердження залучення такого фахівця/організації у складі тендерної пропозиції надається відповідний договір, дійсний протягом всього строку виконання договору про закупівлю)». Відповідно до вимог СОУ 45.2-00018112-028:2008 Організація контролю якості будівництва і ремонту автомобільних доріг здійснюється згідно розділу 8 ДБН А.3.1-5 і частини II ДБН В.2.3-4. Контроль якості складається з трьох обов'язкових видів: вхідного, операційного (технологічного) і приймального. До жодного с цих етапів не ставляться вимоги щодо залучення будівельною організацією спеціального сертифікованого або атестованого спеціалісту, або організації. Відповідно до розділу 21 частини II ДБН В.2.3-4 встановлено що приймання виконаних робіт та контроль якості відбувається у відповідності до ДБН А.3.1-5. Відповідно з розділом 8 ДБН А.3.1.-5 та «Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури» контроль якості та відповідності проектним рішенням здійснюється Замовником з залученням сертифікованого інженеру технічного нагляду. При цьому встановлена вимога, що технічний нагляд забезпечує замовник. В зв’язку з вищенаведеним вимагаємо виключити вимогу щодо наявності договірних відносин з сертифікованим/атестованим фахівцем/організацією, як таку що суперечить вимогам діючої нормативної документації, є штучними, дискримінаційними, не виповідають вимогам ст 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.04.2020, 14:47)
До тендерної документації були внесені відповідні зміни
17.04.2020, 20:28
до документації
Загальне запитання щодо оголошення
Частиною 3 підпункту 5.1.1. розділу 5 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження наявності випробувальної дорожної лабораторії для проведення контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть використовуватися при наданні послуги за предметом закупівлі.
Примітка: документальним підтвердженням наявності власної лабораторії є копія свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з Додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації), яка має відповідати виду послуг/робіт, передбачених предметом закупівлі. Залучення лабораторії підтверджується відповідним чинним договором або листом-підтвердженням про готовність лабораторії надати послуги учаснику (з зазначенням предмету закупівлі) з наданням копії свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з Додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації), яка має відповідати виду послуг, передбачених предметом закупівлі.
При цьому, у розділі 6 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що «У складі пропозиції учасником надається довідка про зобов’язання виконати роботи/надати послуги, передбачені Технічним завданням до тендерної документації з інформацію про якісні показники, що будуть досягнуті при виконанні робіт/наданні послуг з зазначенням сертифікованого/атестованого фахівця/організації, які мають підтвердити якість виконаних робіт/наданих послуг (в якості підтвердження залучення такого фахівця/організації у складі тендерної пропозиції надається відповідний договір, дійсний протягом всього строку виконання договору про закупівлю).»
Просимо пояснити, що мається на увазі під формулюванням «з зазначенням сертифікованого/атестованого фахівця/організації, які мають підтвердити якість виконаних робіт/наданих послуг (в якості підтвердження залучення такого фахівця/організації» тут мається на увазі найменування лише сертифікованої організації яка буде підтверджувати якість виконаних робіт/послуг, з якою укладено договір на надання вказаних послуг?
Чи потрібно також вказувати який саме сертифікований/атестований фахівець даної організації буде здійснювати підтверджування якості виконаних робіт/послуг?
Вимогами тендерної документації для документального підтвердження відповідності вищевказаним кваліфікаційним критеріям у розділі 5 вказано, що у разі залучення лабораторії, це підтверджується відповідним чинним договором або листом-підтвердженням про готовність лабораторії надати послуги учаснику (з зазначенням предмету закупівлі) з наданням копії свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з Додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації), яка має відповідати виду послуг, передбачених предметом закупівлі, тоді як у розділі 6 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що «У складі пропозиції учасником надається довідка про зобов’язання виконати роботи/надати послуги, передбачені Технічним завданням до тендерної документації з інформацією про якісні показники, що будуть досягнуті при виконанні робіт/наданні послуг з зазначенням сертифікованого/атестованого фахівця/організації, які мають підтвердити якість виконаних робіт/наданих послуг (в якості підтвердження залучення такого фахівця/організації у складі тендерної пропозиції надається відповідний договір, дійсний протягом всього строку виконання договору про закупівлю).»
Отже, вимоги тендерної документації у розділі 6 в частині підтвердження залучення такого фахівця/організації саме відповідним договором, дійсним протягом всього строку виконання договору про закупівлю, суперечать вимогам тендерної документації у розділі 5 в частині
підтвердження залучення лабораторії листом-підтвердженням про готовність лабораторії надати послуги учаснику або відповідним договором (з зазначенням предмету закупівлі), оскільки відповідно до вимог тендерної документації розділу 6 таким документом має бути лише договір.
Просимо пояснити, чи достатньо у розумінні вимог тендерної документації для документального підтвердження відповідності вищевказаним кваліфікаційним критеріям, зазначеним у розділах 5 та 6 тендерної документації надати учасником відповідний чинний договір з сертифікованою організацією, що має підтверджувати якість виконаних робіт/послуг?
Просимо привести тендерну документацію у відповідність.
Примітка: документальним підтвердженням наявності власної лабораторії є копія свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з Додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації), яка має відповідати виду послуг/робіт, передбачених предметом закупівлі. Залучення лабораторії підтверджується відповідним чинним договором або листом-підтвердженням про готовність лабораторії надати послуги учаснику (з зазначенням предмету закупівлі) з наданням копії свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з Додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації), яка має відповідати виду послуг, передбачених предметом закупівлі.
При цьому, у розділі 6 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що «У складі пропозиції учасником надається довідка про зобов’язання виконати роботи/надати послуги, передбачені Технічним завданням до тендерної документації з інформацію про якісні показники, що будуть досягнуті при виконанні робіт/наданні послуг з зазначенням сертифікованого/атестованого фахівця/організації, які мають підтвердити якість виконаних робіт/наданих послуг (в якості підтвердження залучення такого фахівця/організації у складі тендерної пропозиції надається відповідний договір, дійсний протягом всього строку виконання договору про закупівлю).»
Просимо пояснити, що мається на увазі під формулюванням «з зазначенням сертифікованого/атестованого фахівця/організації, які мають підтвердити якість виконаних робіт/наданих послуг (в якості підтвердження залучення такого фахівця/організації» тут мається на увазі найменування лише сертифікованої організації яка буде підтверджувати якість виконаних робіт/послуг, з якою укладено договір на надання вказаних послуг?
Чи потрібно також вказувати який саме сертифікований/атестований фахівець даної організації буде здійснювати підтверджування якості виконаних робіт/послуг?
Вимогами тендерної документації для документального підтвердження відповідності вищевказаним кваліфікаційним критеріям у розділі 5 вказано, що у разі залучення лабораторії, це підтверджується відповідним чинним договором або листом-підтвердженням про готовність лабораторії надати послуги учаснику (з зазначенням предмету закупівлі) з наданням копії свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з Додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації), яка має відповідати виду послуг, передбачених предметом закупівлі, тоді як у розділі 6 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що «У складі пропозиції учасником надається довідка про зобов’язання виконати роботи/надати послуги, передбачені Технічним завданням до тендерної документації з інформацією про якісні показники, що будуть досягнуті при виконанні робіт/наданні послуг з зазначенням сертифікованого/атестованого фахівця/організації, які мають підтвердити якість виконаних робіт/наданих послуг (в якості підтвердження залучення такого фахівця/організації у складі тендерної пропозиції надається відповідний договір, дійсний протягом всього строку виконання договору про закупівлю).»
Отже, вимоги тендерної документації у розділі 6 в частині підтвердження залучення такого фахівця/організації саме відповідним договором, дійсним протягом всього строку виконання договору про закупівлю, суперечать вимогам тендерної документації у розділі 5 в частині
підтвердження залучення лабораторії листом-підтвердженням про готовність лабораторії надати послуги учаснику або відповідним договором (з зазначенням предмету закупівлі), оскільки відповідно до вимог тендерної документації розділу 6 таким документом має бути лише договір.
Просимо пояснити, чи достатньо у розумінні вимог тендерної документації для документального підтвердження відповідності вищевказаним кваліфікаційним критеріям, зазначеним у розділах 5 та 6 тендерної документації надати учасником відповідний чинний договір з сертифікованою організацією, що має підтверджувати якість виконаних робіт/послуг?
Просимо привести тендерну документацію у відповідність.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.04.2020, 14:47)
До тендерної документації були внесені відповідні зміни
27.04.2020, 19:53
невідповідність норм
Загальне запитання щодо оголошення
В тексті тендерної документації присутні невідповідності діючої нормативної документації. Таблиця 20.2 ДБН В.2.3-4 (з урахування зміни 1) не містить вказівок щодо відстані траспортування. Таблиця 20.2 ДБН В.2.3-4 має назву «Таблиця 20.2 – Температура в’яжучого, мінерального матеріалу та асфальтобетонної суміші при подачі і виході із змішувальної установки». Помилкове посилання утворює неоднозначність трактування вимог тендерної документації , що може привести до помилок при формуванні пропозиції учасника. Звертаємо увагу, що вищезгадана норма ( ДБН В.2.3-4) має іншу сферу застосування. Просимо виправити помилки та надати правильне посилання.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.04.2020, 08:53)
Дякуємо за уважність, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
28.04.2020, 09:30
Розділ "Інша інформація"
Загальне запитання щодо оголошення
у розділі "Інша інформація" передбачено: "У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи: довідку, видану відповідним органом Державної фіскальної служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку ( банках)." Просимо розяснити що це за довідка. Адже Державна фіскальна служба довідок такого характеру не видає.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.04.2020, 19:20)
Повідомляємо, що з піднятого Вами питання, до тендерної документації були внесені відповідні зміни
28.04.2020, 16:15
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Загальне запитання щодо оголошення
1. Шановний Замовнику, з метою уникнення непорозумінь надайте роз’яснення, протягом скількох днів (календарних чи робочих) з дня визнання учасника переможцем процедури закупівлі Замовником будуть надані реквізити, а саме: номер депозитного рахунку, відкритого в органах Державної казначейської служби Замовника, для перерахування депозиту (внеску на рахунок) в якості забезпечення виконання договору про закупівлю? Вкажіть, будь-ласка, яким способом будуть надані ці реквізити учаснику-переможцю?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.04.2020, 19:20)
Повідомляємо, що з піднятого Вами питання, до тендерної документації були внесені відповідні зміни
28.04.2020, 16:17
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Загальне запитання щодо оголошення
2. Шановний Замовнику, просимо внести зміни до тендерної документації та визначити в ній реквізити депозитного рахунку, відкритого в органах Державної казначейської служби Замовника, для перерахування учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю - депозиту (внеску на рахунок).
При цьому хочемо зазначити, що депозитні рахунки належать до небюджетних рахунків. Такі кошти вносять на депозит без права користування ними, оскільки ці кошти не є коштами установи замовника, їх не можна вважати коштами ані загального, ані спеціального фонду.
При цьому згідно з ч. 2 ст. 1067 ЦКУ банк зобов’язаний укласти договір банківського рахунка з клієнтом, який звернувся з пропозицією відкрити рахунок на оголошених банком умовах, що відповідають закону та банківським правилам. Банк не має права відмовити у відкритті рахунка, вчинення відповідних операцій за яким передбачено законом, установчими документами банку та наданою йому ліцензією, крім випадків, коли банк не має можливості прийняти на банківське обслуговування або якщо така відмова допускається законом або банківськими правилами. Поряд з цим відповідно до ч. 1 ст. 342 ГКУ рахунки юридичної особи, що є клієнтом банку, відкриваються в установах банків за місцем її реєстрації чи в будь-якому банку на території України за згодою сторін. Тобто суб’єкти господарювання відкривають банківські рахунки за згодою з банками.
З огляду на зазначене, при господарських відносинах банк має право відмовити у відкритті рахунка. Також може виникнути ситуація з пропущенням строку внесення переможцем депозиту на депозитний рахунок замовника через затягування строку підписання відповідних договорів з органом Казначейства. Як наслідок, перед замовником постають запитання: відхилення переможця через невнесення договірного забезпечення станом на дату укладання договору про закупівлю, неповернення йому забезпечення тендерної пропозиції, вибір переможцем наступного учасника. Тож установлення в тендерній документації договірного забезпечення у вигляді депозиту є ризикованим для обох сторін, як Замовника, так і Учасника.
В зв’язку з цим до складу тендерної документації та у відповідності до статті 547 Цивільного кодексу України, необхідно додати укладений Замовником з відповідним органом Державної казначейської служби договір на перерахування депозиту Замовнику, оскільки пунктом 2 статті 547 ЦКУ передбачено, що «Правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання, вчинений із недодержанням письмової форми, є нікчемним».
При цьому хочемо зазначити, що депозитні рахунки належать до небюджетних рахунків. Такі кошти вносять на депозит без права користування ними, оскільки ці кошти не є коштами установи замовника, їх не можна вважати коштами ані загального, ані спеціального фонду.
При цьому згідно з ч. 2 ст. 1067 ЦКУ банк зобов’язаний укласти договір банківського рахунка з клієнтом, який звернувся з пропозицією відкрити рахунок на оголошених банком умовах, що відповідають закону та банківським правилам. Банк не має права відмовити у відкритті рахунка, вчинення відповідних операцій за яким передбачено законом, установчими документами банку та наданою йому ліцензією, крім випадків, коли банк не має можливості прийняти на банківське обслуговування або якщо така відмова допускається законом або банківськими правилами. Поряд з цим відповідно до ч. 1 ст. 342 ГКУ рахунки юридичної особи, що є клієнтом банку, відкриваються в установах банків за місцем її реєстрації чи в будь-якому банку на території України за згодою сторін. Тобто суб’єкти господарювання відкривають банківські рахунки за згодою з банками.
З огляду на зазначене, при господарських відносинах банк має право відмовити у відкритті рахунка. Також може виникнути ситуація з пропущенням строку внесення переможцем депозиту на депозитний рахунок замовника через затягування строку підписання відповідних договорів з органом Казначейства. Як наслідок, перед замовником постають запитання: відхилення переможця через невнесення договірного забезпечення станом на дату укладання договору про закупівлю, неповернення йому забезпечення тендерної пропозиції, вибір переможцем наступного учасника. Тож установлення в тендерній документації договірного забезпечення у вигляді депозиту є ризикованим для обох сторін, як Замовника, так і Учасника.
В зв’язку з цим до складу тендерної документації та у відповідності до статті 547 Цивільного кодексу України, необхідно додати укладений Замовником з відповідним органом Державної казначейської служби договір на перерахування депозиту Замовнику, оскільки пунктом 2 статті 547 ЦКУ передбачено, що «Правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання, вчинений із недодержанням письмової форми, є нікчемним».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.04.2020, 19:20)
Повідомляємо, що з піднятого Вами питання, до тендерної документації були внесені відповідні зміни
28.04.2020, 16:17
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Загальне запитання щодо оголошення
3. Шановний Замовнику, на сьогоднішній час в державі Україна та м. Києві запроваджено карантин та здійснюються відповідні заходи щодо запобіганню поширенню коронавірусу. У зв’язку з пандемією коронавірусу, за урядовими прогнозами у 2020 році ВВП України скоротиться на 4,8%. За прогнозом Міжнародного валютного фонду (МВФ) , який було презентовано 14 квітня 2020року, падіння ВВП в Україні становитиме 7,7 %. Рівень інфляції до кінця 2020 року також збільшиться. В скрутній економічний ситуації, що склалася, відволікати значні обігові кошти на депозит та на тривалий термін для підприємств, які бажають прийняти участь у закупівлях ДП «ДОРОГИ СУМЩИНИ», на наш погляд, буде важким тягарем та нераціональним їх (обігових коштів) використанням. «Вільні» кошти мають направлятись на придбання матеріально-технічних ресурсів для будівництва об’єктів.
Враховуючи такі сьогоднішні обставини, пропонуємо Замовнику внести зміни до тендерної документації та скористатися своїм правом вимагати банківську гарантію, як Забезпечення виконання договору про закупівлю.
Внесення таких змін та доповнень буде відповідати ч.1 ст. 546 Цивільного кодексу України (ЦКУ), а також основним принципам здійснення закупівель, як то – відкритість та прозорість на всіх її стадіях і призведе до дієвої конкуренції серед учасників закупівлі.
Враховуючи такі сьогоднішні обставини, пропонуємо Замовнику внести зміни до тендерної документації та скористатися своїм правом вимагати банківську гарантію, як Забезпечення виконання договору про закупівлю.
Внесення таких змін та доповнень буде відповідати ч.1 ст. 546 Цивільного кодексу України (ЦКУ), а також основним принципам здійснення закупівель, як то – відкритість та прозорість на всіх її стадіях і призведе до дієвої конкуренції серед учасників закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.05.2020, 13:29)
Враховуючи ситуацію, що склалала в країні, питання щодо зміни виду забезпечення виконання договору буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
28.04.2020, 17:00
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Загальне запитання щодо оголошення
2. Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення з якою метою банківську гарантію, як забезпечення виконання договору про закупівлю було замінено на депозит, з огляду на те що банківська гарантія так само покриває всі ризики Замовника та не звужує коло учасників закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.04.2020, 19:22)
Повідомляємо, що Замовником не вносились зміни до тендерної документації в частині зміни виду забезпечення виконання договору.
29.04.2020, 09:13
Інша інформація
Загальне запитання щодо оголошення
Переглянувши внесені зміни до Тендерної документації, зазначаємо:
Питання, задане нами 28-04-2020, 09:30 "у розділі "Інша інформація" передбачено: "У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи: довідку, видану відповідним органом Державної фіскальної служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку ( банках)." Просимо розяснити що це за довідка. Адже Державна фіскальна служба довідок такого характеру не видає." залишається без відповіді. НАГОЛОШУЄМО, що Державна податкова інспекція НЕ ВИДАЄ довідок "про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках)"!!!! Ця довідка видається виключно банком (банками), у яких відкрито рахунок!!! Просимо внести зміни до Тендерної документації, так як на даний момент ця вимога унеможливлює підготувати пропозицію будь яким учасником!
Питання, задане нами 28-04-2020, 09:30 "у розділі "Інша інформація" передбачено: "У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи: довідку, видану відповідним органом Державної фіскальної служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку ( банках)." Просимо розяснити що це за довідка. Адже Державна фіскальна служба довідок такого характеру не видає." залишається без відповіді. НАГОЛОШУЄМО, що Державна податкова інспекція НЕ ВИДАЄ довідок "про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках)"!!!! Ця довідка видається виключно банком (банками), у яких відкрито рахунок!!! Просимо внести зміни до Тендерної документації, так як на даний момент ця вимога унеможливлює підготувати пропозицію будь яким учасником!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.05.2020, 13:37)
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
29.04.2020, 10:48
відгуки!
Загальне запитання щодо оголошення
У складі пропозиції учасник має надати лист відгук у змісті якого повинна бути зазначена інфлрмація про відсоток виконання договору від загальної ціни договору. Надате пояснення , що саме має на увазі Замовник? це має бути вказана інформація про обсяги виконання робіт згідно довору? тобто чи всі роботи були виконані за встановлену ціну? Прошу надати чітке пояснення!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.05.2020, 13:46)
Дана вимога виключена з положення тендкерної документації
29.04.2020, 17:21
Додаток 3 тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Чи потрібно надавати згоди на обробку персональних даних працівників та спеціалістів, які будуть зазначені до надання послуг/виконання робіт зазначені у таблиці додатку 3 до тендерної документаційЇ " Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг"?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.05.2020, 13:45)
Відповідно до п. 1.1. Розділу "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" при наданні учасником в тендерній документації персональних даних фізичних осіб, учасник повинен враховувати вимоги Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції.
29.04.2020, 17:24
Уточнення до питання заданого 29-04-2020, 17:21
Загальне запитання щодо оголошення
Уточнюємо: чи згода потрібна від кожного з працівників? тобто, якщо 25 працівників то і 25 згод має бути? чи одна згода від учасника, тобто від товариства, яке подає пропозицію? Чи має бути і від учасника і від кожного з працівників?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.05.2020, 13:44)
Відповідно до п. 1.1. Розділу "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" при наданні учасником в тендерній документації персональних даних фізичних осіб, учасник повинен враховувати вимоги Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції.
29.04.2020, 17:40
Забезпечення виконання договору
Загальне запитання щодо оголошення
Уточнення: Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення чому банківська гарантія, як забезпечення виконання договору про закупівлю - це депозит, з огляду на те що банківська гарантія так само покриває всі ризики Замовника та не звужує коло учасників закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.05.2020, 13:42)
Враховуючи ситуацію, що склалала в країні, питання щодо зміни виду забезпечення виконання договору буде розглянуто на засіданні тендерного комітету
30.04.2020, 08:18
Відповідні економічні обґрунтування
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, учасник має розроблені ДП "ДерждорНДІ» ім. Шульгіна індивідуальні ресурсні кошторисні норми експлуатації машин і механізмів та індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми на роботи та використовує їх для розрахунку договірної ціни. Чи достатньо буде надати копії індивідуальних норм у складі тендерної пропозиції учаснику-переможцю, якщо вони погоджені Службою автомобільних доріг у Сумській області та затверджені Державним агентством автомобільних доріг України? Або роз`ясніть, будь ласка, які саме та ким затверджені документи слід надати у такому випадку.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.05.2020, 17:17)
Вважаємо за можливе використовувати зазначені ІРЕКН, а також РКНЕМ та УПВЕМ за погодженням з Замовником та при умові, що технологія, організація, склад робіт, витрати трудових ресурсів та перелік матеріально технічних ресурсів є аналогічним тим, що передбачені зазначеними нормами.
30.04.2020, 08:38
Обґрунтування договірної ціни
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, у п. 3.4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» зазначено наступне: «Учасник-переможець при розрахунку обґрунтування договірної ціни повинен врахувати кошти на покриття ризиків всіх учасників виконання робіт у розмірі 1,5 %». Просимо виключити цю вимогу із переліку обов`язкових, так як це призведе до збільшення вартості робіт і нераціонального використання бюджетних коштів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.05.2020, 17:16)
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником були враховані кошти на покриття ризиків усіх учасників виконання робіт, а саме: у разі збільшення вартості обсягів робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені при розробці кошторисів і уточняються в процесі виконання робіт. Тому дана вимога є обґрунтованою і не призведе до збільшення вартості робіт.
30.04.2020, 10:14
СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ ДБН В.2.3-4:2015
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику надайте роз’яснення, яким чином вказаний в Додатку 6 до тендерної документації ДБН В.2.3-4:2015 відноситься до поточного середнього ремонту, так як СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ ДБН В.2.3-4:2015: - проектування (Частина І. Проектування) нового будівництва та реконструкції автомобільних доріг загального користування (далі - автомобільні дороги);
- будівництва (Частина II. Будівництво) автомобільних доріг. Крім того, ці норми встановлюють вимоги до перехрещення інженерних мереж та комунікацій і розміщення об'єктів сервісу в смузі відведення автомобільних доріг загального користування. Норми не поширюються на відомчі (технологічні) автомобільні дороги, вулиці і дороги міст та інших населених пунктів, автомобільні дороги на приватних територіях та тимчасові (об'їзні) дороги.
- будівництва (Частина II. Будівництво) автомобільних доріг. Крім того, ці норми встановлюють вимоги до перехрещення інженерних мереж та комунікацій і розміщення об'єктів сервісу в смузі відведення автомобільних доріг загального користування. Норми не поширюються на відомчі (технологічні) автомобільні дороги, вулиці і дороги міст та інших населених пунктів, автомобільні дороги на приватних територіях та тимчасові (об'їзні) дороги.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.05.2020, 17:18)
При встановленні норм якісних харатеристик, що повинні бути досягнуті на обєкті ремонту в результаті виконання робіт, Замовник керувався положеннями СОУ 42.1-37641918-128:2019 «Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування», в п.4.6 якого вказано, що приймання робіт здійснюється після відновлення окремих елементів дороги. Параметри контролю якості елементів дороги наведено в таблиці 21.1 ДБН В.2.3-4. Пунктом 4.8 вказаного СОУ передбачено, що на відремонтованих ділянках рівність дорожнього покриття в зхалежності від способу її вимірювання повинна відповідати вимогам 21.6 ДБН В.2.3-4 з урахуванням збільшення величини контрольваних показників на 10% для шару покриття та на 15% - для усіх інших шарів дорожнього одягу. Пункт 4.9 СОУ вказує, що на відремонтованих ділянках коефіцієнт повздовженого зчеплення повинен бути не меншим ніж зазначений у п. 21.7 ДБН В.2.3-4.
30.04.2020, 11:55
Щодо надання довідки з ДПС
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 2 «Інша інформація» розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» передбачене наступне:
У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи:
- довідку, видану відповідним органом Державної податкової служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках) та та довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (обслуговуючий банк в розумінні тендерної документації – банк, в якому в учасника відкрито поточний / розрахунковий рахунок).
Просимо роз’яснити, що це за довідка, видана відповідним органом Державної податкової служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), або внести зміни до тендерної документації, тому що Державна податкова служба довідок такого характеру не видає.
У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи:
- довідку, видану відповідним органом Державної податкової служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках) та та довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (обслуговуючий банк в розумінні тендерної документації – банк, в якому в учасника відкрито поточний / розрахунковий рахунок).
Просимо роз’яснити, що це за довідка, видана відповідним органом Державної податкової служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), або внести зміни до тендерної документації, тому що Державна податкова служба довідок такого характеру не видає.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.05.2020, 13:38)
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
30.04.2020, 12:23
Довідка про наявність лабораторії
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо надати роз'яснення стосовно надання довідки в довільній форм про наявність власної чи залученої випробувальної (вимірювальної) дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі - вимірювальна лабораторія) З ПЕРЕЛІКОМ ВИДІВ РОБІТ З КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, ВИРОБІВ І КОНСТРУКЦІЙ. яку мету переслідує замовник, вимагаючи переписати інформацію, що зазначена в додатках до Свідоцтва, якщо надання додатків є обовязковою умовою тендерної документації? Просимо виключити вимогу в довідці про наявність залученої чи власної лабораторії надання переліку видів робіт з контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.05.2020, 17:16)
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
30.04.2020, 12:46
Щодо індивідуальних норм
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, учасник має розроблені ДП "ДерждорНДІ» ім. Шульгіна індивідуальні ресурсні кошторисні норми експлуатації машин і механізмів та індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми на роботи та використовує їх для розрахунку договірної ціни. Чи достатньо буде надати копії індивідуальних норм у складі тендерної пропозиції учаснику-переможцю, якщо вони погоджені Службою автомобільних доріг у Сумській області та затверджені Державним агентством автомобільних доріг України? Або роз`ясніть, будь ласка, які саме та ким затверджені документи слід надати у такому випадку.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.05.2020, 17:16)
Вважаємо за можливе використовувати зазначені ІРЕКН, а також РКНЕМ та УПВЕМ за погодженням з Замовником та при умові, що технологія, організація, склад робіт, витрати трудових ресурсів та перелік матеріально технічних ресурсів є аналогічним тим, що передбачені зазначеними нормами.
30.04.2020, 18:26
Довідка, видана відповідним органом Державної податкової служби
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно рішення тендерного комітету ДП «Дороги Сумщини» від 28.04.2020 № 28.04 учасник має надати - довідку, видану відповідним органом Державної податкової служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках) та довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (обслуговуючий банк в розумінні тендерної документації – банк, в якому в учасника відкрито поточний / розрахунковий рахунок).
Звертаємо вашу увагу, що на офіційному порталі Державної податкової служби України https://tax.gov.ua/anonsi/22783.html наявна інформація про «Запити та звернення до органів ДПСУ можна надіслати з приватної частини Електронного кабінету», а саме у зв’язку зі спалахом та розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій Державна податкова служба України звертається з проханням зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку, а саме Електронним кабінетом. Крім того, учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами та гарантійний лист щодо надання достовірної інформації в документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 17 Закону.
В зв’язку з цим Товариство звернулось за отриманням довідки до ДПСУ через свій Електронний кабінет, підтвердження про отримання нашого запиту ДПСУ через Електронний кабінет від нашого підприємства ми отримали, але відповіді на сьогоднішній день про можливість надання такої довідки та терміни, в які вона буде надана, якщо така довідка видається ДПСУ, ми не отримали. При цьому, строк видачі такої довідки Законом не встановлено. Вважаємо, що дана вимога повинна бути виключена з вимог тендерної документації, так як Замовник обмежує коло учасників та дублює вимогу щодо надання довідки про рахунки які надають банківські установи. До цього ж, підставою для виключення даної вимоги з тендерної документації є те, що надання таких довідок не є обов’язком ДПСУ, ДПСУ не являється органом який гарантує надання повної та достовірної інформації про банківські рахунки та форма такої довідки не передбачена чинним законодавством України.
Звертаємо вашу увагу, що на офіційному порталі Державної податкової служби України https://tax.gov.ua/anonsi/22783.html наявна інформація про «Запити та звернення до органів ДПСУ можна надіслати з приватної частини Електронного кабінету», а саме у зв’язку зі спалахом та розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій Державна податкова служба України звертається з проханням зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку, а саме Електронним кабінетом. Крім того, учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами та гарантійний лист щодо надання достовірної інформації в документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 17 Закону.
В зв’язку з цим Товариство звернулось за отриманням довідки до ДПСУ через свій Електронний кабінет, підтвердження про отримання нашого запиту ДПСУ через Електронний кабінет від нашого підприємства ми отримали, але відповіді на сьогоднішній день про можливість надання такої довідки та терміни, в які вона буде надана, якщо така довідка видається ДПСУ, ми не отримали. При цьому, строк видачі такої довідки Законом не встановлено. Вважаємо, що дана вимога повинна бути виключена з вимог тендерної документації, так як Замовник обмежує коло учасників та дублює вимогу щодо надання довідки про рахунки які надають банківські установи. До цього ж, підставою для виключення даної вимоги з тендерної документації є те, що надання таких довідок не є обов’язком ДПСУ, ДПСУ не являється органом який гарантує надання повної та достовірної інформації про банківські рахунки та форма такої довідки не передбачена чинним законодавством України.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.05.2020, 13:38)
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
30.04.2020, 18:41
Довідка, видана відповідним органом Державної податкової служби
Загальне запитання щодо оголошення
Надайте роз’яснення чому Замовник вимагає надання довідки яка не передбачена чинним законодавством України, мається на увазі -довідка, видана відповідним органом Державної податкової служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках)?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.05.2020, 13:38)
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
30.04.2020, 19:14
Забезпечення виконання договору
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу, що вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (внесок на рахунок), а реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії, для уникнення непорозумінь просимо привести тендерну документацію у відповідність.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.05.2020, 13:40)
Дякуємо за уважність. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни