Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.02.2020 12:54. Дата останніх змін - 06.05.2020 12:21

Комплексу послуг з моніторингу засобів масової інформації -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-21-000991-a  
ID bf052c58505a47938c366b8069023e4b  
Очікувана вартість закупівлі
6`644`981.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ"  
Очікувана вартість закупівлі 6`644`981.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 33`224.91 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 180`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
21.02.20
Період уточнень
до 13.03.20
Період оскаржень
до 19.03.20
Подання пропозицій
до 23.03.20
Прекваліфікація
з 23.03.2020
Оскарження прекваліфікації
до 30.03.2020
Аукціон
30.03.20
Кваліфікація переможця
з 30.03.20
Пропозиції розглянуті
06.04.20
Завершена
06.05.20
27.02.2020, 12:53
Охваты ТВ
Запитання щодо предмету закупівлі Комплексу послуг з моніторингу засобів м
1. Данные за вчера физически поступают в базу в разное время, по формальному обязательству подрядчика — не позже 10:30. На обработку данных в среднем нужно ещё от получаса до часа времени (в зависимости от формата файла, объёма необходимых данных, наличия или отсутствия ошибок в данных). Соответственно, мы (и, думаю, остальной рынок тоже) физически не можем гарантировать ежедневную выгрузку до 9 утра.
Какой крайний срок выгрузки может быть возможен?

2. Выгрузки данных будут один раз в день, или у васмогут появиться какие-то дополнительные запросы в течение дня? Если да, то как часто?

3. Для каждого сюжета/минутного отрывка в мониторинге нужны все показатели ниже? (Cov%, Rch%, Rat%, Cov#, Rch#, Rat#)?

4. Есть ли какие-то ориентиры по объему данных в день/неделю/месяц? Приблизительное количество строк, например.

5. Итоговые отчеты за неделю/месяц должны содержать перевзвешенные данные по каждому отдельному объекту мониторинга? Мы имеем в виду общий охват за период по каждому отдельному объекту.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.03.2020, 15:24)
Добрий день.
1.На 9.00 ранку необхідний огляд інформаційного поля із розрахунковими показниками охоплення аудиторій телебачення та Інтернету.
Фактичні показники охоплення телевізійної аудиторії мають бути відображені в розширеному денному звіті.
2.Протягом доби можуть бути додаткові запити, частота необмежена.
3.Має бути присутня можливість аналізу всіх перелічених показників.
4.Це питання до фахівців галузі моніторингу. Кожна компанія, що подається на тендер, фахово оцінює обсяг робіт.
5.Коректну методологію обробки і, за потреби, зваження денних/тижневих/місячних даних має запропонувати підрядник.