Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 28.12.2019 14:06. Дата останніх змін - 28.12.2019 14:13

Модуль взаємодії ERP-системи «IT-Enterprise» та СЕД «АСКОД»

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-28-000828-b  
ID c35c52b2d1184b2b85b8db50cb190657  
Очікувана вартість закупівлі
450`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Технічні характеристики: Програмна продукція «Модуль взаємодії ERP-системи «IT-Enterprise» та СЕД «АСКОД» - Згідно вимог Технічного завдання від 09.10.2019 № 23-25-188 (Додаток № 2 до Договору); Інсталяція та налаштування програмної продукції «Модуль взаємодії ERP-системи «IT-Enterprise» та СЕД «АСКОД» - Згідно вимог Технічного завдання від 09.10.2019 № 23-25-188 (Додаток № 2 до Договору); Налаштування та підключення СЕД «АСКОД» до сервісу «АСКОД.Онлайн» - Забезпечення інтеграції встановленої на підприємстві СЕД «АСКОД» з сервісом «АСКОД.Онлайн (https://askod.online/) для можливості зовнішнього юридично значимого документообігу, який дозволяє виконувати погодження, підписання та обмін електронними документами між суб’єктами правовідносин. Якісні характеристики: Якісно поставленим Товаром вважається такий Товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до Товару відповідного характеру. Якісно наданими Послугами вважаються такі Послуги, які відповідають вимогам, що звичайно ставляться до Послуг відповідного характеру. Умови оплати: Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами Акта приймання-передачі Товару перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акту наданих послуг перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично наданих послуг. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"  
Очікувана вартість закупівлі 450`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
28.12.19
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
28.12.19

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами Акта приймання-передачі Товару перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акту наданих послуг перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично наданих послуг.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Програмна продукція «Модуль взаємодії ERP-системи «IT-Enterprise» та СЕД «АСКОД» (власні кошти)
Класифікація за ДК 021:2015: 48430000-1 - Пакети програмного забезпечення для управління матеріально-технічними ресурсами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспіль-7, ДП МА «Бориспіль»
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.12.2019 - 31.12.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 шт
2)
Інсталяція та налаштування програмної продукції «Модуль взаємодії ERP-системи «IT-Enterprise» та СЕД «АСКОД» (власні кошти)
Класифікація за ДК 021:2015: 48430000-1 - Пакети програмного забезпечення для управління матеріально-технічними ресурсами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспіль-7, ДП МА «Бориспіль»
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.12.2019 - 31.12.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 посл.
3)
Налаштування та підключення СЕД «АСКОД» до сервісу «АСКОД.Онлайн» (власні кошти)
Класифікація за ДК 021:2015: 48430000-1 - Пакети програмного забезпечення для управління матеріально-технічними ресурсами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспіль-7, ДП МА «Бориспіль»
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.12.2019 - 31.12.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 посл.

Тендерна документація

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.12.2019 14:03
Версія документу від: 28.12.2019 14:03
ID: c20eb05826c5469cabc5ba1e1c293a06

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 20572069  
Юридична адреса 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
35.1-14/2.6-13
Дата підписання
28.12.2019
Дата початку дії
28.12.2019
Дата завершення дії
31.12.2020
Ціна договору
450`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
448`160.00 Гривня