Процедура закупівлі оголошена 24.11.2016 14:20. Дата останніх змін - 03.01.2017 15:38
Роботи з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2016-11-24-000533-b | |
| ID | d490a399cc6e4a3dac6b0c1b5d1381cf |
Очікувана вартість закупівлі
12`199`880.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ДП Управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області | |
| Очікувана вартість закупівлі | 12`199`880.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 121`998.80 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 60`999.40 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
24.11.16
Період уточнень
до 04.12.16
Період оскаржень
до 10.12.16
Подання пропозицій
до 14.12.16
Аукціон
15.12.16
Кваліфікація переможця
з 15.12.16
Пропозиції розглянуті
з 20.12.16
Завершена
03.01.17
25.11.2016, 15:35
Щодо надання роз`яснень
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо надати роз’яснення на наступні питання.
1. Згідно Додатку 4 «Технічні вимоги на закупівлю робіт» категорія складності об’єкту - ІІІ.
Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності», стаття 7 «Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню», передбачає:
п.9 «Будівництво об’єктів ІV I V категорій складності - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про архітектурну діяльність».
Просимо надати роз’яснення щодо вимоги в тексті Договору на закупівлю надання Серії та Номера а також терміна дії ліцензії у Підрядника, якщо категорія складності об’єкту ІІІ.
2. Додаток 3 до Тендерної Документації, розділ 2 «Учасник повинен мати в штатному розкладі наступних працівників відповідної кваліфікації…» п. 6 «Сертифікований кошторисник зі стажем роботи не менше 3-х років».
Кошторисна документація є складовою частиною Проекту та розробляється Проектувальником.
Для розрахування ціни тендерної пропозиції Учасник торгів заповнює надану Замовником в складі Додатку 4 «Специфікацію предмету закупівлі» таблицю, складену у вигляді Локальних кошторисів з посиланням на обґрунтування (шифр норми) з застосуванням програмного комплексу АВК-5.
Просимо надати роз’яснення, з посиланням на відповідний нормативний документ, щодо вимоги про наявність у штаті Учасника торгів сертифікованого кошторисника.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною по відношенню до Учасника торгів.
3. Згідно вимоги Тендерної документації, розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі»:
«Перед початком будівельних робіт необхідно розробити та узгодити з Замовником у встановленому порядку проект виконання робіт (ПВР) у відповідності з вимогами ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва». Проект виконання робіт повинен розроблятися під керівництвом інженера-проектувальника, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури: інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва.»
ПВР не являється складовою частиною проекту, а тому просимо надати, з посиланням на відповідний нормативний документ, роз’яснення щодо розробки ПВР під керівництвом інженера-проектувальника, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури: інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва.
1. Згідно Додатку 4 «Технічні вимоги на закупівлю робіт» категорія складності об’єкту - ІІІ.
Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності», стаття 7 «Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню», передбачає:
п.9 «Будівництво об’єктів ІV I V категорій складності - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про архітектурну діяльність».
Просимо надати роз’яснення щодо вимоги в тексті Договору на закупівлю надання Серії та Номера а також терміна дії ліцензії у Підрядника, якщо категорія складності об’єкту ІІІ.
2. Додаток 3 до Тендерної Документації, розділ 2 «Учасник повинен мати в штатному розкладі наступних працівників відповідної кваліфікації…» п. 6 «Сертифікований кошторисник зі стажем роботи не менше 3-х років».
Кошторисна документація є складовою частиною Проекту та розробляється Проектувальником.
Для розрахування ціни тендерної пропозиції Учасник торгів заповнює надану Замовником в складі Додатку 4 «Специфікацію предмету закупівлі» таблицю, складену у вигляді Локальних кошторисів з посиланням на обґрунтування (шифр норми) з застосуванням програмного комплексу АВК-5.
Просимо надати роз’яснення, з посиланням на відповідний нормативний документ, щодо вимоги про наявність у штаті Учасника торгів сертифікованого кошторисника.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною по відношенню до Учасника торгів.
3. Згідно вимоги Тендерної документації, розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі»:
«Перед початком будівельних робіт необхідно розробити та узгодити з Замовником у встановленому порядку проект виконання робіт (ПВР) у відповідності з вимогами ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва». Проект виконання робіт повинен розроблятися під керівництвом інженера-проектувальника, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури: інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва.»
ПВР не являється складовою частиною проекту, а тому просимо надати, з посиланням на відповідний нормативний документ, роз’яснення щодо розробки ПВР під керівництвом інженера-проектувальника, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури: інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.11.2016, 15:29)
Щодо надання роз`яснень
1. В складі Тендерної документації на закупівлю робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 1 «Калинка», Невський квартал (Ленінградський квартал), буд 6, м.Славутич, Київська область надано проект Договору на закупівлю. В Додатку 6 тендерної документації «Істотні умови Договору про закупівлю» не передбачено обов’язкову наявність ліценції на будівельні роботи, враховуючи категорію складності об’єкту ІІІ.
В разі наявності у переможця торгів ліцензії на будівельні роботи, її серія, номер та термін дії буде зазначено в Договорі про закупівлю при його укладенні.
Відсутність ліцензії на будівельні роботи не є підставою для відхилення тендерної пропозиції
2. Згідно статті 16 «Кваліфікаційні критерії» Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має правовимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, один з яких є - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено обмежень щодо переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до вимог Європейської Комісії, з метою забезпечення якісного кошторисного обрахування та наступного якісного виконання робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 1 «Калинка», Невський квартал (Ленінградський квартал), буд 6, м.Славутич, Київська область Замовник вимагає від учасника торгів мати в штатному розкладі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід роботи, в тому числі й Сертифікованого кошторисника зі стажем роботи не менше 3-х років.
3. Проект виконання робіт (ПВР) відноситься до обов'язкової документації, що регламентує організацію будівництва відповідно до вимог ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва». ПВР складається для детального опрацювання питання раціональної організації будівництва об'єкта на будівельному майданчику.
З метою якісного та вчасного виконання робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 1 «Калинка», Невський квартал (Ленінградський квартал), буд 6, м.Славутич, Київська область, відповідно до вимог Європейської Комісії, Замовник вимагає перед початком будівельних робіт розробити, під керівництвом інженера-проектувальника, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури: інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва, Проект виконання робіт у відповідності з вимогами ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва» .
Замовник вважає, що задля забезпечення більш якісної та професійної організації будівництва об'єкта, переможець торгів повинен розробити ПВР під керівництвом інженера-проектувальника і Замовник не вбачає будь-яких проблем або перешкод для переможця торгів для виконання цієї вимоги.
Проект виконання робіт є основою для прийняття управлінських рішень при проведенні робіт з капітального ремонту - термомодернізації. Якість розробки ПВР здійснює істотний вплив на кінцеву ефективність і економічну доцільність проведених робіт з капітального ремонту - термомодернізації.
1. В складі Тендерної документації на закупівлю робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 1 «Калинка», Невський квартал (Ленінградський квартал), буд 6, м.Славутич, Київська область надано проект Договору на закупівлю. В Додатку 6 тендерної документації «Істотні умови Договору про закупівлю» не передбачено обов’язкову наявність ліценції на будівельні роботи, враховуючи категорію складності об’єкту ІІІ.
В разі наявності у переможця торгів ліцензії на будівельні роботи, її серія, номер та термін дії буде зазначено в Договорі про закупівлю при його укладенні.
Відсутність ліцензії на будівельні роботи не є підставою для відхилення тендерної пропозиції
2. Згідно статті 16 «Кваліфікаційні критерії» Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має правовимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, один з яких є - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено обмежень щодо переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до вимог Європейської Комісії, з метою забезпечення якісного кошторисного обрахування та наступного якісного виконання робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 1 «Калинка», Невський квартал (Ленінградський квартал), буд 6, м.Славутич, Київська область Замовник вимагає від учасника торгів мати в штатному розкладі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід роботи, в тому числі й Сертифікованого кошторисника зі стажем роботи не менше 3-х років.
3. Проект виконання робіт (ПВР) відноситься до обов'язкової документації, що регламентує організацію будівництва відповідно до вимог ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва». ПВР складається для детального опрацювання питання раціональної організації будівництва об'єкта на будівельному майданчику.
З метою якісного та вчасного виконання робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 1 «Калинка», Невський квартал (Ленінградський квартал), буд 6, м.Славутич, Київська область, відповідно до вимог Європейської Комісії, Замовник вимагає перед початком будівельних робіт розробити, під керівництвом інженера-проектувальника, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури: інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва, Проект виконання робіт у відповідності з вимогами ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва» .
Замовник вважає, що задля забезпечення більш якісної та професійної організації будівництва об'єкта, переможець торгів повинен розробити ПВР під керівництвом інженера-проектувальника і Замовник не вбачає будь-яких проблем або перешкод для переможця торгів для виконання цієї вимоги.
Проект виконання робіт є основою для прийняття управлінських рішень при проведенні робіт з капітального ремонту - термомодернізації. Якість розробки ПВР здійснює істотний вплив на кінцеву ефективність і економічну доцільність проведених робіт з капітального ремонту - термомодернізації.
29.11.2016, 11:09
Уточнення до роз’яснень по закупівлі
Запитання щодо предмету закупівлі Роботи з капітального ремонту - термомод
1. Чи правильно ми розуміємо, що в наданій відповіді організатора на питання стосовно «Тендерної документації на закупівлю робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі ЗОШ І-ІІІ ступенів №2…» посилання на «Тендерну документацію на закупівлю робіт з капітального ремонту – термомодернізації будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №1 «Калинка»… стосується саме ЗОШ №2?
2.Просимо надати конкретний документ Європейської комісії, в якому викладена конкретна вимога до Учасника торгів мати в своєму штатному розкладі Сертифікованого кошторисника зі стажем роботи не менше 3-х років. Відсутність такої конкретної вимоги з боку Європейської комісії Учасник торгів буде розцінювати як дискримінаційні дії Організатора торгів, т.я. в Законі України «Про публічні закупівлі» не визначено обмежень щодо переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3.Просимо надати конкретний документ Європейської комісії, в якому викладена конкретна вимога щодо розробки ПВР перед початком будівництва під керівництвом інженера-проектувальника, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури. Згідно роз’яснень Департаменту розвитку будівельної діяльності, ціноутворення та економіки будівництва за №8/15-49-14 від 29.01.2014 року «Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 №554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури» фахівці підрядної організації, у тому числі такі, що розробляють ПВР, сертифікації не підлягають». Відсутність такої конкретної вимоги з боку Європейської комісії, Учасник торгів буде розцінювати як дискримінаційні дії Організатора торгів.
4.Опираючись на відповідь Організатора торгів щодо необов’язковості наявності ліцензії на будівельні роботи, пропонується видалити з Додатку 2 «Перелік інформації та документів, які подає учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника загальним вимогам Замовника» п.5 «Копія діючої ліцензії на будівельну діяльність…», як такий, що суперечить вимогам чинного законодавства.
2.Просимо надати конкретний документ Європейської комісії, в якому викладена конкретна вимога до Учасника торгів мати в своєму штатному розкладі Сертифікованого кошторисника зі стажем роботи не менше 3-х років. Відсутність такої конкретної вимоги з боку Європейської комісії Учасник торгів буде розцінювати як дискримінаційні дії Організатора торгів, т.я. в Законі України «Про публічні закупівлі» не визначено обмежень щодо переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3.Просимо надати конкретний документ Європейської комісії, в якому викладена конкретна вимога щодо розробки ПВР перед початком будівництва під керівництвом інженера-проектувальника, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури. Згідно роз’яснень Департаменту розвитку будівельної діяльності, ціноутворення та економіки будівництва за №8/15-49-14 від 29.01.2014 року «Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 №554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури» фахівці підрядної організації, у тому числі такі, що розробляють ПВР, сертифікації не підлягають». Відсутність такої конкретної вимоги з боку Європейської комісії, Учасник торгів буде розцінювати як дискримінаційні дії Організатора торгів.
4.Опираючись на відповідь Організатора торгів щодо необов’язковості наявності ліцензії на будівельні роботи, пропонується видалити з Додатку 2 «Перелік інформації та документів, які подає учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника загальним вимогам Замовника» п.5 «Копія діючої ліцензії на будівельну діяльність…», як такий, що суперечить вимогам чинного законодавства.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.11.2016, 17:26)
1.Приносимо свої вибачення за технічну помилку у відповіді, що стосується закупівлі робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область.
Дата подання: 25.11.2016 15:35
Дата відповіді: 28.11.2016 15:29
Надаємо відповідь від 28.11.2016 15:29 у новій редакції.
1. В складі Тендерної документації на закупівлю робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область надано проект Договору на закупівлю. В Додатку 6 тендерної документації «Істотні умови Договору про закупівлю» не передбачено обов’язкову наявність ліценції на будівельні роботи, враховуючи категорію складності об’єкту ІІІ.
В разі наявності у переможця торгів ліцензії на будівельні роботи, її серія, номер та термін дії буде зазначено в Договорі про закупівлю при його укладенні.
Відсутність ліцензії на будівельні роботи не є підставою для відхилення тендерної пропозиції
2. Згідно статті 16 «Кваліфікаційні критерії» Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, один з яких є - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено обмежень щодо переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до вимог Європейської Комісії, з метою забезпечення якісного кошторисного обрахування та наступного якісного виконання робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область Замовник вимагає від учасника торгів мати в штатному розкладі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід роботи, в тому числі й Сертифікованого кошторисника зі стажем роботи не менше 3-х років.
3. Проект виконання робіт (ПВР) відноситься до обов'язкової документації, що регламентує організацію будівництва відповідно до вимог ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва». ПВР складається для детального опрацювання питання раціональної організації будівництва об'єкта на будівельному майданчику.
З метою якісного та вчасного виконання робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область, відповідно до вимог Європейської Комісії, Замовник вимагає перед початком будівельних робіт розробити, під керівництвом інженера-проектувальника, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури: інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва, Проект виконання робіт у відповідності з вимогами ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва» .
Замовник вважає, що задля забезпечення більш якісної та професійної організації будівництва об'єкта, переможець торгів повинен розробити ПВР під керівництвом інженера-проектувальника і Замовник не вбачає будь-яких проблем або перешкод для переможця торгів для виконання цієї вимоги.
Проект виконання робіт є основою для прийняття управлінських рішень при проведенні робіт з капітального ремонту - термомодернізації. Якість розробки ПВР здійснює істотний вплив на кінцеву ефективність і економічну доцільність проведених робіт з капітального ремонту - термомодернізації.
2.Відкриті торги на закупівлю робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область проводяться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 16 якого «Кваліфікаційні критерії» не визначає обмежень щодо переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимоги Європейської Комісії стосуються якості виконання робіт за європейські кошти, а тому Замовник визначив, що якість підготовки тендерних пропозицій в частині підготовки кваліфікованого розрахунку вартості робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область, є основою для подальшого якісного виконання робіт з капітального ремонту - термомодернізації цієї будівлі.
Наявність в штатному розкладі учасника торгів працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання і досвід роботи в сфері підготовки кошторисної документації не менше 3-х років підтверджує кваліфікацію учасника торгів та обумовлює якісну підготовку розрахунку вартості робіт, а також в подальшому якісне виконання робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область за кошти Європейської Комісії.
Відсутність ліцензії на будівельні роботи не є підставою для Замовника для відхилення тендерної пропозиції
3. Вимоги Європейської Комісії стосуються якості виконання робіт за європейські кошти, а тому Замовник в Тендерній документації зазначає, що перед початком будівельних робіт необхідно розробити та узгодити з Замовником у встановленому порядку проект виконання робіт (ПВР) у відповідності з вимогами ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва». Проект виконання робіт повинен розроблятися під керівництвом інженера-проектувальника, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури: інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва.
В Тендерній документації на закупівлю робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область не визначено вимогу до учасника торгів, а також до переможця торгів щодо наявності у його штатному розкладі інженера-проектувальника, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, під керівництвом якого повинен бути розроблений Проект виконання робіт.
Відповідно до вимог Тендерної документації, Замовник передбачає проведення розробки проекту виконання робіт переможцем торгів під керівництвом інженера-проектувальника від проектної організації, що виконувала роботи з розробки проектно-кошторисної документації щодо капітального ремонту – термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область.
Співпраця при підготовці проекту виконання робіт переможця торгів – підрядника на виконання робіт з капітального ремонту - термомодернізації з фахівцями проектної організації та Замовником ніяким чином не є дискримінацією учасника торгів, а є вимогою щодо якості підготовки документу, що обумовлює якісне опрацювання питання раціональної організації будівництва об'єкта на будівельному майданчику.
4. Відсутність ліцензії на будівельні роботи не є підставою для Замовника для відхилення тендерної пропозиції.
Дата подання: 25.11.2016 15:35
Дата відповіді: 28.11.2016 15:29
Надаємо відповідь від 28.11.2016 15:29 у новій редакції.
1. В складі Тендерної документації на закупівлю робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область надано проект Договору на закупівлю. В Додатку 6 тендерної документації «Істотні умови Договору про закупівлю» не передбачено обов’язкову наявність ліценції на будівельні роботи, враховуючи категорію складності об’єкту ІІІ.
В разі наявності у переможця торгів ліцензії на будівельні роботи, її серія, номер та термін дії буде зазначено в Договорі про закупівлю при його укладенні.
Відсутність ліцензії на будівельні роботи не є підставою для відхилення тендерної пропозиції
2. Згідно статті 16 «Кваліфікаційні критерії» Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, один з яких є - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено обмежень щодо переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до вимог Європейської Комісії, з метою забезпечення якісного кошторисного обрахування та наступного якісного виконання робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область Замовник вимагає від учасника торгів мати в штатному розкладі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід роботи, в тому числі й Сертифікованого кошторисника зі стажем роботи не менше 3-х років.
3. Проект виконання робіт (ПВР) відноситься до обов'язкової документації, що регламентує організацію будівництва відповідно до вимог ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва». ПВР складається для детального опрацювання питання раціональної організації будівництва об'єкта на будівельному майданчику.
З метою якісного та вчасного виконання робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область, відповідно до вимог Європейської Комісії, Замовник вимагає перед початком будівельних робіт розробити, під керівництвом інженера-проектувальника, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури: інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва, Проект виконання робіт у відповідності з вимогами ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва» .
Замовник вважає, що задля забезпечення більш якісної та професійної організації будівництва об'єкта, переможець торгів повинен розробити ПВР під керівництвом інженера-проектувальника і Замовник не вбачає будь-яких проблем або перешкод для переможця торгів для виконання цієї вимоги.
Проект виконання робіт є основою для прийняття управлінських рішень при проведенні робіт з капітального ремонту - термомодернізації. Якість розробки ПВР здійснює істотний вплив на кінцеву ефективність і економічну доцільність проведених робіт з капітального ремонту - термомодернізації.
2.Відкриті торги на закупівлю робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область проводяться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 16 якого «Кваліфікаційні критерії» не визначає обмежень щодо переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимоги Європейської Комісії стосуються якості виконання робіт за європейські кошти, а тому Замовник визначив, що якість підготовки тендерних пропозицій в частині підготовки кваліфікованого розрахунку вартості робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область, є основою для подальшого якісного виконання робіт з капітального ремонту - термомодернізації цієї будівлі.
Наявність в штатному розкладі учасника торгів працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання і досвід роботи в сфері підготовки кошторисної документації не менше 3-х років підтверджує кваліфікацію учасника торгів та обумовлює якісну підготовку розрахунку вартості робіт, а також в подальшому якісне виконання робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область за кошти Європейської Комісії.
Відсутність ліцензії на будівельні роботи не є підставою для Замовника для відхилення тендерної пропозиції
3. Вимоги Європейської Комісії стосуються якості виконання робіт за європейські кошти, а тому Замовник в Тендерній документації зазначає, що перед початком будівельних робіт необхідно розробити та узгодити з Замовником у встановленому порядку проект виконання робіт (ПВР) у відповідності з вимогами ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва». Проект виконання робіт повинен розроблятися під керівництвом інженера-проектувальника, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури: інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва.
В Тендерній документації на закупівлю робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область не визначено вимогу до учасника торгів, а також до переможця торгів щодо наявності у його штатному розкладі інженера-проектувальника, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, під керівництвом якого повинен бути розроблений Проект виконання робіт.
Відповідно до вимог Тендерної документації, Замовник передбачає проведення розробки проекту виконання робіт переможцем торгів під керівництвом інженера-проектувальника від проектної організації, що виконувала роботи з розробки проектно-кошторисної документації щодо капітального ремонту – термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область.
Співпраця при підготовці проекту виконання робіт переможця торгів – підрядника на виконання робіт з капітального ремонту - термомодернізації з фахівцями проектної організації та Замовником ніяким чином не є дискримінацією учасника торгів, а є вимогою щодо якості підготовки документу, що обумовлює якісне опрацювання питання раціональної організації будівництва об'єкта на будівельному майданчику.
4. Відсутність ліцензії на будівельні роботи не є підставою для Замовника для відхилення тендерної пропозиції.
30.11.2016, 11:26
Щодо надання роз`яснень
Загальне запитання щодо оголошення
Прошу уточнити умови фінансування:
1. Чи передбачений аванс на придбання матеріалів.
2, Остаточний платіж - залишок несплаченої суми (далі по тексту істотних умов договору, додато 6) питання: 1. На капітальний ремонт для фінансування виділено не вся сума, вартість робіт? 2. Сроки отримання остаточного фінансування?
2. Проектом передбачено виконання робіт у літній період, коли планується розпочати виконання робіт згідно календарного графіка?
1. Чи передбачений аванс на придбання матеріалів.
2, Остаточний платіж - залишок несплаченої суми (далі по тексту істотних умов договору, додато 6) питання: 1. На капітальний ремонт для фінансування виділено не вся сума, вартість робіт? 2. Сроки отримання остаточного фінансування?
2. Проектом передбачено виконання робіт у літній період, коли планується розпочати виконання робіт згідно календарного графіка?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.11.2016, 18:30)
1. Тендерною документацією на закупівлю робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область не передбачено авансового платежу на придбання матеріалів.
Відповідно до Додатку 6 Тендерної документації «Істотні умови договору про закупівлю» передбачено, що:
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі рахунків-фактур та підписаних Сторонами Актів приймання-передачі виконаних робіт в такому порядку фінансування:
1) Перший платіж у розмірі до 40% від загальної вартості робіт по даному Договору здійснюється Замовником на користь Підрядника за фактично виконані та прийняті роботи.
2) Другий платіж у розмірі до 40% від загальної вартості робіт по даному Договору здійснюється Замовником на користь Підрядника за фактично виконані та прийняті роботи.
3) Остаточний платіж - залишок несплаченої суми від загальної вартості робіт по даному Договору здійснюється Замовником на користь Підрядника після прийняття Об’єкту в експлуатацію згідно чинного законодавства та отримання остаточного фінансування від Європейської комісії.
2. В Додатку 6 Тендерної документації «Істотні умови договору про закупівлю» визначено, що, остаточний платіж - залишок несплаченої суми від загальної вартості робіт по даному Договору здійснюється Замовником на користь Підрядника після прийняття Об’єкту в експлуатацію згідно чинного законодавства та отримання остаточного фінансування від Європейської комісії.
На закупівлю робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область передбачено фінансування в повному обсязі за рахунок коштів Європейської Комісії.
Фінансування здійснюватиметься в національній валюті, без ПДВ, у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника:
Підстави для застосування особливих умов оподаткування (звільнення від сплати ПДВ):
– Реєстраційна картка Проекту (Програми) №3180 від 23.02.2015 року, виданої Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
– Каталоги Міжнародної технічної допомоги Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, де зареєстрований Славутицький проект - «Пілотний проект з реалізації Плану дій сталого енергетичного розвитку м. Славутич до 2020 року – здійснення термомодернізації 2-х муніципальних об’єктів бюджетної сфери»:
– Перелік діючих проектів міжнародної технічної допомоги, що реалізуються в Україні та пройшли державну реєстрацію (перереєстрацію), порядковий номер 287.
– Перелік організацій-виконавців, які заявили право на податкові пільги, порядковий номер 452.
Остаточне фінансування за виконані роботи буде проведено після прийняття Об’єкту в експлуатацію згідно чинного законодавства та прийняття рішення Європейською Комісією про надання остаточного фінансування після затвердження фінального звіту про реалізацію Грантового Проекту Європейської Комісії - «Пілотний проект з реалізації Плану дій сталого енергетичного розвитку м. Славутич до 2020 року – здійснення термомодернізації 2-х муніципальних об’єктів бюджетної сфери». Орієнтовний строк завершення реалізації даного Грантового Проекту Європейської Комісії – грудень 2017 року.
3. Відповідно до вимог Тендерної документації на закупівлю робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область, учасник торгів повинен надати «Календарний план-графік виконання робіт з капітального ремонту – термомодернізації» (Додаток 5 Тендерної документації), де ним визначається орієнтовний період виконання робіт – Початок робіт та Завершення робіт із загальним строком виконання робіт – 120 календарних днів.
Дата початку робіт по договору про закупівлю робіт з капітального ремонту – термомодернізації узгоджується переможцем торгів із Замовником при укладенні договору про закупівлю.
Відповідно до Додатку 6 Тендерної документації «Істотні умови договору про закупівлю» передбачено, що:
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі рахунків-фактур та підписаних Сторонами Актів приймання-передачі виконаних робіт в такому порядку фінансування:
1) Перший платіж у розмірі до 40% від загальної вартості робіт по даному Договору здійснюється Замовником на користь Підрядника за фактично виконані та прийняті роботи.
2) Другий платіж у розмірі до 40% від загальної вартості робіт по даному Договору здійснюється Замовником на користь Підрядника за фактично виконані та прийняті роботи.
3) Остаточний платіж - залишок несплаченої суми від загальної вартості робіт по даному Договору здійснюється Замовником на користь Підрядника після прийняття Об’єкту в експлуатацію згідно чинного законодавства та отримання остаточного фінансування від Європейської комісії.
2. В Додатку 6 Тендерної документації «Істотні умови договору про закупівлю» визначено, що, остаточний платіж - залишок несплаченої суми від загальної вартості робіт по даному Договору здійснюється Замовником на користь Підрядника після прийняття Об’єкту в експлуатацію згідно чинного законодавства та отримання остаточного фінансування від Європейської комісії.
На закупівлю робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область передбачено фінансування в повному обсязі за рахунок коштів Європейської Комісії.
Фінансування здійснюватиметься в національній валюті, без ПДВ, у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника:
Підстави для застосування особливих умов оподаткування (звільнення від сплати ПДВ):
– Реєстраційна картка Проекту (Програми) №3180 від 23.02.2015 року, виданої Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
– Каталоги Міжнародної технічної допомоги Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, де зареєстрований Славутицький проект - «Пілотний проект з реалізації Плану дій сталого енергетичного розвитку м. Славутич до 2020 року – здійснення термомодернізації 2-х муніципальних об’єктів бюджетної сфери»:
– Перелік діючих проектів міжнародної технічної допомоги, що реалізуються в Україні та пройшли державну реєстрацію (перереєстрацію), порядковий номер 287.
– Перелік організацій-виконавців, які заявили право на податкові пільги, порядковий номер 452.
Остаточне фінансування за виконані роботи буде проведено після прийняття Об’єкту в експлуатацію згідно чинного законодавства та прийняття рішення Європейською Комісією про надання остаточного фінансування після затвердження фінального звіту про реалізацію Грантового Проекту Європейської Комісії - «Пілотний проект з реалізації Плану дій сталого енергетичного розвитку м. Славутич до 2020 року – здійснення термомодернізації 2-х муніципальних об’єктів бюджетної сфери». Орієнтовний строк завершення реалізації даного Грантового Проекту Європейської Комісії – грудень 2017 року.
3. Відповідно до вимог Тендерної документації на закупівлю робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область, учасник торгів повинен надати «Календарний план-графік виконання робіт з капітального ремонту – термомодернізації» (Додаток 5 Тендерної документації), де ним визначається орієнтовний період виконання робіт – Початок робіт та Завершення робіт із загальним строком виконання робіт – 120 календарних днів.
Дата початку робіт по договору про закупівлю робіт з капітального ремонту – термомодернізації узгоджується переможцем торгів із Замовником при укладенні договору про закупівлю.
01.12.2016, 10:56
Роз`яснення вимог по закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо надати пояснення.
1. Додатком 4 «Технічні вимоги на закупівлю робіт» в розділі «Загальний обсяг робіт включає в себе»:
- Виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт в обсягах, передбачених проектно-кошторисною документацією та технічними вимогами.
Технічними вимогами та «Специфікацією щодо предмета закупівлі» пусконалагоджувальні роботи не передбачені. Хто, в якому обсязі та за які кошти буде їх виконувати? Хто буде розробляти та затверджувати Програми пусконалагоджувальних робіт?
- Передача Замовнику виконавчої документації, інструкцій та іншої документації необхідних для забезпечення експлуатації та ремонту встановленого обладнання попередньо погодивши їх з підприємством, що експлуатує даний Об’єкт».
Мова йде про Інструкції для експлуатації та ремонту встановленого обладнання, які надає виробник обладнання, чи спеціально розроблені Підрядником по формі експлуатуючого підприємства?
- Проведення навчання персоналу, визначеного Замовником, з експлуатації та обслуговування нових встановлених інженерних систем.
«Специфікацією щодо предмета закупівлі» проведення навчання Підрядником не передбачено. За чиї кошти буде проводитися навчання, хто розробляє та затверджує Програми навчань, яким документом будуть оформлятися результат навчань?
- «Специфікацією щодо предмета закупівлі» Л/к №2-1-5 передбачена закупівля обладнання (опалення), а саме двох модулів опалення.
Без надання відповідних креслень не зрозуміло, яка схема підключення модулів опалення до теплової мережі, Виробник для виготовлення обладнання вимагає «Опитувальний лист». Опитувальний лист повинен бути в складі Робочого проекту. Яким чином розміщувати замовлення обладнання без необхідної інформації?
22. На кресленнях, наданих у складі Тендерної документації, на наш погляд, не правильно зазначені розміри віконних та дверних конструкцій, а саме:
- Висота віконного профілю на кресленнях зазначена 70 мм, а згідно ДСТУ висота рамного профілю складає 64 мм, висота стулкового профілю складає 54 мм, при монтажній глибині 70мм.
- Висота дверного профілю складає 70 мм, а згідно ДСТУ висота рамного профілю складає 68-76 мм, в залежності від конструкції дверей, висота стулкового профілю складає 118 мм при монтажній глибині 70 мм.
Просимо надати роз’яснення, чи правильно зазначені розміри на кресленнях?
1. Додатком 4 «Технічні вимоги на закупівлю робіт» в розділі «Загальний обсяг робіт включає в себе»:
- Виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт в обсягах, передбачених проектно-кошторисною документацією та технічними вимогами.
Технічними вимогами та «Специфікацією щодо предмета закупівлі» пусконалагоджувальні роботи не передбачені. Хто, в якому обсязі та за які кошти буде їх виконувати? Хто буде розробляти та затверджувати Програми пусконалагоджувальних робіт?
- Передача Замовнику виконавчої документації, інструкцій та іншої документації необхідних для забезпечення експлуатації та ремонту встановленого обладнання попередньо погодивши їх з підприємством, що експлуатує даний Об’єкт».
Мова йде про Інструкції для експлуатації та ремонту встановленого обладнання, які надає виробник обладнання, чи спеціально розроблені Підрядником по формі експлуатуючого підприємства?
- Проведення навчання персоналу, визначеного Замовником, з експлуатації та обслуговування нових встановлених інженерних систем.
«Специфікацією щодо предмета закупівлі» проведення навчання Підрядником не передбачено. За чиї кошти буде проводитися навчання, хто розробляє та затверджує Програми навчань, яким документом будуть оформлятися результат навчань?
- «Специфікацією щодо предмета закупівлі» Л/к №2-1-5 передбачена закупівля обладнання (опалення), а саме двох модулів опалення.
Без надання відповідних креслень не зрозуміло, яка схема підключення модулів опалення до теплової мережі, Виробник для виготовлення обладнання вимагає «Опитувальний лист». Опитувальний лист повинен бути в складі Робочого проекту. Яким чином розміщувати замовлення обладнання без необхідної інформації?
22. На кресленнях, наданих у складі Тендерної документації, на наш погляд, не правильно зазначені розміри віконних та дверних конструкцій, а саме:
- Висота віконного профілю на кресленнях зазначена 70 мм, а згідно ДСТУ висота рамного профілю складає 64 мм, висота стулкового профілю складає 54 мм, при монтажній глибині 70мм.
- Висота дверного профілю складає 70 мм, а згідно ДСТУ висота рамного профілю складає 68-76 мм, в залежності від конструкції дверей, висота стулкового профілю складає 118 мм при монтажній глибині 70 мм.
Просимо надати роз’яснення, чи правильно зазначені розміри на кресленнях?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.12.2016, 10:46)
В Додатку 4 «Технічні вимоги на закупівлю робіт» розділу «Загальний обсяг робіт» Тендерної документації на закупівлю робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область передбачено виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт в обсягах, передбачених проектно-кошторисною документацією та технічними вимогами. Всі витрати на роботи по виконанню монтажних та пусконалагоджувальних робіт враховані в розцінці на встановлення обладнання.
Замовнику повинні бути передані Інструкції для експлуатації та ремонту встановленого обладнання, які надає виробник обладнання.
Проведення навчання персоналу, визначеного Замовником, з експлуатації та обслуговування нових встановлених інженерних систем повинна провести підрядна організація. Відповідно п. 5.2.14 проекту Договору про закупівлю робіт з капітального ремонту – термомодернізації Підрядник зобов’язаний: до здачі Об’єкта в експлуатацію, за рахунок власних коштів, провести лабораторні вимірювання, випробування змонтованого обладнання та інструктаж (навчання, стажування) для відповідальних працівників Замовника щодо експлуатації обладнання (приладів, механізмів тощо), що встановлено Підрядником на Об’єкті. Виконання зобов’язань по Договору оформлюється Актами приймання – передачі виконаних робіт.
Схеми модулів опалення для будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область є в проектній документації, підключення по залежній схемі. Дані для заповнення Опитувальних листів є в розділі Опалення та вентиляції (ОВ) проектно-кошторисної документації.
Розділи «Опалення та вентиляція», «Силове електрообладнання» проектно-кошторисної документації та опитувальні листи надано додатково до Тендерної документації на закупівлю робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область.
Безпосередньо, на кресленнях, наданих у складі Тендерної документації на закупівлю робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область для віконних та дверних конструкцій не вказано габаритні розміри самих рамних профілів. В примітках креслень вказані вимоги до профілів та наведені посилання на відповідні нормативні документи, яким повинні відповідати блоки (віконні/дверні) та їх елементи.
Замовнику повинні бути передані Інструкції для експлуатації та ремонту встановленого обладнання, які надає виробник обладнання.
Проведення навчання персоналу, визначеного Замовником, з експлуатації та обслуговування нових встановлених інженерних систем повинна провести підрядна організація. Відповідно п. 5.2.14 проекту Договору про закупівлю робіт з капітального ремонту – термомодернізації Підрядник зобов’язаний: до здачі Об’єкта в експлуатацію, за рахунок власних коштів, провести лабораторні вимірювання, випробування змонтованого обладнання та інструктаж (навчання, стажування) для відповідальних працівників Замовника щодо експлуатації обладнання (приладів, механізмів тощо), що встановлено Підрядником на Об’єкті. Виконання зобов’язань по Договору оформлюється Актами приймання – передачі виконаних робіт.
Схеми модулів опалення для будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область є в проектній документації, підключення по залежній схемі. Дані для заповнення Опитувальних листів є в розділі Опалення та вентиляції (ОВ) проектно-кошторисної документації.
Розділи «Опалення та вентиляція», «Силове електрообладнання» проектно-кошторисної документації та опитувальні листи надано додатково до Тендерної документації на закупівлю робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область.
Безпосередньо, на кресленнях, наданих у складі Тендерної документації на закупівлю робіт з капітального ремонту - термомодернізації будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область для віконних та дверних конструкцій не вказано габаритні розміри самих рамних профілів. В примітках креслень вказані вимоги до профілів та наведені посилання на відповідні нормативні документи, яким повинні відповідати блоки (віконні/дверні) та їх елементи.
02.12.2016, 09:21
Щодо кваліфікаційних вимог
Запитання щодо предмету закупівлі Роботи з капітального ремонту - термомод
Згідно пункту 29 Додатку 4 "Загальні вимоги та специфікація" передбачається встановлення протипожежних дверних блоків. Дану роботу можуть виконувати лише підприємства, що мають ліцензію МНС на встановлення протипожежних дверей. Необхідно кваліфікаційних вимогах передбачити вимогу щодо наявності такої ліцензії. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.12.2016, 20:56)
Вимоги щодо наявності необхідної ліценції є в Загальних вимогах проектно-кошторисної документації для будівлі Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області, вул. Курчатова, буд.17, м.Славутич, Київська область.
Пункт 5.2.6. Проекту договору про закупівлю (Додаток 8 до тендерної документації) передбачає, що Підрядник зобов’язаний одержати встановлені чинним в Україні законодавством дозволи та погодження, необхідні для виконання робіт. Також в проекті договору про закупівлю (п.8.2.) зазначено, що субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, якщо така вимога передбачена нормативними документами.
Крім того, в проекті договору про закупівлю (п.10.3) зазначено, що Представник Замовника та/або інша уповноважена ним особа, в тому числі відповідний фахівець з технічного нагляду або уповноважена особа спеціалізованої інжинірингової організації, які надають Замовнику послуги з технічного нагляду та контролю за виконанням робіт, мають право безперешкодного доступу до всіх частин, етапів робіт на будівельному майданчику під час всього періоду виконання робіт. Представники Замовника та/або іншої уповноваженої ним особи, в тому числі відповідний фахівець з технічного нагляду або уповноважена особа спеціалізованої інжинірингової організації, мають право на:
– здійснення контролю за дотриманням Підрядником проектної документації та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил умовам цього Договору, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами;
– проведення перевірок наявності у Підрядника (субпідрядників) документів (дозволів, ліцензій, сертифікатів тощо), необхідних для виконання робіт.
Пункт 5.2.6. Проекту договору про закупівлю (Додаток 8 до тендерної документації) передбачає, що Підрядник зобов’язаний одержати встановлені чинним в Україні законодавством дозволи та погодження, необхідні для виконання робіт. Також в проекті договору про закупівлю (п.8.2.) зазначено, що субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, якщо така вимога передбачена нормативними документами.
Крім того, в проекті договору про закупівлю (п.10.3) зазначено, що Представник Замовника та/або інша уповноважена ним особа, в тому числі відповідний фахівець з технічного нагляду або уповноважена особа спеціалізованої інжинірингової організації, які надають Замовнику послуги з технічного нагляду та контролю за виконанням робіт, мають право безперешкодного доступу до всіх частин, етапів робіт на будівельному майданчику під час всього періоду виконання робіт. Представники Замовника та/або іншої уповноваженої ним особи, в тому числі відповідний фахівець з технічного нагляду або уповноважена особа спеціалізованої інжинірингової організації, мають право на:
– здійснення контролю за дотриманням Підрядником проектної документації та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил умовам цього Договору, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами;
– проведення перевірок наявності у Підрядника (субпідрядників) документів (дозволів, ліцензій, сертифікатів тощо), необхідних для виконання робіт.
02.12.2016, 11:00
Роз`яснення вимог по закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
«Специфікацією щодо предмета закупівлі» Л/к №2 передбачена закупівля виробів «Згони сталевi прямі 1 1/4" мм, VTr.341, VALTEC різних діаметрів. Згідно отриманої від постачальника інформації, всі згони VALTEC виробляються тільки з латуні та після діаметрів 1/2" мають збірну конструкцію типу «американка».
Просимо надати роз’яснення.
Просимо надати роз’яснення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.12.2016, 20:57)
В межах проведення авторського нагляду проектувальник погодить використання аналогічних виробів.