Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.02.2020 15:00. Дата останніх змін - 31.03.2020 16:39

Повнопривідний автомобіль (шасі) 6х6 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-12-000979-c  
ID 465c2cd401e94ed782f05578257239f0  
Очікувана вартість закупівлі
11`375`100.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "45 ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"  
Очікувана вартість закупівлі 11`375`100.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 56`875.50 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
12.02.20
Період уточнень
до 18.02.20
Подання пропозицій
до 21.02.20
Аукціон
21.02.20
Кваліфікація переможця
з 21.02.20
Пропозиції розглянуті
з 10.03.20
Завершена
31.03.20
13.02.2020, 10:53
Вимоги до тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Ознайомившись з оголошенням про проведення допорогової закупівлі на закупівлю «Повнопривідний автомобіль (шасі) з колісною формулою 6х6 без платформи або еквівалент» у кількості 5 (п’ять) одиниць, вважаємо вимоги, які встановлені Тендерною документацією такими, що не відповідають.
Відповідно до технічних вимог, що пред’являються Замовником до предмету закупівлі, учасники повинні запропонувати автомобільне шасі, яке повинно мати підтвердження проходження випробувань у складі виробу «Автоцистерна АЦ-12-63221», проведених Міністерством оборони України та мати допуск до експлуатації у Збройних силах України.
В той же ж час ніякого технічного обґрунтування щодо необхідності встановлення саме такої вимоги не зазначено.
Конкретно зазначена вищевказана вимога є дискримінаційною, оскільки прямо вказує на шасі виробництва МАЗ, а саме автомобільне шасі МАЗ.
Замовник в третій раз в цьому році оголошує допорогові закупівлі, відверто лобіюючі інтереси одного Учасника, а саме постачальника автомобільних шасі марки МАЗ.
Звертаємо Вашу увагу, що на ринку України наявні автомобільні шасі, як вітчизняного так і закордонного виробництва, які по технічним характеристикам не поступаються заявленим Замовником технічним характеристикам шасі.
Також хочемо зазначити той факт, що заявлений Замовником бюджет тендеру є завищеним, оскільки на ринку України шасі МАЗ в середньому коштує 1 800 000,00 грн. з ПДВ за 1 одиницю, а не 2 275 020,00 грн. з ПДВ за 1 од., як це заявлено Замовником. Цей факт може свідчити про корупційні схеми з боку Замовника та про нанесення збитків у державному бюджеті.
У зв’язку з вищевикладеним просимо Вас привести вимоги тендерної документації до відповідності задля розширення кола учасників та чесної конкуренції. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до Прокуратури України задля проведення чесних та прозорих тендерних торгів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.02.2020, 16:43)
Добрий день, наше підприємство оголосило тендер на закупівлю повнопривідного автомобіля (шасі) з колісною формулою 6х6 в кількості 5 од. не для використання в своїй господарській діяльності, а для виготовлення на їх базі автоцистерн для конкретного Замовника, з яким вже укладено угоду. Автоцистерни які ми постачаєм вже розроблені, на них є креслення, технічні умови, вони пройшли випробування, і використання будь-якого іншого шасі аніж КрАЗ чи МАЗ, з іншими характеристиками по-перше, необхідно погоджувати з кінцевим замовником, по-друге, призведе до значних додаткових фінансових витрат на виготовлення автоцистерни (розробка креслень, технічних умов) і, що найважливіше, не дасть нам змогу вчасно виконати наш контракт на поставку автоцистерн. Крім того, якщо ви уважно читали тендерну документацію, то там чітко було вказано, за закупівля не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ч. 9 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники – органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі за наявності однієї з таких ознак:
- юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
- органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
- у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. До замовників також належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання та відповідають хоча б одній з таких ознак:
- органами державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання;
- наявність спеціальних або ексклюзивних прав.
Так підприємства, що є в сфері управління ДК «Укроборонпром» не є замовниками в розумінні Закону, оскільки здійснюють діяльність на промисловій та комерційній основі, та не відповідають переліченим ознакам. В той самий час підприємства, що є в сфері управління ДК «Укроборонпром», ініціативно використовують допорогові закупівлі на Прозорро, задля досягнення максимальної прозорості, ефективності та конкретності. Основна мета проведення давної закупівлі – закупівля за мінімальною ціною автомобільного шасі, з конкретними параметрами, який підходить нам для виготовлення автоцистерни. Щодо вимоги підтвердження проходження випробувань у складі виробу «Автоцистерна АЦ-12-63221», проведених Міністерством оборони України, яка начебто вказує на шасі МАЗ, то це повна нісенітниця, тому що в даному виробі можуть використовуватися і КрАЗ, і МАЗ.
Щодо заяви, про завищення бюджету тендеру, оскільки МАЗ «в середньому» коштує 1 800 000,00 грн., то це говорить про вашу некомпетентність, так як не можна говорити про середню ціну автомобілів, які суттєво відрізняються по своїм характеристикам і комплектації. Твердження про дискримінацію учасників вважаємо безпідставним, так як за вашими ж словами «на ринку України наявні автомобільні шасі, як вітчизняного так і закордонного виробництва, які по технічним характеристикам не поступаються заявленим Замовником технічним характеристикам шасі», і тому ніщо не заважає вам приймати участь в тендері, запропонувавши меншу ціну, і не гірші технічні характеристики. Щодо допуску автомобільного шасі до експлуатації у Збройних силах України, то ця вимога є обов’язковою, і не залежить від нашого бажання.
Дякуємо за звернення.