Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 09.04.2020 20:22. Дата останніх змін - 27.04.2020 13:54

ДК 021:2015: (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір, офісне та канцелярське приладдя) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-09-003001-a  
ID d4eab8296c074251b6b364628c8c7b4e  
Очікувана вартість закупівлі
65`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

ДК 021:2015: (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір, офісне та канцелярське приладдя)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 65`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 650.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
09.04.20
Період уточнень
до 14.04.20
Подання пропозицій
до 17.04.20
Кваліфікація переможця
з 17.04.20
Пропозиції розглянуті
з 22.04.20
Завершена
27.04.20
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня