Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.02.2020 15:07. Дата останніх змін - 12.03.2020 10:41

Комп’ютерне обладнання -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-20-001361-a  
ID 9ba182968f67476b92930a66b51bdb6b  
Очікувана вартість закупівлі
168`200.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат  
Очікувана вартість закупівлі 168`200.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 841.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
20.02.20
Період уточнень
до 25.02.20
Подання пропозицій
до 28.02.20
Аукціон
02.03.20
Кваліфікація переможця
з 02.03.20
Пропозиції розглянуті
з 10.03.20
Закупівля не відбулась
12.03.20
21.02.2020, 15:05. ID: UA-2020-02-20-001361-a.c1
Вимоги до замовника
Умови
Шановний Замовнику!

Тендерна документація містить вимогу, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі та недискримінація учасників): «Довідку про наявність власного сервісного центру технічної підтримки в м. Києві».

Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі.
Тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНОГО» з тендерної документації і викласти вимогу в такій редакції, що дозволить взяти участь у закупівлі постачальникам, що працюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати відповідні підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром.
Усунення вищезазначеної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.

Дякуємо!
Додаток 2 викладено в новій редакції.
Відповідь замовника: 25.02.2020 13:57
Тип відповіді: Задоволено
Додаток 2 викладено в новій редакції.
Дата виконання рішення замовником: 25.02.2020 13:57
Виконана замовником