Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.04.2020 21:50. Дата останніх змін - 14.04.2020 23:24

Комплект обладнання для внутрішньої частини автоматичного поливу. -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-01-003731-b  
ID 8af71521e4124384844ca2d7bf2e959a  
Очікувана вартість закупівлі
46`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника «Київський Палац дітей та юнацтва»  
Очікувана вартість закупівлі 46`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 460.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
01.04.20
Період уточнень
до 02.04.20
Подання пропозицій
до 03.04.20
Кваліфікація переможця
з 03.04.20
Пропозиції розглянуті
з 06.04.20
Завершена
14.04.20
02.04.2020, 09:40
Не відповідна документація!!
Загальне запитання щодо оголошення
Яким чином працювати з документаціею якщо вона не підлягає редакції. Чому "вона" вигружена не в форматі Word?
Виправте скоєне.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.04.2020, 21:23)
У відповідності до абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому зазначеної частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників. В той же час, згідно чинного законодавства України не визначено вичерпних критеріїв та класифікаційних ознак поняття «дискримінації», в тому числі у сфері публічних закупівель. З урахуванням практики розгляду скарг щодо порушення законодавства з питань публічних закупівель органом оскарження вбачається, що дискримінаційними можуть вважатись умови, що створюють нерівні умови для участі у торгах для різних учасників, що є правомочними на участь у торгах (наприклад, вимога щодо необхідності подання документу, що не є обов’язковим згідно чинного законодавства для здійснення господарської діяльності, тощо). В той же час оприлюднена замовником документація знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель «Прозорро», придатна для зчитування та опрацювання у будь-якому з доступних програмних засобів зчитування зображень. При цьому, файл документації не захищений жодними паролями (тощо), що могли б унеможливити зчитування такого файлу, та є загальнодоступним для необмеженого кола учасників. Отже за таких обставин відсутні факти, які б свідчили про створення перешкод для участі будь-кого з потенційних учасників, кожен з яких фактично має змогу ознайомитись зі змістом документації та надати відповідні документи пропозиції, що вимагаються замовником.
Вимога не задоволена.
02.04.2020, 09:44
Відстрочка платежа 120 днів
Загальне запитання щодо оголошення
Чому зазначен термін (можливий) 120 днів? А не наступний день після надходження фінансування..
Що це за свавільля....?

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.04.2020, 21:24)
Шановний Учасник уважно прочитайте п.12 Оголошення у якому сказано, що розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування.
Та у п. 13 Оголошення сказано "до 120 днів у разі відсутності бюджетного фінансування"
Вимога не задоволена.
02.04.2020, 10:08
Аналогічний договір
Загальне запитання щодо оголошення
Навіщо для поставки потрібно надати аналогічні договори? При тому в кількості 3 шт !!!!

Що це дасть? Поставити пластик при тому вимога для космонавтів... Для кого це тендер?
-
-

Підозра на "Відмивання" коштів?

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.04.2020, 21:24)
Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Вимога не задоволена.
02.04.2020, 10:13
Досвіт спеціалістів
Загальне запитання щодо оголошення
Схамінитсься!! Який досвіт спеціалістів? Що би що? Поставити "кусок" труби??
-
-
Що ви понаписували в дукоментації?

Не гайно випрявляйте!!!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.04.2020, 21:25)
Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимога не задоволена.
02.04.2020, 10:19
Довідка з банка
Загальне запитання щодо оголошення
Яким чином довідка з банка може впливати на постачання?
Ви що зглузду з'їхали?
-
Що це за вимоги такі прискіпливі?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.04.2020, 21:26)
Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимога не задоволена.
02.04.2020, 13:50
Так что вам нужно FV Plast или ASG
Загальне запитання щодо оголошення
Вы умудрились в описании товара указать две торговые марки, при этом аналоги не рассматриваете. Как понимать: вам нужен FV Plast или ASG? Или только один любой из указаных брендов, аналоги других производителей не указывать. Уточните и внесите изменения в документацию. Второе - прошу подгрузить информацию в формате WORD, как того требует здравый смысл.(всем понятно зачем это сделано. Вы делаете расчет на то, что учасники поленяться работать с вашим PDF и вручную набирать кучу абсолютно ненужных справок. Вы требуете их не для того что бы подтвердить квалификацию, а для того что бы увеличить обьем работы.И в итоге участие примет только тот с кем вы договорились. Не нужно себя считать умнее других)
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.04.2020, 21:26)
Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Зазначаємо, що встановлення вимог до предмета закупівлі зумовлено його специфікою.
Вимога не задоволена.